Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Dynamike
Nov 04, 2003
Mensen, er zijn nog een aantal vraagjes die zo nu en dan eens bij me opkomen en misschien zijn er al wel antwoorden op, maar staan ze nog niet in de Faq, dus zet ik ze hier even neer, voor als mensen de zelfde gedachte hebben. 1) Films moeten gekeken worden van begint tot aftitel. Duidelijk, echter, en ik had het al eens aan Marcel gemaild maar misschien is het nog niet duidelijk, ben ik wel iemand die soms even wat tegen een kameraad zeg tijdens de movie, niet hard op uiteraard, maar gewoon van : Eej check die bla bla. Op het moment dat je dat doet, kijk je elke toch vaak even aan. Is dit dan gelijk failure voor de poging? Want tijdens een aftitel zie je wel eens namen voorbij komen en wil je wel eens even praten over waar je die nog meer van kent. 2) Het is misschien niet fris, maar het gebeurt wel. Ontlasting-en :) Ik kan me zo voorstellen dat er misschien 4/5/6 wc's zijn. Maar wat nu als er na film 12 in eens 20 man moet. Dan is 15 minuten wel heel erg kort om even een zakpotgrond open te trekken. Begint de film dan later? Of zijn er 20 chemische wc's buiten zodat er 60 man kan ik 15 minuten? En ow ja, zijn er boekjes op de wc's? :D 3) Warme hap? Uiteraard zijn Pringels en M&M's erg lekker :) Maar om de 12 uur is een warme hap, al is het maar een broodje warm vlees of een patatje mayo toch ook wel lekker een keer. Er is vast aan gedacht, maar is er al info over? Dat was het voor dit moment even van mijn kant.. Have fun :)