Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
HW
Henk van der Weerdt
DVD.NL op de HCC -> een ontmoeting
Nov 28, 2003

Zo net terug van alweer een hectische dag van de hcc 2003. Het leek erop alsof het dit jaar iets minder druk was dan afgelopen jaar al was dit niet te zien in de rijen bij de diverse eetmogelijkheden. Wat ik zeer leuk vondt was de aanwezigheid van allesoverfilm.nl. Een nette stand en voldoende aanspreekmogelijkheden. Zelf heb ik nog even gesproken met een tweetal heren (ja, ik ben henkje.doc...) en complimenteerde hun met het geheel zoals allesoverfilm.nl nu werkt en eruit ziet. (vooral zo doorgaan!!) PS. De dvd's die op de beurs gekocht waren: T3 voor 22,50 en Hulk (2-dvd) voor 20,- ga ik van het weekend maar eens rustig bekijken. Ik ben benieuwd naar meer reacties / terugblikken op de eerste hcc dag

MK
Mark Knoop
Nov 28, 2003

Ik ga zondag samen met mijn vader naar de HCC-dagen. Is het aanbod van DVD's groot? Ik wil namelijk X-men 2 (2 disc) en Shrek kopen en misschien nog een andere.

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Nov 28, 2003

markje wrote: Ik ga zondag samen met mijn vader naar de HCC-dagen. Is het aanbod van DVD's groot? Ik wil namelijk X-men 2 (2 disc) en Shrek kopen en misschien nog een andere.

X-men 2 heb ik zien liggen voor 22,50, shrek voor 20.
Het aanbod dvd's is natuurlijk extreem groot, maar er zijn een aantal stands waarop alleen maar dvd's worden verkocht.

wat mij opviel is dat de stand waar ik T3 voor 22,50 heb weggehaald heel goedkoop was met nieuwe dvd's (waaronder dus T3, maar ook 2 Fast 2 Furious, Hulk) met verzamelboxen vrij duur was, of beter gezegt meer normaal geprijst. voorbeeld: LOTR2 giftset: 69,95, Startrek boxen 89,00 (naar mijn inziens een gemiste kans, maarja mijn mening over deze boxen mag duidelijk zijn!)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Nov 29, 2003

Beste Henkje.doc,

Je hebt gesproken met Eric van Ballegoie en ondergetekende. Leuk je een keer ontmoet te hebben, vandaag sta ik zelf niet op de beurs en morgen weer wel.

Mochten er overige forummers rondlopen: schroom niet en kom ook een babbeltje maken. Zien we eindelijk ook 's voor wie we het allemaal doen! ;)

reply
0
D
Dynamike
Nov 29, 2003

Ik was er vandaag, en heb even met Dassen staan kletsen en naar HDTV gekeken.

reply
0
P
Peefie
Nov 30, 2003

Dynamike wrote: Ik was er vandaag, en heb even met Dassen staan kletsen en naar HDTV gekeken.
Ik was er niet...heb ik veel gemist? 8)

reply
0
D
Dynamike
Nov 30, 2003

Neuh, eigenlijk was de hele HCC weer prut, maar ja, zo even meeten met wat mensen kan nooit kwaad natuurlijk

reply
0
M
Misskiss
Dec 01, 2003

Heb de stand niet eens gezien eerlijk gezegd. Maar vond het ook nix dit jaar daar. Kan ook aan mezelf liggen. Zit met me rug en het is voor mij gewoon te gevaarlijk om tussen veel mensen te lopen. Dus heb de spullen gekocht die ik nodig had en daarna ben ik weer weggegaan.

Jammer dat ik de stand van allesoverfilm.nl niet gezien heb :(

reply
0
P
Peefie
Dec 01, 2003

Dynamike wrote: Ik was er vandaag, en heb even met Dassen staan kletsen .
En, viel Ronald mee? :wink:

reply
0
RD
Ronald Dassen
Dec 01, 2003

Misskiss wrote: Jammer dat ik de stand van allesoverfilm.nl niet gezien heb :(

Hoe kon je die nu missen, als je binnen kwam, een klein stukje rechtdoorlopen, en je liep er tegenaan ;-)

Peefie wrote:
Dynamike wrote: Ik was er vandaag, en heb even met Dassen staan kletsen .

Ja Dynamike, daar ben ik óók wel zeer benieuwd naar :mrgreen:

En Niels, ontzettend leuk jou ook eens ontmoet te hebben (y)

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 01, 2003

Ronald D. viel absoluut niet mee...

Twee dagen lang dat gezeur over vermoeide voeten, terwijl ik 1 bonk dynamiek daar stond te zijn (vooral tegen 't einde van dag 2)! :twisted:

reply
0
X
X
Dec 01, 2003

Ik heb de stand helaas ook niet gezien... (moest werken)
Misschien dat er een aantal foto's zijn die geplaatst kunnen worden???

reply
0
M
Misskiss
Dec 02, 2003

Ronald Dassen wrote:
Misskiss wrote: Jammer dat ik de stand van allesoverfilm.nl niet gezien heb :(

Hoe kon je die nu missen, als je binnen kwam, een klein stukje rechtdoorlopen, en je liep er tegenaan ;-)

Peefie wrote: [quote=Dynamike]Ik was er vandaag, en heb even met Dassen staan kletsen .

Ja Dynamike, daar ben ik óók wel zeer benieuwd naar :mrgreen:

En Niels, ontzettend leuk jou ook eens ontmoet te hebben (y)[/quote]

Tja sorry het spijt me :(

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Dec 05, 2003

Ronald Stiebolt wrote: Beste Henkje.doc,

Je hebt gesproken met Eric van Ballegoie en ondergetekende. Leuk je een keer ontmoet te hebben, vandaag sta ik zelf niet op de beurs en morgen weer wel.

Mochten er overige forummers rondlopen: schroom niet en kom ook een babbeltje maken. Zien we eindelijk ook 's voor wie we het allemaal doen! ;)

Ik dacht al 2 bekende gezichten :)

reply
0