Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
EB
Eric van Ballegoie
banners op DVD.nl
Nov 14, 2003

Heren, Wij merken hier op de zaak nu dat er vaak geen banners verschijnen bovenaan de pagina's van de site. We kunnen echter niet goed zien of dat aan de firewall hier ligt of dat het een probleem op de server is. De vraag dus: Gebeurt het bij jullie ook dat er soms geen banners verschijnen naast het DVD.nl logo?

RS
Ronald Stiebolt
Nov 14, 2003

Het valt mij eigenlijk sinds vanmorgen op, ook hier geen banners dus....

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 14, 2003

Toevoeging: als ik een 'bannerloze' pagina refresh dan komen de banners wel tevoorschijn...

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 14, 2003

Inderdaad, na refresh verschijnen de banners wel.. We gaan ermee aan de slag!

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 14, 2003

Ja, hier ook geen banners.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 14, 2003

Ik zal er in ieder geval even extra op letten, maar op dit moment staan de banners er gewoon.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Nov 14, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Toevoeging: als ik een 'bannerloze' pagina refresh dan komen de banners wel tevoorschijn...

Yep, deze ervaring heb ik ook.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 14, 2003

Alexander de Mol wrote:
Ronald Stiebolt wrote: Toevoeging: als ik een 'bannerloze' pagina refresh dan komen de banners wel tevoorschijn...

Yep, deze ervaring heb ik ook.
Hier hetzelfde... Pagina laden = geen banner... Pagina refresh = wel banner

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 14, 2003

Als het goed is moet alles nu gewoon weer werken... Mochten jullie nog bannerloze pagina's tegen komen, laat het dan aub weten.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Nov 14, 2003

Ik zie nu weer banners van kiet af aan idd.

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 14, 2003

Yep, same here. (y)

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 14, 2003

Ik heb er nog eens naar gekeken, en ik krijg wel vaak (ook nu nog) op de plaats waar de banner hoort te staan, de tekst:"Action Canceled".
Na het verversen van de pagina staat de banner er wel.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 22, 2008

Om maar even een oud topic naar boven te schoppen het volgende:

Ik vind de banner bovenaan het forum een beetje vreemd.
Deze is van DVDlab en maakt reclame voor het dupliceren van dvd's ?!?
Is niet niet tegen het beleid in van DVD.nl?

Edit: Zie net dat het dupliceren bij hun gebeurd, ik neem aan dat dit om zelfgemaakte dvd's gaat.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 03, 2008

De banner van "van Leest" komt bij nog steeds af en toe tevoorschijn op het voorblad van het forum.
Gezien deze actie nu afgelopen is, kan deze zeker wel weg?

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Oct 03, 2008

Roy de Jong;1458997 wrote: De banner van "van Leest" komt bij nog steeds af en toe tevoorschijn op het voorblad van het forum.
Gezien deze actie nu afgelopen is, kan deze zeker wel weg?

Ik ken niet alle acties, maar als het gaat om de 3=2 Blu-ray,die actie loopt nog steeds op de site van Van Leest.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 03, 2008

Inderdaad, dan heb ik nies gezegd.
In de winkels liep de actie op 2 Oktober af.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Oct 05, 2008

Zoals wellicht al opgevallen is, is op de voorpagina van de site de onderdelen "Artikelen" en "Hardwaretests" verdwenen. Dit stond direct onder het stukje laatste recensies. De reden om dit weg te halen is dat er te weinig activiteiten (zeg maar geen) in dit gedeelte zit, dat hiermee voldoende dynamiek voor de voorpagina in zat.
De vrijgekomen ruimte gaan we mogelijk benutten voor extra bannerruimte. Eventuele andere suggesties zijn welkom.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 12, 2008

Er zijn meerdere mensen die problemen hebben (waaronder ikzelf ook) met het opstarten IE, dit probleem lijkt te komen door de stargate banner op de mainpage.
Zijn er hier meer die er last van hebben of weten waar dit door komt?

Zie ook hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1464294#post1464294

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 12, 2008

Ik kan in ieder geval melden dat ik met Firefox geen problemen ondervind. Er zit alleen geen geluid (meer) bij, en dit is volgens mij ook niet aan te zetten.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
PH
Patrick van den Hul
Oct 12, 2008

Ludo Keeris;1464338 wrote: Ik kan in ieder geval melden dat ik met Firefox geen problemen ondervind. Er zit alleen geen geluid (meer) bij, en dit is volgens mij ook niet aan te zetten.

Voor de volledigheid meld ik ook nog even dat ik in Firefox 3 ook geen problemen heb.

In Internet Explorer (versie 7) doet de banner het niet (ik zie alleen een wit vak), maar de site loopt NIET vast. Misschien is het een probleem alleen met een bepaald versienummer van IE en/of met IE icm XP (ik heb namelijk Vista).

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 13, 2008

Op mijn werk draaien we nog onder IE 6.x, ook hier krijg ik een wit vlak waar de banner(s) horen te staan.
Verder blijft hij wel draaien en loopt hij niet vast.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 13, 2008

Moet de Van Leest banner niet een keer weg, aangezien de actie al afgelopen is?

De banner leidt naar deze pagina.

reply
0