Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
R
RDV
The Avengers (de Wrekers)
Nov 27, 2003

Nou het is me dan net gelukt..... Ben begin dit jaar begonnen met het verzamelen van de dvd box sets van de kult serie "The Avengers" Na dat de Nederlandse release van de éérste box set er was adviseerde men mij voor de Engelse versie te gaan. Dit omdat de Nederlandse versie waarschijnlijk nooit compleet gereleased zal worden. En ik geloof dat er ook maar twee releases zijn geweest. [img]http://xtwt.com/avengers.jpg[/img] Mocht iemand hier na het zien van deze foto nou dit ook graag willen, dan moet ik hem of haar teleur stellen. De Contender Group heeft de rechten verloren en mag geen nieuwe boxen maken of verkopen. Alleen via e-bay kun je ze mischien nog vinden.

PT
Paul Tilburgs
Nov 27, 2003

Zo ongeveer de hele Avengers reeks is ook uitgebracht in regio 1 door A&E... en die zijn volgens mij nog volop verkrijgbaar.

reply
0