Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
starbuck
10 dolle dvd dagen
Nov 06, 2003

Voor de liefhebbers de inhoud van de gratis dvd die je deze 10 dagen krijgt bij besteding van €25 *een aflevering van "Coupling" *een aflevering van "Yes minister" *de pilot van "six feet under" ( 60 minuten ! ) *de pilot van "The sopranos" ( 60 minuten ! ) drie fragmenten van De dvd uitgaves van Charlie chaplin *The great dictator *modern times *Goldrush 2 looney tunes cartoons *Hot cross Bunny ( Bugs Bunny ) *Fool Coverage ( daffy Duck ) muziekclips uit onder ander "Friends" en "ja zuster nee zuster " 5 dvd trailers *Cradle to yhe grave *Dreamcatcher *kangoroo jack *de kleine ijsbeer *what a girl wants 3 bioscooptrailers *The last samurai *Looney tunes back in action *Mystic river

D
Donnie_Darko
Nov 06, 2003

Boring...

reply
0
PVB
Pim v. Bree
Nov 06, 2003

Donnie_Darko wrote: Boring...

wat boord je? de dvd of dat meneer starbuck het post?

reply
0
RB
Richard B.
Nov 06, 2003

Ik vindt het wel een geinig pakket van filmpjes. Vooral ook omdat het gratis is natuurlijk.

reply
0
*
*Burp*
Nov 06, 2003

Wat mij intereseert zijn de kortingsbonnen die erbij zitten :roll: ,
iemand enig idee welke het zijn?

reply
0
W
Webby
Nov 06, 2003

Wordt deze DVD niet bij de MM weggegeven?
Heb gisteren voor 29 euro nog wat aan DVD besteed.

reply
0
S
starbuck
Nov 07, 2003

*Burp* wrote: Wat mij intereseert zijn de kortingsbonnen die erbij zitten :roll: ,
iemand enig idee welke het zijn?

€ 5 korting op...

*Amadeus se
*color purple se
*Once upon a time in america se
*One flew over the cuckoo's nest se
*The right stuff se
*ungorgiven se
*Analyze that
*The animatrix
*bloodwork
*Fame
*Possession
*Two week notice
* alle chaplin dvd's uit de chaplin collection
*Coupling The first season
*Friends season 9 1-8

€2.5 korting op

*Ko de boswachter show
*Nijntje en haar vriendjes
*Tom & Jerry en de magische ring

het moge duidelijk zijn dat deze dolle dagen mogelijk zijn gemaakt door Warner. :)

reply
0
TA
Tom van Abeelen
Nov 07, 2003

vind het eigenlijk niet zoveel waard vooral de kortingsbonnen niet dit zijn bijna allemaal films die me niet echt aansprekken

reply
0
CV
Coen Vermeer
Nov 07, 2003

Tom van Abeelen wrote: vind het eigenlijk niet zoveel waard vooral de kortingsbonnen niet dit zijn bijna allemaal films die me niet echt aansprekken

*Amadeus se
*ungorgiven se

dit zijn wel heel erg goeie flms hoor. ik heb de errste 3 en unforgiven wil ik ook nog graag toevoegen aan me collectie.

en deze titels spreken me ook erg aan. Coupling vind ik een meesterlijke serie. ik snap alleen niet waarom de nl versie zoveel duurder is dan de uk versie die ik had gekocht als er subs bij hadden gezeten.

reply
0
TA
Tom van Abeelen
Nov 07, 2003

Tommycat wrote:
Tom van Abeelen wrote: vind het eigenlijk niet zoveel waard vooral de kortingsbonnen niet dit zijn bijna allemaal films die me niet echt aansprekken

*Amadeus se
*ungorgiven se

dit zijn wel heel erg goeie flms hoor. ik heb de errste 3 en unforgiven wil ik ook nog graag toevoegen aan me collectie.

en deze titels spreken me ook erg aan. Coupling vind ik een meesterlijke serie. ik snap alleen niet waarom de nl versie zoveel duurder is dan de uk versie die ik had gekocht als er subs bij hadden gezeten.

Ik heb ook gezegd dat het bijna allemaal films zijn die mij niet aanspreken. Ook al zijn dit natuurlijk wel toppertjes. Wat de chaplins dvd's betreft hier kun je mij dus echt niet blij mij maken maar een ander mischien wel ieder zijn eigen mening

reply
0
W
WitteGijt?
Nov 07, 2003

Webby wrote: Wordt deze DVD niet bij de MM weggegeven?
Heb gisteren voor 29 euro nog wat aan DVD besteed.

Nope, bij de MM doen ze niet aan extra's, dus doen ze ook niet mee aan deze actie.

reply
0
K
kruspe
Nov 09, 2003

das weer een leuke dvd om aan iemand kado te doen of zo..
ik persoonlijk vind zo iets niet echt interessant

reply
0