Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Forum
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
DVD.nl Kerstlogo
Dec 11, 2003
Heuj! Ik bedenk me net dat als gevolg van de design-wijziging eerder dit jaar, dat onze kerst-layout van vorig jaar niet meer te gebruiken is. Nathan, kun jij wellicht een versie van het logo maken met wat sneeuw erop en een kerstboom er achter? Of iets anders creatiefs?
Dec 11, 2003
Heuj! Ik bedenk me net dat als gevolg van de design-wijziging eerder dit jaar, dat onze kerst-layout van vorig jaar niet meer te gebruiken is. Nathan, kun jij wellicht een versie van het logo maken met wat sneeuw erop en een kerstboom er achter? Of iets anders creatiefs?
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 11, 2003
Zal ik doen. Vanavond ga ik gelijk even wat verzinnen.
In dat kader heb ik wel een leuk idee. Is het mogelijk om in plaats van dat PNG-tje een Flashversie van het logo te tonen met vallende sneeuwvlokjes o.i.d.? Ik zal de bestandsgrootte uiteraard zoveel mogelijk binnen de perken houden.
Zal ik doen. Vanavond ga ik gelijk even wat verzinnen.
In dat kader heb ik wel een leuk idee. Is het mogelijk om in plaats van dat PNG-tje een Flashversie van het logo te tonen met vallende sneeuwvlokjes o.i.d.? Ik zal de bestandsgrootte uiteraard zoveel mogelijk binnen de perken houden.
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Dec 11, 2003
Zolang het bestand maar precies even groot is en de kleuren nog steeds mooi aansluiten, is dat geen enkel probleem. Sterker nog: erg leuk idee!
Zolang het bestand maar precies even groot is en de kleuren nog steeds mooi aansluiten, is dat geen enkel probleem. Sterker nog: erg leuk idee!
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Dec 11, 2003
Leuk idee Nathan. Subtiel dwarrelende sneeuw doet het altijd goed.
Een sneeuwpop is, itt een kerstboom, misschien wat minder tijdgebonden. Als het lekker sneeuwt in januari kan dat logo nog even mee. Met een kerstboom moet ie toch wel begin januari worden opgeruimd. ;)
Leuk idee Nathan. Subtiel dwarrelende sneeuw doet het altijd goed.
Een sneeuwpop is, itt een kerstboom, misschien wat minder tijdgebonden. Als het lekker sneeuwt in januari kan dat logo nog even mee. Met een kerstboom moet ie toch wel begin januari worden opgeruimd. ;)
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 11, 2003
Ik zat qua kleurstelling zelf ook meer aan een sneeuwpop te denken, want een groene boom bij ons paarse logo vloekt wat meer.
Goed, vanavond maar eens aan de slag.
Alexander de Mol wrote: Een sneeuwpop is, itt een kerstboom, misschien wat minder tijdgebonden. Als het lekker sneeuwt in januari kan dat logo nog even mee. Met een kerstboom moet ie toch wel begin januari worden opgeruimd. ;)
Ik zat qua kleurstelling zelf ook meer aan een sneeuwpop te denken, want een groene boom bij ons paarse logo vloekt wat meer.
Goed, vanavond maar eens aan de slag.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 11, 2003
Alleen een sneeuwpop zegt veel over het seizoen maar niets over kerstmis. Misschien nog wat gekleurde ballen, slingers en/of vuurwerk?
Nathan Strik wrote: Ik zat qua kleurstelling zelf ook meer aan een sneeuwpop te denken, want een groene boom bij ons paarse logo vloekt wat meer.Wat dacht je van een blauwspar met besneeuwde takken... Of achter de boom een donkere schaduw op de paarse letters laten vallen? ;)
Alleen een sneeuwpop zegt veel over het seizoen maar niets over kerstmis. Misschien nog wat gekleurde ballen, slingers en/of vuurwerk?
reply
0
FE
Frank Everaardt
Frank Everaardt
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 12, 2003
Alle suggesties gaan in de hoge hoed. :wink:
Gisteren heb ik enorm lopen klooien met die stomme vallende sneeuwvlokjes. Vanochtend op weg naar de trein heb ik eindelijk uitgedacht hoe ik het moet doen... hehe, inspiratie komt soms op rare momenten. :mrgreen:
Conclusie: vanavond hebben jullie als het goed is een flash-logo in de mailbox.
Alle suggesties gaan in de hoge hoed. :wink:
Gisteren heb ik enorm lopen klooien met die stomme vallende sneeuwvlokjes. Vanochtend op weg naar de trein heb ik eindelijk uitgedacht hoe ik het moet doen... hehe, inspiratie komt soms op rare momenten. :mrgreen:
Conclusie: vanavond hebben jullie als het goed is een flash-logo in de mailbox.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 14, 2003
Update: als ik die dwarrelende sneeuwvlokjes morgenavond nog niet voor elkaar heb krijgen jullie alvast een still-versie van het winterlogo. ;)
Update: als ik die dwarrelende sneeuwvlokjes morgenavond nog niet voor elkaar heb krijgen jullie alvast een still-versie van het winterlogo. ;)
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 15, 2003
Goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat die stomme vlokjes (nog) niet lukken.
Het goede nieuws is dat ik alvast een versie met sneeuw en kerstballen heb gemaakt die je nu alvast kunt neerzetten. Ik heb ook een versie zonder ballen klaarliggen voor als de kersttijd voorbij is.
Hieronder een preview, ik mail de PNG zo ook naar Koen en Eric.
[img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/1024_header_snow.png[/img]
Goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat die stomme vlokjes (nog) niet lukken.
Het goede nieuws is dat ik alvast een versie met sneeuw en kerstballen heb gemaakt die je nu alvast kunt neerzetten. Ik heb ook een versie zonder ballen klaarliggen voor als de kersttijd voorbij is.
Hieronder een preview, ik mail de PNG zo ook naar Koen en Eric.
[img]http://members.chello.nl/aa.pistoor/1024_header_snow.png[/img]
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Dec 16, 2003
Ziet er erg goed uit Nathan!
Wat ik Nathan echter al mailde, is dat de grijs-trap niet meer overeenkomt. Daar kan 'ie vast nog even naar kijken. ;)
Ziet er erg goed uit Nathan!
Wat ik Nathan echter al mailde, is dat de grijs-trap niet meer overeenkomt. Daar kan 'ie vast nog even naar kijken. ;)
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 16, 2003
Hmm, vaag... da's een terugkerend probleem.
Ik heb toch echt de achtergrond van de huidige PNG aangehouden... maar ik zal straks als ik thuis ben wel even stoeien met die grijs-trap.
Ik vermoed dat het ergens in mijn Photoshop-2-PNG conversie een beetje misgaat steeds.
Koen Crijns wrote: Ziet er erg goed uit Nathan!
Hmm, vaag... da's een terugkerend probleem.
Ik heb toch echt de achtergrond van de huidige PNG aangehouden... maar ik zal straks als ik thuis ben wel even stoeien met die grijs-trap.
Ik vermoed dat het ergens in mijn Photoshop-2-PNG conversie een beetje misgaat steeds.
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Dec 16, 2003
Zo, Nathans nieuwste versie staat erop!
Leon -> Weet jij waar ik het logo ergens voor het forum moet veranderen?
Zo, Nathans nieuwste versie staat erop!
Leon -> Weet jij waar ik het logo ergens voor het forum moet veranderen?
reply
0
LG
Leon Grave
Leon Grave
Dec 16, 2003
Ik heb het aangepast,
het staat trouwens hier:
/www/allesoverfilm.nl/forum/includes/dvdheader.php
Ik heb trouwens even naar hetzelfde plaatje als op de frontpage gelinkt.
Dus het plaatje is niet gecopieerd.
In firebird/mozilla is het kleurverschil nog veel groter als in IE trouwens.
Ik heb het aangepast,
het staat trouwens hier:
/www/allesoverfilm.nl/forum/includes/dvdheader.php
Ik heb trouwens even naar hetzelfde plaatje als op de frontpage gelinkt.
Dus het plaatje is niet gecopieerd.
In firebird/mozilla is het kleurverschil nog veel groter als in IE trouwens.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 16, 2003
:confused: Ik keek vanmiddag al tevergeefs op de frontpage, maar dacht dat er nog aan werd gewerkt. Maar nu is mijn verbazing nog groter!!
Ik zie het kerstlogo wel bovenaan deze forumpagina, maar nog steeds niet op de frontpage... :shock: ...beide pagina's via www.allesoverfilm.nl... allesoverfilm.nl heb ik niet geprobeerd omdat ik geen zooi tussen m'n koekies wil :D
B.t.w. best geinig logo zo :)
:confused: Ik keek vanmiddag al tevergeefs op de frontpage, maar dacht dat er nog aan werd gewerkt. Maar nu is mijn verbazing nog groter!!
Ik zie het kerstlogo wel bovenaan deze forumpagina, maar nog steeds niet op de frontpage... :shock: ...beide pagina's via www.allesoverfilm.nl... allesoverfilm.nl heb ik niet geprobeerd omdat ik geen zooi tussen m'n koekies wil :D
B.t.w. best geinig logo zo :)
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 16, 2003
Heb je een screenshotje?
Leon Grave wrote: In firebird/mozilla is het kleurverschil nog veel groter als in IE trouwens.
Heb je een screenshotje?
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 16, 2003
Nathan Strik wrote: Alex, even je temporary internet files wissen misschien? ;)Net gedaan... logootje werd geregeloaded en voila! ... Ik zie het oude logo weer op de frontpage :confused: :confused:
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
Dec 16, 2003
Alex, gebruik jij misschien de 800*600 versie, want dan zie je inderdaad nog het oude logo.
Alex, gebruik jij misschien de 800*600 versie, want dan zie je inderdaad nog het oude logo.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 16, 2003
Arnold van Oostrum wrote: Alex, gebruik jij misschien de 800*600 versie, want dan zie je inderdaad nog het oude logo.YEP! Dat moet het zijn! Helemaal niet aan gedacht :oops: .... en Leon schijnbaar ook niet :lol:
reply
0
LG
Leon Grave
Leon Grave
Dec 17, 2003
wasn't me dat had Koen al aangepast :)
hier trouwens het verschil tussen IE en Firebird
[img]http://www.strikerz.net/~leon/kleurverschil.jpg[/img]
Alex van den Berg wrote: YEP! Dat moet het zijn! Helemaal niet aan gedacht :oops: .... en Leon schijnbaar ook niet :lol:
wasn't me dat had Koen al aangepast :)
hier trouwens het verschil tussen IE en Firebird
[img]http://www.strikerz.net/~leon/kleurverschil.jpg[/img]
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 17, 2003
Ik kon niet zo snel een andere "Kerst thread" bedenken, dus misbruik ik deze maar even... ;)
Mag ik Koen, Frank en Eric hartelijk danken voor de kerstkaart met toegift? (y) 8)
Ik kon niet zo snel een andere "Kerst thread" bedenken, dus misbruik ik deze maar even... ;)
Mag ik Koen, Frank en Eric hartelijk danken voor de kerstkaart met toegift? (y) 8)
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 18, 2003
Tsja, denk dan toch dat het aan de manier ligt waarom IE met PNG-tjes omgaat en ze standaard iets te donker weergeeft.
Daarom is die nieuwe, die in IE wel goed is weer te licht in Mozilla omdat ik hem 8% lichter heb gemaakt om IE te compenseren.
Oh well, verreweg de meeste gebruikers viewen toch in IE, maar het is wel sullig dit...
Leon Grave wrote: hier trouwens het verschil tussen IE en Firebird
Tsja, denk dan toch dat het aan de manier ligt waarom IE met PNG-tjes omgaat en ze standaard iets te donker weergeeft.
Daarom is die nieuwe, die in IE wel goed is weer te licht in Mozilla omdat ik hem 8% lichter heb gemaakt om IE te compenseren.
Oh well, verreweg de meeste gebruikers viewen toch in IE, maar het is wel sullig dit...
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Dec 19, 2003
Het geheel oogt zo leuk en fris dat we -imho- wat vaker het DVD.nl logo zouden kunnen versieren met een bepaald thema.
Het geheel oogt zo leuk en fris dat we -imho- wat vaker het DVD.nl logo zouden kunnen versieren met een bepaald thema.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 19, 2003
Alexander de Mol wrote: Het geheel oogt zo leuk en fris dat we -imho- wat vaker het DVD.nl logo zouden kunnen versieren met een bepaald thema.Nathan.... Begin maar vast aan de versie met paaseitjes en hazeoren :D
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Dec 19, 2003
Ik ben het zeker eens met Alexander. Jammer alleen dat het meer werk betekent voor mij, hehe. ;)
Gelukkig is pasen nog ver weg...
Alex van den Berg wrote:Alexander de Mol wrote: Het geheel oogt zo leuk en fris dat we -imho- wat vaker het DVD.nl logo zouden kunnen versieren met een bepaald thema.Nathan.... Begin maar vast aan de versie met paaseitjes en hazeoren :D
Ik ben het zeker eens met Alexander. Jammer alleen dat het meer werk betekent voor mij, hehe. ;)
Gelukkig is pasen nog ver weg...
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Dec 19, 2003
Schitterende creaties Nathan. Ik kan er niet veel meer over zeggen want adobe tekenprogramma's weet ik te weinig vanaf om zinnige dingen over te vertellen.
Succes met alle volgende ideeen.
Voor elke maand een ander logo? (lol)
Schitterende creaties Nathan. Ik kan er niet veel meer over zeggen want adobe tekenprogramma's weet ik te weinig vanaf om zinnige dingen over te vertellen.
Succes met alle volgende ideeen.
Voor elke maand een ander logo? (lol)
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Jan 05, 2004
Persoonlijk denk ik dat het kerstlogo wel weer weg kan (we zitten al weer op 5 Jan) en het oude logo weer uit de kast gehaald kan worden.
Persoonlijk denk ik dat het kerstlogo wel weer weg kan (we zitten al weer op 5 Jan) en het oude logo weer uit de kast gehaald kan worden.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Jan 05, 2004
Mee eens!
Ik heb Eric en Koen rond kerst een mail gestuurd met een sneeuwlogo zonder kerstballen, dus ik denk dat (zolang het winter is tenminste) die er wel op kan nu. ;)
Sander Haarmans wrote: Persoonlijk denk ik dat het kerstlogo wel weer weg kan (we zitten al weer op 5 Jan) en het oude logo weer uit de kast gehaald kan worden.
Mee eens!
Ik heb Eric en Koen rond kerst een mail gestuurd met een sneeuwlogo zonder kerstballen, dus ik denk dat (zolang het winter is tenminste) die er wel op kan nu. ;)
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Jan 05, 2004
Dat is zeker een leuk idee, zolang het winter is moet dat wel kunnen ja (ook al is er geen sneeuw buiten :wink: )
Nathan Strik wrote:
Dat is zeker een leuk idee, zolang het winter is moet dat wel kunnen ja (ook al is er geen sneeuw buiten :wink: )
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Jan 05, 2004
Ik ga de sneeuw-zonder-kerstballen versie nu online kegelen! Leon -> Regel jij het weer op het forum?
Ik ga de sneeuw-zonder-kerstballen versie nu online kegelen! Leon -> Regel jij het weer op het forum?
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Jan 05, 2004
Leon -> Met een beetje greppen ben ik er zelf al achter gekomen waar ik e.e.a. moet veranderen. Het is dus al gelukt!
Leon -> Met een beetje greppen ben ik er zelf al achter gekomen waar ik e.e.a. moet veranderen. Het is dus al gelukt!
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Feb 13, 2004
De winter is volgens mij onderhand definitief wel over dus, wat mij betreft mag het normale logo weer terug.... Koen, kan jij dat regelen?
De winter is volgens mij onderhand definitief wel over dus, wat mij betreft mag het normale logo weer terug.... Koen, kan jij dat regelen?
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Feb 13, 2004
Eric van Ballegoie wrote: De winter is volgens mij onderhand definitief wel over dus, wat mij betreft mag het normale logo weer terug.... Koen, kan jij dat regelen?En misschien alvast gaan voorbereiden op het logo met de paaseitjes en kuikentjes? :D
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Feb 29, 2004
Ik ben nog eens even flink aan het klussen geweest met Corel Photopaint en heb beide header-plaatjes eens opnieuw gemaakt. Het lijkt erop dat Photopaint in tegenstellling tot Nathans Photoshop wél snap hoe je .PNG moet exporteren, want het lijkt erop dat de niet kloppende grijsverlopen nu gelukkig verleden tijd zijn. Aangezien ik helaas geen transparante versie van het sneeuwlogo heb, hebben de vlokken het helaas niet overleefd. Maar goed, ik denk dat die er ook weer lang genoeg op hebben gestaan, niet? :)
Ik ben nog eens even flink aan het klussen geweest met Corel Photopaint en heb beide header-plaatjes eens opnieuw gemaakt. Het lijkt erop dat Photopaint in tegenstellling tot Nathans Photoshop wél snap hoe je .PNG moet exporteren, want het lijkt erop dat de niet kloppende grijsverlopen nu gelukkig verleden tijd zijn. Aangezien ik helaas geen transparante versie van het sneeuwlogo heb, hebben de vlokken het helaas niet overleefd. Maar goed, ik denk dat die er ook weer lang genoeg op hebben gestaan, niet? :)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Feb 29, 2004
PS: Mozilla Firebird laat nog steeds een "harde" overgang zien... Opera niet.
Koen Crijns wrote: Aangezien ik helaas geen transparante versie van het sneeuwlogo heb, hebben de vlokken het helaas niet overleefd. Maar goed, ik denk dat die er ook weer lang genoeg op hebben gestaan, niet? :):shock: Het sneeuwt net een paar dagen! :mrgreen:
PS: Mozilla Firebird laat nog steeds een "harde" overgang zien... Opera niet.
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Feb 29, 2004
Kun je eens een screenshot van Mozilla doorpasen? Opera en IE doen het hier nu beide uitstekend.
Kun je eens een screenshot van Mozilla doorpasen? Opera en IE doen het hier nu beide uitstekend.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Feb 29, 2004
In Mozilla Firebird gaat het mis:
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/mozillafirebird.jpg[/img]
De opvolger, Mozilla Firefox heb ik nog niet op m'n PC staan.
In Mozilla 1.6 is het in orde:
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/mozilla.jpg[/img]
In Mozilla Firebird gaat het mis:
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/mozillafirebird.jpg[/img]
In Mozilla 1.6 is het in orde:
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/mozilla.jpg[/img]
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Feb 29, 2004
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/mozillafirefox.jpg[/img][/quote]
Alex van den Berg wrote:Nu wel dus... en daar gaat het ook mis...
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/mozillafirefox.jpg[/img][/quote]
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Feb 29, 2004
Ik denk dat het niet zozeer aan Photoshop zelf ligt, maar ik denk dat mijn kleurprofielen een beetje verkeerd staan ingesteld.
Die vlokken hebben er inderdaad lang genoeg op gestaan. ;)
Maarre... hier in Internet Explorer zie ik een hele harde overgang tussen de grijswaarden hoor. :S
Ik denk dat het niet zozeer aan Photoshop zelf ligt, maar ik denk dat mijn kleurprofielen een beetje verkeerd staan ingesteld.
Die vlokken hebben er inderdaad lang genoeg op gestaan. ;)
Maarre... hier in Internet Explorer zie ik een hele harde overgang tussen de grijswaarden hoor. :S
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Feb 29, 2004
Maar... eeeuh.... in de 800x600 versie is er nu rechts wel een flinke hap uit de header verdwenen... :shock:
Nathan Strik wrote: Maarre... hier in Internet Explorer zie ik een hele harde overgang tussen de grijswaarden hoor. :SHier dus niet... :confused:
Maar... eeeuh.... in de 800x600 versie is er nu rechts wel een flinke hap uit de header verdwenen... :shock:
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Feb 29, 2004
Yep, same here. Minder mooi dan het was (voor de IE gebruikers that is...).
Nathan Strik wrote: Maarre... hier in Internet Explorer zie ik een hele harde overgang tussen de grijswaarden hoor. :S
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Feb 29, 2004
Hier staat ie op 32 bits... en is het wat IE (onder WinXP Home NL) betreft in orde.
Vroegâh zag ik inderdaad een hardere overgang, maar daarvoor moest je wel goed kijken... lang niet zo erg als in bovenstaande Mozilla Firedingussen screenshots.
Nu is ie dus in IE, Opera en de "gewone" (=zware) Mozilla wel in orde.
Alexander de Mol wrote:Hmmm.... zou dat misschien iets met 16, 24 of 32 bits schermen te maken hebben?Nathan Strik wrote: Maarre... hier in Internet Explorer zie ik een hele harde overgang tussen de grijswaarden hoor. :S
Hier staat ie op 32 bits... en is het wat IE (onder WinXP Home NL) betreft in orde.
Vroegâh zag ik inderdaad een hardere overgang, maar daarvoor moest je wel goed kijken... lang niet zo erg als in bovenstaande Mozilla Firedingussen screenshots.
Nu is ie dus in IE, Opera en de "gewone" (=zware) Mozilla wel in orde.
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Mar 01, 2004
Zodra ik dalijk op kantoor ben ga ik hier eens rustig voor zitten... to be continued.
Zodra ik dalijk op kantoor ben ga ik hier eens rustig voor zitten... to be continued.
reply
0
KC
Koen Crijns
Koen Crijns
Mar 01, 2004
Ik heb zojuist eens wat extra browsers geïnstalleerd en ik denk dat sommigen wellicht nog verkeerde plaatjes in de cache hebben staan. Hier ziet alles er nu uitstekend uit in zowel 16-bit als 32-bit kleur onder de volgende browsers:
- IE 6.0
- Opera 7.11
- Mozilla 1.6
- Mozilla Firefox 0.8
Ik heb zojuist eens wat extra browsers geïnstalleerd en ik denk dat sommigen wellicht nog verkeerde plaatjes in de cache hebben staan. Hier ziet alles er nu uitstekend uit in zowel 16-bit als 32-bit kleur onder de volgende browsers:
- IE 6.0
- Opera 7.11
- Mozilla 1.6
- Mozilla Firefox 0.8
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Mar 01, 2004
FYI: hier draai ik ook onder 32-bits kleuren, onder Windows 2000 SP4 met een NVIDIA TNT2 videokaart.
FYI: hier draai ik ook onder 32-bits kleuren, onder Windows 2000 SP4 met een NVIDIA TNT2 videokaart.
reply
0