Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
CB
Charley Baak
Charley Baak
General Chat niet weg, maar verplaatst
Nov 17, 2003
Wat zie ik tot mijn verbazing?? Is de general chat compleet verwijderd???
Nov 17, 2003
Wat zie ik tot mijn verbazing?? Is de general chat compleet verwijderd???
JS
John Sital
John Sital
J
Jaap22
Jaap22
Nov 17, 2003
Nee man, onderaan bij de forum discussies.
oftewel: Forum Index -> Overige -> General Discussion
Nee man, onderaan bij de forum discussies.
reply
0
CB
Charley Baak
Charley Baak
Nov 17, 2003
Jaap22 wrote: Nee man, onderaan bij de forum discussies.:oops: :oops: Dat verwacht je toch niet?.... :roll:
reply
0
J
Jaap22
Jaap22
Nov 17, 2003
:wink: nee ik zag het ook pas later hoor... maar ja, tis er nog steeds
Charley Baak wrote:Jaap22 wrote: Nee man, onderaan bij de forum discussies.:oops: :oops:
:wink: nee ik zag het ook pas later hoor... maar ja, tis er nog steeds
reply
0
CB
Charley Baak
Charley Baak
Nov 17, 2003
:wink: nee ik zag het ook pas later hoor... maar ja, tis er nog steeds[/quote] :D
Jaap22 wrote:Charley Baak wrote: [quote=Jaap22]Nee man, onderaan bij de forum discussies.:oops: :oops:
:wink: nee ik zag het ook pas later hoor... maar ja, tis er nog steeds[/quote] :D
reply
0
J
Jaap22
Jaap22
Nov 17, 2003
Waar slaat "BLA!" op als allesoverfilm.nl forum index opent? Staat boven links in de hoek.
Laat maar, ik zie het al.... :wink:
Waar slaat "BLA!" op als allesoverfilm.nl forum index opent? Staat boven links in de hoek.
Laat maar, ik zie het al.... :wink:
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Nov 17, 2003
Omdat ik even moest uitzoeken waar ik in de forum-templates tijdelijk een duidelijke vermelding van de verplaatsing kon maken...
Een mens krijgt ook nooit een minuutje tijd om wat te fixen... ;)
Omdat ik even moest uitzoeken waar ik in de forum-templates tijdelijk een duidelijke vermelding van de verplaatsing kon maken...
Een mens krijgt ook nooit een minuutje tijd om wat te fixen... ;)
reply
0
J
Jaap22
Jaap22
Nov 17, 2003
lol.. ik vond het gewoon raar, maar ik had er ook al staanb: laat maar, ik zie het al
Alles is duidelijk nu, goed opgelost :wink:
lol.. ik vond het gewoon raar, maar ik had er ook al staanb: laat maar, ik zie het al
Alles is duidelijk nu, goed opgelost :wink:
reply
0
J
Jaap22
Jaap22
Nov 17, 2003
Wow een allesoverfilm.nl forum index revolutie.. en de TKG dvd's staan op de voorpagina nu! Gaat goed!
Wow een allesoverfilm.nl forum index revolutie.. en de TKG dvd's staan op de voorpagina nu! Gaat goed!
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Nov 17, 2003
Bedankt voor de tip, dat moet idd nog weg! ;)
Jaap22 wrote: .. en de TKG dvd's staan op de voorpagina nu!
Bedankt voor de tip, dat moet idd nog weg! ;)
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
H
Herjan
Herjan
Nov 17, 2003
Omdat Koen er zin in had? :roll:
Boeit het je echt waarom ze iets verplaatsen? Als ze nou iets verwijderd hadden... (hint, hint!)
M Balje wrote: Krijgen we meschien ook nog een verklaring waarom :roll:
Omdat Koen er zin in had? :roll:
Boeit het je echt waarom ze iets verplaatsen? Als ze nou iets verwijderd hadden... (hint, hint!)
reply
0
EH
Ernest Hamstra
Ernest Hamstra
Nov 17, 2003
Misschien omdat dit een DVD forum is en al het andere geleuter hier ondergeschikt is aan onderwerpen die wel betrekking hebben op DVD's :roll: ?
Misschien omdat dit een DVD forum is en al het andere geleuter hier ondergeschikt is aan onderwerpen die wel betrekking hebben op DVD's :roll: ?
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 17, 2003
Amen! (y) :D
Ernest Hamstra wrote:M Balje wrote: Krijgen we meschien ook nog een verklaring waarom :roll:
Amen! (y) :D
reply
0
MB
M Balje
M Balje
Nov 17, 2003
Begin jij nu ook al..
Ik weet niet wat julie tegen mij hebben,maar sinds 3 weken geleden vind ik het hier niet zo gezellig meer.
Er waren toen (en nog steeds) problemen met de traaghied en het funjoneren van de mods en het gedrag van soomigel eden.
Ik ben altijd vriendelijk gebleven,maar toch zijn er nog steeds mensen die azijn pissierig doen me zelfs bang maken,dscrimineren en bedriegen.
zoals meneer studie bolt,i k durf bijna niks meer tezeggen en zit af en toe zlefs tetrillen :? zo zenuwachti wordt ik van jluie.
:cry: :cry:
Ik wil hier bij ook medelen dat Eric mij als lid kan verwijderen en ik mij pas weer aanmeld als het weer normaal is hier...
Begin jij nu ook al..
Ik weet niet wat julie tegen mij hebben,maar sinds 3 weken geleden vind ik het hier niet zo gezellig meer.
Er waren toen (en nog steeds) problemen met de traaghied en het funjoneren van de mods en het gedrag van soomigel eden.
Ik ben altijd vriendelijk gebleven,maar toch zijn er nog steeds mensen die azijn pissierig doen me zelfs bang maken,dscrimineren en bedriegen.
zoals meneer studie bolt,i k durf bijna niks meer tezeggen en zit af en toe zlefs tetrillen :? zo zenuwachti wordt ik van jluie.
:cry: :cry:
Ik wil hier bij ook medelen dat Eric mij als lid kan verwijderen en ik mij pas weer aanmeld als het weer normaal is hier...
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Nov 17, 2003
Trek het je niet persoonlijk aan. We zijn op diverse manieren bezig om zaken te verbeteren. De actie van morgenavond is er een voorbeeld van. Het herschikken van de forumindeling en wat aanpassingen hier en daar ook.
De reactie van Ernest slaat de spijker op zijn kop maar is zeker niet persoonlijk gericht. Dus nogmaals trek het je niet aan en pas 'en passant' even de kinderachtige mededeling in je signature even aan. Anders doe ik het voor je! ;)
Trek het je niet persoonlijk aan. We zijn op diverse manieren bezig om zaken te verbeteren. De actie van morgenavond is er een voorbeeld van. Het herschikken van de forumindeling en wat aanpassingen hier en daar ook.
De reactie van Ernest slaat de spijker op zijn kop maar is zeker niet persoonlijk gericht. Dus nogmaals trek het je niet aan en pas 'en passant' even de kinderachtige mededeling in je signature even aan. Anders doe ik het voor je! ;)
reply
0
LS
Leonard Shelby
Leonard Shelby
Nov 17, 2003
Nou krijg je een verklaring en is het ook niet goed :?
Het naar beneden verplaatsen omdat dit een DVD forum is en het General Discusion deel dus bijzaak is toch een legitime reden.
Er is niemand tegen je, hij geeft gewoon antwoord op je vraag en ik vind dat niet echt azijnpisserig.
De sfeer zou denk ik een stuk prettiger worden als we niet alles gelijk als een persoonlijke aanval zouden zien.
Relax!!!! 8) 8) 8) :wink:
Nou krijg je een verklaring en is het ook niet goed :?
Het naar beneden verplaatsen omdat dit een DVD forum is en het General Discusion deel dus bijzaak is toch een legitime reden.
Er is niemand tegen je, hij geeft gewoon antwoord op je vraag en ik vind dat niet echt azijnpisserig.
De sfeer zou denk ik een stuk prettiger worden als we niet alles gelijk als een persoonlijke aanval zouden zien.
Relax!!!! 8) 8) 8) :wink:
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Nov 17, 2003
Er gemakshalve vanuitgaande dat het hier over mij gaat: wat heb ik in hemelsnaam dan gezegd/gedaan waardoor je (of wie dan ook) zich gepikeerd voelt? :roll:
M Balje wrote: zoals meneer studie bolt,i k durf bijna niks meer tezeggen en zit af en toe zlefs tetrillen :? zo zenuwachti wordt ik van jluie.
Er gemakshalve vanuitgaande dat het hier over mij gaat: wat heb ik in hemelsnaam dan gezegd/gedaan waardoor je (of wie dan ook) zich gepikeerd voelt? :roll:
reply
0
H
Herjan
Herjan
Nov 17, 2003
Tja, ik heb je ook niet voorbij zien komen in deze thread, maar in ieder geval heb je invloed op zijn spellingschecker... ;)
Al moet ik er wel aan toevoegen dat ook ik je wel eens betrap op het wel erg snel reageren op ietwat grover taalgebruik...
Ronald Stiebolt wrote:M Balje wrote: zoals meneer studie bolt,i k durf bijna niks meer tezeggen en zit af en toe zlefs tetrillen :? zo zenuwachti wordt ik van jluie.
Tja, ik heb je ook niet voorbij zien komen in deze thread, maar in ieder geval heb je invloed op zijn spellingschecker... ;)
Al moet ik er wel aan toevoegen dat ook ik je wel eens betrap op het wel erg snel reageren op ietwat grover taalgebruik...
reply
0
J
Jaded
Jaded
Nov 22, 2003
Ik ga ook nog eens mijn gedacht zeggen.
Het naar onderen plaatsen van de General Discussion (of hoe het ook heet) lijkt mij een slechte zet.
Voor mij persoonlijk haalt het veel plezier uit het forum.
Kan dom, triviaal of weet ik veel wat lijken.
Ik wou ook dat het anders was.
Maar dat is het nu eenmaal voor mij niet. Ik voel me hier meer en meer een vreemde en niet op mijn gemak.
Ik ga ook nog eens mijn gedacht zeggen.
Het naar onderen plaatsen van de General Discussion (of hoe het ook heet) lijkt mij een slechte zet.
Maar dat is het nu eenmaal voor mij niet. Ik voel me hier meer en meer een vreemde en niet op mijn gemak.
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Nov 22, 2003
Of het nu onder staat of wat hoger :shock:
Jaded wrote:Sorry maar wat is het probleem in dit geval.
Het naar onderen plaatsen van de General Discussion (of hoe het ook heet) lijkt mij een slechte zet..
reply
0
J
Jaded
Jaded
Nov 22, 2003
Ik weet het dus niet exact, het is een gevoel dat ik krijg.
j.vandendool wrote: Sorry maar wat is het probleem in dit geval.
Jaded wrote: Voor mij persoonlijk haalt het veel plezier uit het forum.
Ik weet het dus niet exact, het is een gevoel dat ik krijg.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Nov 22, 2003
Zoek er niet teveel achter hoor... het is meer dat we de DVD gerelateerde onderwerpen hoger willen zetten dan niet-DVD gerelateerde dingen.
Denk maar aan een DVD-menu, daar zet je ook "Play Movie" bovenaan en de leuke (maar niet minder belangrijke) "Extra´s" wat meer naar onder. ;)
Jaded wrote: Het naar onderen plaatsen van de General Discussion (of hoe het ook heet) lijkt mij een slechte zet.
Zoek er niet teveel achter hoor... het is meer dat we de DVD gerelateerde onderwerpen hoger willen zetten dan niet-DVD gerelateerde dingen.
Denk maar aan een DVD-menu, daar zet je ook "Play Movie" bovenaan en de leuke (maar niet minder belangrijke) "Extra´s" wat meer naar onder. ;)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Nov 23, 2003
Jaded wrote: Ik ga ook nog eens mijn gedacht zeggen.:?
Jaded wrote: Ik voel me hier meer en meer een vreemde en niet op mijn gemak.Nou zeg!! Je hoort nog steeds bij de "familie" hoor! En ook al ben je niet altijd het makkelijkst te doorgronden zusje, ik begon je al wel een beetje te missen... :wink:
reply
0