Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
R
Reinbo
Gaan ze het halen en hoeveel
Nov 22, 2003

Een wereld record breek je natuurlijk niet zo maar. 65 uur wakker blijven is erg lang, vooral als je ook nog eens stil moet zitten en in een donkere zaal naar films moet kijken. De grote vraag is dus: gaan ze het halen en met z'n hoevelen?

KB
Kevin Baeckelandt
Nov 22, 2003

Volgens mij halen jullie het niet .........
Maar ik wens jullie wel veel strekte in julle poging :wink:

reply
0
J
Jaap22
Nov 22, 2003

Ik denk dat misschien 2 of 3 het zullen halen, alhoewel het heel erg moeilijk zal worden om zelf 1 iemand over die 65 uur grens heen te krijgen. :wink:

reply
0
S
Santagoss
Nov 22, 2003

Ik durf er geld op in te zetten dat niemand de 70 uur gaat halen. Zelfs de 65 (om het record te breken) gaat niet lukken. Simpelweg omdat de starttijd funest is.

Maar natuurlijk altijd leuk om het onmogelijke te proberen! :)

reply
0
HB
Harry B.
Nov 22, 2003

Als het record gehaald wordt, zullen dat weinig mensen zijn. Max. 5 dus...

reply
0
R
Reinbo
Nov 22, 2003

Santagoss wrote: Ik durf er geld op in te zetten dat niemand de 70 uur gaat halen. Zelfs de 65 (om het record te breken) gaat niet lukken. Simpelweg omdat de starttijd funest is.

idem en dan wordt het ook nog in een ouwerwetse bioscoop met niet echt comfortabele stoelen gehouden. 8)

reply
0
C
chiwaicheung
Nov 22, 2003

Reinbo wrote:
Santagoss wrote: Ik durf er geld op in te zetten dat niemand de 70 uur gaat halen. Zelfs de 65 (om het record te breken) gaat niet lukken. Simpelweg omdat de starttijd funest is.

idem en dan wordt het ook nog in een ouwerwetse bioscoop met niet echt comfortabele stoelen gehouden. 8)

Zelf persoonlijk vind ik de begintijd vervelend (kost me extra vrije dagen van mijn werk), maar niet onoverkomelijk. Aangezien ik weet dat hierover al genoeg is gediscussieerd, zal ik niet meer toevoegen dan het volgende :
Ik heb gewoon een extra dag vooraf vrij genomen (die vrijdag) en ga mijn bioritme dan al daarop aanpassen: Oftewel s'ochtends/overdag slapen en dan pas beginnen op te staan rond een uur of acht s'avonds.

reply
0
D
Dynamike
Nov 22, 2003

Tuurlijk gaat iemand het halen, zodra er nog maar 1 of 2 over zijn moeten andere gewoon proberen deze mensen wakker te houden, al is het door met ze praten de hele tijd :)

reply
0
NS
Niels Simons
Nov 22, 2003

miss is een betere vraag of iedereen er levend uitkomt... :shock:

ik ben na 30 uur op al vaak een compleet wrak.meer dan t dubbele denk ik nie dak zou overleven...

mazzel,niels

ken ook maar weinig mensen die meedoen,maar hoop dat jullie ijzersterke condities hebben,anders kijk je nog gek op als je buurman uit zijn stoel dondert en niet meer opstaat...

waarom denk je dat er niks over die Thaise mensen te vinden is? die hebben allemaal t loodje gelegd naderhand! :twisted:

reply
0
JD
Johan van den D.
Nov 23, 2003

Dit gaat helaas niet lukken nee maar toch leuk dat wij nederlanders het gaan proberen. :P

reply
0
D
Dynamike
Nov 23, 2003

Pff... negative apen allemaal zeg :) Als iedereen al zo denkt geven jullie de mensen die het WEL willen halen wel een goed start gevoel. :D

reply
0
R
Reinbo
Nov 23, 2003

Dynamike wrote: Pff... negative apen allemaal zeg :) Als iedereen al zo denkt geven jullie de mensen die het WEL willen halen wel een goed start gevoel. :D

Apen???

Volgens mij worden de deelnemers eerder op scherp gezet. Ze worden er juist op gewezen dat het zeker niet makelijk zal zijn en je er absoluut fit en goed voorbereid aan moet beginnen wil je een kans maken.

Bovendien na 20 stemmen denkt 2/3 nog steeds dat het record WEL gebroken wordt.

reply
0
M
miT
Nov 23, 2003

Huppa! 5-10 :P

reply
0
HB
Harry B.
Nov 23, 2003

Dynamike wrote: Pff... negative apen allemaal zeg :) Als iedereen al zo denkt geven jullie de mensen die het WEL willen halen wel een goed start gevoel. :D

Ik geloof best dat er een paar het zullen halen hoor, maar 70 uur wakker blijven is niet niks :x

reply
0
MD
Max Davidse
Nov 24, 2003

Harry B. wrote: Als het record gehaald wordt, zullen dat weinig mensen zijn. Max. 5 dus...

Moet je nou perse verklappen dat ik het ga halen? ;)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 25, 2003

Nee Max, je leest niet goed! Volgens mij bedoelt Harry dat Max max. 5 films volhoudt!

;)

reply
0
P
Pietse
Nov 25, 2003

Absoluut geen twijfel dat het NIET gehaald wordt, er zijn teveel faktoren die de poging hopeloos maken.

1: slecht begin tijdstip
2: de beroerde kwaliteit vand de stoelen al daar
3: de plaspauze na elke 3 films

reply
0
MD
Max Davidse
Nov 25, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Nee Max, je leest niet goed! Volgens mij bedoelt Harry dat Max max. 5 films volhoudt!

;)

Daar ga ik zeker overheen.... ;)

reply
0
MD
Max Davidse
Nov 25, 2003

Pietse wrote: Absoluut geen twijfel dat het NIET gehaald wordt, er zijn teveel faktoren die de poging hopeloos maken.

1: slecht begin tijdstip
2: de beroerde kwaliteit vand de stoelen al daar
3: de plaspauze na elke 3 films

Joh Pietse,

Niets is hopeloos...

1. Een slecht begin tijdstip, da's lastig ja, maar hoe je het ook wend of keert geen enkele begintijd is goed. Probeer gewoon goed uitgerust te zijn, maar ook weer niet net wakker te zijn. In het laatste geval ben je nog duf van de slaap, en dat is ook weer niet bevorderlijk

2. De beroerde kwaliteit van de stoelen, weet je, draai het eens om...als jij in super de luxe stoelen zit, dan wordt je heel erg comfortabel met als gevolg dat je makkelijker in slaap valt. Vergelijk het maar met een lekkere matras, of slapen op een betonnen vloertje...wanneer denk je eerder in slaap te vallen?

3. De plaspauze na 3 films. Da's inderdaad zwaar, heel zwaar, maar we doen toch ook niet mee omdat we watjes zijn? Effe door de zure appel heenbijten. Als het makkelijk was, dan was het geen recordpoging maar een picknick. Als het onmogelijk was, dan was het eerder ook niet door de Thaise mensen gehaald...niets is onmogelijk.

Tot slot, in plaats dat iedereen problemen op loopt te sommen, zou men ook eens kunnen proberen om het om te draaien. Zie je een probleem? Ik zie een uitdaging...ik test mezelf...en ondertussen krijg ik ook nog eens hele rits aan goede films voorgeschoteld...mooi toch?

reply
0
EA
Elessar Ancalímon
Nov 25, 2003

Max,

Ik kan bovenstaande alleen maar beamen, precies de goede toon (y)

E.

reply
0
C
chiwaicheung
Nov 25, 2003

Elessar Ancalímon wrote: Max,

E.

Juist. Effe positief (en ik dacht dat ik degene was die meestal het glas half leeg ziet). En als je denkt dat je het zwaar hebt, denk dan even aan je medelanders die in Bangkok Hilton zitten (voor wie niet weet wat hiermee bedoelt wordt, zie http://195.85.225.136/artman/publish/article_118.shtml

Niemand zei dat het makkelijk zou worden (behalve Marcel met zijn onderschrift :wink: LOL).

Moderator edit: URL (link) werkte niet naar behoren, nu wel.

reply
0
MD
Max Davidse
Nov 25, 2003

Elessar Ancalímon wrote: Max,

E.

Dank je...dank je.. :bier:

Het werd toch wel eens tijd voor een keer weer eens iets postiefs...misschien is het mijn onvermoeibare postieve gevoel..maar iets minder negatief zou de organisatie (en ook de deelnemers, vooral die) goed doen. Als iedereen er maar negatief over is, dan worden alle deelnemers dat vanzelf ook, en als je er niet in geloofd, dan haal je het inderdaad niet nee. Kop op mensen, we krijgen zelfs een oppepper van Aukje.. ;)

reply
0
EA
Elessar Ancalímon
Nov 25, 2003

Max Davidse wrote: Kop op mensen, we krijgen zelfs een oppepper van Aukje.. ;)

ik moet oppassen dat ik niet verword tot een "lonely wanker" 8) , maar met Aukje zie ik de kansen om te slagen toch zeer positief in!

Misschien een idee om Aukje de prijsuitreiking te laten doen afterwards? We vormen geen gevaar, afgemat als we zijn :wink:

E.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 25, 2003

Elessar Ancalímon wrote: Misschien een idee om Aukje de prijsuitreiking te laten doen afterwards? We vormen geen gevaar, afgemat als we zijn :wink:

Jullie zijn inderdaad te afgemat om na afloop in conclaaf te gaan met Aukje. Ook deze zware verantwoordelijkheid had IK mijzelf als organiserende partij (Marcel: koest!) voor mijn rekening willen nemen. Helaas heeft Aukje ten tijde van de marathon verplichtingen elders....

reply
0
MD
Max Davidse
Nov 25, 2003

Ronald Stiebolt wrote:
Elessar Ancalímon wrote: Misschien een idee om Aukje de prijsuitreiking te laten doen afterwards? We vormen geen gevaar, afgemat als we zijn :wink:

Jullie zijn inderdaad te afgemat om na afloop in conclaaf te gaan met Aukje. Ook deze zware verantwoordelijkheid had IK mijzelf als organiserende partij (Marcel: koest!) voor mijn rekening willen nemen. Helaas heeft Aukje ten tijde van de marathon verplichtingen elders....

Jammer jammer...had er bijna geld voor gegeven om achteraf nog de soap: "wie o wie ontfermt zich over Aukje" te kunnen kijken...was ik spontaan weer geheel wakker.. ;)

reply
0
EA
Elessar Ancalímon
Nov 25, 2003

Ronald Stiebolt wrote:
Jullie zijn inderdaad te afgemat om na afloop in conclaaf te gaan met Aukje. Ook deze zware verantwoordelijkheid had IK mijzelf als organiserende partij (Marcel: koest!)....

en dáááár gaat de positieve stemming van vandaag.... :D :D :D

reply
0
C
chiwaicheung
Nov 25, 2003

Ronald Stiebolt wrote:

Hee, kunnen we niet iemand als Katja S. dan de uitreiking laten doen ?Honden dat we zijn (op de dames na, tenzij ze lesbisch zijn) is dit wel een goede worst om achter aan te rennen...
Oh shit, zit ik weer te dagdromen. En dat in mijn baas zijn tijd !

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 25, 2003

"Geachte mevrouw Schuurmans,

De roep van de deelnemers aan de Cinemarathon om u als worst te laten fungeren neemt toe. Bent u bereidt....."

Ik denk dat 'k er nog even een nachtje over slaap....

reply
0
MD
Marcel van Driel
Nov 25, 2003

Ronald Stiebolt wrote: "Geachte mevrouw Schuurmans,

De roep van de deelnemers aan de Cinemarathon om u als worst te laten fungeren neemt toe. Bent u bereidt....."

Ik denk dat 'k er nog even een nachtje over slaap....

HAHAHA, ik had deze thread gemist! Dit is goed voor mijn humeur :)

Mannen!

Marcel vindt Aukje veeeel leuker dan Katja

reply
0
D
Dynamike
Nov 25, 2003

Nah echt niet Marcel, als ik eerlijk ben, vind ik Aukje niet zo tof, en Katje erg g3!l :)

reply
0
L
LeCcY
Nov 25, 2003

tja, de fotos in de playboy zijn uiteraard mooi
maar die kop van dr... naaaaaaaah

maar goed, dan bestaat er ook altijd nog zoiets as een zak :P

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 25, 2003

LeCcY wrote: tja, de fotos in de playboy zijn uiteraard mooi
maar die kop van dr... naaaaaaaah

maar goed, dan bestaat er ook altijd nog zoiets as een zak :P

En de Subtiliteitsprijs 2003 gaat dit jaar naar.......

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 25, 2003

Ronald Stiebolt wrote:
Helaas heeft Aukje ten tijde van de marathon verplichtingen elders....

En na afloop? :P Ik heb geen marathon, dus ben nie afgemat :P ;) :D.
Als er bepaalde mensen komen kom ik wellicht ook nog wel even langswippen (oooow, sjit, dat kun je flauw opnemen die zin, heb alleen geen zin om te gaan herschrijven :?)

reply
0
C
chiwaicheung
Nov 26, 2003

En wat nemen de dames als dessert bij de cinemarathon:
Daan Schuurmans of Theo Maassen ?

Als ik moet stemmen: Katja S.

reply
0
L
LeCcY
Nov 26, 2003

chiwaicheung wrote: En wat nemen de dames als dessert bij de cinemarathon:
Daan Schuurmans of Theo Maassen ?

Als ik moet stemmen: Katja S.

ik mocht t eigenlijk niet verklappen, maar t werd Theo v Gogh :lol: :twisted:

reply
0
R
Reinbo
Dec 13, 2003

Uur u naderd! Gaan ze het halen?

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 13, 2003

NATUURLIJK!!!!! Wat een vraag zeg..... :twisted:

reply
0
MD
Marcel van Driel
Dec 13, 2003

Ronald Stiebolt wrote: NATUURLIJK!!!!! Wat een vraag zeg..... :twisted:

Ik wed op zeven man/vrouw.

Marcel

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 13, 2003

Wie worden de andere 6 dan? ;)

reply
0
L
LeCcY
Dec 13, 2003

Max Davidse wrote: Wie worden de andere 6 dan? ;)

wat lief dat je ervan uitgaat dat ik t ga halen max :P

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 13, 2003

LeCcY wrote:
Max Davidse wrote: Wie worden de andere 6 dan? ;)

wat lief dat je ervan uitgaat dat ik t ga halen max :P

Ok ok..andere 5 dan.. ;)

reply
0
L
LeCcY
Dec 13, 2003

;)

reply
0
M
miT
Dec 13, 2003

Ik. Nog 4 te gaan :roll:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 16, 2003

Toch maar weinig mensen die het goed hadden ingeschat 8)

Ja, met 10-25 man/vrouw 4% [ 3 ]

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Dec 17, 2003

holy damn. Dat is nog een groter aandeel dan ik vandaag dacht :shock:.
Ik ging in de bioscoop (lotr marathon) vandaag uit van een man/vrouw of 5 ofzo.
Dat het er nog zoveel zijn geworden heb ik alleen maar veel respect voor.
Volgend jaar een nieuwe?

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 17, 2003

Ik heb diep respect voor iedereen die het uiteindelijk gehaald heeft. Had het zelf kunnen halen, als mijn stomme ogen niet roet in het eten hadden gegooid. Zonder de gesprongen aderen was het me zeker gelukt...nu moest ik helaas opgeven het deed te veel zeer om mijn ogen open te houden...des te wranger dat dit tijdens Kill Bill was...en ik KLAARWAKKER was... :(

reply
0
MD
Marcel van Driel
Dec 17, 2003

Max Davidse wrote: Ik heb diep respect voor iedereen die het uiteindelijk gehaald heeft. Had het zelf kunnen halen, als mijn stomme ogen niet roet in het eten hadden gegooid. Zonder de gesprongen aderen was het me zeker gelukt...nu moest ik helaas opgeven het deed te veel zeer om mijn ogen open te houden...des te wranger dat dit tijdens Kill Bill was...en ik KLAARWAKKER was... :(

Max, iedereen leefde zo met je mee. Het was balen dat je ogen niet mee wilden werken, maar je was er, je hebt het langer volgehouden dan gezond was en we zijn trots op je!

Marcel

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 17, 2003

AMEN!

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 17, 2003

Cinemarathon Marcel wrote:
Max Davidse wrote: Ik heb diep respect voor iedereen die het uiteindelijk gehaald heeft. Had het zelf kunnen halen, als mijn stomme ogen niet roet in het eten hadden gegooid. Zonder de gesprongen aderen was het me zeker gelukt...nu moest ik helaas opgeven het deed te veel zeer om mijn ogen open te houden...des te wranger dat dit tijdens Kill Bill was...en ik KLAARWAKKER was... :(

Max, iedereen leefde zo met je mee. Het was balen dat je ogen niet mee wilden werken, maar je was er, je hebt het langer volgehouden dan gezond was en we zijn trots op je!

Marcel

Dank je...en ik ben trots op het feit dat ik hier bij mocht zijn..Vrijdag was de reunie toch? Als het aan mij ligt..ben ik er bij..en dan neem ik waarschijnlijk mijn vriendin even mee... Als het allemaal lukt.. :D

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 17, 2003

Ronald Stiebolt wrote: AMEN!

Jammer dat ik je niet meer even persoonlijk de hand kon schudden Ronald... ;) Zou het me de das om hebben gedaan dat ik die andere jongen door Freddy vs Jason heb heengesleurd? ;)

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Dec 17, 2003

M@drox wrote: Volgens mij halen jullie het niet .........
Maar ik wens jullie wel veel strekte in julle poging :wink:

Proficiat nogmaals, ik had het nooit verwacht.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 17, 2003

Max: vrijdag dan maar elkaar de hand schudden?

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 17, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Max: vrijdag dan maar elkaar de hand schudden?

Ga het proberen...als mijn vriendin mee kan.. ;)

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

Hallo,

namens de eerste afvaller (c'est moi) :
hartelijk gefeliciteerd aan de 19 mannen en 3 vrouwen die het record verbroken hebben en
sowieso mijn diepe buiging (a la "I am not worthy" gelijk aan een paar crewleden) naar alle deelnemers die het langer volhielden dan mij.

Het is duidelijk dat ik de volgende keer beter moet voorbereiden.

Groetjes
Chi

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 17, 2003

Beste Chi,

Bij mijn weten was jij niet de eerste afvaller maar was dat Bjorn....

Ondanks je 'uitval' onwijs bedankt voor je deelname en we hopen in ieder geval dat je het leuk gehad hebt!

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Beste Chi,

Ondanks je 'uitval' onwijs bedankt voor je deelname en we hopen in ieder geval dat je het leuk gehad hebt!

Oh, oeps dan .
Ik wist niet beter dan dat ik de eerste afvaller was. Het jeugdjournaal had mij namelijk al als eerste afvaller betiteld . Misschien dat Bjorn niet in de zaal was toen het jeugdjournaal interview begon...
He Marcel, in dat geval krijgt Bjorn de poedelprijs en daar heb ik geen problemen mee hoor.

Terwijl ik schrijf, hoor ik op de radio het Donnie Darko slotlied "Mad world" van Gary Jules. Het klinkt surrealistisch in mijn oren nu ik daardoor terug denk aan de cinemarathon film. Ben ik wel wakker ? En ben ik wel verzekerd voor en/of van een posthallucinatie nav een cinemarathon ? En moet ik echt morgen weer gaan werken ?

En verder nog mijn complimenten naar:
- de schoonmakers (van o.a. de toiletten, waren echt pico bello als je bedenkt dat er vooral in het begin toch 100 man overheen walst)
- de crew (dokters, verplegers, waarnemers, etc. ): bijna voor niets werken hoor je steeds minder tegenwoordig. Tijd voor mij om ook weer eens vrijwilliger te worden (voor wat moet ik nog even over nadenken).
- de operateurs. De films moeten toch onafgebroken gedraaid worden (geen pauze tijdens de film).
- geen censuur . Ik zag dat zelfs de tekst "Tieten" in een van de mededelingen van de deelnemers stond (vroeg me stiekem af toen ik het op papier las of dit wel doorgegeven zou worden door jullie, ja dus).

En last but not least naar de organisatie voor het leuke evenement. En dat zeg ik o.a. om jullie te stimuleren om een volgend cinemarathon te houden.

Heb ik hiermee duidelijk genoeg gemaakt dat ik de cinemarathon heel leuk vond :D ?

reply
0
D
Dynamike
Dec 17, 2003

Ik wil enkel zeggen dat voor chiwaicheung meer respect heb dan voor de meeste afvallers. Reden is simpel, hij kwam voor de films en niet voor het record. Hij bleef namelijk gewoon en was er op het einde, de meeste, ik zeg niet alle en max is ander verhaal natuurlijk, liepen gewoon weg, erg zwakjes. Slaap in de stoelen daarvoor en blijf. Maargoed, ik kan het ook mis hebben :)

reply
0
RD
Ronald Dassen
Dec 17, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Beste Chi,

Eh......Kijk voor de zekerheid nog eens goed in het logboek Ronald, bovenaan zijn later 2 namen toegevoegd, wegens plaatsgebrek, maar de tijden die daar achter staan, zijn geloof ik iets van 22:15, en daaronder staat toch Chi, met een uitval tijd van 06:50 of iets dergelijks....zou je dat voor de zekerheid nog even na willen kijken?

reply
0
R
RemBrand
Dec 17, 2003

Dynamike wrote: Ik wil enkel zeggen dat voor chiwaicheung meer respect heb dan voor de meeste afvallers. Reden is simpel, hij kwam voor de films en niet voor het record. Hij bleef namelijk gewoon en was er op het einde, de meeste, ik zeg niet alle en max is ander verhaal natuurlijk, liepen gewoon weg, erg zwakjes. Slaap in de stoelen daarvoor en blijf. Maargoed, ik kan het ook mis hebben :)

hehe, je kan het ook mis hebben ja, kon me die dagen vrij al niet permitteren eigenlijk en die stoelen zijn een killer als je wat langer bent (1 nacht wel in geslapen). Uiteindelijk een 43 uur films uitgekeken met 2-3 films slaap en dinsdag en woensdag alsnog wezen werken :wink:

reply
0
M
miT
Dec 17, 2003

RemBrand wrote: hehe, je kan het ook mis hebben ja, kon me die dagen vrij al niet permitteren eigenlijk en die stoelen zijn een killer als je wat langer bent

Wat is "wat langer"? Ik ben 1.85 en vond de stoelen enorm relaxt. (maja, ik zat ook aan eht gangpad en er zat vaak niemand voor me :p

reply
0
R
RemBrand
Dec 17, 2003

1.98 en na afvallen zat ik in het voorstuk, beetje hangen kan niet, voorste stoelen wel beenruimte, maar stoelleuning onder je schouderblad. En vooraan kan je niks zien, ga je wat naar achter zitten dan kan je je benen ook niet kwijt :)

reply
0
M
miT
Dec 17, 2003

Das wel lang ja :)

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

Dynamike wrote: Ik wil enkel zeggen dat voor chiwaicheung meer respect heb dan voor de meeste afvallers. Reden is simpel, hij kwam voor de films en niet voor het record. Hij bleef namelijk gewoon en was er op het einde, de meeste, ik zeg niet alle en max is ander verhaal natuurlijk, liepen gewoon weg, erg zwakjes. Slaap in de stoelen daarvoor en blijf. Maargoed, ik kan het ook mis hebben :)

Bedankt voor het compliment. Inderdaad moet ik eerlijk zeggen dat het mij om de films te doen was en het record was gewoon leuk om het gelijktijdig erbij te doen.
Dat ik zo snel in slaap viel , had ik echter niet verwacht. Mijn streven was minimaal 24 uur vol te houden. Maar ik sta er om bekend dat ik snel en makkelijk in slaap val (deed het geregeld tijdens hoorcolleges en in de trein).

Even nog voor de duidelijkheid:
Ik ben stiekem even twee keer ertussen uit geweest:
zondag - Even twee uurtjes gaan pitten bij mijn broer in A'dam en daarmee Aliens en Alien 3 gemist (thanx bro voor de sleutels)
maandag - De films Platoon tot en met Plan 9 from outer space gemist. Was toen toch helemaal terug naar Utrecht gegaan om wat uitgebreider te slapen. Wat ik jammer vind is dat ik de twee premiere films moest missen hierdoor. Ook plan 9 leek me best wel geinig om een keer gezien te hebben (al is het alleen maar om de reactie van de zaal te horen).

Daarna heb ik de rest van de films gezien, op Pulp Fiction na (alleen de openingsscene).
In ieder geval wel Amelie uitgezeten om life te horen dat jullie het Amerikaanse record verbroken hadden.

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

Maar als ik niet zo dichtbij woonde (Utrecht) of als mijn broer niet in A'dam Amstel een appartement had, dan was ik zeker in de stoelen of helemaal vooraan onder het beeldscherm blijven slapen (vreemd dat dat geen slaapplaatsen waren trouwens).

Die stoelen vooraan waren beter geschikt voor mij. Wisten jullie dat die rugleuningen daar iets hoger zijn dan de deelnemersstoelen achteraan ?
Zelf ben ik niet zo groot en een beetje uitzakken en ik pas in die stoelen.

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

Maar nog om even bij deze rubriek te blijven:
Ik gokte op ongeveer 5 man/vrouw die het record zouden verbreken (zei ik ook al bij het jeugdjournaal interview maar dat is eruit geknipt).
Het aantal van 22 was erg onverwachts , maar ik vind het erg knap.

reply
0