Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
AB
Alex van den Berg
Max Davidse
Nov 17, 2003

Valt op, maar heeft nog geen PM van me gehad: Hij is over het algemeen best aardig, maar probeert nu toch misbruik te maken van onze "OH situatie" http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=341798#341798

RD
Ronald Dassen
Nov 18, 2003

Idd, hij probeert hier misbruik van te maken, door deze site wat te promoten.

De afgelopen 2 dagen heb ik even het oht daar in de gaten gehouden, maar het doet de site wat betreft info geven geen goeds....als je nu al nagaat dat meer dan de helft van het totaal aantal posts in de GC aldaar staat, en de OHT flink bezig is om de grootste thread te worden, dan denk ik dat die site niet écht meerwaarde zal krijgen....integendeel

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 18, 2003

Ronald Dassen wrote: ..als je nu al nagaat dat meer dan de helft van het totaal aantal posts in de GC aldaar staat, en de OHT flink bezig is om de grootste thread te worden, dan denk ik dat die site niet écht meerwaarde zal krijgen....integendeel
Ik ben benieuwd hoe snel ze er daar afgedondert worden :mrgreen:

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 18, 2003

Alex van den Berg wrote:
Ronald Dassen wrote: ..als je nu al nagaat dat meer dan de helft van het totaal aantal posts in de GC aldaar staat, en de OHT flink bezig is om de grootste thread te worden, dan denk ik dat die site niet écht meerwaarde zal krijgen....integendeel

Ik denk niet zo snel, hoor Alex.
Volgens mij is die site door een paar jonge pubertjes opgezet. (Administrator->beroep->Havo)
Echt een site dus voor Niels, Max en hun cornuiten :mrgreen:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 18, 2003

Ronald Dassen wrote:
Alex van den Berg wrote: [quote=Ronald Dassen]..als je nu al nagaat dat meer dan de helft van het totaal aantal posts in de GC aldaar staat, en de OHT flink bezig is om de grootste thread te worden, dan denk ik dat die site niet écht meerwaarde zal krijgen....integendeel

Ik denk niet zo snel, hoor Alex.
Volgens mij is die site door een paar jonge pubertjes opgezet. (Administrator->beroep->Havo)
Echt een site dus voor Niels, Max en hun cornuiten :mrgreen:[/quote]Ja... Maar dat dataverkeer moet ook van puberinkomen betaald worden... :D

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 18, 2003

Alex van den Berg wrote: Ja... Maar dat dataverkeer moet ook van puberinkomen betaald worden... :D

Daar zeg je zowaar iets......misschien een ideetje om even te helpen de komende paar uur om de bandbreedte wat omhoog te gooien? (6)

hier gaat het toch een paar uur plat :mrgreen:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 18, 2003

Misschien een idee om bij een aantal crewleden een "kwebbel-bot" te installeren en die via die OHT met elkaar te laten lullen... 24 uur per dag... 7 dagen per week.... (6)(6)

Ahum... on-topic... :oops:

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003

Zojuist binnen via Justplay: "Ballen en Sathan zijn dan ook bepaald aso bezig"

reply
0