Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
TG
The Gr8oNe
Walking Tall
Dec 09, 2003

Ik ken de originele film niet maar dit is dus een remake met The Rock in de hoofdrol en de trailer ziet er leuk uit. Ma welke trailer niet :lol: . Hier onder de trailer: link http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

R
Roadster
Jan 04, 2005

Is volgens mij helemaal niet in de bios geweest, net als welcome to the jungle(anders erg kort).
Beetje jammer.... vond wttj erg leuk, walking tall lijkt me ook weer erg goed.

*jaja the rock fanboy* :P

reply
0
W
Wizz-Art
Jan 04, 2005

Welcome to the Jungle heeft wel gedraaid maar idd kort. Ben benieuwd naar deze :wink:

reply
0
TG
The Gr8oNe
Jan 05, 2005

Walking Tall heeft maar anderhalve week in Groningen gedraaid en heb er niet heen kunnen gaan dus wil deze ook graag zien.

reply
0
P
Philippe
Jan 05, 2005

In België heeft Walking Tall een tijdje in de bios gedraaid. Persoonlijk vind ik het de beste film totnogtoe met The Rock. Een stevinge no-nonsense knokfilm, nog het best te vergelijken met het vroegere werk van Steven Seagal (Nico, Hard To Kill, Out For Justice).

reply
0
R
Rickje
Jan 05, 2005

Walking Tall is een must see-film voor de Rock-fans.
Goede actiescenes met veel humor erin is deze film de moeite waard om te kijken..jammer dat deze film niet zolang duurt :cry:

reply
0
F
flexx123
Jan 05, 2005

ik vind het een zeer goeie film heb em vannacht gekeke,kan er iemand een aantal titels noeme waarin the rock ook speelt?

reply
0
R
Rickje
Jan 05, 2005

The Scorpion King
Welcome to the Jungle
The Mummy Returns
Longshot

Hijs is zeg maar net op gang.. :wink:

reply
0
HB
Harry B.
Jan 05, 2005

Precies, gewoon een lekker hersenloze actiefilm (y)

reply
0
F
flexx123
Jan 05, 2005

zie net op imdb dat the rock dit jaar nog te zien is in de film "doom"
ben benieuwd

reply
0
R
Rickje
Jan 05, 2005

flexx123 wrote: zie net op imdb dat the rock dit jaar nog te zien is in de film "doom"
ben benieuwd

Of Johnnie Bravo..ook benieuwd naar hoe hij neergeslagen wordt door die MOOIE vrouwen :wink:

reply
0
MW
Maick Werner
Jan 05, 2005

Rickje wrote:
flexx123 wrote: zie net op imdb dat the rock dit jaar nog te zien is in de film "doom"
ben benieuwd

Of Johnnie Bravo..ook benieuwd naar hoe hij neergeslagen wordt door die MOOIE vrouwen :wink:

OMG! :shock: Dat wist ik nog niet!

Ik ben zwaar geschokt. Twee van mijn favoriete characters, The Rock en Johnny Bravo. En dat in één! Dat moet wel voor een geweldig potje vermaak zorgen.

En even ontopic: Ik ga Walking Tall zeker ff binnenkort bekijken, want ik vond Welcome to the Jungle ook best lachen.

reply
0
S
stingblow
Jan 05, 2005

Ik ken The Rock al vanaf zn worsteltijd, daar ik Wrestlinfan ben. De man heeft echt een enorm charisma. Zijn films tot nu toe vind ik wel aardig. Nog geen echte uitschieter, maar toch leuke knokfilmpjes. Ik denk dat zn grote doorbraak dit jaar of anders volgend jaar wel zal komen, en dat ie, zoals al door meerdere wordt geroepen, de grote actiester van de toekomst gaat worden. Het is slechts wachten op een rol waar zn echte kwaliteiten uitblinken, iets wat tot nu toe niet is gebeurt. Ik gok zelf op Spy Hunter, of Johhny Bravo.

Ik vind het overigens altijd wel leuk om mensen over hem te horen, die hem niet kennen uit zijn worsteldagen. Die oordelen echt alleen op wat ze van hem zien in de films. Ze zullen nog verrast zijn, als ze hem in topvorm zien.

reply
0
TG
The Gr8oNe
Jan 05, 2005

In maart in de bios in V.S, Be Cool vervolg op Get Shorty daar in speelt The Rock een gay bodyguard.

reply
0
S
stingblow
Jan 05, 2005

Maar een klein rolletje toch?

reply
0
V
verry
Jan 09, 2005

ik zal zo Walking Tall s ff bekijken :wink: lijkt me opzich wel een leuke film ben benieuwd...

reply
0
M
mradem
Jan 09, 2005

Ik kan me ook altijd wel amuseren met de films van hem. Welcome to the jungle vind ik ook leuk om te zien. Lekker veel knokken :) .

reply
0
V
verry
Jan 09, 2005

verry wrote: ik zal zo Walking Tall s ff bekijken :wink: lijkt me opzich wel een leuke film ben benieuwd...

heb m net gezien, en ik moet zeggen: mwah....beetje onder het gemiddelde om eerlijk te zijn, maar wel geinig. ik had wat meer verwacht

1tje voor in het rijtje: popcorn-film :wink:

reply
0
W
Wizz-Art
Jan 09, 2005

Vannacht bekeken, ik vond het oldschool aspect wel cool in deze film..verder is hij wat kort en word het verhaal niet uitgewerkt (in zoverre dat dat mogelijk is natuurlijk) The Rock is wel heel cool..vermakelijke huurtitel :wink:

reply
0
TS
The Scratcher
Jan 23, 2005

Gisteren eens gehuurd en moet zeggen een lekkere ouderwetse aktiefilm waar nog eens heerlijk op los gemept wordt! Film duurt wel érg kort (krap 70 min zonder aftiteling! :shock: ) maar had dat tijdens het kijken eigenlijk niet echt in de gaten. Zag het toevallig op de display van de dvd speler dat ie maar zo kort duurde.

Kortom een leuke no-brainer aktiefilm die lekker weg kijkt...

reply
0
H
HarryCallehan
Jan 23, 2005

Het origineel is van 1973 met in de hoofdrol Jo Don Baker.

IMDB

Ik hoop dat deze '1973' versie binnenkort op R2 gaat uitkomen, deze film vond ik geweldig. De vervolgen met Bo Svenson waren iets minder. Er is zelfs nog een tv serie van gemaakt...

Ik ben erg benieuwd naar deze versie.

HC

reply
0
S
Seth__Gekko
Jan 24, 2005

Walking tall is mijns inziens een erg slecht, zelfs voor een no-brainer als dit.

Die morele boodschap in het gerechtshof is eigenlijk gewoon echt zielig, Knoxville was boven verwachting zelfs nog wel te pruimen.

reply
0
W
Worm
Jan 24, 2005

stingblow wrote: Ik ken The Rock al vanaf zn worsteltijd, daar ik Wrestlinfan ben. De man heeft echt een enorm charisma. Zijn films tot nu toe vind ik wel aardig. Nog geen echte uitschieter, maar toch leuke knokfilmpjes. Ik denk dat zn grote doorbraak dit jaar of anders volgend jaar wel zal komen, en dat ie, zoals al door meerdere wordt geroepen, de grote actiester van de toekomst gaat worden. Het is slechts wachten op een rol waar zn echte kwaliteiten uitblinken, iets wat tot nu toe niet is gebeurt. Ik gok zelf op Spy Hunter, of Johhny Bravo.

Ik vind het overigens altijd wel leuk om mensen over hem te horen, die hem niet kennen uit zijn worsteldagen. Die oordelen echt alleen op wat ze van hem zien in de films. Ze zullen nog verrast zijn, als ze hem in topvorm zien.

Helemaal mee eens. Ik ben ook een enorme fan van wrestling en heb heel wat wrestlingpartijen van hem gezien. Tot nu toe heeft hij gewoon nog niet de filmrol gehad, waar hij zijn echte kwaliteiten kan laten zien wat betreft acteren. Maar ben ervan overtuigd dat die rol er snel komt en ik heb goede hoop dat die er met Johhny Bravo komt.

reply
0
H
HarryCallehan
Feb 10, 2005

Net de film gezien.
Zoals ik verwachtte vond ik het origineel beter. Ik ben een fan van jaren 70 films dus dat is niet moeilijk. Aan de andere kant is dit wel weer eens verfissend 'ouderwets'..... Inderdaad gewoon lekker knokken...

HC

reply
0
W
Worm
Feb 10, 2005

GAAAAF :D

reply
0
S
Sneaker
Feb 25, 2005

Vandaag naar gekeken. Heerlijke film. Uiteraard niet al te serieus te nemen, maar heerlijke film met lekkere actie, goede knokscene's en een geweldige Rock. Overigens vond ik Johnny Knoxville in deze film ook echt geweldig.

Niet teveel zeuren over het voorspelbare verhaal, gewoon lekker genieten van lekkere actiescene's, goede knokscene's, erg goed spel van de cast en een flinke dosis humor.

reply
0
P
Philippe
Feb 25, 2005

Dit soort ouderwetse actiefilms wordt momenteel té weinig gemaakt, echt een verademing tussen al die (meestal) overhypte special effects spektakels.

reply
0
T
Tukkerfilmfreak
Feb 26, 2005

Vind the rock niks dus sla deze ff over.

reply
0
TG
The Gr8oNe
Jan 18, 2006

Lees net dat er een deel 2 aan komt van Walking Tall maar word wel een straight-to-dvd.

The Rock schijnt geen zin in deel 2 te hebben dus laat hij de eer aan Kevin Sorbo(Hercules) over voor de rol van Chris Vaughn.

reply
0
S
Sneaker
Jan 18, 2006

Hm. Een sequel zonder de originele cast, dat belooft niet veel goeds. Maar even de eerste beelden afwachten, maar kan me ook geen sequel bedenken die even goed, dan wel niet beter was met een totaal andere cast.

reply
0
P
Philippe
Jan 19, 2006

Een sequel zonder The Rock belooft niet veel goeds, en Kevin Sorbo maakt nu niet meteen grote indruk op mij.

reply
0