Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
TK
Tijl Kindt
Smilie delete al mijn getypte tekst
Nov 26, 2003

Aaaargghhhhh, Nu twee keer na elkaar dat ik aan een post zit te typen, heb zo 10 of 15 regels getypt, klik op een smilie en al mijn tekst is weer weg :evil: . Wel heel vervelend hoor. Het gebeurt niet altijd (zo merkte ik juist met die evilsmilie hierboven), maar na die eerste post had ik echt geen zin om hem helemaal opnieuw te typen hoor... Ligt het aan mij of zijn er nog mensen die dit al vaker tegenkwamen?

C
Caledonians
Re: Smilie delete al mijn getypte tekst
Nov 26, 2003

Quicky wrote: Ligt het aan mij of zijn er nog mensen die dit al vaker tegenkwamen?

Heb ik een paar weken geleden de crew al attend op gemaakt. Is dus nog steeds niet opgelost. :(

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=17752&highlight=

reply
0
CV
Coen Vermeer
Nov 26, 2003

even ongedaan maken drukken en de tekst is er weer. Bij mij staat ongedaan maken trouwens standaart onder een knopje op me muis.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 26, 2003

De toetscombinatie conrol+z doet in zo'n geval ook wonderen!

reply
0
TK
Tijl Kindt
Nov 26, 2003

Bedankt voor de 'ongedaan maken' tip.

Maar er is dus verder niet echt iets aan te doen, blijkbaar ? Althans niet eenvoudig...

reply
0
JD
Johan van den D.
Re: Smilie delete al mijn getypte tekst
Nov 27, 2003

Caledonians wrote:
Quicky wrote: Ligt het aan mij of zijn er nog mensen die dit al vaker tegenkwamen?

Heb ik een paar weken geleden de crew al attend op gemaakt. Is dus nog steeds niet opgelost. :(

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=17752&highlight=
Ik moet zeggen dat ik er sindsdien geen last meer van heb gehad.
Kan toeval zijn natuurlijk :?

reply
0
R
R_B
Nov 27, 2003

Ik had het gister....ik vond het vrij irritant...

reply
0
R
R_B
Nov 27, 2003

Wat ik ook minder vind, je tikt een bericht...ziet een fout...
wilt wijzigen en dan krijg je deze melding:

Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Nov 27, 2003

Dat is inderdaad de 30seconden regel ;). Die is een tijd geleden ingevoerd om te zorgen dat er geen enorme dataflows op gang komen :).
Over het algemeen heb je er geen last van, behalve bij oa het wijzingen van een post :)

reply
0
CV
Coen Vermeer
Nov 27, 2003

Christiaan Sauer wrote: Dat is inderdaad de 30seconden regel ;). Die is een tijd geleden ingevoerd om te zorgen dat er geen enorme dataflows op gang komen :).
Over het algemeen heb je er geen last van, behalve bij oa het wijzingen van een post :)

daarvoor is de voorbeeld functie zie je meteen of je het goed of fout getikt hebt. Maar ja niet dat ik die functie ooit gebruik :oops:

reply
0
CB
Charley Baak
Dec 29, 2003

Dit probleem is nog steeds niet opgelost, plus er is nog steeds niet op gereageerd door de Crew. Ik vind het nog steeds mateloos irritant. :evil:

reply
0
JD
Johan van den D.
Dec 29, 2003

Het komt inderdaad nog steeds voor ja al lijkt het wel minder als voorheen.

reply
0
C
Caledonians
Dec 29, 2003

Ik heb er ook met regelmaat nog steeds last van. Maar los het meestal gewoon met ctrl+z op dus ben er onderhand aan gewend. Maar een definitieve oplossing is natuurlijk altijd welkom!

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Aug 16, 2004

Ik had er vandaag al een topic over gemaakt,omdat het mij vandaag ook weer eens gebeurde,en dit keer was ik het zat.Ik had net een grote post gedaan bij collectie beoordeling en toen gebeurde het mij ook. :evil:

Dus ik had ook geen zin om alles weer overnieuw te posten. :wink:

reply
0