Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
R
Rochan
Vraagje over season 4 van Buffy?
Oct 29, 2003

Heb gisteravond de laaste afleveringen van season 4 van Buffy gezien. Nu is er mij wat opgevallen en daar heb ik en vraag over. Bij het begin van episode 20, zie je terugblikken van de vorige afleveringen. Je ziet dan op een gegeven ogenblik dat Buffy bij Angel in L.A. is en dat Angel dan tegen haar zegt dat ze moet weggaan . Mijn vraag is in welke episode heeft dit plaatsgevonden ???? Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien in en van de episodes. In episode 20 zelf komt Angel terug naar Sunnydale om zijn excuus hiervoor aan te bieden.

G
Graven
Oct 29, 2003

Die aflevering is eigenlijk uit de Angel serie. het is een zogenaamde "crossover" episode. Hij zal dus op de Angel DVD's staan.

reply
0
R
Rochan
Oct 29, 2003

Graven wrote: Die aflevering is eigenlijk uit de Angel serie. het is een zogenaamde "crossover" episode. Hij zal dus op de Angel DVD's staan.

Bedankt voor de info (y) Ik vond het al zo vreemd en dacht in eerste instantie dat ze misschien wat weggeknipt hadden. De Angel serie zal ik toch aanschaffen (Hoort er gewoon erbij :)) en dan zie ik het die aflevering wel :) Is het in Season 1 van Angel of in een latere Season?

reply
0
G
Graven
Oct 29, 2003

Rochan wrote:
Graven wrote: Die aflevering is eigenlijk uit de Angel serie. het is een zogenaamde "crossover" episode. Hij zal dus op de Angel DVD's staan.

Bedankt voor de info (y) Ik vond het al zo vreemd en dacht in eerste instantie dat ze misschien wat weggeknipt hadden. De Angel serie zal ik toch aanschaffen (Hoort er gewoon erbij :)) en dan zie ik het die aflevering wel :) Is het in Season 1 van Angel of in een latere Season?

Ik zou het niet durven zeggen, Buffy rules, Angel sucks (da's mijn mening, en letterlijk genomen klopt het ook nog)

reply
0
MH
Marcel den Haan
Oct 29, 2003

Seizoen 4 van Buffy loopt gelijk met seizoen 1 van Angel en 5 gelijk met 2 enz. Na seizoen 5 en 2 houden de crossovers op omdat de 2 series op 2 verschillende omroepen werden uitgezonden. Je kan wel eens iemand uit 1 van de 2 series terug zien bij elkaar maar dat is alleen een gastoptreden ofzo, geen afleveringen die met elkaar te maken hebben.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Oct 29, 2003

Graven wrote:
Rochan wrote: [quote=Graven]Die aflevering is eigenlijk uit de Angel serie. het is een zogenaamde "crossover" episode. Hij zal dus op de Angel DVD's staan.

Ik zou het niet durven zeggen, Buffy rules, Angel sucks (da's mijn mening, en letterlijk genomen klopt het ook nog)[/quote]

Hmm, ik vind Angel juist beter ennuh Buffy sucked ook wel eens neem ik aan :roll:

reply
0
RG
René Groen
Oct 29, 2003

Ik ben het met Marcel eens, Angel voor Buffy, maar dat is mijn mening en ook totaal offtopic :)

reply
0
RK
Raimond Kieftenbeld
Oct 29, 2003

Buffy word minder,vooral season 6 is minder

Terwijl Angel steeds beter word :D is nu beter als Buffy

reply
0
MH
Marcel den Haan
Oct 29, 2003

Raimond Kieftenbeld wrote: Buffy word minder,vooral season 6 is minder

Laat 7 nou top zijn ! (vond 6 ook wel goed)

reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Oct 29, 2003

Rochan wrote:

ik d8 het wle ja season 1 van angel :?

reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Oct 29, 2003

Raimond Kieftenbeld wrote: Buffy word minder,vooral season 6 is minder

Seizoen 5 van angel is erg,erg zwak tot nu toe... helaas :(

reply
0
R
Rochan
Oct 30, 2003

Bedankt voor allemaal voor jullie reactie (y) Angel season 1 zal ik binnenkort aanschaffen en de volgende seizoen ook :)

reply
0