Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Discussies
K
kruspe
kruspe
GRATIS!!! LOTR TTT Key Cord!
Nov 07, 2003
Omdat ik de 11de van deze maand precies een jaar "member" ben op DVD.nl, verloot ik een LOTR Key Cord (je weet wel...zo'n ding om om je nek te hangen). Meedoen kan dus tot 11 November 23:59:59 :wink: De winnaar maak ik waarschijnlijk pas een dag of zo later bekend,omdat ik de 11de naar het ziekenhuis moet voor een kleine operatie. Veel succes allemaal!!!!
Nov 07, 2003
Omdat ik de 11de van deze maand precies een jaar "member" ben op DVD.nl, verloot ik een LOTR Key Cord (je weet wel...zo'n ding om om je nek te hangen). Meedoen kan dus tot 11 November 23:59:59 :wink: De winnaar maak ik waarschijnlijk pas een dag of zo later bekend,omdat ik de 11de naar het ziekenhuis moet voor een kleine operatie. Veel succes allemaal!!!!
H
Herjan
Herjan
Nov 07, 2003
Ik feliciteer je van harte met je forumverjaardag en wens je sterkte in het ziekenhuis, maar doe niet mee met de verloting. Ik zou niet met zo'n ding gezien willen worden... :?
Ik feliciteer je van harte met je forumverjaardag en wens je sterkte in het ziekenhuis, maar doe niet mee met de verloting. Ik zou niet met zo'n ding gezien willen worden... :?
reply
0
K
kruspe
kruspe
Nov 07, 2003
vraagje aan beheer.....kan dit topic misschien verplaatst worden naar DVD's te koop aangeboden/gevraagd?
heb hem per ongeluk hier neergezet.
vraagje aan beheer.....kan dit topic misschien verplaatst worden naar DVD's te koop aangeboden/gevraagd?
reply
0
H
Herjan
Herjan
Nov 07, 2003
Stuur Alex of Rein of zo even een PM, dan weet je zeker dat ze dit zien! ;)
kruspe wrote: vraagje aan beheer.....kan dit topic misschien verplaatst worden naar DVD's te koop aangeboden/gevraagd?
Stuur Alex of Rein of zo even een PM, dan weet je zeker dat ze dit zien! ;)
reply
0
HV
Harry V.
Harry V.
G
GKG
GKG
Nov 07, 2003
hartstikke leuk idee van je!
Bij deze zou ik me graag opgeven ervoor :)
alvast bedankt
hartstikke leuk idee van je!
Bij deze zou ik me graag opgeven ervoor :)
alvast bedankt
reply
0
SM
Steven Maas
Steven Maas
Re: GRATIS!!! LOTR TTT Key Cord!
Nov 07, 2003
Nov 07, 2003
kruspe wrote: een kleine operatie.En dan niet vermelden wat ze gaan wegsnijden? :nono: Wat is het? Een geslachtsverandering? :shock:
reply
0
BG
Bart de Graaf
Bart de Graaf
Nov 07, 2003
Count me in!
En veel succes in t ziekenhuis.. ik mag een dagje eerder de 10e maar ben dan rond de 11e mooi weer terug :lol:
Greetz Bart
Count me in!
En veel succes in t ziekenhuis.. ik mag een dagje eerder de 10e maar ben dan rond de 11e mooi weer terug :lol:
Greetz Bart
reply
0
RG
Roberto G
Roberto G
Nov 07, 2003
Gefeliciteerd en sterkte , en ik als groot lord of the rings fan doe ook graag mee voor het key cord :wink:
Gefeliciteerd en sterkte , en ik als groot lord of the rings fan doe ook graag mee voor het key cord :wink:
reply
0
K
kruspe
kruspe
Nov 07, 2003
eeehh....geslachtsverbetering zeg maar.... :oops: :wink:
Nov 07, 2003
Steven Maas wrote: Een geslachtsverandering? :shock:
eeehh....geslachtsverbetering zeg maar.... :oops: :wink:
reply
0
R
rkrijger
rkrijger
Nov 07, 2003
In het ziekenhuis van Geldrop?!? Dat is bij mij om de hoek... :)
Count me in!!!
Nov 07, 2003
In het ziekenhuis van Geldrop?!? Dat is bij mij om de hoek... :)
Count me in!!!
reply
0
PD
Patrick Deckard
Patrick Deckard
Nov 07, 2003
Ik doe ook mee!!! (en niet kaïeten, he, daar in het ziekenhuis :wink: )
Nov 07, 2003
Ik doe ook mee!!! (en niet kaïeten, he, daar in het ziekenhuis :wink: )
reply
0
CH
Chris Howitt
Chris Howitt
Nov 07, 2003
Ik doe ook GRAAG mee, als mega grote LOTR fan zou zo een LOTR Key Cord een mooie toevoeging aan mijn LOTR collectie zijn :D
Ik doe ook GRAAG mee, als mega grote LOTR fan zou zo een LOTR Key Cord een mooie toevoeging aan mijn LOTR collectie zijn :D
reply
0
M
Michelle
Michelle
Nov 08, 2003
Ja! Ik wil ik wil ik wil! ;) Maw: Zet mij ook maar op het lijstje met gewilligen.
Ik hoop dat de 'verbetering' goed uitpakt. ;)
Ja! Ik wil ik wil ik wil! ;) Maw: Zet mij ook maar op het lijstje met gewilligen.
Ik hoop dat de 'verbetering' goed uitpakt. ;)
reply
0
SM
Steven Maas
Steven Maas
Nov 08, 2003
Nov 08, 2003
kruspe wrote:Ik zat dus iig wel in de goeie richting. (6) Succes met de dagen die erop volgen... (6)(6)Steven Maas wrote: Een geslachtsverandering? :shock:eeehh....geslachtsverbetering zeg maar.... :oops: :wink:
reply
0
B
b4rth3zz
b4rth3zz
Nov 08, 2003
blijft maagd ? :roll:
ontopic:
ik wil ook wel meedoen. En veel succes met de verbetering !! :)
Spacemann Spiff wrote: Wie niet waagt
blijft maagd ? :roll:
ontopic:
ik wil ook wel meedoen. En veel succes met de verbetering !! :)
reply
0
K
kruspe
kruspe
R
Remco87
Remco87
DG
Daan de G.
Daan de G.
Nov 09, 2003
Het lijtk me wel leuk om zo'n koort om mijn nek te hebben , het perfecte lotr gevoel ( op de bank met de TTT : EE en de koort om me nek ;))
Het lijtk me wel leuk om zo'n koort om mijn nek te hebben , het perfecte lotr gevoel ( op de bank met de TTT : EE en de koort om me nek ;))
reply
0
R
rbrand
rbrand
Nov 09, 2003
Gefeliciteerd, en als fanatieke lotr-fan mag ik dit niet missen. :lol:
Suc6 in the hospital!
ronald
Gefeliciteerd, en als fanatieke lotr-fan mag ik dit niet missen. :lol:
Suc6 in the hospital!
ronald
reply
0
MP
Mike Philippens
Mike Philippens
Nov 09, 2003
hmmm...ben net jarig geweest, maar ja...je weet maar nooit.
Count me in!
[heeft iemand btw een plaatje van het ding?]
hmmm...ben net jarig geweest, maar ja...je weet maar nooit.
Count me in!
[heeft iemand btw een plaatje van het ding?]
reply
0
B
BassFace
BassFace
Nov 09, 2003
zolang die operatie niet is om die cord terug uit je lichaam te halen wil ik wel meespelen :D
zolang die operatie niet is om die cord terug uit je lichaam te halen wil ik wel meespelen :D
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Nov 09, 2003
Gefeliciteerd met je jubileum! Ik doe graag mee, kan nog van pas komen bij de LOTR-marathon! :D
Gefeliciteerd met je jubileum! Ik doe graag mee, kan nog van pas komen bij de LOTR-marathon! :D
reply
0
A
Acinony
Acinony
Nov 10, 2003
Vooruit, ik doe ook mee.
Alleen omdat ik benieuwd ben hoe die eruit ziet en ik toch een keer moet winnen... :D
Sterkte in het ziekenhuis !!
Vooruit, ik doe ook mee.
Alleen omdat ik benieuwd ben hoe die eruit ziet en ik toch een keer moet winnen... :D
Sterkte in het ziekenhuis !!
reply
0
P-
Peter -1984-
Peter -1984-
W
WorkForce
WorkForce
Nov 10, 2003
Als nieuwkomer wens ik je een fijn jubilleum. En om niet al te schijnheilig over te komen wil ik graag ook mee doen met de loting. :lol:
Als nieuwkomer wens ik je een fijn jubilleum. En om niet al te schijnheilig over te komen wil ik graag ook mee doen met de loting. :lol:
reply
0
K
kruspe
kruspe
Nov 12, 2003
Zo...ik ben alweer thuis en alles is goed gegaan(dat zeiden ze tenminste) en ik ga nu de winnaar trekken!!!
Zo...ik ben alweer thuis en alles is goed gegaan(dat zeiden ze tenminste) en ik ga nu de winnaar trekken!!!
reply
0
K
kruspe
kruspe
Nov 12, 2003
Richard Boon!!!
Gefeliciteerd!
Stuur me even een PM met je gegevens zodat ik hem op kan sturen.
Richard Boon!!!
Gefeliciteerd!
reply
0
RB
Richard B.
Richard B.
Nov 12, 2003
COOL!! Ik win nooit wat en nu ineens... snif, snif... (y)
Heel erg bedankt Kruspe. De PM komt eraan. Ik ben er echt HEEL blij mee. :)
kruspe wrote: Richard Boon!!!
Gefeliciteerd!
COOL!! Ik win nooit wat en nu ineens... snif, snif... (y)
Heel erg bedankt Kruspe. De PM komt eraan. Ik ben er echt HEEL blij mee. :)
reply
0
RB
Richard B.
Richard B.
Nov 15, 2003
Kruspe, ik heb hem ontvangen en hij is prachtig. Mijn sleutels en ik zijn je heel erg dankbaar! (y)
Kruspe, ik heb hem ontvangen en hij is prachtig. Mijn sleutels en ik zijn je heel erg dankbaar! (y)
reply
0