Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
RS
Ronald Stiebolt
Santagoss
Nov 25, 2003

Zie ook crew/Cinemarathon: Dit etter schept er welbehagen in om frictie te veroorzake inzake het Cinemarathonproject. Puur op persoonlijke titel zou ik niets liever willen dan 'm een ban geven. Hij uit uitsluitend op niets gebaseerde kritiek en weet al of niet direct het project in gevaar te brengen.......

RS
Ronald Stiebolt
Nov 25, 2003

Schokkend: de *** gaat maar door, heb zojuist uit pure frustratie Eric gebeld met het verzoek die gozer te bannen. Kelere, wat ben ik kwaad.....

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 27, 2003

Eric heeft Santagoss (na zijn 69e post alhier overigens) per meel laten weten dat hij niet meer in de cinemarathonthread mag posten, op straffe van een ban (zeer expliciet)

U raadt het: Santagoss lapt de regels aan zijn laars.

Deelnemers morren over het gedrag van Santagoss en sinds kort ook dat van member Reinbo. Zo erg dat ze een nieuwe thread hebben geopend: "ik ben het zat": http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=18312&sid=248fc14e7e458ff3ab42c9649023b155.

Dringend verzoek:

Omdat Erik het naar alle waarschijnlijkheid zeer druk heeft met de HCC-dagen verzoek ik diegenen die daartoe de mogelijkheid zien (maar vooral hebben) om Santagoss te bannen.

Ook een 'hartelijk' woord aan het adres van Reinbo zou ik niet erg vinden.

Voor wat betreft de ban van Santagoss: daar neem ik de volledige verantwoordelijkheid voor in het geval jullie Eric niet mochten bereiken...

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 27, 2003

Aanvullend commentaar forummers:

"Mensen, wat is dit nu? Moet nu soms ieder topic beladen zijn met een negatieve sfeer?

Reinbo en Santagoss, niets ten nadele van jullie hoor, maar punt 1 is dit jullie probleem niet/niet meer, en punt 2 zit je op deze manier de sfeer te verzieken onder de mensen die wel meedoen en dus JUIST wel een goede sfeer kunnen gebruiken.

Tips, daar kunnen we wat mee, dit is gewoon puur zieken! Kap daar nou eens mee... Jullie geven keer op keer aan dat het zo onmogelijk is en dat soort dingen, maar niets is onmogelijk. Zwaar...ja...onmogelijk....nee!"

"Heeft Santagos nou een broertje of zo die Reinbo heet ?
Volgens mij zijn dit dezelfde soort type mensen die langs de kant schreeuwen , maar als er gehandeld moet worden zijn ze er niet en lopen ze graag weg met andermans veren. Of ze hebben een misplaatste "save the world" gevoel dat ze denken dat ze de deelnemers moeten beschermen tegen die "evil" cinemarathon organisatie .
Kritiek moet uiteraard altijd mogelijk zijn, maar dat hoeft niet verpakt te zijn in beledigingen. "

reply
0