Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RD
Ronald Dassen
Voor/Tegens terugkeer OHT
Nov 17, 2003

Heren, Gisteren hebben we het er wel even over gehad, en werd er al snel beslist dat de OHT in een soort van gewijzigde vorm zou terugkeren. Eerlijkheidsgehalve had ik er totaal geen problemen mee toen de thread nog bestond, en toen de snelheid nog normaal was. Ik vraag me af wat nu de échte nadelen voor ond (allesoverfilm.nl) zouden zijn als de OHT in zijn oude vorm terug zou keren. Nu weet ik dat het dus al besloten is dat er een gewijzigde vorm van terugkomt, maar toch zou ik graag van de crewleden nog even een postje willen zien wat zij vinden. Dus terug in oude vorm of vernieuwde vorm met een duidelijke motivatie erbij......Zou dat mogelijk zijn?

RD
Ronald Dassen
Nov 17, 2003

Graag begin ik dan zelf.

Voor mij zou het dus niets uitmaken of hij in z'n oude vorm terugkeert. Zeker als het niet zoveel uitmaakt in serverruimte e.d.
Ik denk ook dat het nieuwe leden niet beïnvloedt, daar ik gisteren al vermeldde, dat als hier iemand voor het eerst komt, dan zal hij naar een onderwerp op zoek gaan, waar hij iets over zou willen weten, en dat zal dan meestal dvd/ht gerelateerd zijn.

Persoonlijk vind ik dat de "vervuiling" beter beperkt kan blijven tot de OHT thread, dan verspreidt over het forum

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 17, 2003

Dan zal ik ook een duit in het zakje doen:

Het verspreiden van OH forumbreed hebben we tot op heden nauwelijks kunnen voorkomen. 'Het was, het is en het zal zijn'. Aan ons de taak om dat dan maar in juiste banen te leiden of in ergere gevallen sancties te geven.

Ik ben - persoonlijk - 100% tegen alles wat in pur sang 'OH' is. Een grappig bedoelde opmerking in een lopende thread, een geintje en zo verder vind ik prima, komt uitsluitend de sfeer ten goede.

Het is echter in mijn ogen wel zo dat de hoofddoelstelling van deze site is te berichten over alles wat met HT en DVD van doen heeft.

Er zijn tig miljoen overige fora en voorzieningen zoals IRC, MSN en zo verder om slap te OH'en. Hoe moeilijk moet het zijn voor de notoire OH'ers om in een post aan te geven iets als "jongens, dit loopt uit de hand, laten we daar en daar verder kleppen". Ik krijg nl. wel eens de indruk dat DVD.nl het enige toevluchtsoord zou zijn voor het spuien van irrelevante opmerkingen of erger nog, hele threads vol met onzin. Wij, zo zoetjesaan verworden tot de DVD.nl-gestapo-taskforce, zijn de gebeten hond omdat wij dat handjevol zeikerds (letterlijk & figuurlijk) tekort doen als we 'weer eens' een OH'thread o.i.d. sluiten.

Kom op zeg: 'ben je te dik', 'rook je', favoriete horloges/games/huisdieren horen hier gewoon niet thuis! Daarnaast werkt het verwarring in de hand; in een thread kun je dagenlang OH'en over welk level je van een spel gehaald hebt maar je mag dan weer niet het bewuste spel 'verhandelen'.

Kort samengevat: in mijn optiek lokken 'vrije OH-threads' op termijn alleen maar discussie en gezeur uit.

Zo, hehe, dat moest ik ff kwijt! ;)

Maarre, ik schik me vanzelfsprekend in hetgeen wat eventueel komen gaat, je zal me er alleen niet of nauwelijks op kunnen betrappen er deel van uit te maken.....

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 17, 2003

Mijn mening mag duidelijk zijn: wat mij betreft komt er helemaal geen OH-thread meer.

De door Ronald S genoemde punten ben ik het wat dat betreft mee eens.

Maar de gereguleerde vorm die gisteren besproken is kan ik me ook zeker in vinden. Het ergste is gewoon dat slow-chatten en dat is hopelijk snel afgelopen.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 17, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Het verspreiden van OH forumbreed hebben we tot op heden nauwelijks kunnen voorkomen. 'Het was, het is en het zal zijn'.
Hehehe... Dan raadt ik de "ongelovigen" toch aan om eens wat threads van rond de Kerst/jaarwisseling van 2001-2002 te lezen... en te ontdekken wat het invoeren van de eerste OH-thread (jan-febr. 2002) voor gevolg had op de leesbaarheid van andere threads... :D

Zoals ondertussen wel duidelijk is... Ik ben vóór een speciaal plekkie voor sociaal gekwebbel. Simpelweg omdat dat nu eenmaal beter is voor de sociale kant van het forum dan wanneer wij (onontkomelijk moeten) gaan optreden als agentjes.... wat voor mij onmiddelijk een reden tot verlaten van de crew zou zijn. ;)

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 17, 2003

Anders heb ik hier de ultieme oplossing.

Open de OHT thread -> zet daar de volgende hyperlink in (door Niels Simons geopend) -> http://www.justplay.nl/forum/viewtopic.php?t=151 -> en gooi er een slotje op. :twisted:

reply
0
SH
Sander Haarmans
Nov 17, 2003

Ronald D, jij bent wel heel erg hard, maar het is wel grappig ja :lol:

reply
0
SH
Sander Haarmans
Nov 17, 2003

Ronald Dassen wrote:
Persoonlijk vind ik dat de "vervuiling" beter beperkt kan blijven tot de OHT thread, dan verspreidt over het forum

Hier ben ik het zeker mee eens, ik ben idd bang als de OH tread echt helemaal weg gaat dat de "irritante" members (noem geen namen) de rest van het forum gaan verzieken, het is idd erg kinderachtig dat ze dat zouden gaan doen maar weet bijna zeker dat dat gaat gebeuren.
Dus persoonlijk denk ik dat het beter is om de OHT erin te laten.
Het zal een stuk vervelender worden voor ons om elke keer OHT off-topic berichtjes te moeten gaan verwijderen in andere threads, ik denk dat we daar ook niet op zitten te wachten.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 17, 2003

Wie mijn post in de thread "nieuw forum voor alles wat met het forum te maken heeft" heeft gelezen weet wel wat mijn mening is.
Nogmaals: ik vind dit een dvd en filmforum en ben dus tegen een OHT.
Irriteer me ook mateloos aan die paar personen die denken hier de dienst uit te kunnen maken en denken dat ze het kloppend hart van het forum zijn. Opgeruimd staat netjes.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 17, 2003

Marcel den Haan wrote: Irriteer me ook mateloos aan die paar personen die denken hier de dienst uit te kunnen maken en denken dat ze het kloppend hart van het forum zijn.
Dat en het OH-gebeuren zijn twee verschillende dingen die we apart moeten benaderen.

De OH is goed voor het groepsgevoel en werkt forumversterkend wanneer er goed mee wordt omgegaan. Notoire zeikerds en bemoeials worden (volgens meetingafspraak) benaderd en op de zwarte lijst genoteerd.... en eventueel van het forum verwijderd.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 17, 2003

Dat is zeker waar, was alleen niet aanwezig dus weet niet wat er besproken is daarover en dat zwarte lijst gedeelte doet het niet.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 17, 2003

Ik vind net als Alex dat er zeker wel ruimte moet zijn voor een hoekje op het forum waar mensen wat bij kunnen babbelen zonder bang te zijn off-topic te gaan. Er moet alleen wel paal en perk gesteld worden aan het aantal onzinnige 'goedemorgen - goedemiddag' posts. Maar met duidelijke regels en een streng moderatiebeleid moet dat in goede banen te leiden zijn.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 17, 2003

Dat zal denk ik een hele klus worden Eric, om daar grenzen in te trekken.

wat mag wel/wat mag niet?

Maar goed, er is al een nieuwe oht thread elders geopend, waar ze (vooralsnog) hun "zinnige bijdrage" kunnen posten ;-)

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 18, 2003

Ik sluit me aan bij o.a. Alex en Eric: ik denk dat het voor het community-gevoel erg belangrijk is dat er een OHT-achtig iets komt. Ik pleit er dan i.d.d. wel voor dat het een andere naam krijgt, waar het woord 'oewehoeren' niet in voorkomt. De regels moeten we niet te duidelijk formuleren, en gewoon ter beoordeling van de crew laten. Alex' opmerking op de meeting vond ik erg goed: alles wat je in het dagelijksleven ook met anderen zou bespreken mag er in principe in. Het 'goeiemorgen, goeiemiddag' moet uiteraard afgelopen zijn en het tot in den treure gebruikte voorbeeld van de gele en rode sokken kan ook niet meer.

reply
0
FE
Frank Everaardt
Nov 18, 2003

Ik wil aan de bovenstaande redenen nog even toevoegen dat ik ook voorstander ben van terugkeer (met de genoemde aanpassingen). Daaraan wil ik toevoegen dat we in eerste instantie gezegd hebben dat het verwijderen van de OHT tijdelijk is en dat hij terugkomt als onze problemen voorbij zijn, ik vind dat we ons ook aan die belofte moeten houden.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 18, 2003

Frank, daar heb je natuurlijk ook gelijk in. In principe hebben we gezegd dat het van tijdelijke aard zou zijn om OHT te verwijderen.

Ik ben in ieder geval benieuwd of vanavond de snelheid van het posten is opgelost, en wat ervoor in de plaats komt. Heeft iemand zich al bezig gehouden met de regelgeving m.b.t. de vernieuwde OHT thread?

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 18, 2003

Ronald Dassen wrote: Heeft iemand zich al bezig gehouden met de regelgeving m.b.t. de vernieuwde OHT thread?

Eeeeh... ja dus... :D
Eén simpele basisregel... ;)

Koen Crijns wrote: De regels moeten we niet te duidelijk formuleren, en gewoon ter beoordeling van de crew laten. Alex' opmerking op de meeting vond ik erg goed: alles wat je in het dagelijksleven ook met anderen zou bespreken mag er in principe in. Het 'goeiemorgen, goeiemiddag' moet uiteraard afgelopen zijn en het tot in den treure gebruikte voorbeeld van de gele en rode sokken kan ook niet meer.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 18, 2003

Ook vind ik dat de postteller uitgeschakeld mag worden betreffende de "OD".....of was dit nu niet mogelijk?

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 18, 2003

Ronald Dassen wrote: Ook vind ik dat de postteller uitgeschakeld mag worden betreffende de "OD".....of was dit nu niet mogelijk?

Dat is al dan niet helaas niet mogelijk...

reply
0
LG
Leon Grave
Nov 18, 2003

Ik heb wel het idee dat die OHT eigenlijk alleen als soort van (slow)chatbox gebruikt wordt dus misschien dat we ze naar het irc kunnen krijgen.

reply
0
RS
R. Schaap
Nov 18, 2003

Ik ben het met de (radicale) standpunten van Ronald Stiebolt eens. Oftewel, geen OHT op dit forum.
De geschiedenis echter leert dat het forum meer bezocht wordt door de General Chat, met als gevolg ook meer interesse van members voor de andere subforums. Volgens mij dan...

Ik vind het prima als er ergens op het forum een vorm van OHT zal blijven als Eric en co daar uiteindelijk voor kiezen, de regelgeving van Alex van de crewmeeting past daar goed bij.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 18, 2003

Koen Crijns wrote:
Ronald Dassen wrote: Ook vind ik dat de postteller uitgeschakeld mag worden betreffende de "OD".....of was dit nu niet mogelijk?

Dat is al dan niet helaas niet mogelijk...

Dat is heel jammer, maar om de postteller helemaal uit te schakelen, voor iedereen dus, vind ik persoonlijk geen optie.

Leon Grave wrote: Ik heb wel het idee dat die OHT eigenlijk alleen als soort van (slow)chatbox gebruikt wordt dus misschien dat we ze naar het irc kunnen krijgen.

Eh......wat bedoel je eigenlijk met "irc" ? :oops:

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 18, 2003

Ronald Dassen wrote: Eh......wat bedoel je eigenlijk met "irc" ? :oops:

IRC: Internet Relay Chat

Dit is net zoals bv. Usenet (nieuwsgroepen), FTP, WWW etc. 'standaardfunctionalitiet' van het Internet.

Via IRC kun je een 'chatbox' (we hebben er net een geopend voor de CInemarathon, zie het forum) met andere mensen 'realtime' chatten.
DVD.nl heeft 'm ook trouwens!

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 18, 2003

Ronald Stiebolt wrote:
Ronald Dassen wrote: Eh......wat bedoel je eigenlijk met "irc" ? :oops:

IRC: Internet Relay Chat

Dit is net zoals bv. Usenet (nieuwsgroepen), FTP, WWW etc. 'standaardfunctionalitiet' van het Internet.

Via IRC kun je een 'chatbox' (we hebben er net een geopend voor de CInemarathon, zie het forum) met andere mensen 'realtime' chatten.
DVD.nl heeft 'm ook trouwens!

Aha.....dus gewoon de chatbox. Ben alleen bang dat hij hier niet aan zal slaan, die van de cinemarathon heeft geloof ik al meer bezoekers gehad :?

reply
0
AM
Alexander de Mol
Nov 19, 2003

Misschien een poll starten? De mensen die voor de OHT zijn schreeuwen natuurlijk het hardste om een terugkeer. Maar is de behoefte onder de complete gemeenschap wel zo groot?

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Alexander de Mol wrote: Misschien een poll starten? De mensen die voor de OHT zijn schreeuwen natuurlijk het hardste om een terugkeer. Maar is de behoefte onder de complete gemeenschap wel zo groot?

Is goed Alexander, maak jij dan even een poll aan?

Natuurlijk, de mensen die het hardst schreeuwen om de OHT zijn voor de OHT.....persoonlijk vind ik dat we een deel van die mensen ook wel best kunnen missen hier, maar er zitten natuurlijk ook een aantal mensen bij, die wel enige feedback geven aan serieuze onderwerpen en vragen. Daarvan zou ik het jammer vinden als we die kwijt raken......De behoefte onder de complete gemeenschap zal idd een stuk minder zijn....maar goed....kom maar op met de poll ;-)

reply
0
AM
Alexander de Mol
Nov 19, 2003

Ronald Dassen wrote: Is goed Alexander, maak jij dan even een poll aan?

Ik wacht liever op Eric/Koen/Frank of zij het een goed idee vinden.
Ik zou de poll (tactisch geformuleerd) misschien zelfs op de voorpagina plaatsen.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Wow....gevaarlijk...op de voorpagina :mrgreen:

Ik ben iig benieuwd naar de reactie van de andere heren :-)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 19, 2003

Poll op de voorpagina is geen goed idee denk ik, die is door een slim cookie-beleid namelijk gemakkelijk te manipuleren. Een poll op het forum zou wel kunnen, maar ik voel er weinig voor om mensen te laten stemmen. We gaan gewoon een nieuwe off-topic thread maken waarin over van alles en nogwat gepraat mag worden, zolang het maar enige relevantie heeft.

PS: Ik wil iedereen bij deze nogmaals oproepen om netjes en respectvol te blijven reageren! Ik lees hier en daar vrij botte posts richting gebruikers en daar ben ik niet echt blij mee! Houdt er aub rekening mee dat je 'CREW' onder je naam hebt staan en dat een persoonlijke mening die je ventitleert op het forum gezien kan worden alzijnde de mening van DVD.nl!!!

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Statement taken, Eric.

Maar die nieuwe thread die eraan ziet te komen, oke....daar mag je het over alledaagse zaken hebben, en posts zoals "goeie morgen", "he, ik ben er weer" mag dan weer niet.
Dit zal in het begin denk ik wel vaak overtreden worden, maar aan de andere kant is dat ook wel logisch natuurlijk.
Wanneer kunnen we de nieuwe "kwebbelhoek" verwachten, en hoe/wanneer worden de regels die hier aan verbonden zijn geplubliceerd?

Van mij mag dit allemaal heel snel van de grond komen, zodat de rust voor 99% terug kan keren, en voor beide partijen een gouden middenweg wordt gevonden.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

Heren,

Suggestie mijnerzijds (doe ermee wat je wilt):

Het lijkt mij zinvol om als crew te stoppen met alle discussies aangaande het beleid inzake OH en aanverwante zaken. Ik begin de indruk te krijgen dat er gediscussieerd wordt omwille van discussieren.

Ook zie ik menigmaal dat 'men' (crew of forummers) zich uit de tent laten lokken en dat e.e.a. kan leiden tot persoonlijke 'vetes'.

Ik ben de mening toegedaan dat als we stoppen met discussieren e.e.a. vanzelf dood zal bloeden bij gebrek aan belangstelling.

Grootste voordeel: de rust keert terug en dan kunnen we langzaam gaan bouwen aan de vorm die we met z'n allen voor ogen hebben....

JMTCW...

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Verstandig Ronald ;-)

ik zal me er niet meer mee bemoeien, en wacht rustig af totdat er een oplossing voor dit geheel is gekomen.

edit: hihi....ik geloof dat peefie flink de pest aan me heeft.....lees ik zo eens terug op de oht thread van die andere site

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

wat commentaren van 'die andere site':

Peefie: "Damn, ik haat die Dassen"

idem: "NIKS werkt daar! De kritiek van Herjan op Dassen is smullen . Sathan is goed bezig "

Henk Heideveld: "Men neemt hap-snap maatregeltjes, men zet een verkeerde sfeer neer, een totaal gebrek aan inzicht in beleid en policy"

Sjekster: "dvplee.nl is weer zo traag als stront door een DOEKJE"

Edwin V: "Dat is gewoon een dictatoriale censuur die je nu alleen nog in Noord Korea tegenkomt. Vrijheid van meningsuiting staat in de grondwet."

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Ronald Stiebolt wrote: wat commentaren van 'die andere site':

Peefie: "Damn, ik haat die Dassen"

idem: "NIKS werkt daar! De kritiek van Herjan op Dassen is smullen . Sathan is goed bezig "

Henk Heideveld: "Men neemt hap-snap maatregeltjes, men zet een verkeerde sfeer neer, een totaal gebrek aan inzicht in beleid en policy"

Sjekster: "dvplee.nl is weer zo traag als stront door een DOEKJE"

Edwin V: "Dat is gewoon een dictatoriale censuur die je nu alleen nog in Noord Korea tegenkomt. Vrijheid van meningsuiting staat in de grondwet."

ook allemaal al gelezen, ronald....ze ruien elkaar daar op om op allesoverfilm.nl mensen uit de tent te lokken.....nou, mogen ze toch vanaf nu wel met zwaardere middelen gaan komen (6) :twisted:

edit: nog een toevoeging van peefie: "Kan iemand mij vertellen wat Dassen zijn rol is? Pretty face zonder inhoud?! "

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

Tsja, heeft iemand echt nog behoefte aan mijn mening omtrent Peefie?

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Tsja, heeft iemand echt nog behoefte aan mijn mening omtrent Peefie?

Dat hij daar bezig is, maakt me niet zoveel uit, maar dat hij hier aan het uitlokken blijft......ik heb geen behoefte aan die nep psycholoog.....

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Ik zie dat je hem geopend hebt Eric (y)

Maar volgens mij durven ze nog niet goed....komt nog wel denk ik, en zo niet....ook niet erg natuurlijk ;-)

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Eric, zoals je zelf ook al aangeeft in de nieuwe off-topic thread.......ik word er doodmoe van.

niet alleen alles wat je daar neerzet wordt ook gelijk gekopieëerd naar het welbekende andere forum, maar daar gooien ze ook nog eens de nodige kritiek tegen aan.

Het ziet ernaar uit, dat de OHT terug zou moeten komen in zijn oude vorm om van dat eeuwigdurende gezeik af te zijn, of idd. maar gelijk weer weg te halen. Die laatste optie zou natuurlijk ook teveel gezeik geven, waardoor er een paar bans uitgedeeld zouden moeten worden.....maar blijft dat bij een paar personen, want de nieuwe oht thread op het andere forum krijgt constant nieuwe aanwinsten wat leden betreft van allesoverfilm.nl

ik neem aan dat je trouwens ook al weet, dat de nieuwste gebruiker Luchia een moderator is op het andere forum, onder de naam Niels.....die jou ook een beetje uit je tent probeert te lokken?

Als je die oud-ohters tevreden wilt houden, dan zou je dat dus alleen maar doen met de OHT in zijn oude staat, want anders blijven die gasten toch aan de gang.

Ik krijg het gevoel alsof allesoverfilm.nl nu alleen nog maar te maken heeft met het oht forum, wat ik zeer jammer vindt.

Ik zou je in ieder geval niet kunnen zeggen wat eraan gedaan moet worden....ik vind dat je je best hebt gedaan om de mensen die de oht terugwilden, tevreden te stellen, maar dat zal in hun ogen nooit genoeg zijn denk ik.....heel jammer, maar ik vind dat er paal en perk gesteld moet worden aan de mensen die hier op wat voor manier ook dwars blijven liggen.

Héél jammer dat het zo gaat nu

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

Colleegee,

Bij mij, en geloof me ik heb een dikke huid, is het kookpunt bereikt. Ik heb me tot nu toe zo goed als buiten de discussie met het notoire groepje 'forummers' gehouden maar dat trek ik niet lang meer.

Eric & Ronald D. worden zwaar beledigd, als het al niet hier is dan op Justplay. In de 'off-topic topic' wordt uitsluitend getracht ons te provoceren.

Het groepje van Niels Simons, Peefie en Henk heideveld, en in mindere mate Max Davidse werpt een smet op dit forum. Het is m.i. godsgeklaagd dat we straks 50% onderling aan het discussieren zijn hoe er mee om te gaan en de andere 50% van onze beschikbare tijd maar blijven discussieren met voornoemd groepje.

Kort samengevat: ik ben het echt helemaal zat en volgens mij doen we er meer dan goed aan om dat handjevol hufters te verbannen en ons druk te gaan maken om zaken die wel tot meerdere glorie van dit (verder prima) forum zijn!

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 19, 2003

Ik ben het eigenlijk wel heel erg eens met Ronald S.

Zie ook mijn post in de nieuwe Off-topic thread. Ik twijfel echt of de goede wil er überhaupt wel is van de kant van dit groepje leden.

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 19, 2003

Heren, ik weet dat ons het bloed onder de nagels uit wordt gehaald, maar ik stel voor om verdere discussies hierover de komende dagen helemaal uit de weg te gaan. Laat ze maar wat gillen, ik stel voor dat we er allemaal niet meer op in gaan, totdat de rust een beetje terug is.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

Koen: niets persoonlijks maar ik kan je hier geen gelijk in geven. Dit hele ge-etter is als een smeulend vuurtje, doe er een zuchtje wind bij en de hele boel staat zo weer in de fik. Morgen, volgende week of volgend jaar. Ik voorspel dat dit hele drama niet gaat eindigen zonder resolute stappen......

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Misschien wel een idee hoor Koen, maar als je niet de discussie met hun aan wilt gaan, is dat ook weer niet goed in hun ogen. Let wel, ik ga er in ieder geval niet meer openbaar op in op het forum.....allicht wel hier, maar ik moet ook af en toe m'n ei kwijt.

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 19, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Koen: niets persoonlijks maar ik kan je hier geen gelijk in geven. Dit hele ge-etter is als een smeulend vuurtje, doe er een zuchtje wind bij en de hele boel staat zo weer in de fik. Morgen, volgende week of volgend jaar. Ik voorspel dat dit hele drama niet gaat eindigen zonder resolute stappen......

Laten we dan op z'n minst even bekijken hoe het gaat lopen als we ons vanuit de Crew hier een paar dagen totaal niet meer mee bemoeien. Ik heb nu namelijk het idee dat alles wat enige Crew-member zegt meteen als verkeerd opgevat wordt.

Collega's Frank en Eric pleiten ook voor een tijdelijke radiostilte over dit onderwerp.

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 19, 2003

Okee, bij wijze van laatste poging tot sussen van de zaak zal ik me ook de komende dagen stil houden.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

lees-> alleen maar ruis van mijn kant ;-)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

Daar wil ik me wel in schikken vooropgesteld dat als er eentje, in ieder geval op dit forum, zwaar persoonlijk word we 'm in ieder geval de nek omdraaien.

Als ik beledigd wil worden dan ga ik wel naar m'n vrienden! ;)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 19, 2003

Mensen die zich beledigend opstellen zwaaien we uiteraard graag uit, maar laten we voor de rest gewoon even stil zijn, discussieren met sommige lui heeft geen zin en zij vinden het alleen maar leuk. Als er mensen moedwillig gaan zitten zieken dan kieperen we die voor een dagje van het forum.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 19, 2003

Mensen die zich beledigend opstellen zwaaien we uiteraard graag uit, maar laten we voor de rest gewoon even stil zijn, discussieren met sommige lui heeft geen zin en zij vinden het alleen maar leuk. Als er mensen moedwillig gaan zitten zieken dan kieperen we die voor een dagje van het forum.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

weer even een eitje leggen hoor ;-)

quote van het andere forum:
peefie wrote: Ik wil Eric BEST met een bezoekje vereren ja :twisted:. Maar nu heb ik vooral de pik :roll: op Dassen :evil:.

we mogen wel uitkijken

reply
0
KK
Koen Koene
Nov 19, 2003

Precies, gewoon even laten sudderen die hap. Op het moment heerst er een 'opstandige stemming' onder een klein groepje op het forum, maar die zal ongetwijfeld bijtrekken. Maar niet als je er als crew tegeningaat, want dan geef je ze alleen maar munitie voor verder opstandig gedrag. Dus heren: hou je in, hoe moeilijk dat ook mag zijn... :wink:

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 19, 2003

Ronald Dassen wrote: quote van het andere forum:
peefie wrote: Ik wil Eric BEST met een bezoekje vereren ja :twisted:. Maar nu heb ik vooral de pik :roll: op Dassen :evil:.

we mogen wel uitkijken

We mogen wel bodyguards gaan meenemen naar de HCC dagen. (6)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

ik hou me in, ik hou me in.........

"Die Nathan zit echt tot ze nek toe in het achterste van de crew, damn wat een meeprater!"

Mag ik gelijk voorstellen dat dit de meest ideale plek is om stoom af te blazen?

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 19, 2003

Ik wou even zeggen dat ik me niet meer vertoon op deze site behalve dan in het crewforum en dan alleen in bepaalde threads, zit me namelijk dood te ergeren aan die figuren die hier in de boel verzieken en vrolijk op die andere site leden van deze crew aan het beledigen zijn. Dat het nou toevallig op een andere site is lijkt me niet veel uit te maken om die gasten een ban te geven. Ik zeg dit uiteraard als "gewone" forumbezoeker en niet als crew want daarom blijf ik wel het crew gedeelte bezoeken maar ik poste ook altijd in andere threads over van alles en nog wat maar daar stop ik dus mee omdat ik zeker weet dat ik me niet ik kan houden. Mijn handen jeuken ook om op die andere site eens even te zeggen wat ik van die *&^%$ vind, zit namelijk niet in mijn aard dit zomaar over mij heen te laten gaan.
Was ik dus geen crew geweest dan waren jullie dus een gebruiker kwijt geweest :wink:

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Ronald Stiebolt wrote: ik hou me in, ik hou me in.........

"Die Nathan zit echt tot ze nek toe in het achterste van de crew, damn wat een meeprater!"

Mag ik gelijk voorstellen dat dit de meest ideale plek is om stoom af te blazen?

nee joh....gewoon onder één of andere naam inloggen op het andere forum, en dan even je gal spugen (6)

rustig maar hoor heren.....dit heb ik persoonlijk nog niet gedaan, maar mijn handen jeuken wel.....zeker wat die peefie betreft.....die zou ik graag eens voor een persoonlijk gesprek uit willen nodigen :twisted:

zo.....weer ff m'n ei kwijt

Misschien handig om een nieuw topic aan te maken? "raak hier je ei kwijt" :mrgreen:

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003

Op het gevaar af als 'stoker' te worden bestempeld (en fluit me maar terug als dat de overwegende indruk blijkt te zijn):

Henk Heideveld richting Nathan in de off-topic topic:

"Echt man, ik begin medelijden met je te krijgen. Haal die stront uit je ogen"

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 19, 2003

Richard Boon slaat de spijker op zijn kop:

Als je op het forum met overige discussies kijkt dan zul je zien dat er een nieuw OT-discussie is geopend: een beetje voorbarig dus dit gejammer. Enne: wat mij betreft had ie niet terug hoeven keren en ik kan me niet voorstellen dat ik alleen sta in die mening. De OT-discussie draagt naar mijn mening zeker niet mee aan het succes van het forum: het is een discussie van een relatief klein groepje mensen die eigenlijk niet eens in een forum zou moeten plaatsvinden maar in een chat ofzo. Het succes van dit forum zit hem (vind ik) in de mensen die iedere keer weer interessante film- of dvd-gerelateerde topics weten te bedenken en die hier handelen of de pricewatch vullen. Het idee dat er een 'oude garde' is die tevreden gehouden moet worden wil er bij mij dan ook niet in. De hele manier waarop de crew wordt benaderd n.a.v. de aanpak van OT-topics vind ik wat dat betreft OOK nauwelijks kloppen: dat respect waar je het over hebt moet er van twee kanten zijn en daar merk ik soms maar weinig van (bijv. in de posting waarop ik nu reageer). D'r is geen reden om zo paranoide allerlei beschuldigingen te gaan doen.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 19, 2003

Nathan Strik wrote:
Ronald Dassen wrote: quote van het andere forum: [quote=peefie]Ik wil Eric BEST met een bezoekje vereren ja :twisted:. Maar nu heb ik vooral de pik :roll: op Dassen :evil:.

we mogen wel uitkijken

We mogen wel bodyguards gaan meenemen naar de HCC dagen. (6)[/quote]

(6) (6)

ja, dat mogen we zeker.

Het is nu gelukkig wat rustiger, maar toch, alhoewel het sommigen misschien niet kan schelen wat er op een ander forum staat, mij eigenlijk wel.....het is openbaar, dus ik word daar openbaar voor vies en vuil uitgemaakt. Geeft trouwens ook wel te kennen wat voor een beheer er achter die site zit, met de woorden die daar dus schijnbaar op het forum gebruikt mogen worden.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003

Heren,

Ik heb een zo 'politiek correct mogelijke' oproep gedaan aan alle partijen in het 'off-topic topic' (op persoonlijke titel).

Ik hoop dat jullie je er in kunnen vinden....

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003

Niet ter meerdere glorie van mijzelf (of misschien ook wel ;)): sinds de discussie met Henk die alweer een paar uur aan de gang is zijn de gemoederen m.i. behoorlijk bedaard, ook aan de kant van Justplay.

Met jullie goedvinden ga ik dan ook even verder op de 'ingeslagen weg'....

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 20, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Heren,

Ik heb een zo 'politiek correct mogelijke' oproep gedaan aan alle partijen in het 'off-topic topic' (op persoonlijke titel).

Ik hoop dat jullie je er in kunnen vinden....
Ik lees mee en kan alleen maar zeggen dat ik tot nu toe redelijk tevreden ben over de gang van het gesprek... ;)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003

Het heeft flink wat tijd en moeite gekost maar ik geloof dat we nu zijn waar we moeten zijn: mag ik voorstellen om vanaf nu een radiostilte in acht te nemen daar waar het gaat om de vandaag gedane discussie?

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 20, 2003

Jongens, ik kom net van m'n werk, en ga alles eens even doorlezen, zodat ik later hier mijn reactie zal plaatsen. Maar naar verluid heeft Ronald S. dus een aardig stukje geplaatst.

reply
0
RD
Ronald Dassen
Nov 20, 2003

Zojuist alles eens doorgenomen, en het ziet er iid prima uit Ronald. Alle lof weer naar jou.

Ik ben zo vrij geweest om zojuist ook nog even wat neer te zetten aldaar (ik zie Eric nu al schrikken :mrgreen: )

Heb er wel even bijgezet dat die post van persoonlijk aard is, en niets van doen heeft met allesoverfilm.nl......voor de zekerheid.

Ben in ieder geval blij dat het er hier nu weer wat gemoedelijker aan toe gaat.......Prima Ronald (y)

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 21, 2003

Ik ben heel erg dat de rust weer een beetje is terug gekeerd. Ik geef het nog een week en iedereen is er weer achter dat het toch wel leuk is om weer échte foto's naast berichten te zien en komt weer gezellig terug. :)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 21, 2003

Koen Crijns wrote: Ik ben heel erg dat de rust weer een beetje is terug gekeerd. Ik geef het nog een week en iedereen is er weer achter dat het toch wel leuk is om weer échte foto's naast berichten te zien en komt weer gezellig terug. :)

Beste Koen,

We weten toch allemaal dat jij 'heel erg' bent!
:twisted: :wink:

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 21, 2003

LOL :)

Er mist idd het woord 'blij' :)

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 01, 2003

Zag daarnet in de offtopic aka ouwehoer thread dat er weer een aantal goeiemiddag/avond posts verschijnen. Was het nou zo dat die verwijderd werden gelijk ? Durfde het niet aan om ze gelijk weg te halen en dan weer een rel te veroorzaken.

reply
0
NS
Nathan Strik
Dec 01, 2003

Ik keek net ook in de OHT en ik zag ook dat er weer behoorlijk ge-slow-chat wordt. :(

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 01, 2003

Oh oh oh.... Het is meteen slowchatten wanneer een aantal personen eens een keer wat kortaf zjn?
Sorry hoor, maar voor mij is slowchatten wel iets anders dan een keertje "kort en snel posten"... zolang er niet iedere minuut een nieuw bericht verschijnt, heb ik er geen probleem mee.

Maar goed... Wil je de sfeer weer eens flink op de kop zetten? Ga je gang!
Ik houd het liever een paar dagen in de gaten voordat ik mijn vooroordelen in het openbaar gooi. Als uiteindelijk blijkt dat bijv. dezelfde 2 (of meer) personen consequent de afspraken aan hun laars lappen, dan heb je recht van spreken.... lijkt mij.

Het zal best zo zijn dat ze de grenzen verkennen of ons zelfs proberen uit te dagen. Heb je zin om daarop in te gaan... doe wat je niet laten kunt... Dan ben je verzekert van de zoveelste forumruzie. Maar als je er bij iedere incidentele overtreding een punt van wilt maken, dan zou ik toch eens solliciteren naar een baan als gevangenisbewaarder... :mrgreen:

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 02, 2003

Was maar een vraagje hoor !!!! :roll: :wink: :lol:

reply
0