Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
H
hdgh
na hoeveel uur afvallen
Dec 17, 2003

Degene die afgevallen zijn na hoeveel uur zijn jullie afgevalen?

R
RemBrand
Dec 17, 2003

Ik zit nog te wachten op de statistieken, hint hint marcel? :lol:

reply
0
F
frrambooss
Dec 17, 2003

Ik ben na 57,5 uur afgevallen, omdat ik vergat even te gaan staan... :shock: Maarja toen heb ik nog ff in de zaal liggen slapen, wat ervoor zorgde dat ik helemaal de weg kwijt was rond 12 uur dinsdagmiddag...
Weet iemand trouwens waar al die fotos zijn die tijdens de marathon gemaakt zijn????

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 17, 2003

Ergens in Kill Bill...zo rond de 55 uur dus..en ik voel me er nog steeds zwaar klote onder... Zo ontzettend balen dat mijn ogen tegen werkte...dat ik thuis de tranen niet heb kunnen tegenhouden...

reply
0
A
Arnoud
Dec 17, 2003

na 48 uur, Keyser Sose werd me fataal :D

reply
0
F
Fokkie
Dec 17, 2003

Na 12,5 uur!!! Kotdemmit!!!!

Tijdens de pauze vóór 'Shaolin Soccer' kon ik, ondanks m'n puntmuts, geen vocht uit m'n lichaam toveren. Ik kom nét op tijd terug, begin met 'Shaolin Soccer' en na een half uur begint het: plasdrang...
Ik heb het vol weten te houden tot een stukje in 'Alien', maar het vooruitzicht van een aantal uur ophouden staat met, mede door de opkomende stekende pijn, niet echt aan. Ik ben dus naar de wc gegaan...

Sjit...

reply
0
A
axel
Dec 17, 2003

31.15uur ergens in platoon
ik vergat me ogen open te houden :P zoals de meeste denk ik

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 17, 2003

axel wrote: 31.15uur ergens in platoon
ik vergat me ogen open te houden :P zoals de meeste denk ik

Da's ook zowat he...om dat te vergeten.. ;)

reply
0
M
miT
Dec 17, 2003

Helemaal aan het eind van Kill Bill min 2 minuten ofzo

:roll: :cry:

reply
0
A
arjen_d
Dec 17, 2003

de naam kill bill klopte bij mij ook niet echt...

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

The Killing.
Was toch ingedut hoewel het geen slechte film is, maar wel tergend traag .
Maar heb daarna nog uitgebreid films gekeken.
In totaal heb ik van alle films qua tijd ca. 10 uur minder films gekeken, maar dat is natuurlijk makkelijk als je de tijd zelf kan indelen.

reply
0
K
kazlatan
Dec 18, 2003

Na 34 uur en 20 minuten. Ik was vergeten dat het begin van Silence of The Lambs zo traag was en voor dat iok het wist was ik eruit
:(

reply
0
P
PuNkY
Dec 20, 2003

Tijdens Alien 3 moest m'n vriendje heel nodig naar de wc en aangezien ik geen zin had om alleen te blijven zitten zijn we maar met z'n tweetjes na alien 3 beneden gaan zitten... Gesjellig samen met Remco want die was tijdens Alien 3 ook in slaap gevallen... Maar ik denk dat ik het wel zou hebben volgehouden ach ja ik heb het errug naar m'n zin gehad... het was al gaaf om zoiets mee te maken...

reply
0