Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Tv-series Discussies
P
promat
promat
Battlestar Galactica ondertitelprobleem
Dec 13, 2003
Ik heb net de 2e disc van de eerste dvd bekeken en op de 3e aflevering (The long patrol) staan geen Nederlandse ondertitels maar Deense. Ik ben er nog niet aan toegekomen om alle andere afleveringen te checken, maar dit was de enige van de 1e dvd waar het voorkomt. Mijn broer had hetzelfde probleem. Heeft iedereen dit ?
Dec 13, 2003
Ik heb net de 2e disc van de eerste dvd bekeken en op de 3e aflevering (The long patrol) staan geen Nederlandse ondertitels maar Deense. Ik ben er nog niet aan toegekomen om alle andere afleveringen te checken, maar dit was de enige van de 1e dvd waar het voorkomt. Mijn broer had hetzelfde probleem. Heeft iedereen dit ?
EV
Edwin V
Edwin V
Dec 13, 2003
Net even gekeken en inderdaad. Weer een fout in een Nederlandse uitgave. :roll:
Wat een sukkels. Kan dit soort fouten nu niet voorkomen worden? :x
Ben blij dat ze geen vliegtuigen maken. :roll: :roll:
M'n speler zegt dat het Dutch is, maar dergelijk Dutch heb ik niet geleerd op school.
Net even gekeken en inderdaad. Weer een fout in een Nederlandse uitgave. :roll:
Wat een sukkels. Kan dit soort fouten nu niet voorkomen worden? :x
Ben blij dat ze geen vliegtuigen maken. :roll: :roll:
M'n speler zegt dat het Dutch is, maar dergelijk Dutch heb ik niet geleerd op school.
reply
0
Y
yuri
yuri
Re: Battlestar Galactica ondertitelprobleem
Dec 14, 2003
Ik heb hem nog niet bekeken, maar is het maar tijdens één aflevering?
Of zijn het er meer die er last van hebben. Het blijft een vreemd probleem :?
Dec 14, 2003
promat wrote: Ik heb net de 2e disc van de eerste dvd bekeken en
op de 3e aflevering (The long patrol) staan geen Nederlandse
ondertitels maar Deense.
Ik ben er nog niet aan toegekomen om alle andere afleveringen te checken, maar dit was de enige van de 1e dvd waar het voorkomt.
Mijn broer had hetzelfde probleem.
Heeft iedereen dit ?
Ik heb hem nog niet bekeken, maar is het maar tijdens één aflevering?
Of zijn het er meer die er last van hebben. Het blijft een vreemd probleem :?
reply
0
S
Sebas78
Sebas78
DAMN!!
Dec 15, 2003
Ja hoor, ook ik heb dat probleem!! :evil:
Ik dacht ik stuur ff een mailtje, maar nergens op www.universalpictures.nl een mailadres te vinden..
Weet iemand of ze hiervan bij Universal al op de hoogte zijn? En wat ze hieraan denken te gaan doen?
Dec 15, 2003
Ja hoor, ook ik heb dat probleem!! :evil:
Ik dacht ik stuur ff een mailtje, maar nergens op www.universalpictures.nl een mailadres te vinden..
Weet iemand of ze hiervan bij Universal al op de hoogte zijn? En wat ze hieraan denken te gaan doen?
reply
0
P
promat
promat
Dec 16, 2003
Ik las op het andere forum dat je hem mag terugbrengen
naar de winkel omdat er waarschijnlijk in januari al een nieuwe
persing komt.
Helaas heb ik de bon niet meer. :(
Ik las op het andere forum dat je hem mag terugbrengen
naar de winkel omdat er waarschijnlijk in januari al een nieuwe
persing komt.
Helaas heb ik de bon niet meer. :(
reply
0
C
clank
clank
Dec 17, 2003
promat wrote: Ik las op het andere forum dat je hem mag terugbrengenop welk forum had je dat gelezen?
naar de winkel omdat er waarschijnlijk in januari al een nieuwe
persing komt.
reply
0
T
tolpol
tolpol
Dec 17, 2003
In het Alien-ondertitelingstopic, blijkbaar.
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=18613
clank wrote:promat wrote: Ik las op het andere forum dat je hem mag terugbrengenop welk forum had je dat gelezen?
naar de winkel omdat er waarschijnlijk in januari al een nieuwe
persing komt.
In het Alien-ondertitelingstopic, blijkbaar.
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=18613
reply
0
M
mrjohn
mrjohn
Battlestar prpblemen op andere topic
Dec 17, 2003
Dat was waarschijnlijk ik.
Ik heb afgelopen maandag met Universal pictures gebeld en de set moet gewoon terug naar de winkel. Het is aan de winkel wat ze regelen. In principe moeten er snel goede sets in de winkel leggen.
Ik heb alleen geen idee hoe we dat kunnen weten. Ik heb het idee dat meeste winkeliers niet op de hoogte zijn van de problemen met Battlestar en Alien. Het zal nog een hele discussie zijn.
Een tip voor de volgende keer. Zoek het telefoonnummer op op internet en bel gewoon. Zeg dat je een particulier ben en dat je de persoon wil spreken die over de koopdvd's gaat. Het werkt bij mij laltijd, want de persoon is meestal al op de hoogte van de problemen
Dec 17, 2003
Dat was waarschijnlijk ik.
Ik heb afgelopen maandag met Universal pictures gebeld en de set moet gewoon terug naar de winkel. Het is aan de winkel wat ze regelen. In principe moeten er snel goede sets in de winkel leggen.
Ik heb alleen geen idee hoe we dat kunnen weten. Ik heb het idee dat meeste winkeliers niet op de hoogte zijn van de problemen met Battlestar en Alien. Het zal nog een hele discussie zijn.
Een tip voor de volgende keer. Zoek het telefoonnummer op op internet en bel gewoon. Zeg dat je een particulier ben en dat je de persoon wil spreken die over de koopdvd's gaat. Het werkt bij mij laltijd, want de persoon is meestal al op de hoogte van de problemen
reply
0
S
S_C_S_I
S_C_S_I
Dec 17, 2003
Universal is inderdaad op de hoogte van de problemen en haalt alle boxsets uit de winkels:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=356545#356545
Een pluim voor het quality assurance department van Universal. :roll:
Universal is inderdaad op de hoogte van de problemen en haalt alle boxsets uit de winkels:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=356545#356545
Een pluim voor het quality assurance department van Universal. :roll:
reply
0
S
S_C_S_I
S_C_S_I
Jan 08, 2004
Dit valt te lezen op dvdsales.be:
Ik had de Ltd. Edition reeds besteld bij dvdzone2.com. Daar bleek men helemaal niet op de hoogte te zijn van de problemen rond deze release. Na melding hiervan aan dvdzone2.com, kreeg ik alsnog de 'slechte' Ltd. Edition box in de bus. Eerst maar eens Universal contacteren om te zien wat er aan de hand is... :roll:
Dit valt te lezen op dvdsales.be:
UPDATE: Volgend bericht kreeg ik net binnen van de leverancier:
Heb gisteren van de vertegenwoordiger van Universal vernomen dat de 'nieuwe' Battlestar Gal Boxen, nog zeker enkele weken op zich gaan laten wachten ! Universal operations, is zelfs nog niet begonnen aan dit probleem !!
Voorlopig ga ik beide artikels op TBA zetten tot de Leverancier een nieuwe releasedatum ontvangt van de leverancier!
Ik had de Ltd. Edition reeds besteld bij dvdzone2.com. Daar bleek men helemaal niet op de hoogte te zijn van de problemen rond deze release. Na melding hiervan aan dvdzone2.com, kreeg ik alsnog de 'slechte' Ltd. Edition box in de bus. Eerst maar eens Universal contacteren om te zien wat er aan de hand is... :roll:
reply
0
B
baltar
baltar
Jan 08, 2004
Ik denk dat ze veel beter je de keuze kunnen geven tussen bv 5 euro korting of teruggeven.
Ik denk dat er dan veel zullen zijn die voor die 5 euro gaan aangezien je voor die ene aflevering voor Engelse ondertiteling kan gaan.
Ik moet wel zeggen dat Universal echt een slechte beurt heeft gemaakt met deze toch potentiele dvd-topper.
1. Onduidelijkheid ontrent de verschillen tussen de gewonen en speciale editie
2. Onduidelijkheid omtrent de verschillen tussen de regio versies.
3. Uberhaupt verschillen tussen regio versies!!!
4. Release data die niet gehaald worden zonder mededeling.
5. Email wordt niet beantwoord (Universal VS, 3 keer gemaild)
6. Op de site van Universal Nld is geen mail adres te ontdekken
Gevolg: nu zitten heel veel mensen met een box die niet aan de verwachtingen voldoet
Ik denk dat ze veel beter je de keuze kunnen geven tussen bv 5 euro korting of teruggeven.
Ik denk dat er dan veel zullen zijn die voor die 5 euro gaan aangezien je voor die ene aflevering voor Engelse ondertiteling kan gaan.
Ik moet wel zeggen dat Universal echt een slechte beurt heeft gemaakt met deze toch potentiele dvd-topper.
1. Onduidelijkheid ontrent de verschillen tussen de gewonen en speciale editie
2. Onduidelijkheid omtrent de verschillen tussen de regio versies.
3. Uberhaupt verschillen tussen regio versies!!!
4. Release data die niet gehaald worden zonder mededeling.
5. Email wordt niet beantwoord (Universal VS, 3 keer gemaild)
6. Op de site van Universal Nld is geen mail adres te ontdekken
Gevolg: nu zitten heel veel mensen met een box die niet aan de verwachtingen voldoet
reply
0
RM
Rudy Mas
Rudy Mas
Jan 23, 2004
Dat er een fout op disc 2 zit is inderdaad een blaam voor Universal, voor je een product verdeeld zou je toch even de moeite moeten doen om het artikel te laten testen op fouten! Maar ik denk dat ze alles op alles wouden zetten om het toch nog voor kerstmis in de winkels te hebben. Niet echt slim van hun!
Maar er zijn ook veel winkels die de klanten hebben bedrogen. Hoewel ze van het probleem wisten, deden ze net of ze van niets wisten om toch maar de omzet te draaien van de verkoop van deze box. Een zware fout in mijn ogen.
Persoonlijk heb ik, toen ik de fout ontdekte dadelijk met Universal gebeld en dezelfde dag hebben ze mij de fout bevestigd en is er een fax gegaan naar al kun klanten om niets meer te verkopen en alles terug te zenden! Ik heb dit ook gedaan en zodra er nieuwe exemplaren zijn krijg ik die geleverd.
Ik ben altijd van het standpunt uitgegaan dat een klant liever heeft dat je het eerlijk speelt dan ze in de waan te laten en ze te bedotten. Tot op heden heb ik mij nog nooit beklaagd dat ik mij aan deze regel hou. Het is natuurlijk vervelend dat de klant nu moet wachten, maar beter even wachten en een correct product ontvangen dan nadien de problemen moeten op te lossen en extra onkosten moeten te maken!
baltar wrote: Ik denk dat ze veel beter je de keuze kunnen geven tussen bv 5 euro korting of teruggeven.
Ik denk dat er dan veel zullen zijn die voor die 5 euro gaan aangezien je voor die ene aflevering voor Engelse ondertiteling kan gaan.
Ik moet wel zeggen dat Universal echt een slechte beurt heeft gemaakt met deze toch potentiele dvd-topper.
1. Onduidelijkheid ontrent de verschillen tussen de gewonen en speciale editie
2. Onduidelijkheid omtrent de verschillen tussen de regio versies.
3. Uberhaupt verschillen tussen regio versies!!!
4. Release data die niet gehaald worden zonder mededeling.
5. Email wordt niet beantwoord (Universal VS, 3 keer gemaild)
6. Op de site van Universal Nld is geen mail adres te ontdekken
Gevolg: nu zitten heel veel mensen met een box die niet aan de verwachtingen voldoet
Dat er een fout op disc 2 zit is inderdaad een blaam voor Universal, voor je een product verdeeld zou je toch even de moeite moeten doen om het artikel te laten testen op fouten! Maar ik denk dat ze alles op alles wouden zetten om het toch nog voor kerstmis in de winkels te hebben. Niet echt slim van hun!
Maar er zijn ook veel winkels die de klanten hebben bedrogen. Hoewel ze van het probleem wisten, deden ze net of ze van niets wisten om toch maar de omzet te draaien van de verkoop van deze box. Een zware fout in mijn ogen.
Persoonlijk heb ik, toen ik de fout ontdekte dadelijk met Universal gebeld en dezelfde dag hebben ze mij de fout bevestigd en is er een fax gegaan naar al kun klanten om niets meer te verkopen en alles terug te zenden! Ik heb dit ook gedaan en zodra er nieuwe exemplaren zijn krijg ik die geleverd.
Ik ben altijd van het standpunt uitgegaan dat een klant liever heeft dat je het eerlijk speelt dan ze in de waan te laten en ze te bedotten. Tot op heden heb ik mij nog nooit beklaagd dat ik mij aan deze regel hou. Het is natuurlijk vervelend dat de klant nu moet wachten, maar beter even wachten en een correct product ontvangen dan nadien de problemen moeten op te lossen en extra onkosten moeten te maken!
reply
0
EV
Edwin V
Edwin V
Jan 23, 2004
Vanzelfsprekend ben ik het hier helemaal mee eens (y)
Rudy Mas wrote: Ik ben altijd van het standpunt uitgegaan dat een klant liever heeft dat je het eerlijk speelt dan ze in de waan te laten en ze te bedotten. Tot op heden heb ik mij nog nooit beklaagd dat ik mij aan deze regel hou. Het is natuurlijk vervelend dat de klant nu moet wachten, maar beter even wachten en een correct product ontvangen dan nadien de problemen moeten op te lossen en extra onkosten moeten te maken!
Vanzelfsprekend ben ik het hier helemaal mee eens (y)
reply
0
M
matthe
matthe
Jan 23, 2004
Ik had ook al een onderwerp met Battlestar geopend, maar was er per ongeluk 3 keer opgekomen. FOUTJUHH!! Volgens mij zijn er 2 verwijderd, maar helaas is de derde gesloten. Ik had dus gevraagd over de verschilende versies. Gaat het bij deze fout de gewone doos of de SE? Volgens de winkel hier in het dorp heeft niemand ooit (bij groothandel) van die SE gehoord. Is dat wel een Nederlandse uitgave?? Of misschien issie bij hen wel niet te krijgen omdat hij door die fout uit de handel is genomen???
FrankGuthrie had mij geantwoord op de gesloten onderwerp en zei dat er geen verschil tussen die twee is. In de winkel heb ik de gewone doos bekeken, maar niets over extra's vinden. Iemand anders die me antwoordde op een van de verwijderde (??) onderwerpen zei dat er bij de SE wel een DVD met extra's zat, maar hij/zij vond het er wel erg sober uitzien. Gewone DVD-doosje (sorry, weet niet hoe al die verschillende uitvoeringen heten) en die DVD met extra's alleen maar in een papieren hoesje!
Ik had ook al een onderwerp met Battlestar geopend, maar was er per ongeluk 3 keer opgekomen. FOUTJUHH!! Volgens mij zijn er 2 verwijderd, maar helaas is de derde gesloten. Ik had dus gevraagd over de verschilende versies. Gaat het bij deze fout de gewone doos of de SE? Volgens de winkel hier in het dorp heeft niemand ooit (bij groothandel) van die SE gehoord. Is dat wel een Nederlandse uitgave?? Of misschien issie bij hen wel niet te krijgen omdat hij door die fout uit de handel is genomen???
FrankGuthrie had mij geantwoord op de gesloten onderwerp en zei dat er geen verschil tussen die twee is. In de winkel heb ik de gewone doos bekeken, maar niets over extra's vinden. Iemand anders die me antwoordde op een van de verwijderde (??) onderwerpen zei dat er bij de SE wel een DVD met extra's zat, maar hij/zij vond het er wel erg sober uitzien. Gewone DVD-doosje (sorry, weet niet hoe al die verschillende uitvoeringen heten) en die DVD met extra's alleen maar in een papieren hoesje!
reply
0
PK
Pieter Kleine
Pieter Kleine
Jan 23, 2004
Mathe, die Guthrie had het fout. De SE editie heeft een extra dvd met extra's. En die zit dus inderdaad in een papieren hoesje. Maar ik zou nog even geduld hebben, de nieuwe versie moet binnenkort komen.
Mathe, die Guthrie had het fout. De SE editie heeft een extra dvd met extra's. En die zit dus inderdaad in een papieren hoesje. Maar ik zou nog even geduld hebben, de nieuwe versie moet binnenkort komen.
reply
0
R
reusla
reusla
Feb 03, 2004
Maar heeft er iemand nou een definitieve oplossing voor dit probleem.
Ik lees dat er wordt gezegd terug te gaan naar de winkel waar je de box hebt gekocht, maar die zien me aankomen zonder een bon.
Van Universal zelf hoef je ook weinig te verwachten, telefonisch zijn ze niet thuis en op een brief reageren ze al helemaal niet.
Wellicht een consumentenprogramma eens inlichten?
Blijft een zwendel om klanten met een waardeloos product opgescheept te laten zitten.....
Maar heeft er iemand nou een definitieve oplossing voor dit probleem.
Ik lees dat er wordt gezegd terug te gaan naar de winkel waar je de box hebt gekocht, maar die zien me aankomen zonder een bon.
Van Universal zelf hoef je ook weinig te verwachten, telefonisch zijn ze niet thuis en op een brief reageren ze al helemaal niet.
Wellicht een consumentenprogramma eens inlichten?
Blijft een zwendel om klanten met een waardeloos product opgescheept te laten zitten.....
reply
0
F
Frank
Frank
Feb 06, 2004
Te lezen op DVD-Home:
Eerder meldde wij dat er op de 2e discs van Battlestar Galactica en Magnum P.I. geen Nederlandse ondertitels aanwezig waren. Ook zijn er problemen geconstateerd met disc 1 van Youp Van 't Hek en de al bekende problemen met disc 2 & 3 van Back To The Future.
Nu heeft Universal een omruilactie opgezet met betrekking tot bovenstaande titels.
Wij hebben nu een emailadres gekregen waar alleen klachten omtrent de vier bovenstaande titels naar toe gestuurd kunnen worden.
Klachten over andere disc's zullen NIET in behandeling worden genomen.
Geef dus via onderstaand email adres aan om welke disc's van welke serie het gaat. Geef duidelijk je naam en adres gegevens door. Waarschijnlijk sturen ze dan de juiste disc naar je toe (hierover is aan ons geen duidelijkheid gegeven!).
[email]customer.service.benelux@unistudios.com[/email]
Te lezen op DVD-Home:
Eerder meldde wij dat er op de 2e discs van Battlestar Galactica en Magnum P.I. geen Nederlandse ondertitels aanwezig waren. Ook zijn er problemen geconstateerd met disc 1 van Youp Van 't Hek en de al bekende problemen met disc 2 & 3 van Back To The Future.
Nu heeft Universal een omruilactie opgezet met betrekking tot bovenstaande titels.
Wij hebben nu een emailadres gekregen waar alleen klachten omtrent de vier bovenstaande titels naar toe gestuurd kunnen worden.
Klachten over andere disc's zullen NIET in behandeling worden genomen.
Geef dus via onderstaand email adres aan om welke disc's van welke serie het gaat. Geef duidelijk je naam en adres gegevens door. Waarschijnlijk sturen ze dan de juiste disc naar je toe (hierover is aan ons geen duidelijkheid gegeven!).
[email]customer.service.benelux@unistudios.com[/email]
reply
0
R
reusla
reusla
Feb 13, 2004
Gouden tip dus....een week na een mailtje gestuurd te hebben zojuist een mailtje terug gekregen dat de discs zo snel mogelijk per post worden verstuurd.
Het wachten op de goede versies is dus begonnen..... 8)
Frank wrote: Te lezen op DVD-Home:
Eerder meldde wij dat er op de 2e discs van Battlestar Galactica en Magnum P.I. geen Nederlandse ondertitels aanwezig waren. Ook zijn er problemen geconstateerd met disc 1 van Youp Van 't Hek en de al bekende problemen met disc 2 & 3 van Back To The Future.
Nu heeft Universal een omruilactie opgezet met betrekking tot bovenstaande titels.
Wij hebben nu een emailadres gekregen waar alleen klachten omtrent de vier bovenstaande titels naar toe gestuurd kunnen worden.
Klachten over andere disc's zullen NIET in behandeling worden genomen.
Geef dus via onderstaand email adres aan om welke disc's van welke serie het gaat. Geef duidelijk je naam en adres gegevens door. Waarschijnlijk sturen ze dan de juiste disc naar je toe (hierover is aan ons geen duidelijkheid gegeven!).
[email]customer.service.benelux@unistudios.com[/email]
Gouden tip dus....een week na een mailtje gestuurd te hebben zojuist een mailtje terug gekregen dat de discs zo snel mogelijk per post worden verstuurd.
Het wachten op de goede versies is dus begonnen..... 8)
reply
0
O
Ohjajoh!?
Ohjajoh!?
Feb 16, 2004
Heb ook een mailtje gestuurd afgelopen donderdag en kreeg zaterdag al de disc binnen :!:
Heb ook een mailtje gestuurd afgelopen donderdag en kreeg zaterdag al de disc binnen :!:
reply
0
Y
yuri
yuri
Feb 16, 2004
Eerst een bevestigingsmail ontvangen en ook ik kreeg de disc al zaterdag binnen.
Toch heel netjes opgelost.
Eerst een bevestigingsmail ontvangen en ook ik kreeg de disc al zaterdag binnen.
Toch heel netjes opgelost.
reply
0
R
reusla
reusla
Feb 16, 2004
Je had alleen voor Battlestar Galactica geschreven neem ik aan??
Heb zelf naast deze ook om de 2e en 3e disc van de Back To The Future trilogie gevraagd, wellicht dat ik daarom nog geen disc binnen heb gekregen.....postzegel kosten besparing waarschijnlijk....
yuri wrote: Eerst een bevestigingsmail ontvangen en ook ik kreeg de disc al zaterdag binnen.
Toch heel netjes opgelost.
Je had alleen voor Battlestar Galactica geschreven neem ik aan??
Heb zelf naast deze ook om de 2e en 3e disc van de Back To The Future trilogie gevraagd, wellicht dat ik daarom nog geen disc binnen heb gekregen.....postzegel kosten besparing waarschijnlijk....
reply
0
Y
yuri
yuri
Feb 16, 2004
Inderdaad alleen de galacticabox. Hoop dat het bij jou ook binnenkort geregeld is.
reusla wrote:yuri wrote: Eerst een bevestigingsmail ontvangen en ook ik kreeg de disc al zaterdag binnen.
Toch heel netjes opgelost.
Je had alleen voor Battlestar Galactica geschreven neem ik aan??
Heb zelf naast deze ook om de 2e en 3e disc van de Back To The Future trilogie gevraagd, wellicht dat ik daarom nog geen disc binnen heb gekregen.....postzegel kosten besparing waarschijnlijk....
Inderdaad alleen de galacticabox. Hoop dat het bij jou ook binnenkort geregeld is.
reply
0
EV
Edwin V
Edwin V
Feb 16, 2004
Ik ook. Misschien zijn ze in de war geraakt als je om beide vraagt. :|
Ik heb ze nog maar eens gemaild.
reusla wrote:yuri wrote: Eerst een bevestigingsmail ontvangen en ook ik kreeg de disc al zaterdag binnen.
Toch heel netjes opgelost.
Je had alleen voor Battlestar Galactica geschreven neem ik aan??
Heb zelf naast deze ook om de 2e en 3e disc van de Back To The Future trilogie gevraagd, wellicht dat ik daarom nog geen disc binnen heb gekregen.....postzegel kosten besparing waarschijnlijk....
Ik ook. Misschien zijn ze in de war geraakt als je om beide vraagt. :|
Ik heb ze nog maar eens gemaild.
reply
0
R
reusla
reusla
Feb 17, 2004
Ik ook. Misschien zijn ze in de war geraakt als je om beide vraagt. :|
Ik heb ze nog maar eens gemaild.[/quote]
Vandaag alle 3 de gevraagde schijven netjes binnen.
Neem alles terug wat ik over Universal heb gezegd in deze topic :oops: , ze hebben dit toch wel netjes afgehandeld. :D
Men heeft niet eens gevraagd of ik de foute schijven wil retourneren.
Edwin V wrote:reusla wrote: [quote=yuri]Eerst een bevestigingsmail ontvangen en ook ik kreeg de disc al zaterdag binnen.
Toch heel netjes opgelost.
Je had alleen voor Battlestar Galactica geschreven neem ik aan??
Heb zelf naast deze ook om de 2e en 3e disc van de Back To The Future trilogie gevraagd, wellicht dat ik daarom nog geen disc binnen heb gekregen.....postzegel kosten besparing waarschijnlijk....
Ik ook. Misschien zijn ze in de war geraakt als je om beide vraagt. :|
Ik heb ze nog maar eens gemaild.[/quote]
Vandaag alle 3 de gevraagde schijven netjes binnen.
Neem alles terug wat ik over Universal heb gezegd in deze topic :oops: , ze hebben dit toch wel netjes afgehandeld. :D
Men heeft niet eens gevraagd of ik de foute schijven wil retourneren.
reply
0
EV
Edwin V
Edwin V
Feb 18, 2004
reusla wrote: Vandaag alle 3 de gevraagde schijven netjes binnen.Ik heb gisteren antwoord gekregen op m'n tweede email. :)
Neem alles terug wat ik over Universal heb gezegd in deze topic :oops: , ze hebben dit toch wel netjes afgehandeld. :D
Men heeft niet eens gevraagd of ik de foute schijven wil retourneren.
reply
0
M
memphisflash
memphisflash
Feb 28, 2004
Zit er bij de Limited Edition [NL versie] nu wel of geen boekje ? Ik had er in ieder geval geen ... Deze zit wel bij de US uitgave
Peter
Zit er bij de Limited Edition [NL versie] nu wel of geen boekje ? Ik had er in ieder geval geen ... Deze zit wel bij de US uitgave
Peter
reply
0
EV
Edwin V
Edwin V
Feb 28, 2004
Ik heb ook geen boekje.
memphisflash wrote: Zit er bij de Limited Edition [NL versie] nu wel of geen boekje ? Ik had er in ieder geval geen ... Deze zit wel bij de US uitgave
Peter
Ik heb ook geen boekje.
reply
0
S
S_C_S_I
S_C_S_I
Feb 28, 2004
Bij mij ook geen boekje. De correcte DVD is hier inmiddels ook reeds toegekomen na een mailtje naar Universal. :)
Bij mij ook geen boekje. De correcte DVD is hier inmiddels ook reeds toegekomen na een mailtje naar Universal. :)
reply
0