Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
NK
Natascha kootstra
iemand al herkend of handtekening gegeven
Dec 17, 2003

:roll: toen ik uit de cinema kwam en op de parkeerplaats kwam wou die man gelijk een handtekening van mij hebben hahaha moest er wel om lachen. Heb em dan ook maar gegeven. leuke tekst er op handtekening en die man ook tevreden hij wist niet eens dat er wat in de cinema aan de hand was. diegene die me op heeft gehaald heeft het hem verteld en ja toen ik er aan kwam wist hij niet hoe snel tie bij me moest komen hahahaa, groetjes natas

RS
Ronald Stiebolt
Dec 17, 2003

Way to go Natas!

Handtekeningen van mijzelf zijn overigens binnenkort (tegen betaling) via mijn impressariaat te verkrijgen!

reply
0
MD
Max Davidse
Dec 17, 2003

Die van mij wil niemand hebben...ik probeer het echt...niemand wil.. :cry:

reply
0
D
Dynamike
Dec 17, 2003

Ik heb wel een vuist afdruk geplaatst. Op zoon aandringerige zwerver op het station ;)

reply
0
C
chiwaicheung
Dec 17, 2003

Behalve door het jeugdjournaal ben ik niet meer geinterviewd. En van de 45 minuten :wink: is het zelfs ingekort tot 10 sec :( .
Moet even wat aan mijn PR doen.

reply
0
NK
Natascha kootstra
Dec 18, 2003

Vuistafdruk is ook een soort handtekening hahaah maar ehm (leeft die zwerver nog ) hehehe.

Max als je vrijdag komt wil ik je handtekening hahaha. heb je toch een mogen geven oke 8)

Dat is een idee dank je Stiebolth max word betalen vrijdag :twisted: hahaha handtekening 100 euro haha beetje duur maarja moet ook wat verdienen.

hehehhe ben nog net zo gek als ik was :?

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 17, 2004

ik ben al wel herkent ja(wat wil je met zo'n kop als ik )
en mijn otaris wou een handteking heben .
en een of andere meneer s atan wou er ook eentje.

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 17, 2004

:roll: ....ehm mag ik er ook een????? :lol:

groetjes natas:P

reply
0
S
scheur
Jan 18, 2004

Nou ja, als er toch uitgedeeld gaat worden wil ik ook wel :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 18, 2004

scheur wrote: Nou ja, als er toch uitgedeeld gaat worden wil ik ook wel :twisted:

van wie wil je een handtekening ????? van mij :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 18, 2004

Naturlijk :!: Handtekeningen van mooie vrouwen zijn altijd welkom!!!! :twisted: :shock:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 18, 2004

scheur wrote: Naturlijk :!: Handtekeningen van mooie vrouwen zijn altijd welkom!!!! :twisted: :shock:

:oops: :oops: oke dan krijg jij van mij een handtekening. :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 18, 2004

Nou bij deze hartelijk bedankt!!!!! :shock:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 18, 2004

scheur wrote: Nou bij deze hartelijk bedankt!!!!! :shock:

Graag gedaan hoor :wink:

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 20, 2004

(6)

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 21, 2004

mighty mouse 1983 wrote: (6)

eerst dansen dan geloof ik t pas :lol:

Of lach je ons hier nu uit :cry:

reply
0
S
scheur
Jan 21, 2004

Volgens mij lacht hij je uit!!!!!! :shock:

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 21, 2004

ik zou niet durven .
ik lach nooit vrouwen uit.
(tenzij het familie is)
de (6) betekent dat meneer s atan wil iets van mij wat ik al lang niet meer heb .
ik wist dat ik nooit hem mijn hand tekening heb moeten gefen

reply
0
S
scheur
Jan 21, 2004

Ik heb altijd geleerd dat ik niet met vreemde mag praten en al helamaal geen handtekeningen ondee vremde contracten!!!! :shock: :twisted: :evil:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 22, 2004

:evil: Nou im the devil dus kom maar op met jullie handtekeningen :twisted:

scheur krijgt er een van mij zoals beloofd :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 22, 2004

Hoi , hoi ;From the devil herself!!!!! :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 22, 2004

scheur wrote: Hoi , hoi ;From the devil herself!!!!! :twisted:

:twisted:

reply
0
TL
Tom L.
Re: iemand al herkend of handtekening gegeven
Jan 22, 2004

Natascha kootstra wrote: :roll: toen ik uit de cinema kwam en op de parkeerplaats kwam wou die man gelijk een handtekening van mij hebben hahaha moest er wel om lachen. Heb em dan ook maar gegeven. leuke tekst er op handtekening en die man ook tevreden hij wist niet eens dat er wat in de cinema aan de hand was. diegene die me op heeft gehaald heeft het hem verteld en ja toen ik er aan kwam wist hij niet hoe snel tie bij me moest komen hahahaa,

groetjes natas

Ben je beroemd ofzo?

reply
0
S
scheur
Jan 25, 2004

Als ik jou was dan zal ik even alle berichten die op dit forum onder cinemarathon 2003 vallen goed lezen, dan begrijp je ook deze berichtjes een stuk beter!!! :shock: :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Re: iemand al herkend of handtekening gegeven
Jan 26, 2004

tlempers wrote:
Natascha kootstra wrote: :roll: toen ik uit de cinema kwam en op de parkeerplaats kwam wou die man gelijk een handtekening van mij hebben hahaha moest er wel om lachen. Heb em dan ook maar gegeven. leuke tekst er op handtekening en die man ook tevreden hij wist niet eens dat er wat in de cinema aan de hand was. diegene die me op heeft gehaald heeft het hem verteld en ja toen ik er aan kwam wist hij niet hoe snel tie bij me moest komen hahahaa,

groetjes natas

Ben je beroemd ofzo?

:cry: Ken je mij niet dan :wink:

reply
0
TL
Tom L.
Jan 26, 2004

Het spijt me ik zag deze tread staan op de hoofdpagina. Maar wist niet dat het over de Cinemarathon ging.

Ik ken je niet :oops:. Maarje zal vast wel een bekend iemand zijn, anders vraagt iemand je niet om je handtekening (tenzij je ergens voor moet betalen) :wink:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 26, 2004

tlempers wrote: Het spijt me ik zag deze tread staan op de hoofdpagina. Maar wist niet dat het over de Cinemarathon ging.

Ik ken je niet :oops:. Maarje zal vast wel een bekend iemand zijn, anders vraagt iemand je niet om je handtekening (tenzij je ergens voor moet betalen) :wink:

Het geeft niet hoor dat je dat niet wist :wink:

Maar vindt t wel erg dat je mij niet kent :cry:
Ik hoefde gelukkig niet iets te betalen. dus toch bekend :)

reply
0
TL
Tom L.
Jan 26, 2004

Wie ben je dan? :oops:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 26, 2004

tlempers wrote: Wie ben je dan? :oops:

:roll: Wie ben ik :roll:

:lol: Ik ben Natascha Kootstra 23 jaar en woon in Naarden hahaha :wink:
Heb je me nooit op tv gezien, keer in hondeshow hahaha met Shira me hond. :wink:

Maar aan wie ik de handtekening heb gegeven werkte op parkeerplaats vlak bij de cinema waar de marathon zich heeft afgespeeld. iemand kwam mij na de poging halen en had aan die meneer verteld dat ik mee had gedaan en em gehaald had, Die meneer wist niet eens dat er een marathon was. maar toen ik aankwam zegt ie mag ik je handtekening als je beroemd word dan heb ik tenminste je handtekening, hij vond het zo geweldig. dus vandaar die handtekening verhaal :wink:

reply
0
TL
Tom L.
Jan 26, 2004

Nee ik heb je niet gezien bij de hondenshow.

Leuk, mij heeft nog nooit iemand een handtekening gevraagd, maarja nu heb ik ook nooit iets bijzonders gedaan dus... :wink:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 26, 2004

tlempers wrote: Nee ik heb je niet gezien bij de hondenshow.

Leuk, mij heeft nog nooit iemand een handtekening gevraagd, maarja nu heb ik ook nooit iets bijzonders gedaan dus... :wink:

Je zal vast wel es wat bijzonders gedaan hebben :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 26, 2004

Ik ben nog niet gevraagd om een handtekening, maar ik ben tijdens Pulp Fiction wel geintervieuwed!!!!! :roll:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 26, 2004

scheur wrote: Ik ben nog niet gevraagd om een handtekening, maar ik ben tijdens Pulp Fiction wel geintervieuwed!!!!! :roll:

Ja ben ook geintervieuwd:P maarreh wij geven elkaar toch handtekening :P

reply
0
S
scheur
Jan 27, 2004

Natascha kootstra wrote:
scheur wrote: Ik ben nog niet gevraagd om een handtekening, maar ik ben tijdens Pulp Fiction wel geintervieuwed!!!!! :roll:

Ja natuurlijk!!! :twisted:
Dus dan ben ik bij deze geintervieuwed en kan ik een handtekening uitdelen!!!! :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 27, 2004

scheur wrote:
Natascha kootstra wrote: [quote=scheur]Ik ben nog niet gevraagd om een handtekening, maar ik ben tijdens Pulp Fiction wel geintervieuwed!!!!! :roll:

Ja natuurlijk!!! :twisted:
Dus dan ben ik bij deze geintervieuwed en kan ik een handtekening uitdelen!!!! :twisted:[/quote]

:twisted: Precies kan niet wachten tot ik die van jou heb scheur :lol:

reply
0
S
scheur
Jan 27, 2004

Ja, ik kan me niet zo gauw bedenkn wanneer ik een keer in de buurt van Naarden ben!!!! :shock:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 27, 2004

scheur wrote: Ja, ik kan me niet zo gauw bedenkn wanneer ik een keer in de buurt van Naarden ben!!!! :shock:

:shock: wordt dan wel es tyd anders krijgen we hem pas in 2005 :cry: maar dan ben jij ht al vergeten maar ik niet heheheehe :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 27, 2004

Natascha kootstra wrote:
scheur wrote: Ja, ik kan me niet zo gauw bedenkn wanneer ik een keer in de buurt van Naarden ben!!!! :shock:

:shock: wordt dan wel es tyd anders krijgen we hem pas in 2005 :cry: maar dan ben jij ht al vergeten maar ik niet heheheehe :wink:

Als ik een handtekening van een mooie meid kan krijgen dan vergeet ik dat niet zo gauw hoor!!!!! :twisted:
Maar misschien bestaat er nog een kansje dat er tussendoor nog een reunie plaatsvind??? :shock: :roll:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 27, 2004

scheur wrote:
Natascha kootstra wrote: [quote=scheur]Ja, ik kan me niet zo gauw bedenkn wanneer ik een keer in de buurt van Naarden ben!!!! :shock:

Als ik een handtekening van een mooie meid kan krijgen dan vergeet ik dat niet zo gauw hoor!!!!! :twisted:
Maar misschien bestaat er nog een kansje dat er tussendoor nog een reunie plaatsvind??? :shock: :roll:[/quote]

:D nou dan zullen we maar duimen dat er nog een reunie tussendoor komt he :D anders goed onthouden want ik wil em toch hoe dan ook :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 27, 2004

Ik zal het meteen in mijn agenda schrijven!!! :shock:
Zomer 2005; handtekening voor mevrouw Kootstra!!!! :shock:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 27, 2004

scheur wrote: Ik zal het meteen in mijn agenda schrijven!!! :shock:
Zomer 2005; handtekening voor mevrouw Kootstra!!!! :shock:

:shock: oke dan goed gedaan :P ik kan t wel onthouden :wink: handtekening voor Scheur :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 28, 2004

Mijn geheugen wil me nog wel eens in de steek laten :oops:
Vandaar.... :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 29, 2004

scheur wrote: Mijn geheugen wil me nog wel eens in de steek laten :oops:
Vandaar.... :twisted:

:twisted: Schrijf t dan maar op :twisted:

:cry: Hoe ken je mij nou vergeten :cry: hehehehe

reply
0
S
scheur
Jan 29, 2004

Zolang ik een beetje op deze site blijf hangen en naar mijn delnemrsshirt kijk, moet het inderdaad wel mogelijk zijn om je leuke koppie(ha ha ha)te onthouden :oops: :shock:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 29, 2004

scheur wrote: Zolang ik een beetje op deze site blijf hangen en naar mijn deelnemersshirt kijk, moet het inderdaad wel mogelijk zijn om je leuke koppie(ha ha ha)te onthouden :oops: :shock:

:oops: hahahaha blijf dan vooral op deze site hangen want die handtekening boord niemand me door me neus. :lol: en vooral jou vergetelheid niet :wink:

reply
0
J
Jaap22
Jan 29, 2004

ik ben laatst herkend door de politie :roll:

reply
0
K
kazlatan
Jan 29, 2004

Jaap22 wrote: ik ben laatst herkend door de politie :roll:

om 1 of andere reden denk ik zo dat je daar niet blij mee bent :roll:

reply
0
J
Jaap22
Jan 29, 2004

kazlatan wrote:
Jaap22 wrote: ik ben laatst herkend door de politie :roll:

Viel wel mee hoor, 't was mijn neef, die werkt bij de politie. :roll:

reply
0
K
kazlatan
Jan 29, 2004

Jaap22 wrote:
kazlatan wrote: [quote=Jaap22]ik ben laatst herkend door de politie :roll:

Viel wel mee hoor, 't was mijn neef, die werkt bij de politie. :roll:[/quote]

haha, dat kan natuurlijk ook :D

reply
0
K
kazlatan
Jan 29, 2004

Natascha kootstra wrote:
:oops: hahahaha blijf dan vooral op deze site hangen want die handtekening boord niemand me door me neus. :lol: en vooral jou vergetelheid niet :wink:

Als ik op deze site blijf hangen (wat waarschijnlijk wel gebeurd)
zou het dan eventueel mogelijk kunnen zijn dat ik misschien heel toevallig ook in aanmerking zou kunnen gaan komen voor een handtekening :oops: ( wow, wat een zin :wink: )

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 30, 2004

kazlatan wrote:
Natascha kootstra wrote:

Als ik op deze site blijf hangen (wat waarschijnlijk wel gebeurd)
zou het dan eventueel mogelijk kunnen zijn dat ik misschien heel toevallig ook in aanmerking zou kunnen gaan komen voor een handtekening :oops: ( wow, wat een zin :wink: )

:shock: zo dat is inderdaad een hele zin :shock: Maar goed als jij op de site blijft hangen krijg je van mij een handtekening oke :wink:
Dat is dan bij deze afgesproken jij blijft op de site hangen je doet natuurlijk de volgende marathon mee :lol: Dan krijg je je handtekening :wink:

Deal :?: :?:

reply
0
K
kazlatan
Jan 30, 2004

Natascha kootstra wrote:
Deal :?: :?:

Deal!!

reply
0
S
scheur
Jan 30, 2004

Jezus hé, Natascha jij kan met de volgende marathon wel met een eigen kraampje gaan zitten, en continu handtekeningen uitdelen!!!!! :roll:
En voor de vaste mensen misschien nog een zoentje(ha ha ha) :oops:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 01, 2004

scheur wrote: Jezus hé, Natascha jij kan met de volgende marathon wel met een eigen kraampje gaan zitten, en continu handtekeningen uitdelen!!!!! :roll:

:oops: ehm ja das wel een idee van je scheur :oops: . :wink:
zal het es aan Marcel vragen of ik kraampje ken krijgen, handtekening voor wie t wil :D en een zoentje voor de vaste mensen, :oops: :wink:

maar die zoenen worden er dan 3 zeker want dan krijg je weer van ja er horen er drie te zijn. :shock:
wil ze dan ook terug :twisted: :wink:

reply
0
S
scheur
Feb 02, 2004

Natascha kootstra wrote:
scheur wrote: Jezus hé, Natascha jij kan met de volgende marathon wel met een eigen kraampje gaan zitten, en continu handtekeningen uitdelen!!!!! :roll:

zal het es aan Marcel vragen of ik kraampje ken krijgen, handtekening voor wie t wil :D en een zoentje voor de vaste mensen, :oops: :wink:

maar die zoenen worden er dan 3 zeker want dan krijg je weer van ja er horen er drie te zijn. :shock:

Dat moet geen probleem worden!!!!! :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 02, 2004

scheur wrote:
Natascha kootstra wrote: [quote=scheur]Jezus hé, Natascha jij kan met de volgende marathon wel met een eigen kraampje gaan zitten, en continu handtekeningen uitdelen!!!!! :roll:

Dat moet geen probleem worden!!!!! :twisted:[/quote]

:twisted: oke bij deze wil ik een kraampje :twisted: als dat niet mag deel ik ze wel zonder kraam uit. :twisted: maar beter kraam maar hoe dan ook de mensen die handtekenig willen krijgen em. :wink:

reply
0
S
scheur
Feb 03, 2004

Natascha kootstra wrote:
scheur wrote: [quote=Natascha kootstra][quote=scheur]Jezus hé, Natascha jij kan met de volgende marathon wel met een eigen kraampje gaan zitten, en continu handtekeningen uitdelen!!!!! :roll:

Gezien het feit dat dit forum gaat sluiten :evil: Kun je misschien je hele eigen site gaan ontwerpen!!!!! :shock:

Dat moet geen probleem worden!!!!! :twisted:[/quote]

:twisted: oke bij deze wil ik een kraampje :twisted: als dat niet mag deel ik ze wel zonder kraam uit. :twisted: maar beter kraam maar hoe dan ook de mensen die handtekenig willen krijgen em. :wink:[/quote]

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 03, 2004

JA misschien moet ik maar marathonsite openen :lol:

Kom jij wel he gezellig. maken we daar marathon 2005 van 8)

reply
0
RD
Ronald Dassen
Feb 03, 2004

Chatroom is makkelijker hoor ;-)

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 03, 2004

zal best trouwens dassen dit is of topic verwijderen

reply
0
RD
Ronald Dassen
Feb 03, 2004

Natascha kootstra wrote: zal best trouwens dassen dit is of topic verwijderen

Ik word niet graag met m'n achternaam op dit forum aangesproken natascha, maar idd.......je hebt gelijk...off-topic.
Ga ik maar gelijk wat aan doen ;-)

*click*

reply
0