Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Film Discussies
SG
Sam Van Ghelder
Sam Van Ghelder
Big Fish
Dec 11, 2003
Ik ben een rasechte fan van de films van Tim Burton, regisseur van onder meer de geniale komedies Beetlejuice en Mars Attacks!, en de prachtige films Batman, Edward Scissorhands en Sleepy Hollow. Graag zou ik wat meer willen weten over zijn nieuwste project, Big Fish. Deze film is gebaseerd op het boek van Daniel Wallace en in de hoofd- en bijrollen zien we onder andere Ewan McGregor, Albert Finney, Billy Crudup, Jessica Lange, Helena Bonham Carter, Alison Lohman en Danny DeVito. Weet er iemand wanneer deze prachtige film in België (want daar woon ik) zal uitgebracht worden? Ik ben er namelijk zeer op uit om dit kleine meesterwerkje te zien, velen noemen het immers de beste Tim Burton film tot nu toe. Alvast bedankt!
Dec 11, 2003
Ik ben een rasechte fan van de films van Tim Burton, regisseur van onder meer de geniale komedies Beetlejuice en Mars Attacks!, en de prachtige films Batman, Edward Scissorhands en Sleepy Hollow. Graag zou ik wat meer willen weten over zijn nieuwste project, Big Fish. Deze film is gebaseerd op het boek van Daniel Wallace en in de hoofd- en bijrollen zien we onder andere Ewan McGregor, Albert Finney, Billy Crudup, Jessica Lange, Helena Bonham Carter, Alison Lohman en Danny DeVito. Weet er iemand wanneer deze prachtige film in België (want daar woon ik) zal uitgebracht worden? Ik ben er namelijk zeer op uit om dit kleine meesterwerkje te zien, velen noemen het immers de beste Tim Burton film tot nu toe. Alvast bedankt!
E
Eddy
Eddy
Dec 11, 2003
In Nederland komt de film op 11 maart in de bioscoop. Ik neem aan dat ook in diezelfde tijd de film in België zal openen.
In Nederland komt de film op 11 maart in de bioscoop. Ik neem aan dat ook in diezelfde tijd de film in België zal openen.
reply
0
P
pavko
pavko
Dec 11, 2003
ehhh redelijk simpel te vinden op
http://www.imdb.com/title/tt0319061/releaseinfo
Release dates for
Big Fish (2003)
Belgium 17 March 2004
ehhh redelijk simpel te vinden op
http://www.imdb.com/title/tt0319061/releaseinfo
Release dates for
Big Fish (2003)
Belgium 17 March 2004
reply
0
B
Boullie
Boullie
Dec 11, 2003
De animatiefilm "The nightmare before Christmas" is anders ook niet te versmaden :-)
De animatiefilm "The nightmare before Christmas" is anders ook niet te versmaden :-)
reply
0
JC
Jeroen C
Jeroen C
Re: Tim Burton!
Dec 11, 2003
- Officiele site
- Trailer
Dec 11, 2003
Sam Van Ghelder wrote: * Knip Graag zou ik wat meer willen weten over zijn nieuwste project, Big Fish. Knip *
- Officiele site
- Trailer
reply
0
SG
Sam Van Ghelder
Sam Van Ghelder
Big Fish
Dec 12, 2003
Bedankt, allemaal. De site is gewoonweg prachtig. Ik kan amper wachten om in de bios te zitten! ( :lol: )
Dec 12, 2003
Bedankt, allemaal. De site is gewoonweg prachtig. Ik kan amper wachten om in de bios te zitten! ( :lol: )
reply
0
G
Gijs
Gijs
Feb 29, 2004
Ik heb deze film net in de bioscoop gezien en ben onder de indruk. Het is naar mijn mening een meesterwerk. De film is minder 'donker' dan andere Burton films en er wordt geweldig geacteerd (vooral door Albert Finney). Ik ben ook zeker van plan om de film nogmaals te gaan bekijken.
Ik heb deze film net in de bioscoop gezien en ben onder de indruk. Het is naar mijn mening een meesterwerk. De film is minder 'donker' dan andere Burton films en er wordt geweldig geacteerd (vooral door Albert Finney). Ik ben ook zeker van plan om de film nogmaals te gaan bekijken.
reply
0
B
Beschuitfluiter
Beschuitfluiter
Mar 08, 2004
Geweldig mooie film over het leven van Edward Bloom.
Ed Bloom ligt op sterven en zijn zoon heeft lang niet meer met hem gepraat. En áls ze al praatte, dan vertelde Ed alles in mooie verhaaltjes.
Ed's zoon wil zijn vader echt leren kennen en niet alleen de verhalen.
De film bestaat eigenlijk uit twee delen; het deel met de oude zieke Ed wordt in beeld gebracht als een willekeurig drama en zijn levensverhaal wat echt op de Tim Burton manier in beeld is gebracht.
De verhalen zijn geweldig, mooi en fantasierijk op een manier zoals alleen Tim Burton die kan maken.
Het einde is gewoon mooi en ontroerend met een knipoog. Ik heb echt zwaar genoten van de film en ben van mening dat dit echt een van de beste, zo niet de beste film van Tim Burton is.
In de hoofdrol zien we Ewan McGregor als de jonge Ed Bloom. Ook zien we Steve Buscemi nog terug in een leuke bijrol evenals Helena Bonham Carter die we kennen uit Fight Club.
De film deed mij heel lichtjes denken aan Forrest Gump; in die film zag je dingen waarbij je dacht van 'ja hoor!...' zoals het smilie-gezicht op het shirt waarmee forrest zijn gezicht afveegt. Dat soort dingen, daar bestaat het verhaal van Ed Bloom volledig uit, en daar moet je wel van houden...
Geweldig mooie film over het leven van Edward Bloom.
Ed Bloom ligt op sterven en zijn zoon heeft lang niet meer met hem gepraat. En áls ze al praatte, dan vertelde Ed alles in mooie verhaaltjes.
Ed's zoon wil zijn vader echt leren kennen en niet alleen de verhalen.
De film bestaat eigenlijk uit twee delen; het deel met de oude zieke Ed wordt in beeld gebracht als een willekeurig drama en zijn levensverhaal wat echt op de Tim Burton manier in beeld is gebracht.
De verhalen zijn geweldig, mooi en fantasierijk op een manier zoals alleen Tim Burton die kan maken.
Het einde is gewoon mooi en ontroerend met een knipoog. Ik heb echt zwaar genoten van de film en ben van mening dat dit echt een van de beste, zo niet de beste film van Tim Burton is.
In de hoofdrol zien we Ewan McGregor als de jonge Ed Bloom. Ook zien we Steve Buscemi nog terug in een leuke bijrol evenals Helena Bonham Carter die we kennen uit Fight Club.
De film deed mij heel lichtjes denken aan Forrest Gump; in die film zag je dingen waarbij je dacht van 'ja hoor!...' zoals het smilie-gezicht op het shirt waarmee forrest zijn gezicht afveegt. Dat soort dingen, daar bestaat het verhaal van Ed Bloom volledig uit, en daar moet je wel van houden...
reply
0
A
angel20
angel20
big fish
Mar 08, 2004
Ik heb hem inmiddels ook al gezien in de bios en ik vond hem een beetje tegen vallen ik had iets meer van het verhaal verwacht maar de special effects waren wel mooi.En je moet er inderdaad van houden ik ben nooit zo'n fan geweest van die vage films. :lol:
Mar 08, 2004
Ik heb hem inmiddels ook al gezien in de bios en ik vond hem een beetje tegen vallen ik had iets meer van het verhaal verwacht maar de special effects waren wel mooi.En je moet er inderdaad van houden ik ben nooit zo'n fan geweest van die vage films. :lol:
reply
0
HB
Harry B.
Harry B.
Mar 08, 2004
Burtons kennende zal het wel weer een topper zijn! Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in :D
Burtons kennende zal het wel weer een topper zijn! Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in :D
reply
0
J
jOzh
jOzh
Mar 08, 2004
Ik vond het een erg vermakelijke film. Heerlijk aparte sfeer, veel grappige vondsten. Het verhaal stelt niet bijster veel voor maar dat kon mij eigenlijk weinig schelen.
Gisteren Paycheck gezien en dan ben je toch blij dat er ook nog van die aparte films als Big Fish gemaakt worden ;)
Ik vond het een erg vermakelijke film. Heerlijk aparte sfeer, veel grappige vondsten. Het verhaal stelt niet bijster veel voor maar dat kon mij eigenlijk weinig schelen.
Gisteren Paycheck gezien en dan ben je toch blij dat er ook nog van die aparte films als Big Fish gemaakt worden ;)
reply
0
C
chiwaicheung
chiwaicheung
Mar 08, 2004
Ik vond Big fish wel een mooie film. Gewoon een leuk sprookje in de trant van Edward Scissorshand, maar dan minder donker.
Maar ik vind het niet per se de beste film van Tim Burton tot nu toe. Wat is de beste ? Het is gewoon even een andere soort film dan wat je van hem gewend bent.
Ik vond Big fish wel een mooie film. Gewoon een leuk sprookje in de trant van Edward Scissorshand, maar dan minder donker.
Maar ik vind het niet per se de beste film van Tim Burton tot nu toe. Wat is de beste ? Het is gewoon even een andere soort film dan wat je van hem gewend bent.
reply
0
R
RemcoZ
RemcoZ
Mar 08, 2004
Lijkt me een bijzondere film. Ik heb hem nog niet gezien, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een bioscoopbezoekje af ga leggen :D
Lijkt me een bijzondere film. Ik heb hem nog niet gezien, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een bioscoopbezoekje af ga leggen :D
reply
0
H
Hanna
Hanna
Mar 09, 2004
ben erg benieuwd.. lijkt me een superfilm, maar ook een beetje vaag misschien??
ben erg benieuwd.. lijkt me een superfilm, maar ook een beetje vaag misschien??
reply
0
G
Gijs
Gijs
Mar 10, 2004
Ik vond de film absoluut niet vaag. Ik denk dat de film de intentie heeft om mensen aan te zetten tot een fantasierijk leven. Het volgende stuk uit het Parool geeft volgens mij wel goed aan waar het in de film om draait.
Big fish is een geweldig pleidooi voor een fantasierijk leven. Will wil de waarheid weten over zijn vader, maar begrijpt niet dat de halve waarheden en fantasieverhalen deel uitmaken van de waarheid. Edward Bloom wilde in de illusie leven dat hij een niet te vangen grote vis was. Natuurlijk wist hij dat zijn leven even klein of groot was als dat van iedereen, maar met zijn fantasie hield hij het leven dragelijk. Zijn benadering getuigde van wijsheid.
Ik vond de film absoluut niet vaag. Ik denk dat de film de intentie heeft om mensen aan te zetten tot een fantasierijk leven. Het volgende stuk uit het Parool geeft volgens mij wel goed aan waar het in de film om draait.
Big fish is een geweldig pleidooi voor een fantasierijk leven. Will wil de waarheid weten over zijn vader, maar begrijpt niet dat de halve waarheden en fantasieverhalen deel uitmaken van de waarheid. Edward Bloom wilde in de illusie leven dat hij een niet te vangen grote vis was. Natuurlijk wist hij dat zijn leven even klein of groot was als dat van iedereen, maar met zijn fantasie hield hij het leven dragelijk. Zijn benadering getuigde van wijsheid.
reply
0
N
Nancy
Nancy
D
dimension
dimension
Mar 16, 2004
kep em in de bios gezien, eerst begon paycheck..hadden ze verkeerde film drin gestopt..GOOOO MINERVA :)
Hij was wel leuk, maar iets te saai voor mij
kep em in de bios gezien, eerst begon paycheck..hadden ze verkeerde film drin gestopt..GOOOO MINERVA :)
Hij was wel leuk, maar iets te saai voor mij
reply
0
S
skank
skank
Mar 19, 2004
gisteren gezien, goeie film, maar niet zoooooooo goed
had er meer van verwacht, toch van tim burton, hij is inderdaad minder donker dan zijn andere films..
7/10 en komt niet in mijn verlanglijstje v dvds
gisteren gezien, goeie film, maar niet zoooooooo goed
had er meer van verwacht, toch van tim burton, hij is inderdaad minder donker dan zijn andere films..
7/10 en komt niet in mijn verlanglijstje v dvds
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Mar 19, 2004
Deze film vond ik iets minder van Tim Burton, ik hou meer van de donkere Tim Burton. Het verhaal wordt op een zeer leuke manier verteld, zeer fantasierijk :wink: , maar toch mist het verhaal/film iets.
Een 7/10.
Deze film vond ik iets minder van Tim Burton, ik hou meer van de donkere Tim Burton. Het verhaal wordt op een zeer leuke manier verteld, zeer fantasierijk :wink: , maar toch mist het verhaal/film iets.
Een 7/10.
reply
0
SG
Sam Van Ghelder
Sam Van Ghelder
Prachtig!
Mar 21, 2004
Misschien niet de beste film van Burton, maar toch een zeer aangenaam en prachtig weergegeven werkje. Deze wil ik zo snel mogelijk in mijn collectie, mooi tussen Batman, Edward Scissorhands en Sleepy Hollow. Unieke film.
Mar 21, 2004
Misschien niet de beste film van Burton, maar toch een zeer aangenaam en prachtig weergegeven werkje. Deze wil ik zo snel mogelijk in mijn collectie, mooi tussen Batman, Edward Scissorhands en Sleepy Hollow. Unieke film.
reply
0
B
Beloved
Beloved
Mar 29, 2004
Ik vond hem echt helemaal fantastisch, dus vroeg ik me af of er misschien al een Regio2 release datum is? Kan ik daar weer naar uitkijken ;)
Ik vond hem echt helemaal fantastisch, dus vroeg ik me af of er misschien al een Regio2 release datum is? Kan ik daar weer naar uitkijken ;)
reply
0
NS
Niels Simons
Niels Simons
Mar 29, 2004
ik lees net dat ie pas begin juni uit gaat komen...
das dan zelfs nog regio2UK,dus de nl kan nog langer duren...
de regio1 komt eind april al uit!!
dat wordt geen moeilijke keuze...
binnenkort nog es bekijken denk ik.
mazzel,niels
ik lees net dat ie pas begin juni uit gaat komen...
das dan zelfs nog regio2UK,dus de nl kan nog langer duren...
de regio1 komt eind april al uit!!
dat wordt geen moeilijke keuze...
binnenkort nog es bekijken denk ik.
mazzel,niels
reply
0
B
Beloved
Beloved
Mar 29, 2004
Helaas heb ik geen regiovrije speler, maar ik las ergens dat de dvd beschermd is en dus niet op alle regiovrije spelers kan. Begin juni duurt nog niet zo heel lang, toch? Een beetje geduld kan er ook nog wel bij :P
Helaas heb ik geen regiovrije speler, maar ik las ergens dat de dvd beschermd is en dus niet op alle regiovrije spelers kan. Begin juni duurt nog niet zo heel lang, toch? Een beetje geduld kan er ook nog wel bij :P
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Mar 29, 2004
Absolute topper van het jaar totnutoe!
27 april istie r1 uit..heb em al besteld (y)
Absolute topper van het jaar totnutoe!
27 april istie r1 uit..heb em al besteld (y)
reply
0
D
Drexl
Drexl
On a side note: I'm back!!!!
Mar 30, 2004
Na twee maanden internet problemen en flippende computers is het eindelijk voorbij! Not to get corny or shit but I missed this forum!
Ah, what better way to start than express my love for Big Fish!
Prachtige film maar dat was voor mij a given want ik ben een echte Burton junkie die zelfs Apes nog wist te waarderen (hoewel het de zwakste film van Burton is). Fish was sneaky en wist me te raken. Erg ontroerend. Zeemzoet in the best possible way. En ik haat anders zeemzoete toestanden! Geniaal.
Drexl
Mar 30, 2004
Na twee maanden internet problemen en flippende computers is het eindelijk voorbij! Not to get corny or shit but I missed this forum!
Prachtige film maar dat was voor mij a given want ik ben een echte Burton junkie die zelfs Apes nog wist te waarderen (hoewel het de zwakste film van Burton is). Fish was sneaky en wist me te raken. Erg ontroerend. Zeemzoet in the best possible way. En ik haat anders zeemzoete toestanden! Geniaal.
Drexl
reply
0
D
Drexl
Drexl
On a side note: I'm back!!!!
Mar 30, 2004
Drexl
Mar 30, 2004
Drexl
reply
0
DG
Daan de G.
Daan de G.
Apr 04, 2004
Geweldige film, ontroerend en grappig tegelijk!
[spoiler:01c6924767]
vooral die grap over de melkman was geweldig :)[/spoiler:01c6924767]
Geweldige film, ontroerend en grappig tegelijk!
[spoiler:01c6924767]
vooral die grap over de melkman was geweldig :)[/spoiler:01c6924767]
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Apr 26, 2004
Half uur geleden gekeken en wat een geweldige film (y)
Lijkt inderdaad op sommige momenten op Forrest Gump, maar dan op een eigen manier natuurlijk. Acteerwerk en het verhaal vond ik subliem !
Mooi uitgevoerd en absoluut een aanrader (y)
Half uur geleden gekeken en wat een geweldige film (y)
Lijkt inderdaad op sommige momenten op Forrest Gump, maar dan op een eigen manier natuurlijk. Acteerwerk en het verhaal vond ik subliem !
Mooi uitgevoerd en absoluut een aanrader (y)
reply
0
A
AnnaEvers
AnnaEvers
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Apr 27, 2004
Des te eerder mogen we 'em verwachten op DVD. En ik zit er met smart op te wachten :D
Des te eerder mogen we 'em verwachten op DVD. En ik zit er met smart op te wachten :D
reply
0
HB
Harry B.
Harry B.
Apr 28, 2004
Verbaast me niks. Er is in de media nauwlijks aandacht aan besteed.
AnnaEvers wrote: Deze film was al na 1 week uit de bios??? grote flop dus hier in nederland
Verbaast me niks. Er is in de media nauwlijks aandacht aan besteed.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Apr 28, 2004
Waar haal je die wijsheid vandaan?!? :?
Ik heb hem een paar weken terug nog gezien in Nijmegen en de opkomst was redelijk voor zo´n low-profile film.
Je hebt wel gelijk dat het in Nederland (helaas) een film is die het minder goed doet. Hopenlijk krijgt deze film in de DVD-herkansing meer de waardering die hij verdient. :)
AnnaEvers wrote: Deze film was al na 1 week uit de bios???
Waar haal je die wijsheid vandaan?!? :?
Ik heb hem een paar weken terug nog gezien in Nijmegen en de opkomst was redelijk voor zo´n low-profile film.
Je hebt wel gelijk dat het in Nederland (helaas) een film is die het minder goed doet. Hopenlijk krijgt deze film in de DVD-herkansing meer de waardering die hij verdient. :)
reply
0
D
Drexl
Drexl
flop?!
Apr 29, 2004
Hier in België was Fish ook een flop. Hij draaide weliswaar iets langer dan in Nederland (één week?! - dzjeezes) maar voor het grootste deel enkel op onmogelijke uren. Dat is natuurlijk erg jammer want Fish is zowat het beste dat ik dit jaar al heb gezien (naast Kill Bill Vol. 2 en 21 Grams). Het feit dat een prent zoals Along Came Polly (zo'n typische prent die een heleboel "we weten niet welke film we gaan zien maar het is toch maar voor de fun" mensen lokt) hier een matig succes is bewijst nog maar eens de staat van het grootste deel van het bioscooppubliek. Ik doe daar geen afbreuk aan, iedereen mag zijn mening hebben, maar dan hebben we ook geen recht om te zeuren over wat uit Hollywood komt. De mensen gaan kijken en het geld komt binnen.
Apr 29, 2004
Hier in België was Fish ook een flop. Hij draaide weliswaar iets langer dan in Nederland (één week?! - dzjeezes) maar voor het grootste deel enkel op onmogelijke uren. Dat is natuurlijk erg jammer want Fish is zowat het beste dat ik dit jaar al heb gezien (naast Kill Bill Vol. 2 en 21 Grams). Het feit dat een prent zoals Along Came Polly (zo'n typische prent die een heleboel "we weten niet welke film we gaan zien maar het is toch maar voor de fun" mensen lokt) hier een matig succes is bewijst nog maar eens de staat van het grootste deel van het bioscooppubliek. Ik doe daar geen afbreuk aan, iedereen mag zijn mening hebben, maar dan hebben we ook geen recht om te zeuren over wat uit Hollywood komt. De mensen gaan kijken en het geld komt binnen.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Apr 29, 2004
Hoe komt iedereen er toch bij dat hij hier in NL maar één week heeft gedraaid?!?
Is echt wel wat langer geweest hoor... hoe kan ik hem anders een paar weken na de release nog in de bios hebben gezien?!? :lol:
Hoe komt iedereen er toch bij dat hij hier in NL maar één week heeft gedraaid?!?
Is echt wel wat langer geweest hoor... hoe kan ik hem anders een paar weken na de release nog in de bios hebben gezien?!? :lol:
reply
0
DG
Daan de G.
Daan de G.
Apr 29, 2004
in de ene bioscoop wat langer dan de andere denk ik ;) Nederland zal vast wel wat meer bioscopen hebben ;)
Nathan Strik wrote: Hoe komt iedereen er toch bij dat hij hier in NL maar één week heeft gedraaid?!?
in de ene bioscoop wat langer dan de andere denk ik ;) Nederland zal vast wel wat meer bioscopen hebben ;)
reply
0
P
Pleun
Pleun
May 02, 2004
Voor de liefhebbers: in Cinerama in Rotterdam draait ie nog!
http://www.cineramabios.nl/cinerama/
Voor de liefhebbers: in Cinerama in Rotterdam draait ie nog!
http://www.cineramabios.nl/cinerama/
reply
0
B
Beloved
Beloved
Jun 13, 2004
Al iets bekend over de regio 2 NL release datum...? Ik kan er zelf nergens iets over vinden.
Al iets bekend over de regio 2 NL release datum...? Ik kan er zelf nergens iets over vinden.
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Jun 13, 2004
In Duitsland komt ie in december pas dus ik verwacht dat de R2 NL iets eerder uitkomt, augustus of september schat ik als het een beetje meezit.
In Duitsland komt ie in december pas dus ik verwacht dat de R2 NL iets eerder uitkomt, augustus of september schat ik als het een beetje meezit.
reply
0
S
scheur
scheur
Jun 14, 2004
Vond dit ook een hele mooie film( mijn vriendin moest er een klein traantje bij wegpinken)en hoop deze ook gauw in mijn collectie te mogen verwelkomen!!!!! :wink:
Vond dit ook een hele mooie film( mijn vriendin moest er een klein traantje bij wegpinken)en hoop deze ook gauw in mijn collectie te mogen verwelkomen!!!!! :wink:
reply
0
B
Beloved
Beloved
Jul 26, 2004
release datum is 9 september! (volgens freerecordshop.nl, NLStore, BseenDVD, Lapis).
Nog even wachten dus!
release datum is 9 september! (volgens freerecordshop.nl, NLStore, BseenDVD, Lapis).
Nog even wachten dus!
reply
0
W
Wizz-Art
Wizz-Art
Jul 27, 2004
Wachten is soms wel heeel moeilijk :cry:
Beloved wrote: release datum is 9 september! (volgens freerecordshop.nl, NLStore, BseenDVD, Lapis).
Nog even wachten dus!
reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Joost v.d. Ham
Jul 27, 2004
Oh, deze film is echt geweldig. Heb dik 2 uur zitten te genieten van een heerlijk sprookje. Absolute aanrader!
Oh, deze film is echt geweldig. Heb dik 2 uur zitten te genieten van een heerlijk sprookje. Absolute aanrader!
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Jul 27, 2004
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. [spoiler:609fb44ff0]Die reus is geweldig (y)[/spoiler:609fb44ff0]
Joost v.d. Ham wrote: Oh, deze film is echt geweldig. Heb dik 2 uur zitten te genieten van een heerlijk sprookje. Absolute aanrader!
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. [spoiler:609fb44ff0]Die reus is geweldig (y)[/spoiler:609fb44ff0]
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jul 27, 2004
Mark de Jong wrote:Morgen even de R3 giftset van het postkantoor ophalen. Ben zeer benieuwd. :)Joost v.d. Ham wrote: Oh, deze film is echt geweldig. Heb dik 2 uur zitten te genieten van een heerlijk sprookje. Absolute aanrader!
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. [spoiler:9b2875ad66]Die reus is geweldig (y)[/spoiler:9b2875ad66]
reply
0
D
Dr_evil
Dr_evil
Jul 27, 2004
Ik heb 'm nu een paar keer gezien en het is gewoon één van m'n favo films geworden.. Heerlijke film.
Deed me op één of andere manier denken aan The Majestic, maar waarom :?
Ik heb 'm nu een paar keer gezien en het is gewoon één van m'n favo films geworden.. Heerlijke film.
Deed me op één of andere manier denken aan The Majestic, maar waarom :?
reply
0
B
Beloved
Beloved
Jul 27, 2004
Die is echt om van te kwijlen... jammer dat mijn speler niet regiovrij is :evil:
Lex v/d Moolen wrote:Morgen even de R3 giftset van het postkantoor ophalen. Ben zeer benieuwd. :)[/quote]Mark de Jong wrote: [quote=Joost v.d. Ham]Oh, deze film is echt geweldig. Heb dik 2 uur zitten te genieten van een heerlijk sprookje. Absolute aanrader!
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. [spoiler:b612fa6e8c]Die reus is geweldig (y)[/spoiler:b612fa6e8c]
Die is echt om van te kwijlen... jammer dat mijn speler niet regiovrij is :evil:
reply
0
F
Frank
Frank
Aug 08, 2004
De cover van de Nederlandse release (gevonden op www.dvd-home.nl):
[img]http://www.dvd-home.nl/pers/images/columbia/bigfish/bfinlay.jpg[/img]
De cover van de Nederlandse release (gevonden op www.dvd-home.nl):
reply
0
W
Wizz-Art
Wizz-Art
Aug 08, 2004
Niks op aan te merken, is gewoon mooi!
Frank wrote: De cover van de Nederlandse release (gevonden op www.dvd-home.nl):
Niks op aan te merken, is gewoon mooi!
reply
0
M
MGdutch
MGdutch
Aug 08, 2004
Prachtige cover inderdaad alleen jammer van de gouden rand aan de bovenkant. Het lijkt me echt een hele leuke/goede film die ik waarschijnlijk 'blind' zal aanschaffen.
Prachtige cover inderdaad alleen jammer van de gouden rand aan de bovenkant. Het lijkt me echt een hele leuke/goede film die ik waarschijnlijk 'blind' zal aanschaffen.
reply
0
W
Wizz-Art
Wizz-Art
Aug 08, 2004
Die gouden rand vind ik niet erg, staat tenminste nuttige info op zoals oscar nominaties en prijzen die de film gewonnen heeft...in tegenstelling tot die loze gele balken (RCV) waar Two disc special edition ofzo op staat.
MGdutch wrote: Prachtige cover inderdaad alleen jammer van de gouden rand aan de bovenkant. Het lijkt me echt een hele leuke/goede film die ik waarschijnlijk 'blind' zal aanschaffen.
Die gouden rand vind ik niet erg, staat tenminste nuttige info op zoals oscar nominaties en prijzen die de film gewonnen heeft...in tegenstelling tot die loze gele balken (RCV) waar Two disc special edition ofzo op staat.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Aug 08, 2004
Die is echt om van te kwijlen... jammer dat mijn speler niet regiovrij is :evil:[/quote]Toch misschien eens laten doen ;)
Een prachtige set met eveneens prachtige cover.
[img]http://www.cafedvd.co.kr/image/bigimg/19521.jpg[/img]
En de film? Ja, een prachtig verteld en verfilmd sprookje. 8)
Wat een karakters! :D
Ben nu ook benieuwd naar Burton's nieuwe project; Charlie and the Chocolade Factory naar Roald Dahl's boek.
Beloved wrote:Morgen even de R3 giftset van het postkantoor ophalen. Ben zeer benieuwd. :)[/quote]Lex v/d Moolen wrote: [quote=Mark de Jong][quote=Joost v.d. Ham]Oh, deze film is echt geweldig. Heb dik 2 uur zitten te genieten van een heerlijk sprookje. Absolute aanrader!
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. [spoiler:8db258e5fe]Die reus is geweldig (y)[/spoiler:8db258e5fe]
Die is echt om van te kwijlen... jammer dat mijn speler niet regiovrij is :evil:[/quote]Toch misschien eens laten doen ;)
Ben nu ook benieuwd naar Burton's nieuwe project; Charlie and the Chocolade Factory naar Roald Dahl's boek.
reply
0
B
Beloved
Beloved
Aug 08, 2004
Ben nu ook benieuwd naar Burton's nieuwe project; Charlie and the Chocolade Factory naar Roald Dahl's boek.[/quote]
Mwah volgens mij is het goedkoper om zo'n goedkope regio-vrije dvd speler te kopen bij de Mediamarkt dan om degene die ik nu heb regiovrij te maken.
Staat wel een beetje aso alleen, 2 dvd spelers op elkaar :oops:
Lex v/d Moolen wrote:Morgen even de R3 giftset van het postkantoor ophalen. Ben zeer benieuwd. :)[/quote]Beloved wrote: [quote=Lex v/d Moolen][quote=Mark de Jong][quote=Joost v.d. Ham]Oh, deze film is echt geweldig. Heb dik 2 uur zitten te genieten van een heerlijk sprookje. Absolute aanrader!
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. [spoiler:cb1dc1dc76]Die reus is geweldig (y)[/spoiler:cb1dc1dc76]
Ben nu ook benieuwd naar Burton's nieuwe project; Charlie and the Chocolade Factory naar Roald Dahl's boek.[/quote]
Mwah volgens mij is het goedkoper om zo'n goedkope regio-vrije dvd speler te kopen bij de Mediamarkt dan om degene die ik nu heb regiovrij te maken.
reply
0
C
chaos
chaos
Aug 08, 2004
Doe dat nu maar en je zult er geen spijt van hebben, beloved ;).
Je beurs echter wel :shock:
Doe dat nu maar en je zult er geen spijt van hebben, beloved ;).
Je beurs echter wel :shock:
reply
0
EH
Evil Hobbit
Evil Hobbit
Aug 08, 2004
Ik heb een philips en die maak je gewoon regio vrij met je afstandbediening. Is volgens mij standaard bij de nieuwere speler van hun. Bij mij was het laadje open 4 maal de 9 en dan de regio: 0 dan weer laatje dicht. Voila 8)
Ik heb een philips en die maak je gewoon regio vrij met je afstandbediening. Is volgens mij standaard bij de nieuwere speler van hun. Bij mij was het laadje open 4 maal de 9 en dan de regio: 0 dan weer laatje dicht. Voila 8)
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Aug 08, 2004
Maar als een regiovrije koopt hoef je die andere toch niet meer te gebruiken?
Beloved wrote: Staat wel een beetje aso alleen, 2 dvd spelers op elkaar :oops:Welnee joh, waarom? :wink:
Maar als een regiovrije koopt hoef je die andere toch niet meer te gebruiken?
reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Joost v.d. Ham
Aug 08, 2004
Nee hoor, staat best ok ;)
Beloved wrote:
Nee hoor, staat best ok ;)
reply
0
W
Wizz-Art
Wizz-Art
Aug 08, 2004
[quote="Beloved
Staat wel een beetje aso alleen, 2 dvd spelers op elkaar :oops:[/quote]
En bedankt he :cry:
[quote="Beloved
Staat wel een beetje aso alleen, 2 dvd spelers op elkaar :oops:[/quote]
En bedankt he :cry:
reply
0
GL
Gerben van der Leun
Gerben van der Leun
Aug 09, 2004
Hier even een reactie vanuit het Sighetfestival in Budapest, Big Fish draaide tot voor kort nog steeds in Nederland. Cinerama Rotterdam heeft de film heel lang in het draaischema laten zitten.
Hier even een reactie vanuit het Sighetfestival in Budapest, Big Fish draaide tot voor kort nog steeds in Nederland. Cinerama Rotterdam heeft de film heel lang in het draaischema laten zitten.
reply
0
S
Sicco
Sicco
Aug 16, 2004
Wat een prachtige film was dit zeg! Heb hem gisteravond bekeken. Daarna meteen de extra's. Maar die reus ziet er dus gewoon echt zo uit he! En die stem ook! Ik wist niet wat ik zag.... :)
Wat een prachtige film was dit zeg! Heb hem gisteravond bekeken. Daarna meteen de extra's. Maar die reus ziet er dus gewoon echt zo uit he! En die stem ook! Ik wist niet wat ik zag.... :)
reply
0
W
Wizz-Art
Wizz-Art
Sep 08, 2004
Het was het lange wachten meer dan waard...
Heeft werkelijk al mn verwachtingen overtroffen en is meteen imo de beste Burton :P
Wizz-Art wrote:Beloved wrote: release datum is 9 september! (volgens freerecordshop.nl, NLStore, BseenDVD, Lapis).
Nog even wachten dus!
Het was het lange wachten meer dan waard...
Heeft werkelijk al mn verwachtingen overtroffen en is meteen imo de beste Burton :P
reply
0
RB
Richard B.
Richard B.
Sep 11, 2004
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien: goeie film! Een beetje een revanche voor Burton na Planet of the Apes, Sleepy Hollow en Mars Attacks! die ik alle drie een beetje 'zielloos' vond. Het verhaaltje heeft niet zoveel om het lijf maar het is gewoon een erg lekkere combinatie van een fantasy/realistisch verhaal met veel humor en de juiste dosis melodrama. Deze ga ik zeker nog wel eens op DVD aanschaffen.
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien: goeie film! Een beetje een revanche voor Burton na Planet of the Apes, Sleepy Hollow en Mars Attacks! die ik alle drie een beetje 'zielloos' vond. Het verhaaltje heeft niet zoveel om het lijf maar het is gewoon een erg lekkere combinatie van een fantasy/realistisch verhaal met veel humor en de juiste dosis melodrama. Deze ga ik zeker nog wel eens op DVD aanschaffen.
reply
0
S
spielberg_rules
spielberg_rules
Sep 17, 2004
Sublieme film inderdaad. Voor mij trouwens Burton's beste. Het is één van zijn weinige films (vind ik) die ook echt iets te zeggen heeft, en dat gecombineerd met Burton's grote regietalent (cinematografie, décors, muziek,....) en een heerlijk orgineel scenario. Ook de andere films van Burton zijn natuurlijk goed, maar eindelijk komt Burton met een film die verder gaat dan puur fantasy. Een orgineel verhaal over leven, dood,.... Prachtig geacteerd ook trouwens en vol ontroerende scènes (badkuip, einde,...)
Zonder enige twijfel één van de beste films van het afgelopen jaar en schandalig onderschat, zowel door het publiek als door de Oscarjury.
Gelukkig is er nog DVD om dat schandaal nog een beetje recht te trekken.
Hopelijk laat men Burton gewoon verder z'n meesterwerkjes maken, een ware verademing in de cliché-matige wereld.
Sublieme film inderdaad. Voor mij trouwens Burton's beste. Het is één van zijn weinige films (vind ik) die ook echt iets te zeggen heeft, en dat gecombineerd met Burton's grote regietalent (cinematografie, décors, muziek,....) en een heerlijk orgineel scenario. Ook de andere films van Burton zijn natuurlijk goed, maar eindelijk komt Burton met een film die verder gaat dan puur fantasy. Een orgineel verhaal over leven, dood,.... Prachtig geacteerd ook trouwens en vol ontroerende scènes (badkuip, einde,...)
Zonder enige twijfel één van de beste films van het afgelopen jaar en schandalig onderschat, zowel door het publiek als door de Oscarjury.
Gelukkig is er nog DVD om dat schandaal nog een beetje recht te trekken.
Hopelijk laat men Burton gewoon verder z'n meesterwerkjes maken, een ware verademing in de cliché-matige wereld.
reply
0
EH
Evil Hobbit
Evil Hobbit
Sep 18, 2004
Vind dat de mensen van de academy award wel heel erg langs deze film heen gekeken hebben. Hij had naar mijn mening heel wat meer nominaties mogen krijgen dan de soundtrack, die overigens ook erg goed is natuurlijk, maar ik vind dat Burton nu wel eens erkenning mag krijgen als Regisseur bij de academy en niet alleen bij de globes.
Vind dat de mensen van de academy award wel heel erg langs deze film heen gekeken hebben. Hij had naar mijn mening heel wat meer nominaties mogen krijgen dan de soundtrack, die overigens ook erg goed is natuurlijk, maar ik vind dat Burton nu wel eens erkenning mag krijgen als Regisseur bij de academy en niet alleen bij de globes.
reply
0
RG
Roberto G
Roberto G
Oct 06, 2004
Net klaar met kijken , en ook ik vind het een geweldige film, heerlijke sfeer en ontroerend , heb echt 2 uur genoten !
Eindelijk weer eens niet zo,n standaard film maar gewoon uniek !
Net klaar met kijken , en ook ik vind het een geweldige film, heerlijke sfeer en ontroerend , heb echt 2 uur genoten !
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Oct 06, 2004
Heb deze film ook pas gezien en het is inderdaad een topper!
Roberto G wrote: Net klaar met kijken , en ook ik vind het een geweldige film, heerlijke sfeer en ontroerend , heb echt 2 uur genoten !
Heb deze film ook pas gezien en het is inderdaad een topper!
reply
0
PB
pieter bond
pieter bond
Re: flop?!
Feb 19, 2005
Hier ga ik volledig mee akkoord.Ik vond Big Fish één van de prachtigste films van de laatste 3 jaar.
Nog zo'n voorbeelden van films die amper in de Belgische bioscopen werden gedraaid:
Eternal Sunshine of the spotless mind(na amper een paar weken uit de cinema)
Finding Neverland(Word op onmogelijke uren gedraaid)
Feb 19, 2005
Drexl wrote: Hier in België was Fish ook een flop. Hij draaide weliswaar iets langer dan in Nederland (één week?! - dzjeezes) maar voor het grootste deel enkel op onmogelijke uren. Dat is natuurlijk erg jammer want Fish is zowat het beste dat ik dit jaar al heb gezien (naast Kill Bill Vol. 2 en 21 Grams). Het feit dat een prent zoals Along Came Polly (zo'n typische prent die een heleboel "we weten niet welke film we gaan zien maar het is toch maar voor de fun" mensen lokt) hier een matig succes is bewijst nog maar eens de staat van het grootste deel van het bioscooppubliek. Ik doe daar geen afbreuk aan, iedereen mag zijn mening hebben, maar dan hebben we ook geen recht om te zeuren over wat uit Hollywood komt. De mensen gaan kijken en het geld komt binnen.
Hier ga ik volledig mee akkoord.Ik vond Big Fish één van de prachtigste films van de laatste 3 jaar.
Nog zo'n voorbeelden van films die amper in de Belgische bioscopen werden gedraaid:
Eternal Sunshine of the spotless mind(na amper een paar weken uit de cinema)
Finding Neverland(Word op onmogelijke uren gedraaid)
reply
0
H
Hankster
Hankster
Feb 19, 2005
Alweer een aantal weken geleden dat ik deze film heb gezien .. dus toch even reageren hier; wat een meesterlijke film zeg!
Ookal had ik iets meer van het einde verwacht .. of beter gezegd; een totaal ander einde verwacht. Maar dat doet niets af aan de originaliteit, het sterke acteerwerk (vooral Steve Buscemi steelde de show met zijn niet erg grote maar toch erg hilarische rol!) en de plaatjes van beelden. Want één ding is zeker; dit is toch wel een van de meest oogstrelende films die ik ooit heb gezien :)
Alweer een aantal weken geleden dat ik deze film heb gezien .. dus toch even reageren hier; wat een meesterlijke film zeg!
Ookal had ik iets meer van het einde verwacht .. of beter gezegd; een totaal ander einde verwacht. Maar dat doet niets af aan de originaliteit, het sterke acteerwerk (vooral Steve Buscemi steelde de show met zijn niet erg grote maar toch erg hilarische rol!) en de plaatjes van beelden. Want één ding is zeker; dit is toch wel een van de meest oogstrelende films die ik ooit heb gezien :)
reply
0
PH
Paul H.
Paul H.
Feb 19, 2005
Eerste keer dat ik de film zag vond ik hem enorm tegenvallen, de film nu 2x gezien en vind hem toch wat hebben zodat ik zowaar tot aanschaf ben overgegaan voor de superieure R3 uitgave boven de R2 uitgave die toch wel teleurstellend is.
De karakters vond ik eerst erg overdreven maar nu hebben ze wel wat en er wordt ook nog eens op zo'n manier neergezet dat je een klein beetje in de beste man gelooft.
Eerste keer dat ik de film zag vond ik hem enorm tegenvallen, de film nu 2x gezien en vind hem toch wat hebben zodat ik zowaar tot aanschaf ben overgegaan voor de superieure R3 uitgave boven de R2 uitgave die toch wel teleurstellend is.
De karakters vond ik eerst erg overdreven maar nu hebben ze wel wat en er wordt ook nog eens op zo'n manier neergezet dat je een klein beetje in de beste man gelooft.
reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Cyrus the Virus
Mar 08, 2005
Ik heb de film nog nooit gezien, maar hij lijkt me wel leuk (denk ik). Is het wel waard om de gewone R2NL versie te kopen? Overtuig me ff om 'm te kopen mensen! :wink:
Ik heb de film nog nooit gezien, maar hij lijkt me wel leuk (denk ik). Is het wel waard om de gewone R2NL versie te kopen? Overtuig me ff om 'm te kopen mensen! :wink:
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Mar 08, 2005
gewoon doen dus!
Cyrus the Virus wrote: Ik heb de film nog nooit gezien, maar hij lijkt me wel leuk (denk ik). Is het wel waard om de gewone R2NL versie te kopen? Overtuig me ff om 'm te kopen mensen! :wink:
gewoon doen dus!
reply
0
D
Darkzor
Darkzor
Mar 08, 2005
1 vd beste films die er zijn. Als je van wat hedendaagse fantasie houdt natuurlijk. Gewoon prachtstuk. Koop de R3 LE. Op koreandvds maar 15$
1 vd beste films die er zijn. Als je van wat hedendaagse fantasie houdt natuurlijk. Gewoon prachtstuk. Koop de R3 LE. Op koreandvds maar 15$
reply
0
M
MGdutch
MGdutch
Mar 08, 2005
Precies, dit wordt geen miskoop 8) .
El-Jorge wrote:Cyrus the Virus wrote: Ik heb de film nog nooit gezien, maar hij lijkt me wel leuk (denk ik). Is het wel waard om de gewone R2NL versie te kopen? Overtuig me ff om 'm te kopen mensen! :wink:
gewoon doen dus!
Precies, dit wordt geen miskoop 8) .
reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Cyrus the Virus
Apr 03, 2005
Heb ik dus al een paar dagen terug gedaan, en gisteravond gekeken. Super film! Zat er dus al meteen over te denken om de R3 versie te gaan kopen, maar nu had ik dus een vraagje daar over. Wat zit er allemaal precies éxtra bij dat niet bij de versie zit die je gewoon in Nederland kan kopen? Wat houd alles in dat je hier in het plaatje ziet enzo?
[img]http://www.dvdtitle.co.kr/image/specialimg/25730.jpg[/img]
Heb ik dus al een paar dagen terug gedaan, en gisteravond gekeken. Super film! Zat er dus al meteen over te denken om de R3 versie te gaan kopen, maar nu had ik dus een vraagje daar over. Wat zit er allemaal precies éxtra bij dat niet bij de versie zit die je gewoon in Nederland kan kopen? Wat houd alles in dat je hier in het plaatje ziet enzo?
[img]http://www.dvdtitle.co.kr/image/specialimg/25730.jpg[/img]
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Apr 03, 2005
wat erbij zit: uiteraard de dvd (duh :P), een Engelstalig boekje met tekeningen uit de film zoals je die helemaal rechts op t plaatje ziet, een filmcel en een ijskast magneetje 8)
En dat alles in een mooie, stevige verpakking (y). zeker aanschaffen
wat erbij zit: uiteraard de dvd (duh :P), een Engelstalig boekje met tekeningen uit de film zoals je die helemaal rechts op t plaatje ziet, een filmcel en een ijskast magneetje 8)
En dat alles in een mooie, stevige verpakking (y). zeker aanschaffen
reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Cyrus the Virus
Apr 03, 2005
Oké bedankt. Maar wat is een filmcel? :? :wink:
Dat boekje ziet er trouwens wle mooi uit, met harde kaft enzo.
Oké bedankt. Maar wat is een filmcel? :? :wink:
Dat boekje ziet er trouwens wle mooi uit, met harde kaft enzo.
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Apr 03, 2005
weet je wel, waarin ze 1 frame van een film in stoppen en die je tegen t licht moet houden om te kunnen zien. snappie?? ;)
Cyrus the Virus wrote: Oké bedankt. Maar wat is een filmcel? :?
weet je wel, waarin ze 1 frame van een film in stoppen en die je tegen t licht moet houden om te kunnen zien. snappie?? ;)
reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Cyrus the Virus
Apr 03, 2005
Ohw hehe lol, een soort dia-achtig ding. :)
Ik ga deze versie zeker nog wel een keer kopen. Alleen jammer dat ie R3 is, en niet R2. Heb namelijk nog geen regiovrije DVDspeler.
Ohw hehe lol, een soort dia-achtig ding. :)
Ik ga deze versie zeker nog wel een keer kopen. Alleen jammer dat ie R3 is, en niet R2. Heb namelijk nog geen regiovrije DVDspeler.
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Apr 03, 2005
jep idd :D
ff googlen en als t goed is vind je dan genoeg sites waarop staat hoe je je speler regiovrij kan maken
heb je niet van mij he 8)
Cyrus the Virus wrote: Ohw hehe lol, een soort dia-achtig ding. :)
jep idd :D
Ik ga deze versie zeker nog wel een keer kopen. Alleen jammer dat ie R3 is, en niet R2. Heb namelijk nog geen regiovrije DVDspeler
ff googlen en als t goed is vind je dan genoeg sites waarop staat hoe je je speler regiovrij kan maken
reply
0
F
frank_black
frank_black
Apr 03, 2005
ik heb even een foto gezocht van een filmcel.
[img]http://www.movie-stuff.co.uk/images/filmcell-examplepage_r2_c3.jpg[/img]
je ziet ze vaker in de filmwinkels liggen en op marktplaat,
maar daar zijn ze meestal ingelijst,zoals hier:
[img]http://www.atlantic-crossing.co.uk/acatalog/Filmcell%20Tomorrow%20never%20dies.jpg[/img]
ik heb even een foto gezocht van een filmcel.
[img]http://www.movie-stuff.co.uk/images/filmcell-examplepage_r2_c3.jpg[/img]
je ziet ze vaker in de filmwinkels liggen en op marktplaat,
maar daar zijn ze meestal ingelijst,zoals hier:
[img]http://www.atlantic-crossing.co.uk/acatalog/Filmcell%20Tomorrow%20never%20dies.jpg[/img]
reply
0
CTV
Cyrus the Virus
Cyrus the Virus
Apr 03, 2005
Bedankt Frank. :wink:
Maak je geen zorgen:
Bron: http://www.consumentenbond.nl/thema/elektronica_en_communicatie/553332/553402/647632/647650/?ticket=nietlid
Bedankt Frank. :wink:
TheGodfather wrote:Ik ga deze versie zeker nog wel een keer kopen. Alleen jammer dat ie R3 is, en niet R2. Heb namelijk nog geen regiovrije DVDspeler
Maak je geen zorgen:
Regiovrij maken
Dit gaat in principe vrij eenvoudig. De versleuteling is namelijk niets anders dan een software-instelling. Sommige winkeliers doen het voor u tegen betaling. Informeer hiernaar voor aankoop.
Soms kunt u uw eigen dvd-speler regiovrij maken. De code kunt u op internet zoeken, bijvoorbeeld via een Engelstalige site als www.dvdrhelp.com of via een zoekmachine. Als u van puzzelen houdt, kunt u daar zelf mee aan de slag.
De garantie wordt niet beinvloed door het regiovrijmaken want het staat los van het verdere functioneren van het apparaat.
Bron: http://www.consumentenbond.nl/thema/elektronica_en_communicatie/553332/553402/647632/647650/?ticket=nietlid
reply
0
D
deweb
deweb
Apr 03, 2005
Wat jammer dat mijn dvdspeler waarschijnlijk de enige dvdspeler is die níet regio-vrij kan worden gemaakt....
Ik heb Big Fish enkele weken terug gezien, en ik vond het een schitterende film. Met een grijns op mijn gezicht en vol bewondering heb ik 2 uur lang naar deze film zitten kijken. Echt schitterend vakmanschap! En dat eigenlijk zonder al teveel digitale effecten. Ze zijn er zeker wel, maar lang niet zoveel als je zou verwachten volgens mij.
Ik denk dat er eerder ander soort truukjes inzaten.
Grt. Deweb
Wat jammer dat mijn dvdspeler waarschijnlijk de enige dvdspeler is die níet regio-vrij kan worden gemaakt....
Ik heb Big Fish enkele weken terug gezien, en ik vond het een schitterende film. Met een grijns op mijn gezicht en vol bewondering heb ik 2 uur lang naar deze film zitten kijken. Echt schitterend vakmanschap! En dat eigenlijk zonder al teveel digitale effecten. Ze zijn er zeker wel, maar lang niet zoveel als je zou verwachten volgens mij.
Ik denk dat er eerder ander soort truukjes inzaten.
Grt. Deweb
reply
0
P
PCMSCHOUTEN
PCMSCHOUTEN
Apr 03, 2005
Als er een mooie s.e. van uitkomt scoor ik hem zeker.
Echt een hele fijne film om naar te kijken.De personages zijn zo absurd dat ze bijna geloofwaardig worden.
Als er een mooie s.e. van uitkomt scoor ik hem zeker.
Echt een hele fijne film om naar te kijken.De personages zijn zo absurd dat ze bijna geloofwaardig worden.
reply
0
M
Martijntje
Martijntje
Apr 03, 2005
Hmm.. En die SE die hierboven afgebeeld staat vindt je niet mooi genoeg ofzo?! :wink:
Snel bestellen op CD-WOW die handel! Hup! Opschieten! :D
PCMSCHOUTEN wrote: Als er een mooie s.e. van uitkomt scoor ik hem zeker.
Hmm.. En die SE die hierboven afgebeeld staat vindt je niet mooi genoeg ofzo?! :wink:
Snel bestellen op CD-WOW die handel! Hup! Opschieten! :D
reply
0
TG
The Gr8oNe
The Gr8oNe
Aug 11, 2005
Lees net dat Matthew McGrory(Karl the Giant) is overleden.
Matthew McGrory passed away on Tuesday, apparently of natural causes. McGrory was a 7 foot + tall actor who was currently filming a movie about the life of Andre The Giant.
De nieuws staat op een worstel site
En kan er verder niks over vinden + op de site staat er een link naar foxnews maar die werkt niet.
Lees net dat Matthew McGrory(Karl the Giant) is overleden.
Matthew McGrory passed away on Tuesday, apparently of natural causes. McGrory was a 7 foot + tall actor who was currently filming a movie about the life of Andre The Giant.
En kan er verder niks over vinden + op de site staat er een link naar foxnews maar die werkt niet.
reply
0
F
Frank
Frank
Aug 11, 2005
Op zijn website staat niets hierover.
www.afootandahalf.com
The Gr8oNe wrote: Lees net dat Matthew McGrory(Karl the Giant) is overleden.
www.afootandahalf.com
reply
0
MS
Martin Stanneveld
Martin Stanneveld
Aug 11, 2005
Die website loopt ook ver achter, er staat niks over Big Fish.
Frank wrote:The Gr8oNe wrote: Lees net dat Matthew McGrory(Karl the Giant) is overleden.
www.afootandahalf.com
Die website loopt ook ver achter, er staat niks over Big Fish.
reply
0
F
Frank
Frank
Aug 11, 2005
Dat zou kunnen, ik heb 'm niet uitgebreid bekeken.
Martin Stanneveld wrote: Die website loopt ook ver achter, er staat niks over Big Fish.
Dat zou kunnen, ik heb 'm niet uitgebreid bekeken.
reply
0
TK
Tim k
Tim k
Aug 11, 2005
van de week nog gezien Big Fish, vond hem schitterend met die grote vriendelijke reus, maar helaas zijn mensen met een dergelijke afwijking vaak maar een kort leven beschoren
van de week nog gezien Big Fish, vond hem schitterend met die grote vriendelijke reus, maar helaas zijn mensen met een dergelijke afwijking vaak maar een kort leven beschoren
reply
0
D
deweb
deweb
Aug 12, 2005
Ja het is jammer. De rollen van "reuzen' zijn juist de mooiste in films omdat er nagenoeg nooit echt mee wordt gelachen er onstaat altijd een mooie relatie tussen reus en een ander persoon. Zo ook in "my giant".
RIP
Grt. Deweb
Hij zette trouwens in Big Fish een voortreffelijke rol neer.
Ja het is jammer. De rollen van "reuzen' zijn juist de mooiste in films omdat er nagenoeg nooit echt mee wordt gelachen er onstaat altijd een mooie relatie tussen reus en een ander persoon. Zo ook in "my giant".
RIP
Grt. Deweb
Hij zette trouwens in Big Fish een voortreffelijke rol neer.
reply
0
P
PCMSCHOUTEN
PCMSCHOUTEN
Aug 12, 2005
Zag ik laatst niet een poll van de beste films van het nieuwe millenium.
Zag daar deze witte raaf dus dacht ik NIET bijstaan
Onvergeeflijk net als Sideways niet genoemd werd.
Nou ja bij deze nomineer ik ze dan voor de lijst.
Zag ik laatst niet een poll van de beste films van het nieuwe millenium.
reply
0
CV
Coen Vermeer
Coen Vermeer
Aug 12, 2005
komt omdat die poll ouder is dan deze film. Plus deze film was net als sideways (wel in mindere mate) volgens mij absoluut genietbaar maar zeker niet de hoogvlieger van dit milenium.
PCMSCHOUTEN wrote: Zag ik laatst niet een poll van de beste films van het nieuwe millenium.
komt omdat die poll ouder is dan deze film. Plus deze film was net als sideways (wel in mindere mate) volgens mij absoluut genietbaar maar zeker niet de hoogvlieger van dit milenium.
reply
0