Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
MJ
Mark de Jong
DVD Profiler 2.2.0 is uit !
Nov 12, 2003

Geen idee of het al vermeld is, maar DVD Profiler 2.2.0 is uitgebracht zie ik net. Hier te downloaden: http://www.dvdprofiler.com/dvdpro/downloads.shtml Als jullie het niet nodig vinden om hier een speciale thread voor te openen, mag deze worden samengevoegd met een andere Profiler thread (als die bestaat :)).

D
Dave
Nov 12, 2003

Thanx Mark, downloading it now, hoop dat het weer wat beter werkt en sneller met nieuwe profiles...

reply
0
K
kruspe
Nov 12, 2003

ik ga hem nu ook even downloaden

reply
0
U
UltraSub
Nov 12, 2003

Hmm, dus de beta is in produktie. Ok, gaan we de beta vervangen door de produktie versie :)

Hoofdverbetering mijns inziens is de snelheid waarmee de database werkt bij het toevoegen van nieuwe dvd's. Die is echt een stuk sneller zeg.

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 12, 2003

Inderdaad, het zoeken naar titels werkt zo veel sneller nu. Beter :)

reply
0
K
kruspe
Nov 12, 2003

ook leuk is dat als je op de naam van de Akteur/Regisseur klikt ,je dan meteen een lijstje te zijn krijgt met alle films die je van hem/haar hebt!!

reply
0
C
Caledonians
Nov 12, 2003

kruspe wrote: ook leuk is dat als je op de naam van de Akteur/Regisseur klikt ,je dan meteen een lijstje te zijn krijgt met alle films die je van hem/haar hebt!!

Dit was bij de oude versie toch ook al het geval? Zal het thuis ff checken...

reply
0
K
kruspe
Nov 12, 2003

Caledonians wrote:
kruspe wrote: ook leuk is dat als je op de naam van de Akteur/Regisseur klikt ,je dan meteen een lijstje te zijn krijgt met alle films die je van hem/haar hebt!!

Nou,bij mij in ieder geval niet!

reply
0
AB
Alex van den Berg
Re: DVD Profiler 2.2.0 is uit !
Nov 12, 2003

kruspe wrote:
Caledonians wrote: [quote=kruspe]ook leuk is dat als je op de naam van de Akteur/Regisseur klikt ,je dan meteen een lijstje te zijn krijgt met alle films die je van hem/haar hebt!!

Nou,bij mij in ieder geval niet![/quote]Echt wel! Ik gebruik de funktie al sinds den beginne :mrgreen:

Mark de Jong wrote: Als jullie het niet nodig vinden om hier een speciale thread voor te openen
Inderdaad...

Mark de Jong wrote: , mag deze worden samengevoegd met een andere Profiler thread (als die bestaat :)).
Er bestaat zelfs al heeeel lang een thread speciaal voor ALLES wat met DVD-Profiler te maklen heeft.
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=8432

En aangezien samenvoegen van threads met deze software niet mogelijk is, is de enige mogelijkheid een slotje.

reply
0