Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
E
elo2003
Vervolg op "V, the final battle"?
Dec 09, 2003

Nog eens een vraagje over een van mijn favoriete scifi-series. Komt er nog een vervolg uit van deze reeks? Nu heb ik al V: the original miniseries en V: the final battle in mijn bezit. Volgens mijn herinnering was er nog een hele reeks (1 of zelfs nog 2 seizoenen). Zal Warner ook de rest nog uitbrengen? Greetz

MB
Martijn Beunk
Re: Vervolg op "V, the final battle"?
Dec 09, 2003

elo2003 wrote: Nog eens een vraagje over een van mijn favoriete scifi-series.
Komt er nog een vervolg uit van deze reeks?
Nu heb ik al V: the original miniseries en V: the final battle in mijn bezit.
Volgens mijn herinnering was er nog een hele reeks (1 of zelfs nog 2 seizoenen). Zal Warner ook de rest nog uitbrengen?

Greetz

2 maanden geleden heeft er een bericht in de Telegraaf gestaan dat er een vervolg gaat komen. Zelf heb ik ook de eerste en tweede serie.
Gewoon nog even geduld dus

reply
0
E
elo2003
Dec 09, 2003

Ga nog een beetje geduld oefenen dan...
'k Herinner me nog zoiets van een of ander mensenetend monster die in drijfzand zat. Was een grote fan indertijd, nu nog eigenlijk.

greetz

reply
0
HB
Hayko de Boer
Jul 23, 2004

In plaats van een nieuw onderwerp te starten, eindelijk eens iets via de zoekfunctie gevonden - ook al heb ik een viertal threads ontdekt die over hetzelfde topic gaan.

Graag zou ik willen weten of iemand al heeft ontdekt of de complete serie van "V"binnen afzienbare tijd op dvd uitkomt (R2).

Daarmee bedoel ik dus V-miniseries, V-final Batlle én de afleveringen die erna kwamen (tv-series of hoe men ze wil noemen).

Ik heb de serie lang geleden eens in zijn geheel gezien op een Duitse zender (Sat 1) en sindsdien erger ik me iedere keer wanneer de reeks wordt herhaald en de laatste afleveringen er nooit bij zitten (die ik persoonlijk vrij sterk vond, of ligt dat eraan dat ik toen een jaar of 11 was :?: )

Het lijkt een trend te worden om series half uit te brengen: Battlestar Galactica, V, Superman Films etc....

- Wie heeft een link met wat recenter nieuws?

reply
0
J
Jeronimo
HB
Hayko de Boer
Jul 23, 2004

Nou, het gaat er dus van komen....

Ben alleen bang dat we voor regio 2 alweer moeten wachten tot Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.

Of toch maar een nieuwe dvd-speler kopen, heb nog een R2-apparaat (pas paar maandjes oud :?

reply
0