Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
D
Dynamike
Sick thoughts, of a sick man...
Nov 04, 2003

Mensen, er zijn nog een aantal vraagjes die zo nu en dan eens bij me opkomen en misschien zijn er al wel antwoorden op, maar staan ze nog niet in de Faq, dus zet ik ze hier even neer, voor als mensen de zelfde gedachte hebben. 1) Films moeten gekeken worden van begint tot aftitel. Duidelijk, echter, en ik had het al eens aan Marcel gemaild maar misschien is het nog niet duidelijk, ben ik wel iemand die soms even wat tegen een kameraad zeg tijdens de movie, niet hard op uiteraard, maar gewoon van : Eej check die bla bla. Op het moment dat je dat doet, kijk je elke toch vaak even aan. Is dit dan gelijk failure voor de poging? Want tijdens een aftitel zie je wel eens namen voorbij komen en wil je wel eens even praten over waar je die nog meer van kent. 2) Het is misschien niet fris, maar het gebeurt wel. Ontlasting-en :) Ik kan me zo voorstellen dat er misschien 4/5/6 wc's zijn. Maar wat nu als er na film 12 in eens 20 man moet. Dan is 15 minuten wel heel erg kort om even een zakpotgrond open te trekken. Begint de film dan later? Of zijn er 20 chemische wc's buiten zodat er 60 man kan ik 15 minuten? En ow ja, zijn er boekjes op de wc's? :D 3) Warme hap? Uiteraard zijn Pringels en M&M's erg lekker :) Maar om de 12 uur is een warme hap, al is het maar een broodje warm vlees of een patatje mayo toch ook wel lekker een keer. Er is vast aan gedacht, maar is er al info over? Dat was het voor dit moment even van mijn kant.. Have fun :)

V
venger
Nov 04, 2003

was nou niet echt van plan stil te zijn tijdens de films, moet dat? het mag toch ook wel een beetje leuk zijn?

reply
0
D
Dynamike
Nov 04, 2003

Gaat me niet om het stil zijn, dat kunnen ze je zowiezo niet verbieden, maar meer om het even weg kijken naar je buurman/vrouw. Als je niet mag pissen tijdens de movie, vraag ik me af of even weg kijken voor 20 seconde ofzo wel mag.

reply
0
F
Fokkie
Nov 04, 2003

Mocht het verboden zijn om naast je te kijken, dan ben ik voor een Bluetooth-oplossing!!! Iedereen een head-set!!!!

reply
0
L
LeCcY
Nov 04, 2003

goeie vraag

maar ik bedenk me ook net het volgende:
je mag dus eten tijdens de films (lijk me beetje moeilijk om te staan schransen in de pauze terwijl je ook een bruine rakker moet draaien) maar hoe doen we dat dan?
aangezien we de zaal niet uitmogen is het dus moeilijk een nieuw blikje redbull halen of nog zon zakje m&m's
staat er voorin de zaal (of achterin) een kraampje ofzo ???

reply
0
F
Fokkie
Nov 04, 2003

Alst goed is lopen ze langs met voer, heb ik me laten vertellen...

reply
0
L
LeCcY
Nov 05, 2003

shit, daar gaat me kans om af en toe ff me benen te strekken :p

reply
0
V
Viper®
Nov 11, 2003

Sowieso een beetje raar, want als ik opsta en een "rondje" loop kan ik ondertussen nog best de film blijven kijken. Dat is dus niet toegestaan, ik kan me niet voorstellen dat ze kunnen controleren dat jij niet constant film zit te kijken. Je kan best een keer naar de lamp/deur oid. kijken en dat valt niet op en lijkt me ook geen reden om iemand te diskwalificeren. Praten met een buurman ook niet, en aangezien veel van onze communicatie dmv. uitdrukking gaan (probeer maar eens een leuk gesprek met iemand te houden met de ruggen naar elkaar toen, je wilt gewoon omdraaien dan) lijkt me dat dit ook wel moet kunnen.

reply
0
D
Dynamike
Nov 11, 2003

Het lijkt mij ook, maar toch zou het wel makkelijk zijn om zeker te weten of het wel of niet mag.

reply
0
R
RedemptioN
Nov 21, 2003

Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar wat wel en niet wordt toegestaan onder het kijken van de films.

mag je praten?
mag je een andere kant op kijken?
mag je eten?
mag je je ogen even dicht doen? (hehe, even de ogen knipperen wat 30 seconde duurt)

Ik vraag me af of er hierover duidelijkheid is bij de organisatie aangezien dit door Guiness vastgesteld moet worden, maar ja, je kan het altijd vragen.

reply
0
R
Reinbo
Nov 21, 2003

Dynamike wrote: Gaat me niet om het stil zijn, dat kunnen ze je zowiezo niet verbieden, maar meer om het even weg kijken naar je buurman/vrouw. Als je niet mag pissen tijdens de movie, vraag ik me af of even weg kijken voor 20 seconde ofzo wel mag.

Ze kunnen toch een hele lange pisbak onder het doek plaatsen, kan je gewoon je Red Bulletjes er uit laten terwijl je niets van de film hoeft te missen :wink:

reply
0
MD
Marcel van Driel
Nov 22, 2003

Viper® wrote: Sowieso een beetje raar, want als ik opsta en een "rondje" loop kan ik ondertussen nog best de film blijven kijken. Dat is dus niet toegestaan, ik kan me niet voorstellen dat ze kunnen controleren dat jij niet constant film zit te kijken. Je kan best een keer naar de lamp/deur oid. kijken en dat valt niet op en lijkt me ook geen reden om iemand te diskwalificeren. Praten met een buurman ook niet, en aangezien veel van onze communicatie dmv. uitdrukking gaan (probeer maar eens een leuk gesprek met iemand te houden met de ruggen naar elkaar toen, je wilt gewoon omdraaien dan) lijkt me dat dit ook wel moet kunnen.

Er staat nergens dat je niet mag lopen, dus als je naar het scherm blijft kijken: mijn zegen heb je.

Marcel

reply
0
MD
Marcel van Driel
Nov 22, 2003

RedemptioN wrote: Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar wat wel en niet wordt toegestaan onder het kijken van de films.

mag je praten?
mag je een andere kant op kijken?
mag je eten?
mag je je ogen even dicht doen? (hehe, even de ogen knipperen wat 30 seconde duurt)

Ik vraag me af of er hierover duidelijkheid is bij de organisatie aangezien dit door Guiness vastgesteld moet worden, maar ja, je kan het altijd vragen.

Je mag praten, je mag even de andere kant opkijken, je mag je ogen even dichtdoen, maar 30 seconden wordt toch wel gezien als slapen...

Marcel

reply
0
M
miT
Nov 22, 2003

Aw, relaxt, af en toe ff een film staand kijken ofzo :)

reply
0
MD
Marcel van Driel
Nov 22, 2003

miT wrote: Aw, relaxt, af en toe ff een film staand kijken ofzo :)

Van mij mag je :)

Marcel

reply
0
L
LeCcY
Nov 22, 2003

dat vind ik nou beter
ff de beentjes strekken en tikkertje spelen in de zaal :P

reply
0
F
Fokkie
Nov 24, 2003

LeCcY wrote: dat vind ik nou beter
ff de beentjes strekken en tikkertje spelen in de zaal :P

JAAAAAAAAAA....kunnen we glijk het record polonaiselopen verbreken als ABBA The Movie gedraaid wordt!!!

reply
0