Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
RZ
Ron Zuiderwijk
Play.com
Oct 28, 2003

Hallo,zijn er hier ook mensen die wel eens bij play.com bestellen? Ik heb er een vraag over,als je bijvoorbeeld bij legally blond 2 kijkt,die over een paar weken uitkomt,staat er niet bij of er een NL ondertiteling bij zit,maar het is wel een Regio 2 dvd. Kan ik er dan altijd vanuit gaan dat er een NL sub. bij zit?

J
Jaap22
Oct 28, 2003

Nee, dat kan je niet. Soms zit er namelijk wel NL subs bij en soms niet. Als je echt voor die subs wil gaan, zal je even moeten wachten totdat er meer informatie bekend wordt gemaakt.

reply
0
RZ
Ron Zuiderwijk
Oct 28, 2003

Ok,duidelijk,bedankt voor je snelle reaktie.

reply
0
J
Jaap22
Oct 28, 2003

Geen dank. Ik heb even voor je gekeken, maar bij de eerste legally blond zijn geen NL subs. Bij de tweede zijn de subs nog niet bekend, ik vraag me af of die NL subs krijgt. Ik zal nog even op andere sites voor je kijken naar meer informatie.

reply
0
CB
Charley Baak
Oct 28, 2003

Misschien dat je de titel van je post beter Legally Blonde 2 kan noemen? Is duidelijker dan play.com.

reply
0
RZ
Ron Zuiderwijk
Oct 28, 2003

Waarom?
Het gaat er juist om dat ik wat bij play.com wilt bestellen en wat info wil hebben.

reply
0
CB
Charley Baak
Oct 28, 2003

Ron Zuiderwijk wrote: Waarom?
Het gaat er juist om dat ik wat bij play.com wilt bestellen en wat info wil hebben.
Ja, maar je hebt specifiek een vraag over Legally Blonde 2. Als andere mensen die dit willen weten, kunnen ze dit namelijk makkelijker terugvinden. Als iedereen die een vraag heeft over een dvd die toevallig bij play.com te koop is, zijn draadje play.com gaat noemen, dan wordt het allemaal zeer onoverzichtelijk.

Play.com is trouwens niet altijd compleet wat betreft ondertitelinformatie. Je kan voor de zekerheid dit controleren op www.dvdcompare.net heel vaak staat hier meer informatie dan op play.com.

reply
0
RZ
Ron Zuiderwijk
Oct 28, 2003

In ieder geval bedankt voor je reaktie.
Legally blond was puur alvoorbeeld bedoeld en ik ben er dus achter als er regio 2 staat het dus niet altijd zo is dat er dan een NL sub opstaat.
Nogmaals dank.

reply
0
CB
Charley Baak
Oct 28, 2003

Ron Zuiderwijk wrote: ik ben er dus achter als er regio 2 staat het dus niet altijd zo is dat er dan een NL sub opstaat.
inderdaad, dat is de conclusie van het hele verhaal (y). Beter had ik het niet kunnen neerzetten.

reply
0