Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
E
Eddy
Humphrey Bogart boxen!!
Nov 03, 2003

Ik las net op deze website dat Warner twee boxen uit gaat geven met films van Humphrey Bogart. Behalve de al eerder aangekondigde special edition van Casablanca komen nu ook eindelijk The Treasure Of The Sierra Madre en To Have And Have Not op dvd! Andere films in de boxen zijn They Drive By Night, Dark Passage en High Sierra. De boxen staan gepland voor 9 februari.

JV
jeen de vos
Nov 03, 2003

Ach, bij nader inzien, To Have And Have Not is geweldig...

reply
0
TB
Theo B
Nov 03, 2003

jeen de vos wrote: Who cares!

Ikke! Dan laat ik de Casablanca SE maar even liggen en wacht op die boxen. Nederlands ondertiteld, dus hopelijk komen ze hier ook snel in de winkel te liggen! Treasure Of Sierra Madre is een van mijn favoriete films.

reply
0
M
MAD
Nov 04, 2003

Bij Play.com staan ze al bij de pre-order (09/02/2004) voor 26 GBP (€37,70) incl. verz. per box. Geen geld voor 2 x 3 films (nog geen €13,- per film, waarbij Casablanca nog eens de nieuwe 2 disk SE is ook!). En inderdaad al deze R2 UK films hebben NLO. :D Kopen dus!

reply
0
C
chimera01
Nov 04, 2003

Het duurt nog zo lang.
Dit betekend wel dat ik op 12-11 geen Casablanca ga kopen, mmm dit najaar wordt alweer goedkoper, februari weer duurder.

reply
0