Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
M
miT
Hulde
Dec 17, 2003

Zowel aan de organisatoren als de deelnemers. Het was allemaal geweldig georganiseerd. Alles liep op tijd, je werd geïnformeerd over vanalles en nogwat, Marcel of Ronald waren altijd in de buurt mocht er iets zijn en de vrijwilligers waren vriendelijk en behulpzaam. En het eten was meestal wel lekker en iig goed afwisselend. De deelnamers waren gezellig en vriendelijk en je kon is de pauzes met iedereen wel ff praten over hoe je het volhoudt, wat je van de films vond, wat er gaat komen etc. Ook het enthousiasme tijdens de films was geweldig, met applaus voor alles en nog wat "Tietuh" en dierengeluiden. Ik heb het de afgelopen 3 dagen enorm naar mn zin gehad, ookal heb ik het zelf officeel net niet gered (was vóór Kill Bill nou maar ff een kortere en/of boeiendere film dan Spirited Away, was mn blaas maar iets groter, etc.) Ik vind het eigenlijk jammer dat het afgelopen is, achteraf lijkt het zó voorbij. Ik hoop dat er binnenkort nog zoiets georganiseerd wordt, zodat ik er nog eens volledig van kan genieten (het blijft leuk, maar als je eenmaal gediskwalifiseerd ben drukt dat de pret toch wel), zodat ik toch nog eens recordhouder kan worden en natuurlijk om weer een hoop goede films te zien. Marcel, mocht het toch weer eens gaan jeuken, de eerste deelnemer heb je! :wink:

MD
Max Davidse
Re: Hulde
Dec 17, 2003

miT wrote: Marcel, mocht het toch weer eens gaan jeuken, de eerste deelnemer heb je! :wink:

Nee hoor...de tweede...ik zei ook al dat ik dan mee zou doen.. ;)

reply
0
NK
Natascha kootstra
Dec 17, 2003

Hahahahaha en dan de tweede ook :D

reply
0
A
Arnoud
Dec 17, 2003

count me in - nu we weten waar de grenzen leggen is het tijd om ze te verleggen :wink:

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Dec 17, 2003

zoals ik al een aantal dagen aan het verkondigen ben: cout me in baby. Ik baal als een stekker dat ik dus niet mee gedaan heb. Dit laat ik me geen 2e keer ontnemen.
Hier moet ik een keer aan meegedaan hebben (y).
Dus er zijn zowieso al een man of 5 aanwezig die zo de zaal zouden inlopen ;).
Het is maar een stille hint ;)

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

Met zo'n valse start die ik heb gemaakt als deelnemer, wil ik best een revenge op mezelf.
Dus ik doe zeker de volgende keer weer mee.

Alleen lijkt het me ook wel eens leuk om vrijwilliger te zijn. Kan je zoiets combineren (dat als je afvalt, toch nog crew lid kan worden) ?

reply
0