Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
S
Star_Fresh
DVD.nl DVD Recensies
Nov 11, 2003

Ik vind dat de recensisten van DVD.nl wel betere titels mogen behandelen. Er zijn zoveel recensies over films die ik nooit ga kopen of huren. De recensies over goede dvd's zijn wel heel goed. Is het niet een idee om niet-members van DVD.nl ook recensies te laten schrijven. Als de recensie door iemand van DCVD.nl is nagekeken kan je deze op de site plaatsen. Op domeinnaam DVD.nl verwacht je de beste site van Nederland over dvd's met de nieuwste dvd's. Als dit al gezegd is sorry voor de topic, maar ik kon het nergens vinden.

EB
Eric van Ballegoie
Nov 11, 2003

Wij doen ons best om zoveel mogelijk toptitels te pakken te krijgen en te bespreken, helaas lukt dat niet altijd. Naast de toptitels is er een groot aanbod van catalogus- of special interest titels en ook daar besteden wij graag aandacht aan.

Wat betreft het publiceren van recensies van forumleden: Dat doen wij per definitie niet. Wij werken met een vaste groep mensen die volgens vaste richtlijnen werken zodat recensies van verschillende rececenten zoveel mogelijk op één lijn zitten. Wij begrijpen uiteraard ook dat we meer titels kunnen bespreken als we ook recensies van forumleden aannemen, maar wij kiezen voor onze huidige methode.

reply
0
S
skin
Nov 11, 2003

Eric van Ballegoie wrote: die volgens vaste richtlijnen werken zodat recensies van verschillende rececenten zoveel mogelijk op één lijn zitten. .
als ik zo vrij mag zijn: welke richtlijnen hanteren jullie?

reply
0
S
Star_Fresh
Nov 11, 2003

Als je twee drie recensies goed doorleest denk ik dat je de structuur zelf ook kan hanteren. Maar als je de recensies van forumleden goed doorleest en als hij niet voldoet gewoon geen recensies van het betreffende lid aannemen.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 11, 2003

dan ben je net zoveel tijd kwijt aan het bepalen of een recensie wel of niet aan de eisen voldoet ;).
Iets dat misschien wel een optie zou zijn is af en toe een dvd naar de crew opsturen als niemand die heeft voor een recensie? Lees namelijk af en toe wel eens dat jullie wel een bepaalde titel willen recenseren, maar dat dat niet kan omdat jullie hem niet hebben?
Is dat dan niet een idee?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 11, 2003

Wij doen het uit principe niet om de reden dat wij dan geen idee hebben:

-Wat voor apparatuur er gebruikt wordt.
-Hoe kritisch de persoon in kwestie is (DVD's die je zelf koopt ben je over het algemeen positief over om de aankoop tegenover jezelf te verantwoorden).
-Hoe geoefend de persoon is in het zien van artefacten en het beoordelen van geluid.

Dit zijn de primaire redenen waarom wij geen recensies van derden plaatsen, omdat er wel DVD.nl boven komt te staan terwijl wij geen controle op de inhoud kunnen uitoefenen.

reply
0