Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
W
Wolfsflames
Ik zoek een goede film voor...
Dec 01, 2003

ik heb de DVD Transporter, maar die valt een beetje tegen.. Dus nu wil ik hem omruilen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer welke DVD ik moet kopen. Dus mijn vraag aan jullie, wat zijn aan raders? Ik heb liever iets onbekendere dan bekendere films. Mag van alles zijn van actie tot SF :) Roep maar, alvast badankt!

J
Jaap22
Dec 01, 2003

Moeilijke vraag! :wink:

Ik zou zeggen kijk in ieder geval imdb.com er op na. Kijk eens naar de top 250 of de top van elk genre. Ook kan je ymdb.com er op na kijken. Zo kom je vanzelf wel iets interessants tegen en iets onbekends.

Ikzelf ben door die twee websites achter films gekomen als Dazed and Confused, The Straight Story, You Can Count On Me, The Good Girl en nog een aantal films, waar ik voor die tijd nog nooit van gehoord had. Als je eenmaal een film gevonden hebt die je leuk lijkt kan je hier altijd om reacties vragen. Succes ermee in ieder geval.

reply
0
W
Wolfsflames
Dec 01, 2003

Thx ik heb pas ook equilibrium gekocht, echt een meesterfilm, minder bekend maar zeer mooi gemaakt en leuk om naar de kijken :)

Maar net asl de film: Stalingrad wil ik ook, maar die is nergens te koop :(

reply
0
J
Jaap22
Dec 01, 2003

Equilibrium heb ik ook gezien en vond het ook wel een goede film idd.

Stalingrad is wel te krijgen in engeland (zonder nl ondertiteling) als ik me niet vergis, bij www.play.com bijvoorbeeld.

reply
0
W
Wolfsflames
Dec 01, 2003

JA ok das allemaal via het buitenland enzo :S

Dus schiet niet op..

En The 6th Day is ook wel koel, al 2 x gezien enzo.. :)

Of zo'n XXX film, veel knallen enzo :)

Maar ik kom er niet op :roll:

reply
0
J
Jaap22
Dec 01, 2003

6th Day vind ik minder... XXX heb ik niet gezien (maar is ook niet mijn smaak denk ik)

Heb je Boondock Saints al gezien? Misschien is dat wel een goeie film voor jou.

reply
0
W
Wolfsflames
Dec 01, 2003

hmmm gaat iets over de FBI enzo?

Is het veel actie? :)

Ik ben wel dol op actie, lekker hersenloos knallen :twisted:

reply
0
J
Jaap22
Dec 01, 2003

Het gaat over 2 Ieren, die in Boston wonen. Op een gegeven moment komen ze in aanraking met de maffia. Dit loopt uit op een uit de hand gelopen vechtpartij. Vanaf dan zijn ze het zat, ze gaan de maffia uitmoorden. De FBI in de persoon van Willem Dafoe onderzoekt de moorden. Het verhaal krijgt dan nog een aantal leuke twists. Erg gaaf in deze film is vooral Rocco. Erg grappige vent. Ook Il Duce is erg gaaf.

Het is niet de hele tijd puur actie. De gevechtscene's zijn wel zeer goed, maar niet constante actie zoals je in xXx hebt. Er zitten veel humoristische stukjes (zoals met een kat, iedereen die die film heeft gezien weet wel wat ik bedoel) in de film, die verder weinig met pure actie hebben te maken.

reply
0
W
Wolfsflames
Dec 01, 2003

Ja vette schietpartijen enzo? :) dan is het wel koel, ik zal eens kijken waar ik hem kan bestellen :)

reply
0
J
Jaap22
Dec 01, 2003

Hij moet vrij goedkoop zijn nu geloof ik. Iets van een eurootje of 10 bij vanleest ofzo? Check eens bij FRS of vanleest.

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=4153&highlight=boondock+saints

reply
0
W
Wolfsflames
Dec 01, 2003

Ik heb hem besteld THX! :)

reply
0
J
Jaap22
Dec 01, 2003

Graag gedaan. Ik hoop dat je hem leuk vindt! Geen boze berichtjes sturen als je hem niet leuk vindt. ;)

reply
0
W
Wolfsflames
Dec 01, 2003

Ik kom je opzoeken :twisted:

Nah hij zal wel mooi zijn, als er maar lekker veel actie in zit :wink:

reply
0
TL
Tom L.
Dec 01, 2003

In de volgende zitten best veel actie:

Armageddon
Bad boys
Con Air
Crimson Tide
Enemy of the state
Face/off
Gone in 60 seconds
the Mummy
the Mummy returns
Speed
Swordfish

reply
0
H
HiddeV
Dec 02, 2003

tlempers wrote: In de volgende zitten best veel actie:

Armageddon
Bad boys
Con Air
Crimson Tide
Enemy of the state
Gone in 60 seconds

in dit bruckheimer rijtje mag The Rock & Black Hawk Down natuurlijk niet vergeten worden. :P

reply
0
CP
Coen P.
Dec 02, 2003

als je de dvd's perse in nl wilt halen misschien is dat de actie 3 halen, 2 betalen bij FRS iets...of anders 3 voor E33 bij de Van Leest...

voorbeeldje:
FRS: dante's peak SE DTS / Twister S.E DTS / the patriot voor E29,97
Van leest: Gladiator / Snatch / who framed Roger Rabbit S.E voor E33

ga maar eens in de schappen kijken...
ikzelf ben niet zo'n voorstander van de FRS en V.Leest, maar dit soort acties doet dat beeld wel ietwat kantelen!

gr. Coen

reply
0