Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
RC
Renny Collard
Steve Martin als inspector Clouseau
Nov 22, 2003

Het ziet ernaar uit dat Steve Martin de onvergetelijke vertolking van Peter Sellers op zich gaat nemen. Filmen moet nog beginnen en wordt verwacht in 2005. Hoezeer ik Martin respecteer als "komisch"acteur, vind ik hem niet bepaald geschikt als Clouseau. De film gaat trouwens Birth of the Pink Panther heten.

D
De_Schaduw
Nov 22, 2003

Steve Martin heeft z'n handtekening gezet, dus hij wordt het zeker :(
De film heet Birth of the Pink Panther omdat ie zich afspeekt vóór de andere Pink Panther films.
onlangs heb ik iemand Kevin Kline zien noemen als dé man die momenteel de meest geschikte Clouseau zou zijn. En ik kan me daar helemaal in vinden. Kevin Kline is een geweldig acteur, en naar mijn mening, beter dan Steve Martin. Stukken leuker ook. En net als Peter Sellers kan Kline geweldig improviseren en zijn de resultaten geweldig als een regisseur hem z'n gang laat gaan. Zie bijv. A Fish Called Wanda.

reply
0
RC
Renny Collard
Nov 22, 2003

De_Schaduw wrote: Steve Martin heeft z'n handtekening gezet, dus hij wordt het zeker :(
De film heet Birth of the Pink Panther omdat ie zich afspeekt vóór de andere Pink Panther films.
onlangs heb ik iemand Kevin Kline zien noemen als dé man die momenteel de meest geschikte Clouseau zou zijn. En ik kan me daar helemaal in vinden. Kevin Kline is een geweldig acteur, en naar mijn mening, beter dan Steve Martin. Stukken leuker ook. En net als Peter Sellers kan Kline geweldig improviseren en zijn de resultaten geweldig als een regisseur hem z'n gang laat gaan. Zie bijv. A Fish Called Wanda.

Inderdaad, hij zou een betere optie zijn. Ben ik het dus helemaal met je eens, en a Fish Called Wanda is ook een goeie verwijzing om dit te bevestigen.

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Nov 22, 2003

Je kunt natuurlijk ook eerst op het resultaat wachten en Steve Martin een kans geven. Misschien verrast hij vriend en vijand :?:

Maar ik ben het ook eens dat ik Kevin Kline meer geschikt acht voor de rol.....

dus jur dog beit....... :?: :D

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 22, 2003

de ALLERbeste optie: Mike Myers. :D

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 22, 2003

Albert Kostwinder wrote: Je kunt natuurlijk ook eerst op het resultaat wachten en Steve Martin een kans geven. Misschien verrast hij vriend en vijand :?:

Ik ben bang dat dat behoorlijk tegen gaat vallen. Pas als Steve Martin een hele andere bv. serieuze rol gaat spelen kan ie verrassen (zoals bv. Jim Carrey in Man on the Moon). Zolang het in z'n eigen straatje blijft verwacht ik weinig veranderingen. En dan hoef ik 'm niet.. 8)

reply
0
RC
Renny Collard
Nov 22, 2003

theThinWhiteDuke wrote: de ALLERbeste optie: Mike Myers. :D

Een Canadees (niet franstalig) met een franse accent? Ik dacht het niet.

reply
0
RB
Richard B.
Nov 22, 2003

Ik denk niet dat Myers zulke humor begrijpt. Hij heeft nog niet eerder echt slapstick achtige rollen gehad.

Steve Marin vind ik trouwens een nauwelijks betere kandidaat. Zelfs Jim Carrey zou het vermoedelijk beter doen. Kevin Kline is inderdaad ook een goeie keus.

reply
0
C
chimera01
Nov 22, 2003

De beste Peter Sellers, de rest second rate. Let op mijn woorden het wordt helemaal niks met een vernieuwing van inspector Clouseau.

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Nov 22, 2003

theThinWhiteDuke schreef:
de ALLERbeste optie: Mike Myers.

Ik denk niet dat Myers zulke humor begrijpt. Hij heeft nog niet eerder echt slapstick achtige rollen gehad.

Om Steve Martin heb ik anders nog nooit kunnen lachen....

reply
0
TS
The Scratcher
Nov 23, 2003

In principe vind ik sowieso al dat er helemaal niemand, maar dan ook niemand is die Sellers uberhaupt waardig kan opvolgen en al helemaal niet Steve Martin die uberhaupt niet kan acteren. Wat mij betreft hadden ze de Pink Panther reeks met rust mogen laten en laten zoals het is, maar ja de commercie weer he. Nee, deze ga ik dan beslist ook niet kijken. :roll:

reply
0
M
mjlfadriaans
Nov 27, 2003

Van dit soort klassiekers moeten ze afblijven, niemand kan Peter Sellers vervangen, we hebben het over legendes.

reply
0
R
RobW
Nov 27, 2003

Je zit ernaast. De ALLERbeste optie is: GÉÉN nieuwe Clouseau-film.

reply
0
M
mjlfadriaans
Nov 27, 2003

Eindelijk iemand die het begrijpt :). Steve Martin vind ik niet veel leuk van, maar eerlijk is eerlijk, ik ken er ook niet veel van. Moet nog steeds die film van hem met J. Cleese bekijken, waarvan ik de voorstukjes wel aardig vond. Ook die film van die knakker met die lange neus (niet Pinnokio, ben ff de naam kwijt) vond ik wel aardig.

reply
0
R
Reinbo
Nov 27, 2003

Vreselijk, laat de Pink Panther voor wie hij is PETER SELLERS, what's next, 'Rambo 4, The Highschool Years' met Vin Diesel.

Een Remake van Modern Times met Adam Shandler?

reply
0
RC
Renny Collard
Nov 27, 2003

mjlfadriaans wrote: Eindelijk iemand die het begrijpt :). Steve Martin vind ik niet veel leuk van, maar eerlijk is eerlijk, ik ken er ook niet veel van. Moet nog steeds die film van hem met J. Cleese bekijken, waarvan ik de voorstukjes wel aardig vond. Ook die film van die knakker met die lange neus (niet Pinnokio, ben ff de naam kwijt) vond ik wel aardig.

Cleese met Martin? Welke film is dat dan?
Die met die lange neus heet Roxanne.

reply
0
C
chimera01
Nov 29, 2003

En Roxanne is een bewerking van het klassieke stuk Cyrano de Bergerac (overigens een excellente film met Gerard Depardieu die onterecht gepasseerd werd voor een oscar).

reply
0
C
Cinemaniac
Nov 30, 2003

Kevin Spacey was ook in de running om de nieuwe Inspector Clouseau te vertolken. Ben wel benieuwd hoe hij 't gedaan zou hebben.

reply
0