Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
C
Camille
Leon (aka Le Professional)
Oct 26, 2003

Hallo allemaal, Misschien is er al een topic over maar ik kon hem met de search niet vinden. Ik zag net op DVD-home.nl dat op 03-03-2004 Leon (aka Le Professional) wordt uitgegeven door Buena Vista. Ik ben er wel blij mee en ik denk ook velen met mij, maar waar ik ook erg benieuwd naar ben zijn de specificaties.

M
Micoom
Oct 27, 2003

Ben hier ook wel erg benieuwd naar ja. Hoop dat Buena Vista het dit keer beter doet als bij die andere re-release van een Gaumont/Columbia titel: Fifth Element, die was in tegenstelling tot de oude versie niet anamorphic.

reply
0
PD
Patrick Deckard
Oct 27, 2003

Ik hoop trouwens ook dat 't de Director's cut wordt: deze met het extra materiaal!...

reply
0
X
xandernijsten
Feb 24, 2004

ik zie net bij dvd-home.nl dat Léon ineens staat bij titels die vervallen of uitgesteld zijn :cry:. Ik hoop dat het uitgesteld is...maar ik zie nergens een nieuwe datum staan!

reply
0
C
Camille
Feb 24, 2004

xandernijsten wrote: ik zie net bij dvd-home.nl dat Léon ineens staat bij titels die vervallen of uitgesteld zijn :cry:. Ik hoop dat het uitgesteld is...maar ik zie nergens een nieuwe datum staan!

Het zal ook eens niet zo zijn.... :evil:

reply
0
S
scheur
Feb 25, 2004

Hoe dan ook ,we moeten het goed in de gaten houden want bij Buena Vista willen ze ook wel eens titels geruisloos op de markt (opnieuw) uitbrengen.
Zo heb ik dit in ieder geval bij Roger Rabbit en Dick Tracey ervaren!!! :evil: :evil:

reply
0
M
Micoom
Feb 25, 2004

scheur wrote: Hoe dan ook ,we moeten het goed in de gaten houden want bij Buena Vista willen ze ook wel eens titels geruisloos op de markt (opnieuw) uitbrengen.
Zo heb ik dit in ieder geval bij Roger Rabbit en Dick Tracey ervaren!!! :evil: :evil:

Deze twee titels die jij noemt waren gewoon bekend hoor in de diverse release lijsten. Roger Rabbit had zelf een eigen persbericht destijds..... :roll:
Leon is inderdaad "shit" dat ie niet uit komt. Heb zelf nu maar de R3 versie besteld.

reply
0
CV
Coen Vermeer
Feb 25, 2004

Micoom wrote:
scheur wrote: Hoe dan ook ,we moeten het goed in de gaten houden want bij Buena Vista willen ze ook wel eens titels geruisloos op de markt (opnieuw) uitbrengen.

Deze twee titels die jij noemt waren gewoon bekend hoor in de diverse release lijsten. Roger Rabbit had zelf een eigen persbericht destijds..... :roll:
Leon is inderdaad "shit" dat ie niet uit komt. Heb zelf nu maar de R3 versie besteld.

die versie is ook erg mooi. Alleen de hoes is al cool. Na 2 andere versies te hebben gehad hou ik deze versie.

reply
0
S
scheur
Feb 25, 2004

Micoom wrote:

Maar ze waren pas later te krijgen dan aangegeven ,in mijn regio dan(Leiden e.o.)

reply
0
H
HarryCallehan
Feb 25, 2004

scheur wrote:
Maar ze waren pas later te krijgen dan aangegeven ,in mijn regio dan(Leiden e.o.)

Damn, hebben ze Nederland nu ook al in regio's gedeeld ...? :wink:

Ik was laatst in Duitsland en in de betreffende 'dvd' winkel stond een pallet vol Leon DVD's. Het deed mij goed te zien dat ook Duitsers afgescheept worden met bagger versies.... Dit was in elk geval niks. Er stond geen nl-sub op dus ik heb hem laten liggen. De ' nieuwe' nl-versie zal vast een keer komen....

HC

reply
0
X
xandernijsten
Feb 25, 2004

HarryCallehan wrote: De ' nieuwe' nl-versie zal vast een keer komen....

HC

Dat is te hopen!

reply
0
P
P5YCH0
Feb 25, 2004

Ik heb de koreaanse versie maar gekocht met 2 versies:).

reply
0
SH
Sander Haarmans
Aug 07, 2006

Is er al iets bekend over een degelijke R2/NL versie. Heb nu zelf de R2/FR versie met nl subs en de Japanse D.C. versie maar zit eigenlijk toch nog te wachten op een mooie D.C. versie met nl subs.

reply
0
DK
Dennis Kuijper
Aug 07, 2006

Sander Haarmans wrote: mooie D.C. versie met nl subs.

Denk niet dat die Nl uit gaat komen.

reply
0