Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
A
armanio
Star Trek Voyager dvd release
Nov 18, 2003

Voyager krijgt een dvd release in de States op 24 februari ; elke twee maand zal een seizoen worden vrijgegeven. Een regio-2 release zal bijgevolg niet zo lang meer op zich laten wachten, en ook de originele Star Trek serie is voorzien als boxset voor regio 2.

AB
Alex van den Berg
Re: Star Trek Voyager dvd release
Nov 18, 2003

armanio wrote: Voyager krijgt een dvd release in de States op 24 februari ; elke twee maand zal een seizoen worden vrijgegeven.
Een regio-2 release zal bijgevolg niet zo lang meer op zich laten wachten, en ook de originele Star Trek serie is voorzien als boxset voor regio 2.
Eindelijk! Mijn 2 lievelingsseries van de Star Trek cyclus! ... hoewel... na Next Generation dan... :D
Het zou me niets verbazen wanneer de regio-2 versie tegelijk met de regio-1 uitkomt. Volgens mij was dat bij de andere series ook zo.... ?

reply
0
M
Michelle
Nov 19, 2003

Yaay! :D

Ben nooit een echte Star Trek fan geweest, maar de Voyager serie vond ik echt toppie! (y)

reply
0
RT
Rob Technoid
Nov 19, 2003

Op www.startrek.com staan al plaatjes van de amerikaanse dozen. Hopelijk krijgeb we in Europa weer van die mooie dozen zoals voor TNG en DS9 :)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Nov 21, 2003

Ik weet het... deze thread stond er eerder, maar aangezien er in een nieuwe thread ook al wat foto's staan, laat ik die maar open en geef deze bij wijze van uitzondering een slotje ;)

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=18164

reply
0