Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
Shaggy
DVD's met fouten erin
Nov 02, 2003

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb een aantal DVD's met fouten erin. De eertse DVD is Batman. In de scene in de fabriek waar een van de handlangers z'n pistol op het hoofd van Gordon zet, zie ik links gekleurde blokjes in een soort verticale lijn voor ongeveer 2 a 3 seconden. Ik heb batman toen nog eens gekocht bij de free record shop, maar ook in deze DVD zat dezelfde fout. Ik heb dat ook bij de film Leon, aan het einde vlak voordat hij wordt doodgeschoten. Herkennen mensen dit probleem. Bij de film The Shawshank Redemption zit ook een fout, anders dan in de vorige films. In de scene waarbij de directeur Andy bezoekt in z'n isolatie cel. Ik zie rechts onderin een fout die lijkt op een beschadiging die je ziet op een VHS (zo'n doorzichtige kras/streep) Hebben mensen met deze films dezelfde fouten? Het gaat hier niet om filmgrain of om witte of zwarte vlekjes of iets dergelijks maar om fouten die er niet in horen te zitten.

RS
Rob Smit
Fout in Shawshank Redemption
Nov 08, 2003

Bij de film The Shawshank Redemption zit ook een fout, anders dan in de vorige films. In de scene waarbij de directeur Andy bezoekt in z'n isolatie cel. Ik zie rechts onderin een fout die lijkt op een beschadiging die je ziet op een VHS (zo'n doorzichtige kras/streep)

Hallo Shaggy,

Er zit inderdaad een streep rechts onder in het beeld en wel op 1u:34m:48s, het is geen beschadiging zoals op vhs.
Bij stilstaand beeld zie je duidelijk dat het een stukje van de directeur z'n pak is maar dan van in de buurt van zijn borst??
Duidelijk iets digitaal mis gegaan, hoe dat heet weet ik niet?

Groetjes

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 09, 2003

Deze gaat naar DVD Algemeen...

reply
0