Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
W
Wolfsflames
Kleine vraag over de Apocalypse Now Redux:
Nov 27, 2003

Ik heb de hel film gezien een paar keer zelfs, maar 1 ding snap ik niet... op het einde kijk martin sheen in dat dagboek van Marlyn Brando, en er staat in het rood geschreven " Kill them all" ?? Wie heeft dat erin gezet? :S Heel erg bedankt als iemand dat kan vertellen, dat spookt al weken in m'n hoofd :D

R
Reinbo
Re: Kleine vraag over de Apocalypse Now Redux:
Nov 27, 2003

Wolfsflames wrote: Ik heb de hel film gezien een paar keer zelfs, maar 1 ding snap ik niet... op het einde kijk martin sheen in dat dagboek van Marlyn Brando, en er staat in het rood geschreven " Kill them all" ??

Wie heeft dat erin gezet? :S

Heel erg bedankt als iemand dat kan vertellen, dat spookt al weken in m'n hoofd :D

Volgens mij heeft Brando dat zelf gescghreven. Het was zeg maar zijn conclusie. Het moment waarop hij besloot leider te worden van de Vietnameesen en niet meer naar zijn commandanten te luisteren en er zonder moraal op los te regeren. Wat overigens zeer effectief bleek te zijn.

reply
0
W
Wolfsflames
Nov 27, 2003

Ja ok, maar opeens zo raar, het lijkt wel met bloed :S

JA ik vind het echt een hele goeie film, zoow shocking :shock:

reply
0
RC
Renny Collard
Nov 27, 2003

Wolfsflames wrote: Ja ok, maar opeens zo raar, het lijkt wel met bloed :S

JA ik vind het echt een hele goeie film, zoow shocking :shock:

Beste acteer prestatie van Martin Sheen wat mij betreft. Die angst die je in zijn gezicht leest als hij de rivier afvaart is zeer overtuigend. En Robert Duval....ja kijk maar naar mijn onderschrift, zegt genoeg. 8)

reply
0
W
Wolfsflames
Nov 28, 2003

LOL die quote is echt koel, maar nu weet ik nog nix :S

reply
0
RC
Renny Collard
Nov 28, 2003

Misschien dat je hier wat wijzer kan worden;
http://www.filmsite.org/apoc.html

reply
0
W
Wolfsflames
Nov 29, 2003

Whaaaaa ik krijg kippeve lals ik dit lees :)

* Ik ga film kijken :)

Bye Bye

reply
0
R
Reinbo
Nov 29, 2003

Dan moet je ook maar naar Hearts of Darkness: a filmmaker's apocalypse kijken, de documantaire over het maken van Apocalypse Now die bijna net zo goed is als de film zelf.

ps Apocalypse Now is samen met a Clockwork Orange mijn favoriete film.

reply
0
RC
Renny Collard
Nov 29, 2003

Reinbo wrote: Dan moet je ook maar naar Hearts of Darkness: a filmmaker's apocalypse kijken, de documantaire over het maken van Apocalypse Now die bijna net zo goed is als de film zelf.

Dan moet ik nodig is A Clockwork Orange gaan kijken.

reply
0
R
Reinbo
Nov 30, 2003

Renny Collard wrote:
Reinbo wrote: Dan moet je ook maar naar Hearts of Darkness: a filmmaker's apocalypse kijken, de documantaire over het maken van Apocalypse Now die bijna net zo goed is als de film zelf.

Dan moet ik nodig is A Clockwork Orange gaan kijken.

Totaal anders maar net zo goed. :wink:

reply
0
N
netfox
Nov 30, 2003

Ik heb nog eens een stuk over Apocalypse Now geschreven, 100 pagina's ofzo. Jammer dat ik dat document niet echt bij de hand heb... stond wat achtergrondinformatie en wat inhoudelijke informatie over de film in.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Dec 01, 2003

Niet dat het voor mij persoonlijk van belang is: maa misschien nog een idee om alle [spoiler:71705eac2a]spoilers tussen spoilertages te zetten?[/spoiler:71705eac2a]
Ik heb nu al een aantal dingen gelezen die ik liever in de film had willen zien als ik de film zou gaan kijken ;). (staat overigens al meer dan een jaar stof te vangen in mijn kastje)
Alvast bedankt mensen!

reply
0
R
rrrick
Mar 01, 2006

Vanavond om 21.25 uur op Canvas. Wat mij betreft de beste film van Coppola. Er is echt helemaal niks fout aan deze film.

reply
0
S
skunk
Mar 01, 2006

rrrick wrote: Vanavond om 21.25 uur op Canvas. Wat mij betreft de beste film van Coppola. Er is echt helemaal niks fout aan deze film.

even opnemen op dvd-r vanavond dan kan ik deze dit weekend kijken blijft een kei goede film

reply
0
E
Elessar
Sep 09, 2006

Weet iemand wanneer The Complete Dossier in Nederland op R2 uit zal komen?

reply
0
F
Frank
Sep 09, 2006

Waarschijnlijk niet. Paramount beschikt over de originele Apocalypse Now en A-Film over Apocalypse Now Redux.

reply
0
E
Elessar
Sep 09, 2006

Dus het is verstandig als ik dan maar voor de Redux ga, of is de kans redelijk groot dat The Complete Dossier alsnog uit zal komen?

reply
0