Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
sjekster
Nov 19, 2003
De eerste, vind ik, belediging richting Eric op het al welbekende andere oht forum: http://www.justplay.nl/forum/viewtopic.php?p=4257#4257
Nov 19, 2003
De eerste, vind ik, belediging richting Eric op het al welbekende andere oht forum: http://www.justplay.nl/forum/viewtopic.php?p=4257#4257
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Nov 19, 2003
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd wat Sjekster daar doet. Zo lang hier geen opruiende teksten worden geplaatst lijkt het mij te tolereren.
Dergelijke onzinthreads doen mij steeds meer in een anti-houding komen t.o.v. de terugkeer van een dergelijke thread op het DVD.nl forum.
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd wat Sjekster daar doet. Zo lang hier geen opruiende teksten worden geplaatst lijkt het mij te tolereren.
Dergelijke onzinthreads doen mij steeds meer in een anti-houding komen t.o.v. de terugkeer van een dergelijke thread op het DVD.nl forum.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Nov 19, 2003
Ik kan me er ook niet echt druk om maken! Beledigende opmerkingen op dít forum moeten we echter wel belonen met een waarschuwning!
Ik kan me er ook niet echt druk om maken! Beledigende opmerkingen op dít forum moeten we echter wel belonen met een waarschuwning!
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Nov 19, 2003
Nee hoor. Ik verwacht binnenkort wel serieuze bijdrages in deze thread. ;)
Nee hoor. Ik verwacht binnenkort wel serieuze bijdrages in deze thread. ;)
Sjekster wrote: BTW dit forum is weer traag :lol: :lol:
Ik zou de site nog maar een paar dagen plat gooien voor onderhoud als ik jullie was. Of natuurlijk de schuld leggen bij ons "ouwehoerders".
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003
En ja hoor.....
"Van mij mag de term forum moderator hier vervangen worden door forum dictator met oogkleppen voor
Zo ga je toch niet met Henk om, een man met 30 jaar meer levenservaring als jou Eric?"
En ook weer net zo snel weggehaald... De rat!
En ja hoor.....
"Van mij mag de term forum moderator hier vervangen worden door forum dictator met oogkleppen voor
Zo ga je toch niet met Henk om, een man met 30 jaar meer levenservaring als jou Eric?"
En ook weer net zo snel weggehaald... De rat!
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Nov 19, 2003
via Justplay: "Trouwens, volgens mij durft Eric B(itch) niet meer te reageren "
via Justplay: "Trouwens, volgens mij durft Eric B(itch) niet meer te reageren "
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Nov 19, 2003
Ach....laat die pubers toch gaan.......je kan wel merken dat het hun meer doet dan ons. Hebben ze eindelijk een leuke oht voor hun zelf, om gezellig te oh-en.....is het alleen maar schelden e.d. over allesoverfilm.nl......waar je hart van vol zit zullen we maar zeggen
Ach....laat die pubers toch gaan.......je kan wel merken dat het hun meer doet dan ons. Hebben ze eindelijk een leuke oht voor hun zelf, om gezellig te oh-en.....is het alleen maar schelden e.d. over allesoverfilm.nl......waar je hart van vol zit zullen we maar zeggen
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Nov 19, 2003
Vanmiddag werd het me ff rood voor de ogen, maar na de wedstrijd van vanavond kan niets mijn humeur meer bederven! Morgen weer fris en met goede moed proberen tot een oplossing te komen waar iedereen tevreden mee kan zijn.
Vanmiddag werd het me ff rood voor de ogen, maar na de wedstrijd van vanavond kan niets mijn humeur meer bederven! Morgen weer fris en met goede moed proberen tot een oplossing te komen waar iedereen tevreden mee kan zijn.
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Nov 19, 2003
Ik vroeg me al af vanmiddag......hoe kan jij nog normaal werken (6)
Eric van Ballegoie wrote: Vanmiddag werd het me ff rood voor de ogen, maar na de wedstrijd van vanavond kan niets mijn humeur meer bederven! Morgen weer fris en met goede moed proberen tot een oplossing te komen waar iedereen tevreden mee kan zijn.
Ik vroeg me al af vanmiddag......hoe kan jij nog normaal werken (6)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Nov 19, 2003
Het feit dat wij ons (over het algemeen...) redelijk volwassen blijven opstellen getuigt daarentegen van kracht.... en dat voelen ze dondersgoed.
Ik zie alleen maar wat gefrustreerde flippo's die een paar meeloop-maatjes in hun kielzog met zich meeslepen.
Wat ze vooral proberen is om mensen tegen elkaar uit te spelen en daardoor persoonlijke conflicten te veroorzaken... en zolang wij blijven nadenken en persoonlijke aanvallen gewoon negeren, is er niets aan de hand... behalve dat er nog een paar dagen stuiptrekkende forumleden rondzwerven ;)
Eric van Ballegoie wrote: Vanmiddag werd het me ff rood voor de ogenKop op joh! Het feit dat ze een grote bek hebben, is alleen maar hun uiting van zwakte. Typisch pubergedrag ;)
Het feit dat wij ons (over het algemeen...) redelijk volwassen blijven opstellen getuigt daarentegen van kracht.... en dat voelen ze dondersgoed.
Ik zie alleen maar wat gefrustreerde flippo's die een paar meeloop-maatjes in hun kielzog met zich meeslepen.
Wat ze vooral proberen is om mensen tegen elkaar uit te spelen en daardoor persoonlijke conflicten te veroorzaken... en zolang wij blijven nadenken en persoonlijke aanvallen gewoon negeren, is er niets aan de hand... behalve dat er nog een paar dagen stuiptrekkende forumleden rondzwerven ;)
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Nov 19, 2003
Gniffel.....wil je Henk ook een puber noemen? ;-)
in feite eigenlijk wel......(heb daarnet weer even de eerste pagina's doorgelezen van de off-topic thread, had ik beter niet kunnen doen).....
Maar ook als je het niet eens bent met Eric, hoef je nog niet zo'n taal aan te slaan....hij is tenslotte de eigenaar.
Ik ben het met m'n werkgever ook wel eens niet eens (zolang die vergelijking opgaat), maar als ik die taal uit zou slaan, dan hoef ik morgen niet meer terug te komen.
Hun hebben het erover dat de forum crew geen respect heeft voor zijn leden.....zou je dat andere forum voor de gein is door moeten lezen.....
Maar inderdaad Alex, hierin ben ik het met je eens, dat opstandige gedoe is een uiting van zwakte, en zal ook wel weer overgaan.
Alex van den Berg wrote:Eric van Ballegoie wrote: Vanmiddag werd het me ff rood voor de ogenKop op joh! Het feit dat ze een grote bek hebben, is alleen maar hun uiting van zwakte. Typisch pubergedrag ;)
Gniffel.....wil je Henk ook een puber noemen? ;-)
in feite eigenlijk wel......(heb daarnet weer even de eerste pagina's doorgelezen van de off-topic thread, had ik beter niet kunnen doen).....
Maar ook als je het niet eens bent met Eric, hoef je nog niet zo'n taal aan te slaan....hij is tenslotte de eigenaar.
Ik ben het met m'n werkgever ook wel eens niet eens (zolang die vergelijking opgaat), maar als ik die taal uit zou slaan, dan hoef ik morgen niet meer terug te komen.
Hun hebben het erover dat de forum crew geen respect heeft voor zijn leden.....zou je dat andere forum voor de gein is door moeten lezen.....
Maar inderdaad Alex, hierin ben ik het met je eens, dat opstandige gedoe is een uiting van zwakte, en zal ook wel weer overgaan.
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Nov 19, 2003
Nog op de valreep voor het slapen gaan, via Justplay:
btw.....hij zit weer even op ons forum te neuzen.....zodat hij dalijk wel weer z'n gal uit zal spugen op justplay (6)
Nog op de valreep voor het slapen gaan, via Justplay:
sjekster wrote: allesoverfilm.nl OH is zo damn funny :-)
Alleen maar Crew bijna ;)
Hypocriete mannetjes daar :?
btw.....hij zit weer even op ons forum te neuzen.....zodat hij dalijk wel weer z'n gal uit zal spugen op justplay (6)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Nov 20, 2003
Gniffel.....wil je Henk ook een puber noemen? ;-)[/quote]Nou nee... Maar ik weet wel van Henk dat hij erg veel problemen heeft met het ouder worden. Ik heb via een bekende vernomen dat hij ook een ziekte heeft waaraan hij uiteindelijk zal overlijden... En aangezien ik de laatste tijd berichtjes las over longontsteking en 10 kg afvallen, moest ik toch wel even slikken.
Ik wil zijn uitspraken niet goedpraten, maar ergens in mijn achterhoofd begrijp ik dat "pubergedrag" ook wel een beetje.... ;)
PS. Ik heb er nooit meer over gehoord omdat Henk er zelf maar met weinig mensen over wil praten. Die bekende vertelde het mij om een tipje van de sluier op te lichten, maar was duidelijk door Henk verzocht om er verder niet over te praten. Ik stel voor dat wij dus ook verder maar niets... ik herhaal... niets in het openbaar of aan Henk laten merken ;)
Ronald Dassen wrote:Alex van den Berg wrote: [quote=Eric van Ballegoie]Vanmiddag werd het me ff rood voor de ogenKop op joh! Het feit dat ze een grote bek hebben, is alleen maar hun uiting van zwakte. Typisch pubergedrag ;)
Gniffel.....wil je Henk ook een puber noemen? ;-)[/quote]Nou nee... Maar ik weet wel van Henk dat hij erg veel problemen heeft met het ouder worden. Ik heb via een bekende vernomen dat hij ook een ziekte heeft waaraan hij uiteindelijk zal overlijden... En aangezien ik de laatste tijd berichtjes las over longontsteking en 10 kg afvallen, moest ik toch wel even slikken.
Ik wil zijn uitspraken niet goedpraten, maar ergens in mijn achterhoofd begrijp ik dat "pubergedrag" ook wel een beetje.... ;)
PS. Ik heb er nooit meer over gehoord omdat Henk er zelf maar met weinig mensen over wil praten. Die bekende vertelde het mij om een tipje van de sluier op te lichten, maar was duidelijk door Henk verzocht om er verder niet over te praten. Ik stel voor dat wij dus ook verder maar niets... ik herhaal... niets in het openbaar of aan Henk laten merken ;)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Nov 20, 2003
Dat van Henk wist is niet, en ik zal er uiteraard niets over naar buiten brengen.
Wat betreft onze grote vriedn Sjekster: Ik stel voor om zijn account dicht te gooien.
Hij heeft het er op Justplay over dat hij hier vandaag stennis wil gaan schoppen en bovendien uit hij continu beledigingen aan onze adressen. Voor mensen die naar de HCC Gaan heeft hij bovendien het volgende te melden:
"Nou dan mag jij ze wel wat extra molesteren in mijn naam Satan en ballenlikker in het bijzonder"
Ik weet niet of iemand er bezwaar tegen heeft, maar ik zie geen enkele reden om zijn account langer open te houden...
Dat van Henk wist is niet, en ik zal er uiteraard niets over naar buiten brengen.
Wat betreft onze grote vriedn Sjekster: Ik stel voor om zijn account dicht te gooien.
Hij heeft het er op Justplay over dat hij hier vandaag stennis wil gaan schoppen en bovendien uit hij continu beledigingen aan onze adressen. Voor mensen die naar de HCC Gaan heeft hij bovendien het volgende te melden:
"Nou dan mag jij ze wel wat extra molesteren in mijn naam Satan en ballenlikker in het bijzonder"
Ik weet niet of iemand er bezwaar tegen heeft, maar ik zie geen enkele reden om zijn account langer open te houden...
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003
Lijkt me een geweldig signaal naar buiten toe en ik garandeer dat er meerdere - binnen no-time - zullen volgen! Prima wat mij betreft!!!
Lijkt me een geweldig signaal naar buiten toe en ik garandeer dat er meerdere - binnen no-time - zullen volgen! Prima wat mij betreft!!!
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003
Mochtie eventueel op Justplay nog verder gaan met z'n (zo goed als loze) bedreigingen aan ons adres dan wil ik op persoonlijke titel aangifte doen bij justitie desnoods. Kunnen we (bv. via oude handelsgegevens) aan z'n adres komen?
Mochtie eventueel op Justplay nog verder gaan met z'n (zo goed als loze) bedreigingen aan ons adres dan wil ik op persoonlijke titel aangifte doen bij justitie desnoods. Kunnen we (bv. via oude handelsgegevens) aan z'n adres komen?
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Nov 20, 2003
Aangifte doen lijkt me zwaar overdreven, het is volgens mij nog een vrij jong kereltje, maar ik wil zijn account sluiten omdat ik geen zin heb in de stennis die hij belooft te schoppen.
Aangifte doen lijkt me zwaar overdreven, het is volgens mij nog een vrij jong kereltje, maar ik wil zijn account sluiten omdat ik geen zin heb in de stennis die hij belooft te schoppen.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003
Okay, ik adviseer je wel dat, zodra die afsluiting een feit is, we als collectief de boel scherp in de gaten houden voor wat betreft de reacties van 'de anderen'. Persoonlijk houd ik Justplay scherp in de gaten, de eerste die echt zware beledigingen of dreigementen uit grijp ik persoonlijk naar de strot (fysiek of digitaal).
Verder: kun je je vinden in het stuk richting Henk?
Okay, ik adviseer je wel dat, zodra die afsluiting een feit is, we als collectief de boel scherp in de gaten houden voor wat betreft de reacties van 'de anderen'. Persoonlijk houd ik Justplay scherp in de gaten, de eerste die echt zware beledigingen of dreigementen uit grijp ik persoonlijk naar de strot (fysiek of digitaal).
Verder: kun je je vinden in het stuk richting Henk?
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Nov 20, 2003
Nounou, m'n post staat alweer een half uur 'alleen' te wezen....
Stilte voor de storm of (hopelijk) een vorm van 'inzicht'?
Nounou, m'n post staat alweer een half uur 'alleen' te wezen....
Stilte voor de storm of (hopelijk) een vorm van 'inzicht'?
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Nov 20, 2003
Hij schijnt hierzelf nogal verbaasd over te zijn (dat zijn account niet meer bestaat). Is hij wel ingelicht?
Eric van Ballegoie wrote: Wat betreft onze grote vriedn Sjekster: Ik stel voor om zijn account dicht te gooien.
Hij schijnt hierzelf nogal verbaasd over te zijn (dat zijn account niet meer bestaat). Is hij wel ingelicht?
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Nov 21, 2003
Nee ;)
Maar ik heb hem zojuist gemailt dat zijn account weer open kan als hij zijn idee om stennis te schoppen heeft laten varen.
Nee ;)
Maar ik heb hem zojuist gemailt dat zijn account weer open kan als hij zijn idee om stennis te schoppen heeft laten varen.
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Nov 21, 2003
Prima (y) wijs besluit, om zo de vrede te handhaven ;-)
Eric van Ballegoie wrote: Nee ;)
Prima (y) wijs besluit, om zo de vrede te handhaven ;-)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jan 04, 2004
Ik kreeg zojuist onderstaand mailtje van onze vriend:
Hallo,
Ten tijde van de ruzie over de OHT is mijn account op non actief gezet.
Deze ruzie ligt nu in het verleden en daar wil ik verder dan ook geen woorden
meer aan vuil maken.
Ik zou graag nog van de handelsfora gebruik maken.
Bij deze dus de vraag of mijn account weer geactiveerd kan worden.
Groeten,
Marcel Samson,
Sjekster op het forum
Ik heb er nog even niet op gereageerd, maar van mij mag hij wel terug. Wat vinden jullie?
Ik kreeg zojuist onderstaand mailtje van onze vriend:
Hallo,
Ten tijde van de ruzie over de OHT is mijn account op non actief gezet.
Deze ruzie ligt nu in het verleden en daar wil ik verder dan ook geen woorden
meer aan vuil maken.
Ik zou graag nog van de handelsfora gebruik maken.
Bij deze dus de vraag of mijn account weer geactiveerd kan worden.
Groeten,
Marcel Samson,
Sjekster op het forum
Ik heb er nog even niet op gereageerd, maar van mij mag hij wel terug. Wat vinden jullie?
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Jan 04, 2004
Eens. Vriendelijk verzoek van hem. Laat maar terugkomen. We'll keep an eye on him...
Eens. Vriendelijk verzoek van hem. Laat maar terugkomen. We'll keep an eye on him...
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jan 14, 2004
Er was iets mis gegaan bij het her-activeren van zijn account, vanmiddag heb ik dat alsnog gefixt.
Met dank aan Alex voor de tip.
Er was iets mis gegaan bij het her-activeren van zijn account, vanmiddag heb ik dat alsnog gefixt.
Met dank aan Alex voor de tip.
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Apr 21, 2004
Onze vriend begint op Hardware.Info nu ook... Brigitte en David zijn er al meteen opgesprongen.
Sjekster wrote: Ben ik ik het bijna mee eens, maar bepaalde crewleden weten alles van het deactiveren van accounts vanwege kritiek.... :roll:
Onze vriend begint op Hardware.Info nu ook... Brigitte en David zijn er al meteen opgesprongen.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jun 01, 2004
Sjekster blijft mij persoonlijk aanvallen op justplay.nl en daar heb ik genoeg van.
Ik heb zijn account zojuist gesloten... Over een weekje maar weer eens kijken of hij zich normaal kan gedragen zodat zijn account weer open kan.
Sjekster blijft mij persoonlijk aanvallen op justplay.nl en daar heb ik genoeg van.
Ik heb zijn account zojuist gesloten... Over een weekje maar weer eens kijken of hij zich normaal kan gedragen zodat zijn account weer open kan.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Jun 01, 2004
(y)
Laat hem inderdaad maar even in zijn sop gaarkoken. :)
Eric van Ballegoie wrote: Sjekster blijft mij persoonlijk aanvallen op justplay.nl en daar heb ik genoeg van.
(y)
Laat hem inderdaad maar even in zijn sop gaarkoken. :)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jun 04, 2004
Gezien zijn laatste posts op Justplay is hij erachter dat hij hier geblokkeerd is. Hij is naarstig opzoek naar het emailadres van Alex om erachter te komen waarom zijn account dicht is.
Gezien zijn laatste posts op Justplay is hij erachter dat hij hier geblokkeerd is. Hij is naarstig opzoek naar het emailadres van Alex om erachter te komen waarom zijn account dicht is.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jun 04, 2004
Eric van Ballegoie wrote: Gezien zijn laatste posts op Justplay is hij erachter dat hij hier geblokkeerd is. Hij is naarstig opzoek naar het emailadres van Alex om erachter te komen waarom zijn account dicht is.Schijnbaar nog steeds op zoek... Ik heb nog niets gehoord ;)
reply
0
FE
Frank Everaardt
Frank Everaardt
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jun 11, 2004
Sjekster heeft zojuist zijn tijdelijke ban omgezet naar een definitieve, en wel met deze post:
"Eric B modus: Ik zeik graag, dus hier je eerste waarschuwing. Nog een zo'n slippertje en je riskeert een ban, of een zuigsessie aan mijn lolly"
Bye bye Sjekster!!
Sjekster heeft zojuist zijn tijdelijke ban omgezet naar een definitieve, en wel met deze post:
"Eric B modus: Ik zeik graag, dus hier je eerste waarschuwing. Nog een zo'n slippertje en je riskeert een ban, of een zuigsessie aan mijn lolly"
Bye bye Sjekster!!
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Jun 12, 2004
Ik heb zojuist gebruiker BlackStar gebanned. Dat is namelijk het nieuwe account van Sjekster. Niet zo slim van 'm, dat 'ie dat op Justplay aankondigt. ;)
Ik heb zojuist gebruiker BlackStar gebanned. Dat is namelijk het nieuwe account van Sjekster. Niet zo slim van 'm, dat 'ie dat op Justplay aankondigt. ;)
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Jun 12, 2004
Ik heb meteen ook even een IP-ban op 82.169.212.38 gezet.
En op Hardware.Info wordt Sjekster extra in de gaten gehouden.
Ik heb meteen ook even een IP-ban op 82.169.212.38 gezet.
En op Hardware.Info wordt Sjekster extra in de gaten gehouden.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jun 12, 2004
Koen Crijns wrote: Niet zo slim van 'm, dat 'ie dat op Justplay aankondigt. ;)Niet zo slim?? :lol: Dit is hét voorbeeld van dommer dan dom... :D
reply
0