Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
M
mjlfadriaans
SCART --> S-VHS or Composite
Nov 04, 2003

Hi, Wat is een beter signaal voor om te gebruiken voor opnemen van Video --> PC. Ik wil een Leadtek kaart kopen, maar zag dat er alleen een S-VHS ingang op zat. Als dat zowieso beter is, zal ik geen moeite doen een andere kaart te vinden, maar ik las veel goeds over deze kaart, zit ook genoeg extra's bij (ik zag alleen dus dat er niet zo'n 'gele' ingang op zat. Nu alleen nog de volgende vragen: Zijn er kabels die van SCART --> S-VHS + Stereo Sound Input (die in 'Sound IN' van de kaart moet)??? En daarnaast, heb ik speciale software nodig om het op een formaat te branden dat een DVD speler kan lezen?

S
skschino
Nov 06, 2003

Svideo is inderdaad beter dan tulp "die gele stekker", om het te converteren, ik zou niet een andere kaart dan kopen. en daarnaast het mhet geluid, ik weet niet of je kaart het ondersteunt dat ie ook gelijk de audiostream meenemeent, daarvoor zou ik de specificaties even moeten zien

skschino

reply
0
M
mjlfadriaans
Nov 06, 2003

Dit is de kaart:

http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_tv2000xp_deluxe_1.html

Ik heb hem inmiddels wel besteld (in een totaal nieuw systeem). Nu alleen een kabel die van SCART naar S-VHS en Audio-IN gaat. Ik heb wel al gelezen over kabels die het andersom hebben, maar in al die gevallen was het maar een kant uit, dus werkte niet twee kanten op.

reply
0
B
Boullie
Nov 07, 2003

Hoeveel kost die kaart als ik vragen mag? Ik heb ook een tv-kaartje maar dat kan niet hardwarematig mpeg coderen en het achteraf softwarematig coderen is toch een heel gedoe.

reply
0
M
mjlfadriaans
Nov 07, 2003

65 euro.

reply
0