Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
GP
Gerhu Punte
Laurel & Hardy-releases
Oct 23, 2003

Op de site van Blotto ( http://www.blotto.nl/n/home_nl.html ) heb ik gelezen dat Universal Benelux in het voorjaar van 2004 3 series Laurel & Hardy wil gaan uitgeven. Wie weet hier meer van??

H
hitch_fan
Oct 29, 2003

Het enige dat ik weet is dat Universal gebruik zal maken van hetzelfde gerestaureerde materiaal als waarvan Kinowelt in Duitsland gebruik maakt voor haar DVD releases. En de kwaliteit daarvan is top (y). Zie mijn profiler voor overzicht van 22 L&H DVD's die inmiddels in Duitsland zijn verschenen (nummer 23 volgt eind deze maand, nummer 24 in Januari :)).

reply
0
DS
Dewo Sastromihardjo
Oct 29, 2003

Yes...... eindelijk
Ik wil ze allemaal hebben natuurlijk

reply
0
EV
Edwin V
Oct 30, 2003

Eigenlijk zou 't mooi zijn als Universal doet wat WB heeft gedaan met Chaplin. 8)

reply
0
S
SchumiFan
Apr 12, 2004

Ik heb 3 weken geleden de Talkies Box ( 3x 2DVD) gekocht.

Uitvoering is goed Design van hoesjes ook erg mooi.
41 Talkies als ik het goed heb geteld.

Binnenin zit een boekje met uitleg over alle verhaaltjes die op DVDs staan + geillustreerd met goede fotos.

Daarnaast is een mogelijkheid om te sparen voor een luxe bewaarbox + een Bonus DVD. Deze actie is geldig tot 31 dec 04

Ik ben zeer tevree met de eerste box die is uitgebracht en ga zeker de andere boxen kopen.

6 mei komt de 2e reeks uit .. de Feature Box. ( 4x 2DVD) (tenminste dat las ik op Rodisc nieuwsbrief) en 15 juli komt de Silence Box uit ( dat staat op vanLeest site vermeld)

Inprincipe heb je dan alle spaarpunten bij elkaar voor de BewaarBox & Bonus DVD.

reply
0
M
Michel75
????
Apr 26, 2004

Bij de MediaMarkt zag ik een (nieuwe?)verzamelbox van dit komische duo bestaande uit 5 DVD's voor 22.99 Euro. Het is een zilverkleurige doos met rode opdruk. Op de achterkant staat in grote letters in het Duits en Nederlands een beschrijving van de inhoud. Dit is geen onderdeel van de 'Talkies'-reeks volgens mij. Iemand een idee dit ook de moeite waard is? Of misschien wel beter als de Talkies-reeks?

reply
0
S
Sonic