Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
MJ
Mark de Jong
Ander soort spoilers tags ?
Nov 18, 2003

Ik kwam zojuist op een forum terecht waar een ander soort spoiler tags werden gebruikt. Het is niet echt een tag, maar het zag er wel handig uit en bij het quoten is dan ook helemaal niets zichtbaar: De site Zal wel weer op slot worden gegooid of zo, ben ik inmiddels wel gewend, maar je kan het altijd proberen :P

P
pavko
Nov 18, 2003

Ik zie geen enkele reden waarom deze draad op slot gegooid zou moeten worden. Je draagt toch een prima alternatief aan voor de soms iets minder goed werkende spoilertags op deze site...

Ziet er misschien iets minder mooi uit op die site die jij doorgaf maar het werkt wel als een dolle!

reply
0
NS
Nathan Strik
Nov 19, 2003

Bij het eerste voorstel voor de SPOILER tags hebben we een soortgelijke site ook als voorbeeld gehad, maar de algemene mening in de crew was dat het te lelijk was.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 19, 2003

Inderdaad... Dit ziet er IMHO totaal niet uit. Onze spoilertag werkt afdoende, uiteraard kan je het lezen als je persé wilt, maar per ongeluk een spoiler lezen zal niet snel gebeuren.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 20, 2003

Ik weet niet wie van jullie dat ook kent (misschien wel (vrijwel) hetzelfde overigens), maar gewoon een normale hidden text. Ziet er wat minder extreem uit. Qua layout vergelijkbaar met een quote. Ipv quote staat er dan hidden text boven. De tekst zelf is gewoon een grijs vlak. En als je die selecteerd krijg je de tekst zichtbaar.
Dus vrijwel hetzelfde als hierboven, maar dan grijs ipv zwart, en hidden tekst erboven. Helemaal niet storend of lelijk oid tot nu toe :)

reply
0