Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
H
Headhunter
Opnieuw moeten inloggen
Dec 09, 2003

Ik moet sinds vanochtend regelmatig opnieuw inloggen als ik het forum bezoek. Vraag me af waar dat aan ligt. Iemand anders dat probleem ook?

CS
Christiaan Sauer
Dec 09, 2003

ik ken het probleem helemaal. Had hier tijdje geleden ook vragen over gesteld, maar ik ben er niet uitgekomen.
De ene keer heb ik er wel last van. De andere keer weer niet.
Best irritant. Maarja, alles went ;)

reply
0
C
Caledonians
Dec 09, 2003

Ligt het niet aan het feit dat je misschien bent vergeten het boxje aan te vinken dat naast het inlog veldje staat?

reply
0
H
Headhunter
Dec 09, 2003

Ligt het niet aan het feit dat je misschien bent vergeten het boxje aan te vinken dat naast het inlog veldje staat?

Nope, die heb ik steeds aangevinkt.

Maarja, het zal inderdaad wel wennen als het verder niet opgelost kan worden. Ik merk het wel. :P

reply
0
H
Herjan
Dec 09, 2003

Ik heb het probleem ook sinds een paar dagen/week. Het lijkt erop alsof 't vroegere cookie niet gelezen wordt en dat er geen nieuwe wordt geschreven. Ik dacht dat het te maken had met het feit dat ik m'n pc wat beter beveiligd had, maar dat heb ik al een maand of 2.

Ben benieuwd wat er aan te doen is...

EDIT: Ik heb net m'n cookies (allemaal ja, ietwat rigoreus, maar 't werkt wel) verwijderd en opnieuw ingelogd. Lijkt erop dat ie 't nu wel doet. Misschien iets voor de anderen om te proberen.

reply
0
JD
Johan van den D.
Dec 09, 2003

Ik heb dat probleem ook al een paar keer gehad maar de laatste tijd heb ik er geen last van.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Dec 09, 2003

Herjan wrote: Ik heb het probleem ook sinds een paar dagen/week. Het lijkt erop alsof 't vroegere cookie niet gelezen wordt en dat er geen nieuwe wordt geschreven. Ik dacht dat het te maken had met het feit dat ik m'n pc wat beter beveiligd had, maar dat heb ik al een maand of 2.

Ben benieuwd wat er aan te doen is...

EDIT: Ik heb net m'n cookies (allemaal ja, ietwat rigoreus, maar 't werkt wel) verwijderd en opnieuw ingelogd. Lijkt erop dat ie 't nu wel doet. Misschien iets voor de anderen om te proberen.

is dat niet gewoon kwestie van:
Extra - internet opties - verwijderen cookies kiezen?
Zo doe ik dat altijd. Maar dat is niet alles?

reply
0
C
Caledonians
Dec 10, 2003

Christiaan Sauer wrote: is dat niet gewoon kwestie van:
Extra - internet opties - verwijderen cookies kiezen?
Zo doe ik dat altijd. Maar dat is niet alles?

Yep dat is verstandig om regelmatig te doen. Ikzelf doe ook nog internet opties - bestanden verwijderen - met alle offline bestanden verwijderen aangevinkt.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Dec 10, 2003

Dat probleem ontstaat als je de site bezoekt via zowel http://www.allesoverfilm.nl als via http://allesoverfilm.nl.

De oplossing is inderdaad het verwijderen van je cookies en er daarna voor zorgen dat je altijd slechts één van die twee mogelijkheden gebruikt om op de site te komen.

reply
0
M
Misskiss
Dec 10, 2003

Dat hielp zelfs niet bij mij. Enige wat hielp was een nieuwe installatie van windows. Maar heb het op meerdere fora gehad dus :D

reply
0
P
Peefie
Dec 10, 2003

Misskiss wrote: Dat hielp zelfs niet bij mij. Enige wat hielp was een nieuwe installatie van windows. Maar heb het op meerdere fora gehad dus :D
Inloggen is niet moeilijk en neemt niet veel tijd in beslag 8).

reply
0
JD
Johan van den D.
Dec 10, 2003

Peefie wrote:
Misskiss wrote: Dat hielp zelfs niet bij mij. Enige wat hielp was een nieuwe installatie van windows. Maar heb het op meerdere fora gehad dus :D
Inloggen is niet moeilijk en neemt niet veel tijd in beslag 8).
Wel als het pas werkt na 6 a 7 keer inloggen.
Dat was dus bij mij een paar keer het geval :(

reply
0
H
Headhunter
Dec 11, 2003

Nu doet 'ie het weer goed, zo te zien. Had gisteren wel m'n cookies verwijderd, dus het zou kunnen dat dat geholpen heeft.

reply
0