Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Discussies
WP
wilco pot
wilco pot
Finding Nemo
Oct 26, 2003
Finding Nemo net met de kids bekeken Ik had van tevoren de review van deze dvd gelezen en was zeer benieuwt hoe dat die eruit zag, maar uitteraard naar de film zelf. Nou ik kan je zeggen een topfilm in beeld, geluid en verhaal. De disc is zo volrijk van kleuren het spat je scherm af, daardoor krijg je enorme diepte in je beeld dat het net lijkt of je zelf tussen de vissen zwemt. De kids vonden het een geweldige leuke film een echte aanrader dus. Groeten Wilco
Oct 26, 2003
Finding Nemo net met de kids bekeken Ik had van tevoren de review van deze dvd gelezen en was zeer benieuwt hoe dat die eruit zag, maar uitteraard naar de film zelf. Nou ik kan je zeggen een topfilm in beeld, geluid en verhaal. De disc is zo volrijk van kleuren het spat je scherm af, daardoor krijg je enorme diepte in je beeld dat het net lijkt of je zelf tussen de vissen zwemt. De kids vonden het een geweldige leuke film een echte aanrader dus. Groeten Wilco
MK
Mark Knoop
Mark Knoop
Oct 26, 2003
Zitten er dan nederlandse subs bij? Of kunnen je kids al engels verstaan?
Ik zelf ga eind november naar Finding Nemo in de bioscoop.
Zitten er dan nederlandse subs bij? Of kunnen je kids al engels verstaan?
Ik zelf ga eind november naar Finding Nemo in de bioscoop.
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Oct 26, 2003
Waar heb je die vandaan? Ook in Amerika moet die nog uitkomen als ik het goed heb. Was dat niet begin komende maand dat die op dvd verschijnt regio 1?
Mvg,
Christiaan
Waar heb je die vandaan? Ook in Amerika moet die nog uitkomen als ik het goed heb. Was dat niet begin komende maand dat die op dvd verschijnt regio 1?
Mvg,
Christiaan
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 26, 2003
[img]http://images.amazon.com/images/P/B00005JM02.01.LZZZZZZZ.jpg[/img]
Christiaan Sauer wrote: Waar heb je die vandaan?Zou ik ook graag willen weten want mijn zoontje vraag er al een tijdje naar na het zien van ene trailer :P
[img]http://images.amazon.com/images/P/B00005JM02.01.LZZZZZZZ.jpg[/img]
reply
0
SD
Sander Dubbeldam
Sander Dubbeldam
Oct 26, 2003
er zijn illegale rip dvds van het internet te verkrijgen. beetje zelfde idee als toen met gangs of new york enz....
dat zal het hoogstwaarschijnlijk wel zijn.
of hij moet iemand in hogere kringen kennen die al de dvd's heeft :roll:
er zijn illegale rip dvds van het internet te verkrijgen. beetje zelfde idee als toen met gangs of new york enz....
reply
0
L
Loggie
Loggie
Oct 26, 2003
De dvd rips van Nemo staan al geruime tijd op internet en de nederlandse ondertitels zijn ook al te downloaden. Met een beetje kennis is het redelijk eenvoudig om hiervan een dvd met nederlandse subs te brouwen.
Zelf maak ik er ook wel eens eentje (alleen voor prive gebruik)....puur uit nieuwsgierigheid omdat ik soms niet langer kan wachten tot een film uitkomt.
Maar ik koop daarna wel het origineel wanneer hij uitkomt.
Sander Dubbeldam wrote: er zijn illegale rip dvds van het internet te verkrijgen. beetje zelfde idee als toen met gangs of new york enz....
De dvd rips van Nemo staan al geruime tijd op internet en de nederlandse ondertitels zijn ook al te downloaden. Met een beetje kennis is het redelijk eenvoudig om hiervan een dvd met nederlandse subs te brouwen.
Zelf maak ik er ook wel eens eentje (alleen voor prive gebruik)....puur uit nieuwsgierigheid omdat ik soms niet langer kan wachten tot een film uitkomt.
Maar ik koop daarna wel het origineel wanneer hij uitkomt.
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 26, 2003
Ok maar zijn die rip,s in dit geval dan ook van goede kwaliteit.
Ik had begrepen dat zowel beeld en geluid top waren van die dvd en dat kan ik me bij een rip toch niet echt voorstellen.
Ok maar zijn die rip,s in dit geval dan ook van goede kwaliteit.
Ik had begrepen dat zowel beeld en geluid top waren van die dvd en dat kan ik me bij een rip toch niet echt voorstellen.
reply
0
L
Loggie
Loggie
Oct 26, 2003
Als het op de goede manier is gedaan is het geluid uitstekend te noemen.
Stereo welliswaar maar zeer goed.
j.vandendool wrote: Ok maar zijn die rip,s in dit geval dan ook van goede kwaliteit.
Als het op de goede manier is gedaan is het geluid uitstekend te noemen.
Stereo welliswaar maar zeer goed.
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Oct 26, 2003
Van Finding Nemo staat al een hele tijd een DVD-R op Internet. Uiteraard DVD kwaliteit want hij is afkomstig van de R1 versie. Top kwaliteit (zowel beeld en geluid) en na het zien ook maar meteen besteld. Volgende maand is ie dan eindelijk van mij :)
Van Finding Nemo staat al een hele tijd een DVD-R op Internet. Uiteraard DVD kwaliteit want hij is afkomstig van de R1 versie. Top kwaliteit (zowel beeld en geluid) en na het zien ook maar meteen besteld. Volgende maand is ie dan eindelijk van mij :)
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 26, 2003
Ok, het gaat hier dus wellicht om iets illegaals. (niet dat ik tegen illegaal bent hoor)
Vond het al zo vreemd en dacht dat ik iets gemist had.
Anders had ik gelijk vandaag nog naar de winkel gegaan. :wink:
Ok, het gaat hier dus wellicht om iets illegaals. (niet dat ik tegen illegaal bent hoor)
Vond het al zo vreemd en dacht dat ik iets gemist had.
Anders had ik gelijk vandaag nog naar de winkel gegaan. :wink:
reply
0
WP
wilco pot
wilco pot
Oct 26, 2003
Leuk jullie reactie's te volgen, ik weet niet of ik reclame mag maken maar ik bestel ze in america. Deze site, misschien wel als enigste, leverd ze meestal 3 weken voor de releasedatum uit soms nog wel eens eerder. Als die ze op de post doet zijn ze bij mij in 3 dagen.
Uitteraard R1 dus geen ondertitels maar mijn kids kunnen deze film heel makkelijk volgen enaangezien dat ik alles R1 bestel leren ze de taal heel makkelijk.
Wat ik begreep gaan T3 en Laura Croft aankomende week ook geleverd worden......T3 heb ik net ook een recentie gelezen en dat schijnt de zeer goed te zijn beld en geluid.
Nu speel ik dit alles op een Marantz DV -12S1 af en die geeft een superkwaliteit beeld en geluid af.
In iedergeval als je naar de bios om deze film te bekijken heel veel plezier.
Leuk jullie reactie's te volgen, ik weet niet of ik reclame mag maken maar ik bestel ze in america. Deze site, misschien wel als enigste, leverd ze meestal 3 weken voor de releasedatum uit soms nog wel eens eerder. Als die ze op de post doet zijn ze bij mij in 3 dagen.
Uitteraard R1 dus geen ondertitels maar mijn kids kunnen deze film heel makkelijk volgen enaangezien dat ik alles R1 bestel leren ze de taal heel makkelijk.
Wat ik begreep gaan T3 en Laura Croft aankomende week ook geleverd worden......T3 heb ik net ook een recentie gelezen en dat schijnt de zeer goed te zijn beld en geluid.
Nu speel ik dit alles op een Marantz DV -12S1 af en die geeft een superkwaliteit beeld en geluid af.
In iedergeval als je naar de bios om deze film te bekijken heel veel plezier.
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 26, 2003
In dit geval mag je van mij best reclame maken door een link naar die site te plaatsen.
Ben heel erg benieuwd welke dat dat is.
En velen met mij denk ik.
In dit geval mag je van mij best reclame maken door een link naar die site te plaatsen.
Ben heel erg benieuwd welke dat dat is.
En velen met mij denk ik.
reply
0
WP
wilco pot
wilco pot
Oct 26, 2003
De dvd's die ik zo vroeg in huis heb
bestel ik bij http://www.dvdworldusa.com/
Groetjes Wilco
De dvd's die ik zo vroeg in huis heb
bestel ik bij http://www.dvdworldusa.com/
Groetjes Wilco
reply
0
WP
wilco pot
wilco pot
Oct 26, 2003
Let wel op als je dvd'd besteld dat je twee keuze mogelijkheden hebt.
Teweten: vroege levering is duurder dan op de release datum zelf.
in het algemeen is het £14.99 voor de levering op de release datum zelf en voor vroege leveringen is dat £17.99.
veel bestelplezier
Let wel op als je dvd'd besteld dat je twee keuze mogelijkheden hebt.
Teweten: vroege levering is duurder dan op de release datum zelf.
in het algemeen is het £14.99 voor de levering op de release datum zelf en voor vroege leveringen is dat £17.99.
veel bestelplezier
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 26, 2003
Ok, leuke site maar ik blijf het toch maar een vaag iets vinden.
Ieder geval bedankt voor de link.
Ok, leuke site maar ik blijf het toch maar een vaag iets vinden.
reply
0
W
Werner
Werner
Oct 26, 2003
Waarom? De officiële releasedatum is 4/11, maar dat betekent tien tegen één dat die in de magazijnen al te grabbel ligt. En wie dan een centje meer wil betalen voor een vroege(re) uitlevering... tja, business is business hè?
Roland1 wrote: De tekst 'ADVANCED COPY' doet me weinig goed ...
Waarom? De officiële releasedatum is 4/11, maar dat betekent tien tegen één dat die in de magazijnen al te grabbel ligt. En wie dan een centje meer wil betalen voor een vroege(re) uitlevering... tja, business is business hè?
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 26, 2003
Volgens mij is het niet toegestaan om vroegtijdig te verkopen voor de officiele datum.
Kan er naast zitten hoor maar ik dacht dat er retgels voor waren :?
Werner Peeters wrote:Jawel al zullen de film maatschappijen hier niet blij mee zijn.Roland1 wrote: De tekst 'ADVANCED COPY' doet me weinig goed ...
Volgens mij is het niet toegestaan om vroegtijdig te verkopen voor de officiele datum.
Kan er naast zitten hoor maar ik dacht dat er retgels voor waren :?
reply
0
MM
mike mannot
mike mannot
L
Loggie
Loggie
Oct 26, 2003
Vlgns Amazon is de release datum in the States 4 nov.
Zie link:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005JM02/qid=1067210041/sr=8-1/ref=sr_8_1/002-2660631-6272029?v=glance&s=dvd&n=507846
Het is inderdaad zoals hier al verteld werd zo dat de winkels ze al voor de release datum hebben.
Bij Amazon (en anderen neem ik aan) is het zo dat als je ze besteld je ze precies op de release datum in huis hebt.
Ze mogen ze nml wel eerder versturen als je ze maar niet kan zien voor de officiele release datum:-)
Overigens Amazon is een betrouwbare zaak en heb daar al veel dvd's besteld.
Let wel op de dvd's zijn regio 1 en hebben nooit NL ondertitels. Een regio vrije speler is een must om regio 1 af te kunnen spelen.
j.vandendool wrote: Ok, leuke site maar ik blijf het toch maar een vaag iets vinden.
Vlgns Amazon is de release datum in the States 4 nov.
Zie link:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005JM02/qid=1067210041/sr=8-1/ref=sr_8_1/002-2660631-6272029?v=glance&s=dvd&n=507846
Het is inderdaad zoals hier al verteld werd zo dat de winkels ze al voor de release datum hebben.
Bij Amazon (en anderen neem ik aan) is het zo dat als je ze besteld je ze precies op de release datum in huis hebt.
Ze mogen ze nml wel eerder versturen als je ze maar niet kan zien voor de officiele release datum:-)
Overigens Amazon is een betrouwbare zaak en heb daar al veel dvd's besteld.
Let wel op de dvd's zijn regio 1 en hebben nooit NL ondertitels. Een regio vrije speler is een must om regio 1 af te kunnen spelen.
reply
0
L
Loggie
Loggie
Oct 26, 2003
Inderdaad een beetje vreemd....ook omdat de release datum in The States 4 nov is voor zover ik weet.
Inderdaad een "advance" copy..... :)
Roland1 wrote: De tekst 'ADVANCED COPY' doet me weinig goed ...
Inderdaad een beetje vreemd....ook omdat de release datum in The States 4 nov is voor zover ik weet.
Inderdaad een "advance" copy..... :)
reply
0
H
HdeB
HdeB
Oct 26, 2003
Mijn exemplaar is afgelopen vrijdag 24 okt verstuurd door DVDSoon, dus waarschijnlijk heb ik hem net voor de releasedatum binnen :D
Mijn exemplaar is afgelopen vrijdag 24 okt verstuurd door DVDSoon, dus waarschijnlijk heb ik hem net voor de releasedatum binnen :D
reply
0
L
Loggie
Loggie
Oct 26, 2003
Damn je hebt altijd weer mensen die mazzel hebben :wink:
Als de NL versie uitkomt kunnen we misschien eens kijken wat de verschillen tussen de beide releases zijn. We worden hier in dit kikkerlandje nog wel eens afgescheept met minderwaardige versies....minder extra's etc.
HdeB wrote: Mijn exemplaar is afgelopen vrijdag 24 okt verstuurd door DVDSoon, dus waarschijnlijk heb ik hem net voor de releasedatum binnen :D
Damn je hebt altijd weer mensen die mazzel hebben :wink:
Als de NL versie uitkomt kunnen we misschien eens kijken wat de verschillen tussen de beide releases zijn. We worden hier in dit kikkerlandje nog wel eens afgescheept met minderwaardige versies....minder extra's etc.
reply
0
WP
wilco pot
wilco pot
Oct 27, 2003
Advange copy wel of niet, alles is orgineel. Mijn vriend besteld altijd bij play.com en deze is ten allertijde later met zijn uitlevering. Vaak heb ik ze al twee weken in huis, mocht er wel een wat vroeger uitgeleverd worden bij play.com dan is het negen van de tien keer een canadese disc.
Maar goed of het nu wel of niet mag eerder uitleveren, ik weet dat ik ze altijd eerder in huis heb. Dus kijk altijd met plezier naar mijn brievenbus, en uiteindelijk naar de dvd die ik besteld heb.......
Groeten Wilco
Advange copy wel of niet, alles is orgineel. Mijn vriend besteld altijd bij play.com en deze is ten allertijde later met zijn uitlevering. Vaak heb ik ze al twee weken in huis, mocht er wel een wat vroeger uitgeleverd worden bij play.com dan is het negen van de tien keer een canadese disc.
Maar goed of het nu wel of niet mag eerder uitleveren, ik weet dat ik ze altijd eerder in huis heb. Dus kijk altijd met plezier naar mijn brievenbus, en uiteindelijk naar de dvd die ik besteld heb.......
Groeten Wilco
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 27, 2003
Loggie wrote: We worden hier in dit kikkerlandje nog wel eens afgescheept met minderwaardige versies....minder extra's etc.Dit is vrijwel altijd het geval op een paar uitzonderingen na dan. :roll:
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Oct 27, 2003
wooooooooooow, jij bent SNEL met het binnenkrijgen van de dvd. Gewoon letterlijk op de dag een maand voor de bioscooprelease al op dvd :shock::shock::shock:. Je verkoopt hem zeker niet ;)
Mvg,
Christiaan
wooooooooooow, jij bent SNEL met het binnenkrijgen van de dvd. Gewoon letterlijk op de dag een maand voor de bioscooprelease al op dvd :shock::shock::shock:. Je verkoopt hem zeker niet ;)
Mvg,
Christiaan
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Oct 27, 2003
Mark de Jong wrote: Helaas Christiaan, deze prachtige DVD blijft in m'n bezit :D :)Egoist :roll: :wink:( niet serieus nemen dit hoor :idea: )
reply
0
R
Roland1
Roland1
Oct 27, 2003
wooooooooooow, jij bent SNEL met het binnenkrijgen van de dvd. Gewoon letterlijk op de dag een maand voor de bioscooprelease al op dvd :shock::shock::shock:Hij komt ook wel EXTREEM laat in de bioscoop hier hoor :roll:
reply
0
MR
Marc Raps
Marc Raps
Oct 27, 2003
Inderdaad. Een fokkin' zomerfilm komt minder dan een maand voor Kerstmis! Stakkers. :evil:
- Marc, not amused.
Inderdaad. Een fokkin' zomerfilm komt minder dan een maand voor Kerstmis! Stakkers. :evil:
- Marc, not amused.
reply
0
M
Michelle
Michelle
Oct 27, 2003
Marc, in wat voor verpakking is 'ie geleverd? Gewoon enkel een keepcase, of zit er iets van een slipcase omheen?
Mark de Jong wrote: Zojuist mijn exemplaar binnengekregen. Wat een prachtige uitgave (y)
Marc, in wat voor verpakking is 'ie geleverd? Gewoon enkel een keepcase, of zit er iets van een slipcase omheen?
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Oct 27, 2003
De DVD zit in een keepcase met een prachtige ('reflecterende' zee) slipcase er omheen.
De DVD zit in een keepcase met een prachtige ('reflecterende' zee) slipcase er omheen.
reply
0
R
Roland1
Roland1
Oct 27, 2003
Ik heb pre-ordered bij Playusa.
Het heeft echter niet zo'n haast, want ik heb de 1e rip al gezien.
Ik heb pre-ordered bij Playusa.
Het heeft echter niet zo'n haast, want ik heb de 1e rip al gezien.
reply
0
L
Loggie
Loggie
Oct 28, 2003
Misschien moet ik hem ook maar in the USA bestellen.
Ik vraag me af of de euro release ook 2 discs heeft?
Mark de Jong wrote: De DVD zit in een keepcase met een prachtige ('reflecterende' zee) slipcase er omheen.
Misschien moet ik hem ook maar in the USA bestellen.
Ik vraag me af of de euro release ook 2 discs heeft?
reply
0
S
skank
skank
Oct 28, 2003
komt hier maar uit op 7 april 2004 :-( nog zo lang
heeft de uk release ned subs?
komt hier maar uit op 7 april 2004 :-( nog zo lang
heeft de uk release ned subs?
reply
0
G
Glatze
Glatze
Oct 28, 2003
Heb hem ook gezien en ben ook erg te spreken over de kwaliteit ervan. Zeldzaam mooi voor een animatiefim, waar ik normaal gesproken helemaal niet van houd. Onderwatereffecten zijn erg mooi gedaan. Een aanrader.
Heb hem ook gezien en ben ook erg te spreken over de kwaliteit ervan. Zeldzaam mooi voor een animatiefim, waar ik normaal gesproken helemaal niet van houd. Onderwatereffecten zijn erg mooi gedaan. Een aanrader.
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Oct 28, 2003
De omschrijving is misschien een beetje vaag maar wat ik bedoel met reflecterende zee is dat de cover die je momenteel op de sites zie (en in m'n Profiler) degene is die je op de keepcase EN de slipcase ziet. Alleen bij de slipcase is ie wat anders gemaakt waardoor het blauw van de zee een beetje reflecteert.
De omschrijving is misschien een beetje vaag maar wat ik bedoel met reflecterende zee is dat de cover die je momenteel op de sites zie (en in m'n Profiler) degene is die je op de keepcase EN de slipcase ziet. Alleen bij de slipcase is ie wat anders gemaakt waardoor het blauw van de zee een beetje reflecteert.
reply
0
VV
Vincent Vega
Vincent Vega
Oct 28, 2003
Als ik deze titel ziet, moet ik altijd aan de matrix denken....heb niemand anders daar last van? :?
Als ik deze titel ziet, moet ik altijd aan de matrix denken....heb niemand anders daar last van? :?
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Oct 28, 2003
ff een vraagje,
kan iemand die finding nemo inmiddels heeft even bevestigen of ontkennen dat de R1 dvd Engelse subs heeft? ik kan nergens iets vinden over al dan niet aanwezige subs...
alvast bedankt!
gr. Coen
ff een vraagje,
kan iemand die finding nemo inmiddels heeft even bevestigen of ontkennen dat de R1 dvd Engelse subs heeft? ik kan nergens iets vinden over al dan niet aanwezige subs...
alvast bedankt!
gr. Coen
reply
0
T3
Thomas 32PW9527
Thomas 32PW9527
Oct 28, 2003
Ik heb hem zelf al maanden bij Playusa.com in bestelling staan en kan echt niet wachten. Wat ik hier lees is allemaal zeer positief. Is de R1 een beetje goede kwaliteit, doet ie niet onder voor een R2 van bijv. Monsters Inc? Ik wil deze namelijk wel op de mooiste beeldkwaliteit hebben die mogelijk is. Dus het liefst met geen beeldhaperingen bij snelle bewegingen enz.
Ik heb hem zelf al maanden bij Playusa.com in bestelling staan en kan echt niet wachten. Wat ik hier lees is allemaal zeer positief. Is de R1 een beetje goede kwaliteit, doet ie niet onder voor een R2 van bijv. Monsters Inc? Ik wil deze namelijk wel op de mooiste beeldkwaliteit hebben die mogelijk is. Dus het liefst met geen beeldhaperingen bij snelle bewegingen enz.
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Oct 28, 2003
De R1 heeft Engelse ondertiteling (en Franse en Spaanse ;)). Alleen de kleur is in het geel, wat ik toch wel jammer vind. Maar op zich niet zo'n probleem, dan kijk ik gewoon zonder :)
De beeldkwaliteit is in ieder geval perfect (over het geluid kan ik niet oordelen, heb daar niet de juiste apparatuur voor).
De R1 heeft Engelse ondertiteling (en Franse en Spaanse ;)). Alleen de kleur is in het geel, wat ik toch wel jammer vind. Maar op zich niet zo'n probleem, dan kijk ik gewoon zonder :)
De beeldkwaliteit is in ieder geval perfect (over het geluid kan ik niet oordelen, heb daar niet de juiste apparatuur voor).
reply
0
P
pprovoost
pprovoost
Oct 28, 2003
Hoi,
Heb prima exemplaar gevonden voor nog geen 9 Euro (thuisbezorgd en wel) op http://movies-shop.cjb.net .
Bestel ik al mijn DVD's, geweldige site.
Groet,
Peter
Hoi,
Heb prima exemplaar gevonden voor nog geen 9 Euro (thuisbezorgd en wel) op http://movies-shop.cjb.net .
Groet,
Peter
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Oct 28, 2003
thx Mark! :)
ik dank je...(mijn bankrekening vervloekt je... :twisted: )
gr. Coen
thx Mark! :)
ik dank je...(mijn bankrekening vervloekt je... :twisted: )
gr. Coen
reply
0
B
BaSsDruM
BaSsDruM
Oct 29, 2003
Hier heb ik een tijd geleden een aantal dvd's besteld, en het was al die keren niks. Of het is een dvd9 die gedownsampled is naar dvd5 zonder extra's of het is gewoon een ordinaire camrip. Ook zijn de ondertitels verzorgt door iemand die de LOI cursus engels nog niet voltooid heeft. ;)
Ik geef liever het dubbele uit aan een dvd waarbij ik dus niet zelf achteraf een lege keepcase hoef te scoren, een betere beeld- en geluidskwaliteit heb en kloppende ondertitels en extra features heb.
pprovoost wrote: Hoi,
Groet,
Peter
Hier heb ik een tijd geleden een aantal dvd's besteld, en het was al die keren niks. Of het is een dvd9 die gedownsampled is naar dvd5 zonder extra's of het is gewoon een ordinaire camrip. Ook zijn de ondertitels verzorgt door iemand die de LOI cursus engels nog niet voltooid heeft. ;)
Ik geef liever het dubbele uit aan een dvd waarbij ik dus niet zelf achteraf een lege keepcase hoef te scoren, een betere beeld- en geluidskwaliteit heb en kloppende ondertitels en extra features heb.
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Oct 29, 2003
amen!
daar sluit ik me helemaal bij aan...
dvd is dan gisteren ook meteen besteld bij cdwow (12,49 pond met kortingslink en voucher)
gr. Coen
amen!
daar sluit ik me helemaal bij aan...
dvd is dan gisteren ook meteen besteld bij cdwow (12,49 pond met kortingslink en voucher)
gr. Coen
reply
0
P
pprovoost
pprovoost
Oct 29, 2003
Ik heb nog nooit problemen gehad met de DVD's uit Maleisië. Het is ook voornaam om goed te lezen op de site. Er staat duidelijk bij of het een DVD Transfer is (dan heb je ook goeie ondertiteling!!!) of niet. Soms heb je een SVCD transfer en dan is de ondertiteling bagger inderdaad, maar het staat er altijd duidelijk bij vermeld. Ook staat erbij vermeld of er extra features op staan ja of nee. Kwestie van goed lezen dus. Ik heb "Hollywood Hommicide" binnen en die is van prima kwaliteit, evenals "Finding Nemo", waar het hier dan toch om ging en "Identity". Allen prima kwaliteit en als je het niet geloofd, mail me maar: [email]provoostp@zeelandnet.nl[/email].
Ik heb nog nooit problemen gehad met de DVD's uit Maleisië. Het is ook voornaam om goed te lezen op de site. Er staat duidelijk bij of het een DVD Transfer is (dan heb je ook goeie ondertiteling!!!) of niet. Soms heb je een SVCD transfer en dan is de ondertiteling bagger inderdaad, maar het staat er altijd duidelijk bij vermeld. Ook staat erbij vermeld of er extra features op staan ja of nee. Kwestie van goed lezen dus. Ik heb "Hollywood Hommicide" binnen en die is van prima kwaliteit, evenals "Finding Nemo", waar het hier dan toch om ging en "Identity". Allen prima kwaliteit en als je het niet geloofd, mail me maar: [email]provoostp@zeelandnet.nl[/email].
reply
0
T3
Thomas 32PW9527
Thomas 32PW9527
Oct 29, 2003
Idd, is de grootste rotzooi en ik vind mensen die daarbij kopen echt zielig.
Mark de Jong wrote: Ben helemaal geen fan van dat soort sites...
Idd, is de grootste rotzooi en ik vind mensen die daarbij kopen echt zielig.
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Oct 30, 2003
ik sluit me aan bij het feit dat zulke sites van een discutabel niveau zijn, alleen wil ik niet zo ver gaan om de personen die daar bestellen aan te vallen....
het is ieder zijn goed recht om zoiets wel of niet te doen....
gr. Coen
ik sluit me aan bij het feit dat zulke sites van een discutabel niveau zijn, alleen wil ik niet zo ver gaan om de personen die daar bestellen aan te vallen....
het is ieder zijn goed recht om zoiets wel of niet te doen....
gr. Coen
reply
0
SR
Sjors van de Rebellenclub
Sjors van de Rebellenclub
Oct 30, 2003
Ik heb net ook de dvd ontvangen! Inderdaad prachtige hoes, ga hem vanavond bekijken!
Ik heb net ook de dvd ontvangen! Inderdaad prachtige hoes, ga hem vanavond bekijken!
reply
0
B
BaSsDruM
BaSsDruM
Oct 30, 2003
Ik ken die site wel hoor, maar of er DVD-Rip achter staat zegt niks. Ik heb in het verleden een keer the fast & the furious gekocht daar en het was dus gewoon een divx die was geconverteerd naar dvd video formaat. Ook gaf mijn reciever netjes dolby digital/dts aan maar er kwam toch echt maar geluid uit de 2 front speakers.
Ook het feit dat erbij staat dat er extra's op zitten zegt niets: vaak is het een trailer van de bewuste film die ze waarschijnlijk weer van een andere dvd geript hebben.
Je hoeft me echt niet te overtuigen dat movieshop zo geweldig is, want ik heb de 15 dvd's die ik in het verleden daar gekocht heb inmiddels al vervangen door de "echte", betere versie. Al met al ben je dus meer geld kwijt :shock:
Alleen star wars 4, 5, en 6 zijn de moeite waard daar, maar dat is meer om het feit dat ze legaal nog niet te krijgen zijn, want ook daarvan is de beeldkwaliteit niet om naar huis te schrijven!
pprovoost wrote: Ik heb nog nooit problemen gehad met de DVD's uit Maleisië. Het is ook voornaam om goed te lezen op de site. Er staat duidelijk bij of het een DVD Transfer is (dan heb je ook goeie ondertiteling!!!) of niet. Soms heb je een SVCD transfer en dan is de ondertiteling bagger inderdaad, maar het staat er altijd duidelijk bij vermeld. Ook staat erbij vermeld of er extra features op staan ja of nee. Kwestie van goed lezen dus. Ik heb "Hollywood Hommicide" binnen en die is van prima kwaliteit, evenals "Finding Nemo", waar het hier dan toch om ging en "Identity". Allen prima kwaliteit en als je het niet geloofd, mail me maar: [email]provoostp@zeelandnet.nl[/email].
Ik ken die site wel hoor, maar of er DVD-Rip achter staat zegt niks. Ik heb in het verleden een keer the fast & the furious gekocht daar en het was dus gewoon een divx die was geconverteerd naar dvd video formaat. Ook gaf mijn reciever netjes dolby digital/dts aan maar er kwam toch echt maar geluid uit de 2 front speakers.
Ook het feit dat erbij staat dat er extra's op zitten zegt niets: vaak is het een trailer van de bewuste film die ze waarschijnlijk weer van een andere dvd geript hebben.
Je hoeft me echt niet te overtuigen dat movieshop zo geweldig is, want ik heb de 15 dvd's die ik in het verleden daar gekocht heb inmiddels al vervangen door de "echte", betere versie. Al met al ben je dus meer geld kwijt :shock:
Alleen star wars 4, 5, en 6 zijn de moeite waard daar, maar dat is meer om het feit dat ze legaal nog niet te krijgen zijn, want ook daarvan is de beeldkwaliteit niet om naar huis te schrijven!
reply
0
E
Ettepet
Ettepet
RB
Richard B.
Richard B.
Nov 01, 2003
Iemand heeft Nemo gevonden....
[img]http://www.pineight.com/nemo/nemodesushi.jpg[/img]
Ok, eigenlijk zijn pa Marlin dus. Noemen ze dit nu een spoiler? :)
Iemand heeft Nemo gevonden....
[img]http://www.pineight.com/nemo/nemodesushi.jpg[/img]
Ok, eigenlijk zijn pa Marlin dus. Noemen ze dit nu een spoiler? :)
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 03, 2003
Vandaag binnengekregen via DVD Soon. :D Ik ben blij... straks lekker kijken. En ik zal uiteraard wat screenies posten.
Vandaag binnengekregen via DVD Soon. :D Ik ben blij... straks lekker kijken. En ik zal uiteraard wat screenies posten.
reply
0
M
Michelle
Michelle
Nov 03, 2003
Mark (of iemand anders), is de ondertiteling gewoon Engels of is het HoH Engels?
Mark de Jong wrote: De R1 heeft Engelse ondertiteling (en Franse en Spaanse ;)). Alleen de kleur is in het geel, wat ik toch wel jammer vind. Maar op zich niet zo'n probleem, dan kijk ik gewoon zonder :)
Mark (of iemand anders), is de ondertiteling gewoon Engels of is het HoH Engels?
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Nov 03, 2003
ik ken het gevoel. Ik kom thuis van een harde (school)dag (tentamens) en daarna zwemmen en wiskunde oefenen. Het is leven is tenslotte bijzonder zwaar :P :P ;). TOT ik thuis kwam. IK loop net binnen. Kijk op mijn mat: zie een envellope liggen. Zou het de geruilde dvd zijn? Nee, daarvoor is de hoes te netj......HET IS FINDING NEMOOOOOOOO :P :D (6).
Sorry, liet me even gaan (6). In het kort: ik heb Finding Nemo nu dus ook in mijn bezit (y).
Nathan Strik wrote: Vandaag binnengekregen via DVD Soon. :D Ik ben blij... straks lekker kijken. En ik zal uiteraard wat screenies posten.
ik ken het gevoel. Ik kom thuis van een harde (school)dag (tentamens) en daarna zwemmen en wiskunde oefenen. Het is leven is tenslotte bijzonder zwaar :P :P ;). TOT ik thuis kwam. IK loop net binnen. Kijk op mijn mat: zie een envellope liggen. Zou het de geruilde dvd zijn? Nee, daarvoor is de hoes te netj......HET IS FINDING NEMOOOOOOOO :P :D (6).
Sorry, liet me even gaan (6). In het kort: ik heb Finding Nemo nu dus ook in mijn bezit (y).
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
M
mradem
mradem
Nov 03, 2003
Mooi screens Nathn. De film is gewoon top. 1 Van de betere die ik gezien heb kwa animatie. Zo niet de beste.
Mooi screens Nathn. De film is gewoon top. 1 Van de betere die ik gezien heb kwa animatie. Zo niet de beste.
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Nov 03, 2003
Een geweldige film :D (6). Ontzettend goede animaties zeg. Werd volledig weggeslagen door de beeldkwaliteit? Het is weer eens een echte topper van Pixar dit :D :D. Gewoon ontzettend genieten. Nu even een broodje Dönner Kebad halen, en dan de extra's bekijken van de film :D
Een geweldige film :D (6). Ontzettend goede animaties zeg. Werd volledig weggeslagen door de beeldkwaliteit? Het is weer eens een echte topper van Pixar dit :D :D. Gewoon ontzettend genieten. Nu even een broodje Dönner Kebad halen, en dan de extra's bekijken van de film :D
reply
0
L
Loggie
Loggie
Nov 03, 2003
Mooi gedaan Nathan :D
Zal ook eens kijken bij die zaak waar jullie hem hebben gekocht :wink:
Nathan Strik wrote: Voor de liefhebbers heb ik vast wat screenies gemaakt:
FINDING NEMO DVD
Mooi gedaan Nathan :D
Zal ook eens kijken bij die zaak waar jullie hem hebben gekocht :wink:
reply
0
L
Loggie
Loggie
Nov 03, 2003
Joepie :D
Bij DVDsoon Nemo besteld!!!
Ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Ik had al gezien dat een aantal mensen hier bij hun hadden gekocht en zeer tevreden waren over de service etc.
Dus vandaar maar even een account aangemaakt en de 1ste aanschaf daar gedaan:-)
Joepie :D
Bij DVDsoon Nemo besteld!!!
Ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Ik had al gezien dat een aantal mensen hier bij hun hadden gekocht en zeer tevreden waren over de service etc.
Dus vandaar maar even een account aangemaakt en de 1ste aanschaf daar gedaan:-)
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 04, 2003
Gisteren gekeken... echt een superfilm. Wat ik vooral erg goed vond waren de vlot geschreven dialogen en cynische grappen.
Aanrader! En wat mij betreft de beste Pixar ooit. Zelfs beter dan Toy Story 2 wat mij betreft.
Gisteren gekeken... echt een superfilm. Wat ik vooral erg goed vond waren de vlot geschreven dialogen en cynische grappen.
Aanrader! En wat mij betreft de beste Pixar ooit. Zelfs beter dan Toy Story 2 wat mij betreft.
reply
0
L
Loggie
Loggie
Nov 04, 2003
Leek mij ook al....ik had hem eigenlijk al een keer gezien (ja ik geef het toe een keertje gedownload) maar dat weerhoud me er niet van om hem aan te schaffen :D
Trouwens ik was net even op je animatie site....ik sta versteld.
Het doet me deugd iedere keer weer van die verrassingen tegen te komen. Met name op allesoverfilm.nl. Een aantal mensen hier zijn toch aardig creatief moet ik zeggen. De site van Bahamut is ook erg fraai en zo zijn er wel meer.
Hou ons op de hoogte van je project :!:
Trouwens dvdsoon is niet echt duur met zijn dvd's en zeker nu als je de film per standard post laat opsturen er geen kosten aan verbonden zijn.
Nathan Strik wrote: Gisteren gekeken... echt een superfilm.
Leek mij ook al....ik had hem eigenlijk al een keer gezien (ja ik geef het toe een keertje gedownload) maar dat weerhoud me er niet van om hem aan te schaffen :D
Trouwens ik was net even op je animatie site....ik sta versteld.
Het doet me deugd iedere keer weer van die verrassingen tegen te komen. Met name op allesoverfilm.nl. Een aantal mensen hier zijn toch aardig creatief moet ik zeggen. De site van Bahamut is ook erg fraai en zo zijn er wel meer.
Trouwens dvdsoon is niet echt duur met zijn dvd's en zeker nu als je de film per standard post laat opsturen er geen kosten aan verbonden zijn.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 04, 2003
Dankje, is erg leuk om te horen. Ik moet mijn site binnenkort toch eens updaten, want dat is ook al in geen eeuwen meer gebeurd.
Het onderwaterproject is inmiddels in de ijskast gezet. Mede doordat Finding Nemo al een onderwaterfilm is en ik wilde nu juist wat origineels doen. En ook omdat het technisch moeilijk haalbaar was.
Ik ben inmiddels wel met een aantal nieuwe ideeën bezig... dus hou de site in de gaten zou ik zeggen.
Vanavond de extra's kijken van Finding Nemo, ben benieuwd...
Loggie wrote: Trouwens ik was net even op je animatie site....ik sta versteld.
Dankje, is erg leuk om te horen. Ik moet mijn site binnenkort toch eens updaten, want dat is ook al in geen eeuwen meer gebeurd.
Het onderwaterproject is inmiddels in de ijskast gezet. Mede doordat Finding Nemo al een onderwaterfilm is en ik wilde nu juist wat origineels doen. En ook omdat het technisch moeilijk haalbaar was.
Ik ben inmiddels wel met een aantal nieuwe ideeën bezig... dus hou de site in de gaten zou ik zeggen.
reply
0
L
Loggie
Loggie
Nov 04, 2003
Ik zal zeker eens vaker gaan kijken ....ben zeer benieuwd!
Extra's van Nemo....ja hoor wrijf het maar in....boehoe :D
Hoelang duurde het bij jou voor je hem binnen had...en was dat met standard mail?
Nathan Strik wrote:
Ik zal zeker eens vaker gaan kijken ....ben zeer benieuwd!
Extra's van Nemo....ja hoor wrijf het maar in....boehoe :D
Hoelang duurde het bij jou voor je hem binnen had...en was dat met standard mail?
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 04, 2003
En hij kwam maandag dus al binnen. Erg snel, vooral gezien dat het weekend ertussen zat.
Loggie wrote: Hoelang duurde het bij jou voor je hem binnen had...en was dat met standard mail?Hij heeft een tijdje in de pre-order gestaan, maar ik kreeg afgelopen vrijdag het mailtje dat hij verstuurd was.
En hij kwam maandag dus al binnen. Erg snel, vooral gezien dat het weekend ertussen zat.
reply
0
L
Loggie
Loggie
Nov 04, 2003
Thnx voor de info Nathan :)
Ik wacht de email maar af met de bevestiging van verzending.
Nathan Strik wrote:
Thnx voor de info Nathan :)
Ik wacht de email maar af met de bevestiging van verzending.
reply
0
R
Roland1
Roland1
Nov 04, 2003
Bij mij was hij de 30e opgestuurd en ook maandag binnengekomen. Besteld bij playusa.com, uitzonderlijk snel :):)
Bij mij was hij de 30e opgestuurd en ook maandag binnengekomen. Besteld bij playusa.com, uitzonderlijk snel :):)
reply
0
GJA
Geert Jan Alsem
Geert Jan Alsem
Nov 04, 2003
Heeee, wacht eens even! Op een van die plaatjes zeggen ze dat de DVD een "direct digital transfer" is. Dat betekent natuurlijk sowieso erg goede beeldkwaliteit, maar betekent dat ook dat ze een 30 fps versie van de film gerenderd hebben, speciaal voor de DVD? Dat ziet er natuurlijk een stuk mooier uit dan een 24 naar 30 fps conversie met 3:2 pulldown.
En nog iets anders, die mooie onderwater-hoes-DVD is toch niet een limited edition die binnenkort niet meer te krijgen is? Ik wil namelijk nog eventjes wachten met het kopen van deze film.
Nathan Strik wrote: Voor de liefhebbers heb ik vast wat screenies gemaakt:
FINDING NEMO DVD
Heeee, wacht eens even! Op een van die plaatjes zeggen ze dat de DVD een "direct digital transfer" is. Dat betekent natuurlijk sowieso erg goede beeldkwaliteit, maar betekent dat ook dat ze een 30 fps versie van de film gerenderd hebben, speciaal voor de DVD? Dat ziet er natuurlijk een stuk mooier uit dan een 24 naar 30 fps conversie met 3:2 pulldown.
En nog iets anders, die mooie onderwater-hoes-DVD is toch niet een limited edition die binnenkort niet meer te krijgen is? Ik wil namelijk nog eventjes wachten met het kopen van deze film.
reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Martin Zuidervliet
Nov 05, 2003
Belachelijk, dat we hierop in NL nog 6 maanden moeten wachten. Gelukkig werk ik in de bioscoop en bestaat er zoiets als Kazaa. ;)
Belachelijk, dat we hierop in NL nog 6 maanden moeten wachten. Gelukkig werk ik in de bioscoop en bestaat er zoiets als Kazaa. ;)
reply
0
B
badtzje
badtzje
Nov 05, 2003
Heb de verleiding toch niet kunnen weerstaan om hem te kopen. Heb hem dus gisteren bij CD-WOW besteld. Maar ik denk dat ik hem 1 keer uit de doos haal om te kijken of 'ie het doet, en dan netjes laat liggen tot nadat ik hem in de bios heb gezien. En als ik uit de bios kom, gelijk naar huis en nog een keer kijken :D
Heb de verleiding toch niet kunnen weerstaan om hem te kopen. Heb hem dus gisteren bij CD-WOW besteld. Maar ik denk dat ik hem 1 keer uit de doos haal om te kijken of 'ie het doet, en dan netjes laat liggen tot nadat ik hem in de bios heb gezien. En als ik uit de bios kom, gelijk naar huis en nog een keer kijken :D
reply
0
R
Raymond187
Raymond187
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Nov 05, 2003
vrijwel zelfde verhaal hierzo. De 30ste besteld, en maandag binnen 8). Dat is dus (even denken) 5 dagen vanaf moment van bestellen tot moment van binnenkomst :D.
Nathan Strik wrote:Loggie wrote: Hoelang duurde het bij jou voor je hem binnen had...en was dat met standard mail?Hij heeft een tijdje in de pre-order gestaan, maar ik kreeg afgelopen vrijdag het mailtje dat hij verstuurd was.
vrijwel zelfde verhaal hierzo. De 30ste besteld, en maandag binnen 8). Dat is dus (even denken) 5 dagen vanaf moment van bestellen tot moment van binnenkomst :D.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 05, 2003
Nee, ze hebben niets opnieuw gerenderd... het is gewoon een rechtstreekse digitale transfer van het 24 fps origineel.
3:2 pulldown wordt trouwens altijd door de speler tijdens het afspelen toegevoegd (op het schijfje staan maar 24 frames per seconde opgeslagen), dus als binnenkort de progressive spelers en displays een beetje meer in komen heb je sowieso de originele (vloeiende) 24 fps versie weer terug.
Bovendien vond ik de 3:2 pulldown helemaal niet storend en viel het me slechts in een handjevol shots überhaupt op.
Wat enorme indruk op me maakte was trouwens het geluid. Echt enorm goed. Vooral het surroundgebruik waardoor je echt het gevoel hebt onder water te zitten.
Rinkelbeer wrote: Op een van die plaatjes zeggen ze dat de DVD een "direct digital transfer" is. Dat betekent natuurlijk sowieso erg goede beeldkwaliteit, maar betekent dat ook dat ze een 30 fps versie van de film gerenderd hebben, speciaal voor de DVD? Dat ziet er natuurlijk een stuk mooier uit dan een 24 naar 30 fps conversie met 3:2 pulldown.
Nee, ze hebben niets opnieuw gerenderd... het is gewoon een rechtstreekse digitale transfer van het 24 fps origineel.
3:2 pulldown wordt trouwens altijd door de speler tijdens het afspelen toegevoegd (op het schijfje staan maar 24 frames per seconde opgeslagen), dus als binnenkort de progressive spelers en displays een beetje meer in komen heb je sowieso de originele (vloeiende) 24 fps versie weer terug.
Bovendien vond ik de 3:2 pulldown helemaal niet storend en viel het me slechts in een handjevol shots überhaupt op.
Wat enorme indruk op me maakte was trouwens het geluid. Echt enorm goed. Vooral het surroundgebruik waardoor je echt het gevoel hebt onder water te zitten.
reply
0
S
sharky
sharky
Nov 05, 2003
ik heb hem gister zitten kijken en die film is echt te grappig
en supermooi gemaakt met al die kleuren en vissen
echt een must see
heeft iemand al eastereggs gevonden want ze zeggen het wel met de introductie maar heb nog niks gevonden
ik heb hem gister zitten kijken en die film is echt te grappig
en supermooi gemaakt met al die kleuren en vissen
echt een must see
heeft iemand al eastereggs gevonden want ze zeggen het wel met de introductie maar heb nog niks gevonden
reply
0
P
Petra
Petra
Nov 05, 2003
Kwam dit tegen:
Easter eggs:
1. Hi-Tech Water Filter Infomercial
Go to the Bonus Features menu and then select Knick Knack. Then press right and then down. A green fish symbol should appear to the right of the screen. Click Enter/Select.
2. Dory & Marlin In The Dentist Fishtank/Aquariam
Go to Mr Rays Encyclopedia menu screen and then go down to the return arrow. Then from here press down again. Another green fish symbol should appear in the top left hand corner of the screen. Press Enter/Select.
3. on the second disc: in the Bonus Feature menu, choose Behind the Scenes and enter. Then select "Studio Tour", press UP, and a green fish will appear. Select and enter.
There are also quite a few on the first disc, and you can pretty much find them the same way by pressing up and down in the menu
Kwam dit tegen:
Easter eggs:
1. Hi-Tech Water Filter Infomercial
Go to the Bonus Features menu and then select Knick Knack. Then press right and then down. A green fish symbol should appear to the right of the screen. Click Enter/Select.
2. Dory & Marlin In The Dentist Fishtank/Aquariam
Go to Mr Rays Encyclopedia menu screen and then go down to the return arrow. Then from here press down again. Another green fish symbol should appear in the top left hand corner of the screen. Press Enter/Select.
3. on the second disc: in the Bonus Feature menu, choose Behind the Scenes and enter. Then select "Studio Tour", press UP, and a green fish will appear. Select and enter.
There are also quite a few on the first disc, and you can pretty much find them the same way by pressing up and down in the menu
reply
0
J
Jelger
Jelger
Nov 05, 2003
Ik heb hem ook gezien: aardige film, maar zeker geen topper. Ik dacht dat iemand hier schreef dat hij zelfs leuker was dan Toy Story 2, nou dat vond ik zeker niet.
Bruce de haai was leuk, en de pelikaan en de zeemeeuwen ook erg grappig. De oranje en de blauwe vis (ben de namen even kwijt :oops:) vond ik echter niet grappig genoeg als hoofdpersonages. Het geheugenverlies was af en toe grappig, maar de oranje vis vond ik totaal humorloos.
Leuke film dus, maar een van de mindere Pixar's wat mij betreft.
Ik heb hem ook gezien: aardige film, maar zeker geen topper. Ik dacht dat iemand hier schreef dat hij zelfs leuker was dan Toy Story 2, nou dat vond ik zeker niet.
Bruce de haai was leuk, en de pelikaan en de zeemeeuwen ook erg grappig. De oranje en de blauwe vis (ben de namen even kwijt :oops:) vond ik echter niet grappig genoeg als hoofdpersonages. Het geheugenverlies was af en toe grappig, maar de oranje vis vond ik totaal humorloos.
Leuke film dus, maar een van de mindere Pixar's wat mij betreft.
reply
0
R
Roland1
Roland1
Nov 06, 2003
Ik vind Finding Nemo geweldig 8)
maar de oranje vis vond ik totaal humorloos.Het is dan wel een clownvis, maar een zonder humor :lol:
reply
0
DD
Dick van Drie
Dick van Drie
Nov 06, 2003
Finding Nemo lijkt me ook een geweldige film n.a.v. de trailers die ik gezien heb. Lijkt me zeker niet een van slechtste van Pixar. Integendeel. Ik kijk ernaar uit.
Roland1 wrote:maar de oranje vis vond ik totaal humorloos.Het is dan wel een clownvis, maar een zonder humor :lol:
Finding Nemo lijkt me ook een geweldige film n.a.v. de trailers die ik gezien heb. Lijkt me zeker niet een van slechtste van Pixar. Integendeel. Ik kijk ernaar uit.
reply
0
HB
Harry B.
Harry B.
Nov 09, 2003
Pixar heeft naar mijn mening nog nooit een selchte film afgeleverd.
Dick van Drie wrote:Roland1 wrote:maar de oranje vis vond ik totaal humorloos.Het is dan wel een clownvis, maar een zonder humor :lol:
Pixar heeft naar mijn mening nog nooit een selchte film afgeleverd.
reply
0
J
JohnDoe
JohnDoe
Nov 09, 2003
Vond Finding Nemo inderdaad ook echt leuk! Heb m de afgelopen week zo'n drie keer gekeken en elke keer is er weer wat anders waar ik om moet lachen.. [spoiler:b072006eb7] BUBBLLLSSSS, MY BUBBLES [/spoiler:b072006eb7] bijvoorbeeld :D
Vond Finding Nemo inderdaad ook echt leuk! Heb m de afgelopen week zo'n drie keer gekeken en elke keer is er weer wat anders waar ik om moet lachen.. [spoiler:b072006eb7] BUBBLLLSSSS, MY BUBBLES [/spoiler:b072006eb7] bijvoorbeeld :D
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 09, 2003
Als je nu ook nog even duidelijk onderbouwt waarom dan kunnen we je mening tenminste serieus nemen.
Harry B. wrote: Pixar heeft naar mijn mening nog nooit een selchte film afgeleverd.
Als je nu ook nog even duidelijk onderbouwt waarom dan kunnen we je mening tenminste serieus nemen.
reply
0
HB
Harry B.
Harry B.
Nov 15, 2003
Omdat alle pixar films tot nu toe (Dus Toy story 1 en 2, A bug's life, Monsters inc. en Finding nemo) in mijn ogen goede films zijn. Het zijn stuk voor stuk films die onderhoudend zijn voor jong en oud en hoog scoren op gebied van animatie ,originaliteit en humor. Daarbij vind ik de karakters iedere keer weer leuk gevonden (Woody, Buzz, Flik, Mike, Sulley, Marlin, Dory) en wacht ik nu al weer gespannen af op Pixar's volgende film.
Nathan Strik wrote:Harry B. wrote: Pixar heeft naar mijn mening nog nooit een slechte film afgeleverd.
Omdat alle pixar films tot nu toe (Dus Toy story 1 en 2, A bug's life, Monsters inc. en Finding nemo) in mijn ogen goede films zijn. Het zijn stuk voor stuk films die onderhoudend zijn voor jong en oud en hoog scoren op gebied van animatie ,originaliteit en humor. Daarbij vind ik de karakters iedere keer weer leuk gevonden (Woody, Buzz, Flik, Mike, Sulley, Marlin, Dory) en wacht ik nu al weer gespannen af op Pixar's volgende film.
reply
0
M
mradem
mradem
Nov 15, 2003
Omdat alle pixar films tot nu toe (Dus Toy story 1 en 2, A bug's life, Monsters inc. en Finding nemo) in mijn ogen goede films zijn. Het zijn stuk voor stuk films die onderhoudend zijn voor jong en oud en hoog scoren op gebied van animatie ,originaliteit en humor. Daarbij vind ik de karakters iedere keer weer leuk gevonden (Woody, Buzz, Flik, Mike, Sulley, Marlin, Dory) en wacht ik nu al weer gespannen af op Pixar's volgende film.[/quote]
Ben ik met je eens. Zeer leuke films.
Harry B. wrote:Nathan Strik wrote: [quote=Harry B.]Pixar heeft naar mijn mening nog nooit een slechte film afgeleverd.
Omdat alle pixar films tot nu toe (Dus Toy story 1 en 2, A bug's life, Monsters inc. en Finding nemo) in mijn ogen goede films zijn. Het zijn stuk voor stuk films die onderhoudend zijn voor jong en oud en hoog scoren op gebied van animatie ,originaliteit en humor. Daarbij vind ik de karakters iedere keer weer leuk gevonden (Woody, Buzz, Flik, Mike, Sulley, Marlin, Dory) en wacht ik nu al weer gespannen af op Pixar's volgende film.[/quote]
Ben ik met je eens. Zeer leuke films.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 16, 2003
Hehe, oeps. :oops: Ik las je vorige post een beetje te snel vrees ik. Ik dacht dat je schreef "Pixar heeft nog nooit zo´n slechte film afgeleverd...". :roll:
Maar ik ben roerend met je eens dat Pixar´s zeker een succesvol bedrijf is tot dusver. :mrgreen:
Harry B. wrote:Nathan Strik wrote: [quote=Harry B.]Pixar heeft naar mijn mening nog nooit een slechte film afgeleverd.
Hehe, oeps. :oops: Ik las je vorige post een beetje te snel vrees ik. Ik dacht dat je schreef "Pixar heeft nog nooit zo´n slechte film afgeleverd...". :roll:
Maar ik ben roerend met je eens dat Pixar´s zeker een succesvol bedrijf is tot dusver. :mrgreen:
reply
0
TW
Tim Weisselberger
Tim Weisselberger
Nov 16, 2003
Ik als filmoperateur, zit ik op het moment totaal niet meer op deze film te wachten na ruim 9 maanden de trailer dag in dag uit gezien te hebben.... :rolleyes:
Foute stap van Disney (6 maanden tussen us/nl release), hoop dat ze dit snel afleren, daarbij komt ook nog eens het nadeel dat deze film vrijsnel uitgelekt is op het web, waardoor disney helaas (voor ze) veel boxoffice winst misloopt.
Ik wacht rustig tot me dvd'tje binnen is en lekker op de bank kijken (over maandje of 9 ofzo) :wink:
Ik als filmoperateur, zit ik op het moment totaal niet meer op deze film te wachten na ruim 9 maanden de trailer dag in dag uit gezien te hebben.... :rolleyes:
Foute stap van Disney (6 maanden tussen us/nl release), hoop dat ze dit snel afleren, daarbij komt ook nog eens het nadeel dat deze film vrijsnel uitgelekt is op het web, waardoor disney helaas (voor ze) veel boxoffice winst misloopt.
Ik wacht rustig tot me dvd'tje binnen is en lekker op de bank kijken (over maandje of 9 ofzo) :wink:
reply
0
GJA
Geert Jan Alsem
Geert Jan Alsem
Nov 16, 2003
Haha, ik dacht al, dat is niks voor Nathan om zo onvriendelijk te reageren.
(Maar als Harry B. echt had geschreven dat Pixar nog nooit zo'n slechte film had afgeleverd was ik het met je reactie eens geweest hoor. :))
Nathan Strik wrote: Hehe, oeps. :oops: Ik las je vorige post een beetje te snel vrees ik. Ik dacht dat je schreef "Pixar heeft nog nooit zo´n slechte film afgeleverd...". :roll:
Haha, ik dacht al, dat is niks voor Nathan om zo onvriendelijk te reageren.
(Maar als Harry B. echt had geschreven dat Pixar nog nooit zo'n slechte film had afgeleverd was ik het met je reactie eens geweest hoor. :))
reply
0
HB
Harry B.
Harry B.
Nov 16, 2003
Hehe, oeps. :oops: Ik las je vorige post een beetje te snel vrees ik. Ik dacht dat je schreef "Pixar heeft nog nooit zo´n slechte film afgeleverd...". :roll:[/quote]
Ik verbaasde me al over je scherpe reactie :oops:
Nathan Strik wrote:Harry B. wrote: [quote=Nathan Strik][quote=Harry B.]Pixar heeft naar mijn mening nog nooit een slechte film afgeleverd.
Hehe, oeps. :oops: Ik las je vorige post een beetje te snel vrees ik. Ik dacht dat je schreef "Pixar heeft nog nooit zo´n slechte film afgeleverd...". :roll:[/quote]
Ik verbaasde me al over je scherpe reactie :oops:
reply
0
C
Cinemaniac
Cinemaniac
Nov 16, 2003
En die volgende film schijnt weer erg leuk te worden, The Incredibles. Ik krijg de Finding Nemo-dvd pas op m'n verjaardag volgende maand, maar staat er op die dvd ook de teaser van The Incredibles?
Harry B. wrote: ...wacht ik nu al weer gespannen af op Pixar's volgende film
En die volgende film schijnt weer erg leuk te worden, The Incredibles. Ik krijg de Finding Nemo-dvd pas op m'n verjaardag volgende maand, maar staat er op die dvd ook de teaser van The Incredibles?
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 16, 2003
Zo zie je maar weer dat goed lezen ook voor crewleden soms moeilijk kan zijn. ;)
Ben blij dat je in ieder geval niet aanvallend reageerde. (y)
Harry B. wrote: Ik verbaasde me al over je scherpe reactie :oops:
Zo zie je maar weer dat goed lezen ook voor crewleden soms moeilijk kan zijn. ;)
Ben blij dat je in ieder geval niet aanvallend reageerde. (y)
reply
0
J
jOzh
jOzh
Nov 17, 2003
Ik heb deze film nu al 3 keer gezien, en steeds nieuwe dingen tegengekomen. Das IMO ook het leuke aan animatie films, je kan ze blijven kijken, ze blijven leuk :)
Ben wel erg benieuwd naar de 5.1 track, vanwege een receiver die in reparatie is heb ik Finding Nemo alleen nog maar normaal stereo kunnen ehm... luisteren dus. Maar wat ik begrepen heb zit het met het 5.1 geluid wel goed Nathan?
Ik heb deze film nu al 3 keer gezien, en steeds nieuwe dingen tegengekomen. Das IMO ook het leuke aan animatie films, je kan ze blijven kijken, ze blijven leuk :)
Ben wel erg benieuwd naar de 5.1 track, vanwege een receiver die in reparatie is heb ik Finding Nemo alleen nog maar normaal stereo kunnen ehm... luisteren dus. Maar wat ik begrepen heb zit het met het 5.1 geluid wel goed Nathan?
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 17, 2003
Zeker. Er wordt sowieso erg goed gebruik gemaakt van de surrounds (buitenkansje natuurlijk ook omdat je bijna de hele film onder water zit). Maar het LFE kanaal klinkt ook bijzonder strak voor een Dolby track.
Erg goed geluid dus.
jOzh wrote: Ben wel erg benieuwd naar de 5.1 track, vanwege een receiver die in reparatie is heb ik Finding Nemo alleen nog maar normaal stereo kunnen ehm... luisteren dus. Maar wat ik begrepen heb zit het met het 5.1 geluid wel goed Nathan?
Zeker. Er wordt sowieso erg goed gebruik gemaakt van de surrounds (buitenkansje natuurlijk ook omdat je bijna de hele film onder water zit). Maar het LFE kanaal klinkt ook bijzonder strak voor een Dolby track.
Erg goed geluid dus.
reply
0
SM
Steve Muller
Steve Muller
Dec 15, 2003
De australische versie zal een DTS-track bevatten :D
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/225229
Weet iemand of er bij ons ook een DTS-track komt? En zal op de hoes Finding Nemo :D komen of Op zoek naar Nemo :cry:
De australische versie zal een DTS-track bevatten :D
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/225229
Weet iemand of er bij ons ook een DTS-track komt? En zal op de hoes Finding Nemo :D komen of Op zoek naar Nemo :cry:
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Dec 15, 2003
Heb Finding Nemo gister voor de 2de keer in de bios gezien, blijft echt heel leuk. Weet iemand misschien wanneer de R2 release is???
Mei 2004 gok ik zo, dat is best laat al zeg ik het zelf.
Heb Finding Nemo gister voor de 2de keer in de bios gezien, blijft echt heel leuk. Weet iemand misschien wanneer de R2 release is???
Mei 2004 gok ik zo, dat is best laat al zeg ik het zelf.
reply
0
EV
Edwin V
Edwin V
Dec 15, 2003
De UK release:
De UK release:
dvdtimes.co.uk wrote:
Buena Vista Home Entertainment have announced the UK Region 2 DVD release of Finding Nemo for 27th February 2004
reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Martin Zuidervliet
Feb 18, 2004
DVD-Home heeft van Buena Vista de Specificaties van Finding Nemo gekregen en dat ziet er goed uit!!
De releasedatum staat gepland op 7 april a.s.
TECHNISCHE SPECIFICATIES
INTERACTIEVE MENU’S
DIRECTE SCÈNE TOEGANG
TAALKEUZE
• Disc 1 : Dolby Digital 5.1: Engels / Nederlands. DTS 5.1: Engels
• Disc 2 : Dolby Surround 2.0 : Engels / Nederlands / Frans
ONDERTITELING
• Disc 1 : Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Nederlands / Frans
• Disc 2 : Engels / Nederlands / Frans
BEELDFORMAAT
• Disc 1 : 16 x 9 / 1:78:1
• Disc 2 : diverse
SPEELDUUR
• Disc 1 : 96 minuten (exclusief bonusmateriaal)
DVD-Home heeft van Buena Vista de Specificaties van Finding Nemo gekregen en dat ziet er goed uit!!
TECHNISCHE SPECIFICATIES
INTERACTIEVE MENU’S
DIRECTE SCÈNE TOEGANG
TAALKEUZE
ONDERTITELING
BEELDFORMAAT
SPEELDUUR
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 18, 2004
7 April.....................Wachten duurt eigenlijk nog best lang. Ik heb genoten van die film en zou die toch graag willen hebben.
7 April.....................Wachten duurt eigenlijk nog best lang. Ik heb genoten van die film en zou die toch graag willen hebben.
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Feb 18, 2004
Iemand enig idee of de UK versie ook Nederlandse ondertiteling heeft ? Neem aan van niet... maar zou het toch graag willen weten :)
Iemand enig idee of de UK versie ook Nederlandse ondertiteling heeft ? Neem aan van niet... maar zou het toch graag willen weten :)
reply
0
CN
Christvs NL
Christvs NL
Feb 18, 2004
Waar duid dit op dat Finding nemo hier net zo als de amerikaanse versie meerdere beeldformaten voor de film heeft?
Martin Zuidervliet wrote:
BEELDFORMAAT
Waar duid dit op dat Finding nemo hier net zo als de amerikaanse versie meerdere beeldformaten voor de film heeft?
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 18, 2004
Lijkt er wel op.
Christvs NL wrote:Martin Zuidervliet wrote:
BEELDFORMAAT
Lijkt er wel op.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Feb 18, 2004
Lijkt er wel op.[/quote]
Nee, dat zijn de extra's denk ik. Die zijn niet allemaal in 16 x 9.
Roberto Corleone wrote:Christvs NL wrote: [quote=Martin Zuidervliet]
BEELDFORMAAT
Lijkt er wel op.[/quote]
Nee, dat zijn de extra's denk ik. Die zijn niet allemaal in 16 x 9.
reply
0
CN
Christvs NL
Christvs NL
Feb 18, 2004
Lijkt er wel op.[/quote]
Nee, dat zijn de extra's denk ik. Die zijn niet allemaal in 16 x 9.[/quote]
Dat zou jammer zijn. Het zou toch echt perfect zijn als je 1:77.1 en 2:35.1 zou hebben!
Nathan Strik wrote:Roberto Corleone wrote: [quote=Christvs NL][quote=Martin Zuidervliet]
BEELDFORMAAT
Lijkt er wel op.[/quote]
Nee, dat zijn de extra's denk ik. Die zijn niet allemaal in 16 x 9.[/quote]
Dat zou jammer zijn. Het zou toch echt perfect zijn als je 1:77.1 en 2:35.1 zou hebben!
reply
0
F
Frank
Frank
Feb 18, 2004
Nee, de UK-versie heeft zoals vrijwel altijd bij Disney, geen Nederlandse ondertiteling.
Mark de Jong wrote: Iemand enig idee of de UK versie ook Nederlandse ondertiteling heeft ? Neem aan van niet... maar zou het toch graag willen weten :)
Nee, de UK-versie heeft zoals vrijwel altijd bij Disney, geen Nederlandse ondertiteling.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Feb 18, 2004
Huh?!? :? Dat snap ik ff niet. De originele beeldverhouding is 1.78:1, waarom zou je dan in godsnaam een 2.35:1 versie willen hebben?!?
Christvs NL wrote: Dat zou jammer zijn. Het zou toch echt perfect zijn als je 1:77.1 en 2:35.1 zou hebben!
Huh?!? :? Dat snap ik ff niet. De originele beeldverhouding is 1.78:1, waarom zou je dan in godsnaam een 2.35:1 versie willen hebben?!?
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Feb 18, 2004
Ja, dat dacht ik al. Had al wat rondgezocht... Toch jammer :(
Frank wrote:Mark de Jong wrote: Iemand enig idee of de UK versie ook Nederlandse ondertiteling heeft ? Neem aan van niet... maar zou het toch graag willen weten :)
Ja, dat dacht ik al. Had al wat rondgezocht... Toch jammer :(
reply
0
CN
Christvs NL
Christvs NL
Feb 18, 2004
sorry ik dacht dat Finding nemo op 2:35.1 in de bios draaide.
In dat geval lijkt me voor mensen met een gewone tv (dus niet breedbeeld) wel aardig om er ook een 1:66.1 versie bij te zetten maar ja dat kost natuurlijk weer veel geld.
Nathan Strik wrote:Christvs NL wrote: Dat zou jammer zijn. Het zou toch echt perfect zijn als je 1:77.1 en 2:35.1 zou hebben!
sorry ik dacht dat Finding nemo op 2:35.1 in de bios draaide.
In dat geval lijkt me voor mensen met een gewone tv (dus niet breedbeeld) wel aardig om er ook een 1:66.1 versie bij te zetten maar ja dat kost natuurlijk weer veel geld.
reply
0
S
skank
skank
Feb 23, 2004
naar tschijnt zou de regio 2 hier ook DTS krijgen..
(weer uit betrouwbare bron vernomen)
naar tschijnt zou de regio 2 hier ook DTS krijgen..
reply
0
MK
Mark Knoop
Mark Knoop
Feb 23, 2004
TECHNISCHE SPECIFICATIES
INTERACTIEVE MENU’S
DIRECTE SCÈNE TOEGANG
TAALKEUZE
ONDERTITELING
BEELDFORMAAT
SPEELDUUR
skank wrote: naar tschijnt zou de regio 2 hier ook DTS krijgen..
TECHNISCHE SPECIFICATIES
INTERACTIEVE MENU’S
DIRECTE SCÈNE TOEGANG
TAALKEUZE
ONDERTITELING
BEELDFORMAAT
SPEELDUUR
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 23, 2004
Zo DTS.....dat is weer goed nieuws! 7 April is ook nog wel vol te houden. April wordt een goeie DVD maand....Kill Bill vol.1
Zo DTS.....dat is weer goed nieuws! 7 April is ook nog wel vol te houden. April wordt een goeie DVD maand....Kill Bill vol.1
reply
0
S
skank
skank
Feb 23, 2004
ach op dat weekje steekt het niet
zolang we maar DTS hebben !
Mark de Jong wrote: 7 april ? Hmm... weekje verschoven... das jammer :(
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Feb 23, 2004
DTS interesseert mij weer niet zoveel :)
Maar goed, nog maar een weekje wachten dan... :(
skank wrote:Mark de Jong wrote: 7 april ? Hmm... weekje verschoven... das jammer :(
DTS interesseert mij weer niet zoveel :)
Maar goed, nog maar een weekje wachten dan... :(
reply
0
MK
Mark Knoop
Mark Knoop
Feb 24, 2004
Disney heeft een persbericht vrijgegeven over Finding Nemo. Op http://www.dvd-home.nl/pers/buenav.htm#10 het hele persbericht.
EDIT: Op deze site staat het bericht ook, zie ik net.
DVD - 2-DISC SPECIALE UITVOERING
Met Exclusief DVD Bonusmateriaal – Voor Elk Wat Wils
Disc 1: Film + Bonusmateriaal – Duik in de Wereld van de Filmmakers
• Begeleidend visueel commentaar van de makers van de film met onder andere nooit eerder vertoonde scènes en opnamesessies.
• Making Nemo: een speciale documentaire over het maken van de film.
• Reportage The Art Of Nemo.
• Virtueel aquarium “oceaan”: Verander je TV in een virtueel aquarium met verbazingwekkende scènes uit de film.
• Nooit eerder vertoonde scènes.
• En nog veel meer...
Disc 2: Bonusmateriaal - Een reis vol familiepret
• Ontdek het koraalrif met Jean-Michel Cousteau en al je favorieten uit Finding Nemo.
• Leerplezier met de encyclopedie van Meester Ray.
• Verhaaltjestijd voor de kleintjes.
• Robbie Williams Beyond The Sea muziekclip.
• Ontdek de klassieke korte animatiefilm Knick Knack van Pixar, waarbij een sneeuwpop in een sneeuwkogel wanhopig zijn grote liefde probeert te bereiken.
• Speel Vissenraadsels met je favoriete school vissen.
• Virtueel Aquarium tandarts.
• Pixar Animation Studios neemt toekomstige animators mee tijdens een kijkje achter de schermen.
• En nog veel meer...
skank wrote: nog geen nieuws over de extra's?
Disney heeft een persbericht vrijgegeven over Finding Nemo. Op http://www.dvd-home.nl/pers/buenav.htm#10 het hele persbericht.
EDIT: Op deze site staat het bericht ook, zie ik net.
DVD - 2-DISC SPECIALE UITVOERING
Met Exclusief DVD Bonusmateriaal – Voor Elk Wat Wils
Disc 1: Film + Bonusmateriaal – Duik in de Wereld van de Filmmakers
• Begeleidend visueel commentaar van de makers van de film met onder andere nooit eerder vertoonde scènes en opnamesessies.
• Making Nemo: een speciale documentaire over het maken van de film.
• Reportage The Art Of Nemo.
• Virtueel aquarium “oceaan”: Verander je TV in een virtueel aquarium met verbazingwekkende scènes uit de film.
• Nooit eerder vertoonde scènes.
• En nog veel meer...
Disc 2: Bonusmateriaal - Een reis vol familiepret
• Ontdek het koraalrif met Jean-Michel Cousteau en al je favorieten uit Finding Nemo.
• Leerplezier met de encyclopedie van Meester Ray.
• Verhaaltjestijd voor de kleintjes.
• Robbie Williams Beyond The Sea muziekclip.
• Ontdek de klassieke korte animatiefilm Knick Knack van Pixar, waarbij een sneeuwpop in een sneeuwkogel wanhopig zijn grote liefde probeert te bereiken.
• Speel Vissenraadsels met je favoriete school vissen.
• Virtueel Aquarium tandarts.
• Pixar Animation Studios neemt toekomstige animators mee tijdens een kijkje achter de schermen.
• En nog veel meer...
reply
0
SM
Steve Muller
Steve Muller
Feb 24, 2004
Gelukkig staat er een engelse titel op ipv van "Op zoek naar Nemo". Weet iemand of hier ook zo'n slipcase omheen zit net zoals de R1 versie? Hij komt dus toch 31 maart uit?
Gelukkig staat er een engelse titel op ipv van "Op zoek naar Nemo". Weet iemand of hier ook zo'n slipcase omheen zit net zoals de R1 versie? Hij komt dus toch 31 maart uit?
reply
0
M
Marco
Marco
Feb 24, 2004
Steve Muller wrote: Hij komt dus toch 31 maart uit?Misschien wel eerder. Denk aan POTC, was al op maandag 26 jan te koop ipv woensdag 28 jan.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 26, 2004
Op zoek naar Nemo......nou gelukkig gewoon de engelse titel.
Steve Muller wrote: Gelukkig staat er een engelse titel op ipv van "Op zoek naar Nemo". Weet iemand of hier ook zo'n slipcase omheen zit net zoals de R1 versie? Hij komt dus toch 31 maart uit?
Op zoek naar Nemo......nou gelukkig gewoon de engelse titel.
reply
0