Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
TH
Tom van den Hout
Advertentie + andere dingen
Nov 25, 2003

Hmmm kom net op het forum en zie links ineens een flinke balk met advertenties en dvd recensies e.d. Persoonlijk vind ik het nog vrij irritant maar het zal wel wennen :( Zal vast zo zn reden hebben. Meer mensen die het irri vinden?

R
Roland1
Nov 25, 2003

HEEEEEEEEEEEEL IRRITANT.
Alsjeblieft zeg ... doe hem dan iig rechts :D

reply
0
-
-Phoenix-
Nov 25, 2003

In dit topic zijn er al meer mensen die zich er aan ergeren. Ik vind het zelf ook behoorlijk irritant, vooral omdat het forum zelf er 'kleiner' door wordt.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 25, 2003

Wat is er precies irritant aan? Volgens mij is het gewoon even een kwestie van wennen.

reply
0
B
Blaatmaster
Nov 25, 2003

het is zo beweeglijk, ik blijf met mijn luie oog automatisch naar links kijken terwijl ik met mijn actieve ook probeer te lezen...

maar goed zonder gekheid, het is idd wel erg prominent en irriterend. zonder beweging zou al schelen, rechts of onderaan het beeld zou helemaal perfect zijn.

maarja men kan ook niet alles hebben he;)

Jimmy

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 25, 2003

Dit is voor het eerst dat ik ook echt moeite heb met een banner in beeld. Het daadwerkelijke scherm van het forum is nu wel heel smal geworden. Voor de rest kom ik wel opeens aan de linkerkant onder de banner de recensies tegen, inschrijven voor de niewsbrief en een poll. Dat is opzich nog wel leuk.
Wellicht kan de recensie vervangen worden door de nieuwste threads? Die klik je toch eerder aan dan de recensie :).
Maar goed. Ondanks het nu wel erg smalle forum zal het allemaal wel wennen :)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 25, 2003

Dat het forum klein wordt betekent dat je in 1024x768 of lager werkt... Gebruik je een hogere resolutie dan kan het forum nu juist breder worden dan voorheen (maximale breedte is afgeschaft).

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 25, 2003

IK werk in 1024 * 768 :). Altijd al gedaan, blijf ik komende tijd ook wel altijd doen ;).
En ik denk dat het meerdendeel van de mensen in deze modus kijkt :).
Het is ook meteen een wat meer gehoorde klacht: dat het forum nu te smal geworden is. Ofwel: het meerdendeel van de mensen werkt dus in deze stand :).

reply
0
TK
Tijl Kindt
Nov 25, 2003

Ik werk op 1280x1024, dus geen probleem hier :p.
Zolang ik geen pop-ups moet sluiten is het voor mij om het even... ik heb er verder geen last van.

reply
0
B
Blaatmaster
Nov 25, 2003

ik werkte er idd ook in nu maar even omgezet naar 1280 x 960

werkt een stuk inder irritant, hoewel er nog steeds veel beweegt ;)

Jimmy

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 25, 2003

En ik kan dus niet overschakelen naar 1280..... Zit al maanden achtereen in de veilige modus van die stomme pc, en daar kan ik om de 1 of andere reden dus niet overschakelen.
Vanavond toch die stomme pc maar formateren en alles maar weer opnieuw gaan doen :?. Kan niet zeggen dat ik er veel behoefte aan heb.
(PS: die moest zowieso gebeuren hoor, doe ik nie vanwege het overschakelen van beeldformaat ;))

reply
0
R
RTetteroo
Nov 25, 2003

Ik denk niet dat ik hier snel aan kan wennen :( (resolutie van 1280 x 1024 overigens, maar dat maakt het er niet beter op).

reply
0
D
Dynamike
Nov 25, 2003

Normaal lezen mensen van links naar rechts, en door de banner aan de linker kant te zetten, moet ik dus nu het forum van het midden naar rechts lezen, behoorlijk uhm... blijf netjes, vervelend, zeg maar
Zelfs op 1280X1024 wat ik draai, en ja midden is overdreven maar het gaat om de gedachte.

reply
0
TK
Tijl Kindt
Nov 25, 2003

Er zit wel nog een foutje in de poll, want die herkent niet dat ik al gestemd heb...
Hij toont dus niet vanzelf de uitslagen eens ik één keer gestemd heb, maar enkel vlak nadat ik gestemd heb...

Maar dat hadden jullie ook al door veronderstel ik...

reply
0
J
jokey
Nov 25, 2003

Heel irritant!
...en ik ga echt niet iedere keer mijn resolutie veranderen als ik even dit forum wil bezoeken!

reply
0
TH
Tom van den Hout
Nov 25, 2003

ikzelf gebruik resolutie van 1152x864 en heb op zich geen last van het evt. smaller wordende beeld.
Alleen zoals wel meerdere zeggen trekt het mij aandacht (natuurlijk ook de bedoeling van een advertentie) maar voorlopig nog vrij irritant.
Maar geloof wel dat het zal wennen

reply
0
D
Deadlock
Nov 25, 2003

Ik ben het helemaal eens met Dynamike. Een banner aan de rechterkant maakt me niet uit, maar links?

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 25, 2003

het komt waarschijnlijk ook omdat een heel groot deel van je scherm nu gewoon niet in gebruik is voor het forum terwijl het forum zelf gewoon klein is dus. Zoals al eerder aangegeven is ;).
Voor de rest maak ik me over de banner an sich niet druk: die is zo traag met laden dat ik hem niet eens zie terwijl ik wat lees :shock:. Nog niet geladen in de tijd dat ik dit typ :shock:

reply
0
H
HiddeV
Nov 25, 2003

ik vind het ook zeer irritant, haal het aub weg!

reply
0
J
jokey
Nov 25, 2003

Christiaan Sauer wrote: Voor de rest maak ik me over de banner an sich niet druk: die is zo traag met laden dat ik hem niet eens zie terwijl ik wat lees :shock:. Nog niet geladen in de tijd dat ik dit typ :shock:

Dan is er toch iets niet helemaal goed met jouw verbinding/pc! ;)
Ga nou formatteren! :P

reply
0
S
Snatch
Nov 25, 2003

echt heel vervelend die advertenties! Het lijkt wel kermis!
Zo zie je het negens, 1/6 deel van je scherm is gevuld met een advertentie.......................Gaat allesoverfilm.nl opeens echt commercieel?

Een forum is toch bedoeld voor de gebruikers? onder aan de pagina is nog ruimte zat.

reply
0
BD
Bas van Dijk
Nov 25, 2003

Ik snap ook de reden niet... "interactie met de rest van de site te vergroten" Ik kom toch via de rest van de site binnen op het forum?
Lijkt me interactief genoeg.
Misschien moeten we met z'n allen eens erkennen dat deze site voor het grootste gedeelte draait om dit forum en dat voor het overgrote deel van de bezoekers de rest maar bijzaak is.

gr,

Bas

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 25, 2003

LOL.
Hou er rekening mee dat ik met 2 fysieke schijven werk, en in totaal 5 fictieve schijven :P. Ben dus nog wel even bezig met formateren.... En dat terwijl ik morgen een herkansing heb :?. Maarja, die hef ik wel op met een ander punt :).
PS: dat er iets niet helemaal oppietoppie is met mijn pc weet ik 8). Zo log ik in als admin op mijn pc, en mag ik mijn firewall niet uitzetten omdat ik niet de juiste rechten heb.... Tja, ik ben maar admin op mijn eigen pc ;).
Maar ontopic: de ene keer zie ik hem wel, de andere keer zie ik de banner weer niet?

reply
0
S
sharky
Nov 25, 2003

ik vindt het ook maar niks

voor die recensies is toch een home-page voor waarom moet dat hier nu staan dan?

en het maakt mijn beeld kleiner of ligt dat aan mij?

reply
0
TH
Tom van den Hout
Nov 25, 2003

Bas van Dijk wrote: Ik snap ook de reden niet... "interactie met de rest van de site te vergroten" Ik kom toch via de rest van de site binnen op het forum?
Lijkt me interactief genoeg.
Misschien moeten we met z'n allen eens erkennen dat deze site voor het grootste gedeelte draait om dit forum en dat voor het overgrote deel van de bezoekers de rest maar bijzaak is.

gr,

Bas

Klopt wat je zegt, alleen niet iedereen komt binnen via de rest van de site.
Ikzelf type altijd www.allesoverfilm.nl/forum de rest vind ik weinig tot niks aan en lees ik dus ook niet.

reply
0
-
-Phoenix-
Nov 25, 2003

Dynamike wrote: Normaal lezen mensen van links naar rechts, en door de banner aan de linker kant te zetten, moet ik dus nu het forum van het midden naar rechts lezen, behoorlijk uhm... blijf netjes, vervelend, zeg maar.

Klopt idd, zet die banner op z'n minst aan de rechter kant

reply
0
TH
Tom van den Hout
Nov 25, 2003

Staan gewoon 3 banners op een forum.

vrij veel volgens mij ..

En allemaal bewegende ook nog ;|

reply
0
-
-=MV=-
Nov 25, 2003

Voor de rest niets aan toe te voegen..:)

Gooi dat ding naar de rechterkant en mij hoor je niet meer..;)

reply
0
R
Roland1
Nov 25, 2003

Ik draai met een resolutie van 1600 x 1200, maar ik kan dus echt niet mijn browser fullscreen gebruiken. De browser heeft ongeveer 1024 x 768 pixels als afmeting en dan is die banner irritant.
Met elke andere resolutie is hij ook irritant, dus 't boeit geen fuck ...

reply
0
CB
Charley Baak
Nov 25, 2003

Ik neem aan dat banners aan de rechterkant, waar ze tijden gestaan hebben, te weinig doorklikverkeer genereerden? Nu kijken jullie of het aan de linkerkant beter gaat? Op zich niets mis mee, theoretisch gezien, maar het viel mij op dat het niet lekker leest op een of andere manier. Ik weet niet waar het aan ligt, maar fijn is het in ieder geval niet.

Zo'n poll, die waarschijnlijk geen cookie achterlaat anders zou hij wel zien dat ik al gestemd heb, kom ik toch altijd wel tegen als ik open met de homepage. Nieuwe recensies zie ik dan namelijk ook gelijk.

Het plaatsen van deze links naast het forum zorgt er dus alleen maar voor dat mensen direct naar het forum zullen gaan, waardoor er minder mensen banners zien op de homepage en er dus automatisch minder op geklikt gaat worden.

reply
0
S
Snatch
Nov 25, 2003

dat wordt stemmen..........

1 links!
2 rechts!
3 verwijderen!

Doe mij maar een dikke 3 :!:

reply
0
C
Caledonians
Nov 25, 2003

Het is voor mijn gevoel gewoon onnatuurlijk dat die banner nou links staat. Want we lezen nou eenmaal van links naar rechts en nou staat die banner daar! Waarschijnlijk is de banner daarom ook links gezet omdat die nou vele malen beter opvalt. En wat de poll betreft: 3 (en anders gewoon weer rechts!)

reply
0
H
Hennie
Nov 25, 2003

Als je op verkleinen klikt zie je de banner niet :D

reply
0
S
Snatch
Nov 25, 2003

Als je het beeldscherm uit zet dan zie je de banner ook niet! :wink:

reply
0
CV
Coen Vermeer
Nov 25, 2003

mag ie aub rechts want dit is te erg. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh boega boega brrrrrrrrrrr

reply
0
RB
Richard B.
Nov 25, 2003

Verticale banners hebben als nadeel voor de adverteerder dat het risico groot is dat ze niet volledig zichtbaar zijn voor de bezoeker van de pagina. Da's de reden waarom ze nogal onpopulair zijn (herinner ik me uit de tijd dat ik zelf nog wel eens webadvertising beheerde voor een niet-nader-te-benoemen zoekmachine).

Mij maakt het zelf niet uit: als je er goed over nadenkt dan is het voor een rechtshandig persoon (wat ik zelf ben) juist handiger om de banner aan de linkerkant te hebben. Da's handiger met de muis enzo.

reply
0
R
R_B
Nov 25, 2003

Volgens mij zijn de advertenties gewoon naar rechts geplaatst, zodat meer mensen erop klikken....

zodra iedereen gewend is wordt hij weer naar rechts geplaatst, puur commercieel denken...denk ik.

reply
0
RB
Richard B.
Nov 25, 2003

Ik stond er eigenlijk niet eens bij stil dat er al eerder verticale banners op de site stonden. Nu het opgenoemd word realiseer ik me dat pas. :?

reply
0
A
Anthrax
Nov 25, 2003

het stoort enorm.

ik moet zelfs een beetje horizontaal scrollen.

reply
0
CH
Chris Howitt
Nov 25, 2003

Ik vind het forum er zeker niet mooier op geworden. Vindt het alleen maar storend.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 25, 2003

Mensen, de meningen zijn duidelijk! We gaan er mee verder, morgen zullen we eens kijken hoe eea er aan de rechterzijde van het forum uitziet!

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Nov 25, 2003

hmm...ben ik echt de enige die hem liever links heeft...:rolleyes:

reply
0
M
marsie030
Nov 25, 2003

Joost v.d. Ham wrote: hmm...ben ik echt de enige die hem liever links heeft...:rolleyes:

Ja

reply
0
E
Eddy
Nov 25, 2003

Ik snapte maar niet waar iedereen het over had, want zelf zag ik nergens een advertentie, niet links, niet rechts. Tot ik uiteindelijk maar eens op de knop 'vergroten/verkleinen' drukte en voila, mijn resolutie naar 1024 en daar was ie dan, de bewuste advertentie. Inderdaad niet echt fraai en nogal afleidend. Wat dat betreft wel fijn dat ie niet op de kleinere resolutie staat, maar was dat ook de bedoeling?

reply
0
PMVM
Piet Marcus vd Meulen
Nov 26, 2003

Sowieso vind ik het ernorm rommelig staan zo. Dat stoort mij persoonlijk nog het ergst. Zou er niet minstens voor gezorgd kunnen worden dat de bovenkant van het advertentie-blok gelijk loopt met de bovenkant van het eerste forum-blok? Dat het menu dus boven de beide blokken staat?

Verder zal het wel moeten wennen. Ik snap ook dat je zonder reclame niet een site zoals deze in de lucht kunt houden... Mensen die denken dat dat wel kan: ga uw gang...

reply
0
EV
Edwin V
Nov 26, 2003

Nu staat ie rechts, wel wennen, maar veel beter (kan ik tenminste makkelijker bij de forumknoppen) :)

reply
0
KC
Koen Crijns
Nov 26, 2003

Uitgeklust.. :)

We gaan eens kijken wat de reacties nu zijn...

reply
0
C
Caledonians
Nov 26, 2003

Veel beter dan dat die advertentie links staat! (y)

reply
0
J
Jaap22
Nov 26, 2003

Koen Crijns wrote: Uitgeklust.. :)

We gaan eens kijken wat de reacties nu zijn...

Mijn reactie hierop: ik snap niet wat het nut hiervan is. De recensies staan op de voorpagina. Als ik die wil zien ga ik daar wel heen (ik ga trouwens altijd eerst naar de voorpagina).

De poll daar stem ik meestal wel op, maar als ik eenmaal gestemd heb interesseert het me nog weinig.

Nieuwsbrief hoef ik niet.

Advertentie.. tja, dat is dan weer zoiets waar ik de discussie wel weer van zal verliezen, want dat brengt geld in 't laatje. Ikzelf klik nooit op een advertentie en vind dat dit erg irritant de hele tijd te bewegen op mijn scherm.

Kortom, ik vind het allemaal maar jammer dat zo staat ingesteld. Ik hoop zeker niet dat ik de enige ben, want ik denk niet dat ik hier aan kan wennen.

reply
0
S
Snatch
Nov 26, 2003

JA, rechts is beter dan links!
Maar helemaal geen advertentie is toch wel het beste, het blijft toch wel irritant!

reply
0
RS
Rob Smit
Nov 26, 2003

Als het dan toch zo moet zijn, dan maar rechts.
Op naar de volgende stap: Banner free premium Package, only $ 9.95 :wink: :lol:

reply
0
D
Dynamike
Nov 26, 2003

Dit is beter, kan niet zeggen dat het het beste is, want tof is het nooit, zeker niet bij het forum want het ziet er als nog gewoon niet uit, maar goed.. het zal wel moeten

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Nov 26, 2003

dubbellu wrote: Als het dan toch zo moet zijn, dan maar rechts.
Op naar de volgende stap: Banner free premium Package, only $ 9.95 :wink: :lol:

Die reclame stoort mij echt niet (al staat het links beter dan rechts) als het maar ten goede komt voor DVD.nl

reply
0
CB
Charley Baak
Nov 26, 2003

ik vind het aan de rechterkant beter dan aan de linkerkant. Nu ligt de focus namelijk op het forum. Met een banner aan de linkerkant wordt de focus toch daar op getrokken.

reply
0
TH
Tom van den Hout
Nov 26, 2003

Zeker al beter nu :)

Schuift ie nou ook buiten beeld als iemand een lang berechtje geeft? :)

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 26, 2003

Dit is een stuk beter. Het is nog steeds smal het forum, maar het is al een stuk beter leesbaar nu (y)

reply
0
R
Roland1
Nov 26, 2003

Stukken beter zo. Zoals al eerder gezegd, helemaal geen advertentie is nog beter, maar goed, dit is beter dan links :)

reply
0
M
Misskiss
Nov 26, 2003

jammer maar ja als jullie er meebereiken wat het doel is. Vind het zonde van het forum. Zoals meerdere al zeggen het staat slordig en het is erg afleidend. Maar ja..

Kan er mee leven hoop ik :D

reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Nov 26, 2003

In één woord: K*T. Gaat toch weg met al die commerciële troep. Links of Rechts, ik vind het even irritant. Ik wil de volle breedte, zodat ik minder hoef te scrollen. Bij mij staan er trouwens nog vaak foutmeldingen ipv. advertenties ook. :(

reply
0
D
Deadlock
Nov 26, 2003

Dit is beter zo! De overige blokken zouden alleen handig zijn op de indexpagina v/h forum, want als je verder gaat lezen in het forum heb je de inhoud van die blokken toch al gelezen.

reply
0
H
HiddeV
Nov 26, 2003

stukken beter maar, liever boven zo als eerst.

reply
0
RB
Richard B.
Nov 26, 2003

Ik vind rechts minder handig. Als ik wil scrollen (nee, ik gebruik liever gewoon de scrollbalk) dan moet ik steeds oppassen dat ik niet per ongeluk op de banner klik. Oww.. dat was de bedoeling? Ok, nu begrijp ik het.. ;)

Verder is het voor een rechtshandig iemand makkelijker om de banner links te hebben: dan hoef je minder grote muistbewegingen te maken als je op forum-links wilt klikken. Dus: ik stem 'links'. :)

reply
0
M
Michelle
Nov 26, 2003

Richard Boon wrote: *knip*Verder is het voor een rechtshandig iemand makkelijker om de banner links te hebben: dan hoef je minder grote muistbewegingen te maken als je op forum-links wilt klikken. Dus: ik stem 'links'. :)

Neee! Ik stem 'rechts'! ;) Ik ben ook rechtshandig en vind het een stuk fijner met de advertentie aan de rechterkant. Het stoort in ieder geval een stuk minder. :)

reply
0
B
Blaatmaster
Nov 26, 2003

oh dit is echt inderdaad een hele opluchting, een stuk beter dan links..

ook prefereer ik vanzelfsprekend geen banner maar hier kan ik wel mee leven!

Jimmy

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 26, 2003

Martin Zuidervliet wrote: In één woord: K*T. Gaat toch weg met al die commerciële troep.
Enig idee hoe deze site, en dus ook het forum wordt gefinancierd? Ik kan me vergissen, maar ik kan me zo snel even niet herinneren ooit een donatie van jou gezien te hebben.

reply
0
B
Blaatmaster
Nov 26, 2003

Eric van Ballegoie wrote:
Martin Zuidervliet wrote: In één woord: K*T. Gaat toch weg met al die commerciële troep.
Enig idee hoe deze site, en dus ook het forum wordt gefinancierd? Ik kan me vergissen, maar ik kan me zo snel even niet herinneren ooit een donatie van jou gezien te hebben.

Achter in m'n hoofd vraag ik me toch wel af wat zo'n banner nou eigelijk oplevert...

reply
0
J
Jaap22
Nov 26, 2003

Maar Eric, ik dacht dat jullie dat al een keer hadden geprobeerd. Toen is het op een gegeven moment weer weggehaald. Vanwaar nu wel die banner er ineens bij? Kritiek gekregen van de mensen van wie die banners zijn? Te weinig geld?

reply
0
J
jdeij
Nov 26, 2003

Richard Boon wrote:
Mij maakt het zelf niet uit: als je er goed over nadenkt dan is het voor een rechtshandig persoon (wat ik zelf ben) juist handiger om de banner aan de linkerkant te hebben. Da's handiger met de muis enzo.

:?:
Wat is daar handiger aan dan?
Ik vind banners sowieso irritant, maar ik vind het nu veel beter.
Is nu veel prettiger om te lezen.

reply
0
SD
Sander Dubbeldam
Nov 26, 2003

het antwoord is volgens mij heel simpel m.b.t. het feit dat de meeste mensen de advertentie liever rechts hebben...

wij zijn het gewend om van links naar rechts te lezen, en daardoor valt je oog minder snel op die advertentie dan waarneer hij aan de linkerkant staat.

dan is alleen de vragen, lezen de mensen die hem liever links zien, van recht naar links :lol:

reply
0
RB
Richard B.
Nov 26, 2003

jdeij wrote:
Richard Boon wrote:

:?:
Wat is daar handiger aan dan?
Ik vind banners sowieso irritant, maar ik vind het nu veel beter.
Is nu veel prettiger om te lezen.

Wat ik ervan ervaar is dat een rechtshandig persoon ook meer aan de rechterzijde van het scherm 'muist'. Als er aan de linkerzijde van het scherm een banner staat dan wordt je gedwongen om langere muisbewegingen te moeten maken om de links en buttons te kunnen bereiken die je nodig hebt: dus is het minder prettig (in ieder geval voor mezelf dan).

Tot zover dit college 'muisgebruik' door Ing. R.N.M. Boon ;)

reply
0
EV
Edwin V
Nov 27, 2003

Richard Boon wrote: Wat ik ervan ervaar is dat een rechtshandig persoon ook meer aan de rechterzijde van het scherm 'muist'. Als er aan de linkerzijde van het scherm een banner staat dan wordt je gedwongen om langere muisbewegingen te moeten maken om de links en buttons te kunnen bereiken die je nodig hebt: dus is het minder prettig (in ieder geval voor mezelf dan).

Tot zover dit college 'muisgebruik' door Ing. R.N.M. Boon ;)

Wel grappig dat je onderbewust je muis aan die kant van het scherm hebt staan waar je muis ook staat. :P Dat is bij mij niet het geval. Ik muis net zo makkelijk links als rechts. Ik kijk echter van rechts naar links als ik zoek naar een tekst en dan is het storend om iedere keer die advertentie te zien. Bovendien heb ik thuis een lagere resolutie waardoor bij de advertenties links enkele buttons rechts niet meer direct zijn te bemuizen. :wink:

reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Nov 27, 2003

Wat een drogreden. Er zijn genoeg fora die het zonder kunnen. En wat doneren betreft kan ik me niet herinneren dat er ooit een beroep op ons gebruikers is gedaan, behalve dan misschien 2 tijdschriften.

reply
0
M
Misskiss
Nov 27, 2003

ik vind ook niet dat je kan eisen mensen een donatie te laten doen. Als ze dat willen is dat vrijwillig. Willen ze dat niet is dat hun keuze. Vind het een beetje een uhm triest iets wat Eric zegt. Sorry dat ik het zeg.

reply
0
PMVM
Piet Marcus vd Meulen
Nov 27, 2003

Misskiss wrote: ik vind ook niet dat je kan eisen mensen een donatie te laten doen. Als ze dat willen is dat vrijwillig. Willen ze dat niet is dat hun keuze. Vind het een beetje een uhm triest iets wat Eric zegt. Sorry dat ik het zeg.

Mee eens. Er wordt ook niet gevraagd om donaties. Daar gaat 't ook niet om (volgens mij). Deze site moet toch op de één of andere manier betaald worden. Het tonen van banners is daar een prima manier voor. Bezoekers laten betalen voor toegang tot een site zal niet gaan werken...

reply
0
ML
Mark Lavrijsen
Nov 27, 2003

Martin Zuidervliet wrote:
Eric van Ballegoie wrote: [quote=Martin Zuidervliet]In één woord: K*T. Gaat toch weg met al die commerciële troep.

Wat een drogreden. Er zijn genoeg fora die het zonder kunnen. En wat doneren betreft kan ik me niet herinneren dat er ooit een beroep op ons gebruikers is gedaan, behalve dan misschien 2 tijdschriften.[/quote]
Als jij me 1 website(en niet alleen een forum) kan noemen die zoveel hoogwaardige content aanbiedt en helemaal geen reclame op de website heeft, dan willen we dat graag weten.
Zo niet..doe aub dan niet zo triest, je wordt niet verplicht om op deze site te kijken. Een grote website onderhouden kost nu eenmaal veel geld(denk bijvoorbeeld eens aan de servers en het dataverkeer), maar daar heb je blijkbaar geen idee van.

We hebben het dan nog niet eens over "veel geld verdienen", maar eerder "de kosten eruit halen".

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Nov 27, 2003

Martin Zuidervliet wrote: .... En wat doneren betreft kan ik me niet herinneren dat er ooit een beroep op ons gebruikers is gedaan...

Inderdaad, wij houden de site graag geheel gratis! En daarom komt zo'n reactie als die van jou bij ons niet echt lekker binnen om het maar eens voorzichtig uit te drukken.

reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Nov 28, 2003

Hallo, ik gaf alleen mijn mening over de reklame waar ik mee overspoelt word. Dat die een reden heeft snap ik wel, maar de manier waarop is waar ik me aan stoor. Boven en onder vind ik ok, maar links en rechts niet. Dat mag ik toch wel zeggen? :?

reply
0
SD
Sander Dubbeldam
Nov 28, 2003

Een mening geven is in mijn opzicht prima, alleen je merkt op de manier hoe de mening wordt verkondigd er een grote mate van weerstand wordt gecreeerd.

als een mening met feedback wordt verkondigd zal de crew er ook meer respect voor hebben.

my 2 cents :lol:

reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Nov 28, 2003

Ok, de woorden K*T en troep had ik misschien beter niet kunnen gebruiken. Dat was inderdaad ongenuaceerde frustratie. Voor de rest vind het een prima site. Ga zo door, mensen. ;)

reply
0
R
Ro1671
Nov 29, 2003

ik zou jullie leden wel eens willen horen als we membership moesten betalen...

geef mij dan maar lekker banners waar ik aan wen

heel internet staat er vol mee , maar uitgerekend hier moet het een probleem zijn..
:(

reply
0
J
Jaap22
Nov 29, 2003

Wij worden gevraagd om een mening, dus geven wij een mening. Zo simpel is het. Als ik die advertentie irritant vind, dan is dat mijn mening, maar dan hoeft de crew er nog niks mee te doen. Het is uiteindelijk hun website en als het geld in het laatje brengt dan is dat voor hun alleen maar goed. En dat banners op de hele world wide web staan, hoeft nog niet te zeggen dat ik ze niet irritant hoef te vinden.

reply
0
R
Ro1671
Nov 29, 2003

ik zeg toch ook enkel mijn mening?

reply
0
J
Jaap22
Nov 30, 2003

Rogier W. wrote: ik zeg toch ook enkel mijn mening?

Dat is waar, ik zeg er alleen mee dat de meesten van ons leden ook wel in de gaten hebben dat allesoverfilm.nl banners nodig heeft om inkomsten te genereren en dat wij blij zijn dat wij niet voor deze site te hoeven betalen, dus zijn wij het in principe eens met jouw mening. Daarom hoef ik banners nog niet irritant te vinden en met name bewegende banners irriteren mij.

Wel een vraag naar de crew: hoe levert zo'n banner inkomsten op? Is dat een vast bedrag voor een advertentie of krijgen jullie ook extra geld voor het aantal mensen dat via allesoverfilm.nl naar hun site gaat?

reply
0
R
Ro1671
Nov 30, 2003

jaap22
ik zal ff je vraag beantwoorden naar de crew toe.. meestal is het zo dat je een variabel en constant bedrag krijg voor een banner op een drukbezochte site als deze (wil dus zeggen een vast bedrag per maand/jaar en een paar cent per keer dat iemand er op klikt)..

ten tweede wil ik zeggen dat ik die banners ook erg irritant vind etc., maar je moet het kunnen relativeren... je wilt volgens mij van 2 walletjes eten ;) want je zegt namelijk dat je het snapt dat ze er moeten zijn maar toch irriteer je er aan..

leg je je er bij neer

amen :)

reply
0
J
Jaap22
Nov 30, 2003

Rogier: ten eerste bedankt voor jouw antwoord op mijn vraag.

Ten tweede: ik wil niet van twee walletjes eten, omdat de banners eerst allemaal op de homepage stonden. Nu krijg je de banner ook te zien als je gewoon op het forum bent. Daar zit een verschil in. Nu wil ik graag weten of dat verschil extra geld in het laatje brengt, want anders zou er net zo goed weer teruggegaan kunnen worden naar alleen banners op de voorpagina lijkt me.

reply
0
R
Ro1671
Nov 30, 2003

Jaap22

Wat denk jezelf?
Dat de crew van DVD.NL zomaar voor de fun overal banners plaatsen zonder er iets voor te krijgen?

reply
0
J
Jaap22
Nov 30, 2003

Ik kan me herinneren dat dit al eerder gebeurd is en dat dat later weer weggehaald is. Ik weet niet hoe het toen zat en ik weet ook niet hoe het nu zat. Misschien is het een expiriment om te zien of de banner ook daadwerkelijk meer mensen naar die site te laten gaan. Je weet het niet. Ik niet in ieder geval.

reply
0
R
Ro1671
Nov 30, 2003

Mwah.. ik denk dat dat niet echt iets om zorgen over te maken..
ik niet in ieder geval

trusten allemaal ;)

reply
0