Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
G
Grant
Bond-acteur Robert Brown overleden
Nov 15, 2003

Acteur Robert Brown, die in de Bond-films de 'The Spy Who Loved Me' de rol van Admiral Hargreaves speelde en in 'Octopussy', 'A View to a Kill', 'The Living Daylights' en 'Licence to Kill' de rol van Bonds meerdere M, is overleden. Zie hier voor meer info...

MB
M Balje
Nov 15, 2003

[img]http://images.commanderbond.net/misc/tn_robertbrown.jpg[/img]
:( :cry:

reply
0
F
Frank79
Nov 15, 2003

R.I.P.

reply
0
M
mradem
Nov 15, 2003

Mooie leeftijd iedergeval. RIP!

reply
0
R
RTetteroo
Nov 15, 2003

R.I.P. :(

reply
0
O
Oudgebruiker3
Nov 15, 2003

...vanwaar die treurige smilies? Jullie kenden 'm toch niet persoonlijk? Goed, wellicht is het voor de filmwereld jammer, maar om nou meteen te doen alsof je d'r écht wakker van ligt...

reply
0
R
Rickje
Nov 15, 2003

Jammer.. inderdaad een mooie leeftijd.
R.I.P Robert Brown

reply
0
G
Grant
Nov 16, 2003

Kaz van Kooten wrote: ...vanwaar die treurige smilies? Jullie kenden 'm toch niet persoonlijk? Goed, wellicht is het voor de filmwereld jammer, maar om nou meteen te doen alsof je d'r écht wakker van ligt...

Ikzelf lig er uiteraard niet wakker van, maar het was wel een domper op de dag. Voor een Bond-liefhebber weegt Browns overlijden zwaarder dan voor een non-Bond-fan. Ook al heeft hij een leeftijd bereikt waar ik voor teken, er is toch weer iemand van de Bond-family overleden.

reply
0
O
Oudgebruiker3
Nov 16, 2003

Dat kan wel zo zijn, maar 't is niet zo dat-ie in recente jaren ook maar IETS heeft bijgedraden aan de films... of wel?
Ik snap best dat-ie z'n stempel op de filmreeks heeft gedrukt, maar dat was 'n tijdje terug.

reply
0
R
RTetteroo
Nov 16, 2003

Grant wrote: Ikzelf lig er uiteraard niet wakker van, maar het was wel een domper op de dag. Voor een Bond-liefhebber weegt Browns overlijden zwaarder dan voor een non-Bond-fan. Ook al heeft hij een leeftijd bereikt waar ik voor teken, er is toch weer iemand van de Bond-family overleden.
Helemaal mee eens.
Kaz van Kooten wrote: Dat kan wel zo zijn, maar 't is niet zo dat-ie in recente jaren ook maar IETS heeft bijgedraden aan de films... of wel?
Ik snap best dat-ie z'n stempel op de filmreeks heeft gedrukt, maar dat was 'n tijdje terug.
Nou en dat 'ie de laatste tijd geen films heeft gemaakt, maar men mag hier toch wel z'n respect betuigen? :roll: Als je niks zinnigs hebt bij te dragen vraag ik je vriendelijk je getyp achterwege te laten.

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Nov 16, 2003

Kaz van Kooten wrote: Dat kan wel zo zijn, maar 't is niet zo dat-ie in recente jaren ook maar IETS heeft bijgedraden aan de films... of wel?
Vind ik niet zo gek als je al over de 80 jaar oud bent. Als je in 59 films en TV-producties hebt meegedaan verdien je wel een periode van rust lijkt me.

Wie wist overigens dat hij ook heeft meegespeeld in Ben Hur en The Third Man ?

reply
0
O
Oudgebruiker3
Nov 16, 2003

Kijk, ik zeg niet dat ik totaal geen respect heb voor Brown, of dat-ie, naast de Bondfilms, niets interessants heeft bijgedragen aan de filmgeschiedenis. Ik zeg ook niet dat-ie geen periode van rust heeft verdiend.
Het enige wat mij opvalt is dat er reacties worden geplaatst waaruit net lijkt alsof het als een sterk persoonlijk verlies wordt ervaren, en dat vond ik enigszins overdreven.

En Race Maniac - ik vind 't een punt om te discussieren, dus dat maakt het voor mij wél zinnig.

reply
0
G
Grant
Nov 16, 2003

Ik ben in ieder geval wel blij dat er tenminste stil wordt gestaan bij zijn dood. Er is zelfs sprake van een discussie. Dat had Brown nooit kunnen denken... ;-)

Het simpel plaatsen van een ;-( en R.I.P. hoeft van mij overigens ook niet.

reply
0