Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
RD
Ronald Dassen
Peefie
Nov 19, 2003

voor mij met stip gestegen....deze jongen blijft uitlokken, ook nadat een aantal posts zijn verwijdert: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=343057#343057

AM
Alexander de Mol
Apr 26, 2004

Die relnicht (vergeef me deze benaming) begint mij alvast te irriteren met zijn negatieve gezever. Bah... :D

reply
0
NS
Nathan Strik
Apr 26, 2004

Hij wil blijkbaar stoken, gezien zijn reactie:

HIER

Laat ik hem nu maar geen plezier doen door daarop te gaan reageren. Erg leuk die gefrustreerde mannetjes zoals Peefie. :lol: Ik lach me hier echt een breuk.

EDIT: check ook de reactie daarna, kennelijk is een andere inwoner van Dordrecht het roerend met hem eens... toeval? Hihi... (6)

reply
0
AM
Alexander de Mol
Apr 26, 2004

Dorestad = Wijk bij Duurstede (as far as I know)

Maar laat ze nu maar even gaan. We hebben ze van repliek gediend en ze hebben een reactie kunnen geven. Daarmee is het klaar (I hope).

Trustuh!

reply
0
NS
Nathan Strik
Apr 26, 2004

Alexander de Mol wrote: Dorestad = Wijk bij Duurstede (as far as I know)

Whoops, my bad. :oops:

En ik laat ze lekker in hun sop gaarkoken hoor. Ik duik er ook maar eens in... wel weer genoeg forum-lol gehad voor één dag. :mrgreen:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Apr 26, 2004

Peefie houdt van dit soort spelletjes... naast relnicht zijn, heeft hij ook psychologie gestudeerd ;)

reply
0
AM
Alexander de Mol
Apr 27, 2004

Nog meer reden om me te irriteren dus... ;)

reply
0
NS
Nathan Strik
Apr 27, 2004

Alex van den Berg wrote: naast relnicht zijn, heeft hij ook psychologie gestudeerd ;)

Dat laat hij ook graag merken. ;) Toch grappig... net alsof hij iets te bewijzen heeft. :lol:

reply
0
H
Herjan
Sep 27, 2004

Peefie is weer terug: Two faced crap

reply
0
RD
Ronald Dassen
Sep 28, 2004

Herjan Hakkers wrote: Peefie is weer terug: Two faced crap