Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
D
Dave
South Park
Nov 01, 2003

South Park is op DVD op R2 verkrijgbaar al zijn ze heel moeilijk om te vinden. Weet misschien iemand of Warner plannen heeft om deze DVD's her uit te brengen ? (Het zijn immers oudere releases al) Ik hoop het van wel en dan in mooie seizoens boxset's. Anders hoop ik dat die "oude" eens in de uitverkoopbak komen want de prijzen zijn als je ze nog kunt vinden schrikwekkend hoog : 26.99 voor 1 dvd met 4 afl :S

MH
Marcel den Haan
Nov 01, 2003

Ik zit al tijden te wachten op seizoen 5, die had ik besteld maar ineens hebben ze hem gecancelled. Navraag leerde dat er een probleem was de masterDVD maar dit is al een jaar geleden ofzo. Seizoen 1 begint nu in te lopen dus dan gaan we die maar kopen.

reply
0
D
Dave
Nov 01, 2003

Marcel den Haan wrote: Ik zit al tijden te wachten op seizoen 5, die had ik besteld maar ineens hebben ze hem gecancelled. Navraag leerde dat er een probleem was de masterDVD maar dit is al een jaar geleden ofzo. Seizoen 1 begint nu in te lopen dus dan gaan we die maar kopen.

OK, jammer is dat van S5, hoop dat ze daar snel iets aan doen dan.

Wat bedoel je met Seizoen 1 begint nu in te lopen als ik vragen mag ?

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 01, 2003

Dave wrote:
Marcel den Haan wrote: Ik zit al tijden te wachten op seizoen 5, die had ik besteld maar ineens hebben ze hem gecancelled. Navraag leerde dat er een probleem was de masterDVD maar dit is al een jaar geleden ofzo. Seizoen 1 begint nu in te lopen dus dan gaan we die maar kopen.

OK, jammer is dat van S5, hoop dat ze daar snel iets aan doen dan.

Ik ben echt dom hahaha, ik bedoelde REGIO 1 uiteraard !

reply
0
RS
R. Schaap
Nov 01, 2003

In de MM Groningen zie ik ze best wel gewoon liggen eigenlijk, gewoon goed zoeken.

reply
0
E
EVO
Nov 02, 2003

ik zit al bijna een jaar op seizoen 5 én 6 te wachten...schiet echt niet op.
gelukkig biedt kazaa uitkomst ;)

reply
0
D
Dave
Nov 02, 2003

"Marcel den Haan" wrote:
Dave wrote: [quote=Marcel den Haan]

Ik ben echt dom hahaha, ik bedoelde REGIO 1 uiteraard !

OK, nou snap ik hem ;)

Rein Schaap wrote: In de MM Groningen zie ik ze best wel gewoon liggen eigenlijk, gewoon goed zoeken.

Jammergenoeg zit hier geen MM in de buurt, wat kosten ze daar overigens ?

reply
0