Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
NS
Nathan Strik
Bug in de censuur...
Dec 09, 2003

Normaal worden woorden als kut, godverdomme en kanker, netjes weggefiltert door de censuur. Wat blijkt echter als je (een gedeelte van) het woord een kleurcode geeft (zie broncode van deze post), dan staat het woord er wel gewoon. Voorbeeld: kut, godverdomme, kanker Zie ook: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=352770#352770 Ik vrees dat hier niks aan te doen is?

KK
Koen Koene
Dec 09, 2003

Dit is al langer bekend (ik heb het al eens eerder aangekaart), het kan ook simpelweg door andere tags te openen en direct te sluiten: dus kan[ b ][ /b ]ker (uiteraard zonder spaties) wordt kanker.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Dec 09, 2003

Das mooi kut dan.... :)

reply
0
NS
Nathan Strik
Dec 09, 2003

Is er geen aanpassing te maken voor het scriptje dat de censuur checkt om automatisch tags te filteren zodat de platte tekst overblijft?

Ik noem ook maar een dwarsstraat...

reply
0
AB
Alex van den Berg
Re: Bug in de censuur...
Dec 09, 2003

Nathan Strik wrote: Ik vrees dat hier niks aan te doen is?
Jawel.... Er vooral niet op het openbare forum over praten... :lol:
Of ben je het al tegengekomen? In dat geval even editten misschien? ;)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 09, 2003

Je kunt iemand b.v. ook helemaal de tering schelden godverdetering.... Het probleem is in dat geval de censuur ook gaat klussen met woorden als verbe******, schit****** etc... :D

edit: ik zie dat het losse woord wel de nek wordt omgedraaid... :twisted:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 09, 2003

Nathan Strik wrote: Is er geen aanpassing te maken voor het scriptje dat de censuur checkt om automatisch tags te filteren zodat de platte tekst overblijft?

Ik noem ook maar een dwarsstraat...
Keen sjlekt idee! (y)

De software zou eerst de tekst kunnen kopiëren en daaruit alle codes filteren. Deze "schone" tekst kan dan gechecked worden door de censuurroutines en vervolgens kunnen alles codes worden teruggeplaatst, met uitzondering van eventuele codes in een censuurwoord! :)

reply
0