Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
P
Prekip
Uitrusten
Nov 14, 2003

Hoi, Waarschijnlijk ga ik ook wel meedoen aan Cinemarathon, maar dan met een algemene kaart. Ik ga die 70 uur nooit volhouden, en het lijkt me ook niet echt gezond :shock: . Omdat de sfeer me wel erg leuk lijkt, wil ik toch graag aanwezig zijn :D . Wat ik me afvroeg, is of er buiten de zaal ergens een mogelijkheid is om uit te rusten. In een bioscoopzaal (waar het gezien de verschillende reacties niet echt rustig zal zijn ;) ) is het niet fijn uitrusten. Omdat ik (en velen met mij) nogal ver van Amsterdam woon, en geen zin/geld heb om een hotelkamer te nemen lijkt het me erg prettig als hier iets voor wordt geregeld. Dus mijn vraag is, is hier iets voor geregeld, of zou hier iets voor geregeld kunnen worden?

MD
Marcel van Driel
Re: Uitrusten
Nov 14, 2003

Prekip wrote: Hoi,

Waarschijnlijk ga ik ook wel meedoen aan Cinemarathon, maar dan met een algemene kaart. Ik ga die 70 uur nooit volhouden, en het lijkt me ook niet echt gezond :shock: . Omdat de sfeer me wel erg leuk lijkt, wil ik toch graag aanwezig zijn :D .

Wat ik me afvroeg, is of er buiten de zaal ergens een mogelijkheid is om uit te rusten. In een bioscoopzaal (waar het gezien de verschillende reacties niet echt rustig zal zijn ;) ) is het niet fijn uitrusten. Omdat ik (en velen met mij) nogal ver van Amsterdam woon, en geen zin/geld heb om een hotelkamer te nemen lijkt het me erg prettig als hier iets voor wordt geregeld.

Dus mijn vraag is, is hier iets voor geregeld, of zou hier iets voor geregeld kunnen worden?

Hoi, het korte antwoord hierop is: nee. In de bioscoop is hiervoor geen ruimte, buiten de bioscoop is het Leidscheplein en daar zijn ook voor ons geen goedkope slaapplekken. Dit zul je zelf moeten regelen, dus.

gr

Marcel

reply
0
S
Santagoss
Nov 14, 2003

Na de 70 uur zal het dinsdagavond zijn en te laat om nog met een trein terug naar huis te kunnen (in mijn geval Leeuwarden). Er zullen meerdere zijn die dan niet meer met het openbaar vervoer naar huis kunnen, en zoals je zelf al zei in deze post is het voor velen onbetaalbaar om een hotel te nemen.

Kan er niets iets geregeld worden dat je na afloop tot bijvoorbeeld 's ochtends kunt slapen in de bioscoopzaal zelf, in de foyer of waar maar ook zodat je tenminste even kan liggen? Anders moeten degenen die juist tot het einde blijven de nacht buiten doorbrengen wat natuurlijk een onprettige afsluiting van het geheel zal zijn.

reply
0
L
LeCcY
Nov 14, 2003

volgens is één van de redene waarom de marathon op zaterdag gehouden wordt, dat woensdag de LOTR in premiere gaat, en als ze dan niet open zouden zijn ze enorme inkomsten zouden mislopen
lijk me dus sterk dat wij tot een uurtje of 9/10 kennen maffen aangezien hun nog de zaal moeten schoonmaken enzo voor het LOTR-publiek, overigens weet ik niet hoelaat die film begint dus ik gok ook maar wat :)

reply
0
S
Santagoss
Nov 14, 2003

Klinkt logisch wat je zegt, alleen dit is een filmhuis bioscoop waar voornamelijk B-films worden gedraaid en volgens mij wordt lotr daar niet gedraaid.

reply
0
MD
Marcel van Driel
Nov 15, 2003

Santagoss wrote: Klinkt logisch wat je zegt, alleen dit is een filmhuis bioscoop waar voornamelijk B-films worden gedraaid en volgens mij wordt lotr daar niet gedraaid.

Precies, geen LOTR in de ze bioscoop, maar films als 8 1/2 van Fellini en de nieuwe film van Peter Greeneway.

Nee, de enige reden waarom we op zaterdagnacht starten, is omdat we tegelijkertijd starten met de Amsterdamse FilmNacht (die nu ook een website heeft, www.filmnacht.nl)

Marcel

reply
0