Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
MD
Marcel van Driel
OPROEP: Dokters en verplegers gezocht!!!!!
Nov 14, 2003

Tijdens de Cinemarathon is er verplicht altijd een dokter of verpleger aanwezig. Om de kosten te drukken van de Cinemarathon (die redelijk de pan uit beginnen te rijzen), zijn we op zoek naar dokters en verplegers (m/v) die VRIJWILLIG één of meer shifts (niet aan-een-gesloten) van 4 uur willen draaien tijdens de Cinemarathon. In totaal hebben we 18 shifts dus dat betekent dat we redelijk wat mensen nodig hebben. Dus, heb je iemand in je familie, vriendenkring, werk die (afgestudeerd!) dokter is of verpleger en die jullie een paar uur in de gaten wil komen houden, neem dan a.u.b. z.s.m. contact met ze op en vraag of ze het leuk vinden om te komen assisteren. Alvast bedankt! Marcel

RD
Ronald Dassen
Nov 17, 2003

Ronald S, heb jij het er al met Marcel over gehad om deze oproep bij de media aan te kaarten?

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 17, 2003

Yep

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 17, 2003

En is er al geïnformeerd of doktersassistenten ook genoeg gediplomeerd zijn? ;)
Tenslotte mogen die bij huisartsen bijv. wel een telefonische diagnose stellen of een injectie toedienen.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 17, 2003

Ik wilde hier gisteren eigenlijk al antwoord op geven, Alex. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik ben bang dat assistenten niet zullen voldoen, daar er om afgestudeerd dokterspersoneel gevraagd wordt. Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het wel mocht.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 17, 2003

Ronald Dassen wrote: Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het wel mocht.
Precies. Ik denk namelijk dat het "marktaanbod" dan ook meteen wat (veel) groter is... Zeker wanneer er meteen wordt gemikt op b.v. ambulancepersoneel (dat onderweg naar het ziekenhuis al de nodige handelingen verricht) :)

Op het moment dat je daarmee al de hoogste nood kunt bestrijden totdat er werkelijk een afgestudeerd arts aanwezig is, is het misschien ook voldoende voor het reglement?

Cinemarathon Marcel wrote: Tijdens de Cinemarathon is er verplicht altijd een dokter of verpleger aanwezig.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 17, 2003

Deze vraag hebben we vandaag officieel uitgezet bij Guinness. Saillant detail: doorlooptijd beantwoording kan oplopen tot 8 weken. Het kan ook binnen drie dagen: kosten 250 pond(!!!!!!!). We konden dus niet anders dan voor de laatste optie te kiezen.... :(

reply
0
J
Jaap22
Nov 17, 2003

Alex van den Berg wrote: Precies. Ik denk namelijk dat het "marktaanbod" dan ook meteen wat (veel) groter is... Zeker wanneer er meteen wordt gemikt op b.v. ambulancepersoneel (dat onderweg naar het ziekenhuis al de nodige handelingen verricht) :)

Sjezus.. kan je dan niet beter:

OPROEP: begrafenisondernemers gezocht!

er neer zetten? :wink:

Maar hoe zit het eigenlijk? Eén dokter per 4 uur of meerdere?

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 17, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Deze vraag hebben we vandaag officieel uitgezet bij Guinness. Saillant detail: doorlooptijd beantwoording kan oplopen tot 8 weken. Het kan ook binnen drie dagen: kosten 250 pond(!!!!!!!). We konden dus niet anders dan voor de laatste optie te kiezen.... :(

Sjezus zeg, ongelofelijk weer. Als we dan maar voor dat geld een antwoord naar onze smaak krijgen. Dat dit zoveel geld moet kosten, niet normaal meer. Jammer dat dit weer een tegenvallende kostenpost is binnen het budget.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 17, 2003

Voor zover wij weten (we wachten dus op de bevestiging van Guinness) moet er vol-continu een gediplomeerde arts(eres) aanwezig zijn...

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 17, 2003

Jaap22 wrote:
Alex van den Berg wrote: Precies. Ik denk namelijk dat het "marktaanbod" dan ook meteen wat (veel) groter is... Zeker wanneer er meteen wordt gemikt op b.v. ambulancepersoneel (dat onderweg naar het ziekenhuis al de nodige handelingen verricht) :)

Sjezus.. kan je dan niet beter:

OPROEP: begrafenisondernemers gezocht!

er neer zetten? :wink:
LOL... :lol: Ik bedoelde niet dat er misschien mensen afgevoerd moeten worden, maar dat ambulancepersoneel zich misschien ook kan aanmelden om ter plaatse als vrijwilliger aanwezig te zijn... ;)

reply
0
J
Jaap22
Nov 17, 2003

Alex van den Berg wrote: LOL... :lol: Ik bedoelde niet dat er misschien mensen afgevoerd moeten worden, maar dat ambulancepersoneel zich misschien ook kan aanmelden om ter plaatse als vrijwilliger aanwezig te zijn... ;)

Oh ok :wink: Ik schrok al. :shock:

reply
0
MD
Marcel van Driel
Nov 22, 2003

Inmiddels zijn er tien van de achttien shifts ingevuld (met dank aan Alex!) Nog acht dus en dan zijn we volledig gedekt!

Tips zijn welkom mensen!

Marcel

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 22, 2003

Cinemarathon Marcel wrote: Tips zijn welkom mensen!

Even wat gegoogled... misschien kun je hier nog wat oproepjes kwijt?

http://medisch.startkabel.nl/forum/
http://medischcontact.artsennet.nl/
http://www.ziekenhuis.nl/

Succes! (y)

reply
0
MD
Marcel van Driel
Nov 22, 2003

Alex van den Berg wrote:
Cinemarathon Marcel wrote: Tips zijn welkom mensen!

Even wat gegoogled... misschien kun je hier nog wat oproepjes kwijt?

http://medisch.startkabel.nl/forum/
http://medischcontact.artsennet.nl/
http://www.ziekenhuis.nl/

Succes! (y)

Geweldig idee! Dank!

Marcel

reply
0
A
axel
Nov 22, 2003

Cinemarathon Marcel wrote: Inmiddels zijn er tien van de achttien shifts ingevuld (met dank aan Alex!) Nog acht dus en dan zijn we volledig gedekt!

graag gedaan, ik heb inmiddels al meer mensen gesproken maar helaas.
ik heb nog 1 goede hoop maar die zit momenteel in limburg en is niet te bereiken. natuurlijk blijf ik proberen want:

DE AANHOUDER WINT

reply
0