Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
F
Frank79
Hoe rangschikken jullie je dvd's?
Nov 12, 2003

Ik vroeg me even af hoe jullie je dvd's rangschikken. Misschien is er al een draadje over aangemaakt ooit, maar ik neem het risico. :lol: Anyway, doen jullie dat per studio, per genre, alfabetisch, etc...? Ik heb er pas een stuk of 40 en ik ben er nog niet over uit hoe ik het wil doen. Ik hoor het wel! Groetjes!

P-
Peter -1984-
Nov 12, 2003

ik heb er bijna 100 :) en ik zet m'n dvds op genre.

dvds met een kartonnen hoes hebben bij mij een aparte plank en..

boxen staat op een aparte plank

reply
0
R
Rha
Nov 12, 2003

Ik heb mijn boxen en speciale uitgaves apart staan. De rest is gesorteerd op de kwaliteit van de film/uitgave. Jammer genoeg heb ik maar een kast met glas waarin ik ze kan uitstallen. De dvd's die er niet meer in passen zijn opgeborgen in een dichte kast. :(

reply
0
TH
Tom van den Hout
Nov 12, 2003

op kleur, op een volgorde die ik dus mooi vind.

Moet zeggen dat het meeste de helft van de tijd gewoon los op de grond ligt maarjah. Trouwens wel speciale hoesjes bij mekaar

edit *en ja, er is ooit een draadje over geweest ;p*

reply
0
MJ
Mark de Jong
Nov 12, 2003

Rha wrote: Ik heb mijn boxen en speciale uitgaves apart staan. De rest is gesorteerd op de kwaliteit van de film/uitgave. Jammer genoeg heb ik maar een kast met glas waarin ik ze kan uitstallen. De dvd's die er niet meer in passen zijn opgeborgen in een dichte kast. :(

Bekijk het van de positieve kant: dichte kast = (vrijwel) geen stof :) ;)

Hier was trouwens al een thread over: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=2276&highlight=volgorde+sorte

reply
0
F
Frank79
Nov 12, 2003

Mark de Jong wrote:
Rha wrote: Ik heb mijn boxen en speciale uitgaves apart staan. De rest is gesorteerd op de kwaliteit van de film/uitgave. Jammer genoeg heb ik maar een kast met glas waarin ik ze kan uitstallen. De dvd's die er niet meer in passen zijn opgeborgen in een dichte kast. :(

Bekijk het van de positieve kant: dichte kast = (vrijwel) geen stof :) ;)

Hier was trouwens al een thread over: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=2276&highlight=volgorde+sorte

Bedankt! Ga ik daar eens neuzen!

reply
0