Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
Snatch
Moviemile en plusdvd
Nov 02, 2003

Ik heb zojuist via de zoekfunctie een hele lange discussie zitten lezen over het online huren van films. Ik heb echter geen enkele postieve of negatieve reactie gelezen van één van onze forumleden. Is er iemand lid van een online dvd verhuurbedrijf? Wat zijn je ervaringen? De "ervaringen" van DVDMARC en GMOVIE zijn bekend, ben erg benieuwd naar andere reacties! (Ik kan me niet voorstellen dat iemand de vorige discussie nog wil lezen :wink: , maar deze is te vinden door te zoeken op plusdvd!)

S
Snatch
Re: Moviemile en plusdvd
Nov 03, 2003

niemand lid?

reply
0
B
BeeBeeBas
Nov 03, 2003

Ik heb onlangs mijn gratis lidmaatschap bij PlusDVD omgezet in een betaald lidmaatschap (3 dvd's in huis voor 25 Euro/maand).

Qua snelheid zijn ze echt super. Als je de dvd vandaag op de bus doet is die over 2 dagen bij PlusDVD (antwoordnummer duurt altijd dag langer). PlusDVD verstuurt dan altijd direct een nieuwe dvd die de volgende dag in je brievenbus ligt. In de praktijk duurt het dus 3 dagen om een nieuwe dvd te ontvangen.

Daarnaast is het voordeel van PlusDVD dat je de dvd's onbeperkt kan houden en je kan de dvd's per stuk terugzenden.

Nadeel vind ik dat je bijna nooit dvd's aan de bovenkant van je bestellijst krijgt. Sinds ik de lijst heb uitgebreid tot zo'n 100 titels krijg ik steeds meer titels die laag op de lijst staan. Mischien dus verstandiger om deze lijst korter te houden.

Verder voluit lof voor PlusDVD dus! :D

reply
0
D
Dergert
Nov 03, 2003

Ooops sorry 2x

reply
0
D
Dergert
Nov 03, 2003

Dat met dat antwoord nummer vind ik een beetje raar.
Ze zeggen allemaal dat antwoordnr er 2 dagen over doet, maar ik ben ook lid bij Kenoo die ook een antwoordnr hebben, en daar is ie WEL altijd de volgende dag terug !!! ra ra hoe kan dat ....
Verders hem ik dvdplus gehad (waarvan ik nog altijd 12,50 euro terug krijg, maar reageeren niet op mijn emails of telefoontjes !!!!), en MovieMile loopt nu af, waarmee ik ook niet verder ga.
Wel ga ik verder met Emmy's, dit is echt een top zaak, ze zijn pijlsnel met omwisselen, bv op een woensdag terug sturen op vrijdag al nieuwe in de bus, altijd met 3 tegelijk, je moet ze ook met de 3 weer terug sturen.
Al vaak zat gehad dat de nieuwste films werden verstuurd als ze net uit waren...

reply
0
D
dvdmarc
Re: Moviemile en plusdvd
Dec 04, 2003

Snatch wrote: De "ervaringen" van DVDMARC en GMOVIE zijn bekend, ben erg benieuwd naar andere reacties!

Een beetje kinderachtig om mijn ervaring met MovieMile aan te geven met ervaring tussen aanhalingstekens, alsof mijn ervaring niet telt.

Achteraf besef ik ook wel dat het *in dit forum* niet verstandig is om je eerste postings te beginnen met positieve berichten over een commerciele dienst. Dit is één van de weinige forums waarin dit kennelijk niet wordt geaccepteerd; de meeste forums maken hier gelukkig terecht geen probleem van. In dit forum is het wel toegestaan om te beginnen met kritiek ...

Afijn, het zij zo. In ieder geval wil ik toch even mededelen dat ik nu reeds een half jaar zeer tevreden ben over MovieMile. Zo tevreden dat ik deze week een abonnement voor onbepaalde tijd heb genomen. En ook MovieMile verstuurd zijn DVD's zeer rap; vandaag eentje terug sturen betekent overmorgen een nieuwe DVD (tenzij het weekeinde er tussen zit).

Enne, voor de duidelijkheid: ik ben in geen enkel opzicht verbonden met MovieMile; alleen als klant (een tevreden klant, hoe "gek" dat ook mag zijn ...).

reply
0