Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Cinemarathon 2003
A
arjen_d
arjen_d
Vrijwilligers
Dec 18, 2003
ik wou alle vrijwilligers nog ff bedanken :) fijne koude washandjes, voor sommige mentale praatsteun en het controleren natuurlijk. je moet zoiets toch maar vrijwillig doen, in deze moeilijk tijd :P ik vraag me wel af of ze did uberhaupt wel lezen, mja anders kan iemand ze vrijdag nog ff voor me bedanken ofzo... ik kan dan helaas niet komen...
Dec 18, 2003
ik wou alle vrijwilligers nog ff bedanken :) fijne koude washandjes, voor sommige mentale praatsteun en het controleren natuurlijk. je moet zoiets toch maar vrijwillig doen, in deze moeilijk tijd :P ik vraag me wel af of ze did uberhaupt wel lezen, mja anders kan iemand ze vrijdag nog ff voor me bedanken ofzo... ik kan dan helaas niet komen...
R
RemBrand
RemBrand
Dec 18, 2003
En bedankt dat jullie zagen dat ik tijdens de derde Alien in slaap aan het vallen was :wink:
En bedankt dat jullie zagen dat ik tijdens de derde Alien in slaap aan het vallen was :wink:
reply
0
MD
Max Davidse
Max Davidse
Dec 18, 2003
Inderdaad...bedankt aan alle vrijwilligers, er is er 1 in het bijzonder geweest die me door een behoorlijk moeilijke periode heen hielp door me te vragen of ik koffie wilde en een handdoekje voor me regelde....een blond meisje met krullen...geen idee hoe ze heette...maar dankjewel! :D
Inderdaad...bedankt aan alle vrijwilligers, er is er 1 in het bijzonder geweest die me door een behoorlijk moeilijke periode heen hielp door me te vragen of ik koffie wilde en een handdoekje voor me regelde....een blond meisje met krullen...geen idee hoe ze heette...maar dankjewel! :D
reply
0
NK
Natascha kootstra
Natascha kootstra
thanx
Dec 18, 2003
:) Alle vrijwilligers bedankt voor jullie steun :) eigenlijk iedereen bedankt die er aan mee geholpen en gewerkt hebben, Zal voor jullie ook zwaar zijn geweest :cry: maar even zo goed bedankt en ook voor de sfeer die was ook heel erg gezellig. :P
Groetjes :shock: Natas :wink:
Dec 18, 2003
:) Alle vrijwilligers bedankt voor jullie steun :) eigenlijk iedereen bedankt die er aan mee geholpen en gewerkt hebben, Zal voor jullie ook zwaar zijn geweest :cry: maar even zo goed bedankt en ook voor de sfeer die was ook heel erg gezellig. :P
Groetjes :shock: Natas :wink:
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Dec 18, 2003
Allemaal ontzettend bedankt, ik heb hier graag aan meegedaan, en een volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn (y)
Allemaal ontzettend bedankt, ik heb hier graag aan meegedaan, en een volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn (y)
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Dec 18, 2003
Max, het zal wel niet dat je het je kan herinneren, maar weet jij nog of dat blonde meisje een wit t-shirt aan had of niet?
Ik weet wel dat Ellen, een wel heel leuk meisje met blonde krullen die bij Vertigo werkt, en die avond bar dienst had, mij heel even geholpen heeft om washandjes uit te delen, dus het kan zijn dat zij dat is geweest.
Max Davidse wrote: Inderdaad...bedankt aan alle vrijwilligers, er is er 1 in het bijzonder geweest die me door een behoorlijk moeilijke periode heen hielp door me te vragen of ik koffie wilde en een handdoekje voor me regelde....een blond meisje met krullen...geen idee hoe ze heette...maar dankjewel! :D
Max, het zal wel niet dat je het je kan herinneren, maar weet jij nog of dat blonde meisje een wit t-shirt aan had of niet?
Ik weet wel dat Ellen, een wel heel leuk meisje met blonde krullen die bij Vertigo werkt, en die avond bar dienst had, mij heel even geholpen heeft om washandjes uit te delen, dus het kan zijn dat zij dat is geweest.
reply
0
R
RemBrand
RemBrand
Dec 18, 2003
Grapjas, "een vrijwiliger met with t-shirt"... Is dat niet hetzelfde als vragen "Ken jij die deelnemer met dat rode pringles polo-shirt?" :lol:
Grapjas, "een vrijwiliger met with t-shirt"... Is dat niet hetzelfde als vragen "Ken jij die deelnemer met dat rode pringles polo-shirt?" :lol:
reply
0
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
ja idd
vragen stellen waarvan je het antwoord toch al weet.. :lol:
ik had het over marjolein gloof ik :)
kd8 dat ze zo heet
ja idd
vragen stellen waarvan je het antwoord toch al weet.. :lol:
ik had het over marjolein gloof ik :)
kd8 dat ze zo heet
reply
0
MD
Max Davidse
Max Davidse
Dec 18, 2003
Ja ze had een wit t-shirt aan...met "Crew" erop...hmmm..dat maakte de schifting niet makkelijker he? ;)
Ronald Dassen wrote:Max Davidse wrote: Inderdaad...bedankt aan alle vrijwilligers, er is er 1 in het bijzonder geweest die me door een behoorlijk moeilijke periode heen hielp door me te vragen of ik koffie wilde en een handdoekje voor me regelde....een blond meisje met krullen...geen idee hoe ze heette...maar dankjewel! :D
Ja ze had een wit t-shirt aan...met "Crew" erop...hmmm..dat maakte de schifting niet makkelijker he? ;)
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Dec 18, 2003
lol :lol:
ik bedoelde te zeggen, dat ellen geen wit t-shirt aanhad, omdat zij geen vrijwilliger was, maar 'gewoon' mij even hielp voor één keertje om washandjes uit te delen.
En Max.....nee, nu ik weet dat dat meisje wel een wit t-shirt droeg, zou ik echt niet weten wie je bedoelt. In ieder geval was het dan niet marjolein ;-)
RemBrand wrote: Grapjas, "een vrijwiliger met with t-shirt"... Is dat niet hetzelfde als vragen "Ken jij die deelnemer met dat rode pringles polo-shirt?" :lol:
lol :lol:
ik bedoelde te zeggen, dat ellen geen wit t-shirt aanhad, omdat zij geen vrijwilliger was, maar 'gewoon' mij even hielp voor één keertje om washandjes uit te delen.
En Max.....nee, nu ik weet dat dat meisje wel een wit t-shirt droeg, zou ik echt niet weten wie je bedoelt. In ieder geval was het dan niet marjolein ;-)
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Dec 18, 2003
zijn er geen foto's gemaakt de constante tijd? Wellicht is ze daarop terug te vinden (y)
zijn er geen foto's gemaakt de constante tijd? Wellicht is ze daarop terug te vinden (y)
reply
0
C
chiwaicheung
chiwaicheung
Dec 18, 2003
Ronald, je had ook kunnen antwoorden op het witte T-shirt commentaar:
"I may be synthetic, but I'm not stupid." Of je synthetic bent, weet ik niet. Je bleef in ieder geval wel lang op.
Dat geldt trouwens waarschijnlijk niet voor Pamela Anderson, die is en synthetic (in ieder geval een paar onderdelen) en stupid :lol: .
Ronald, je had ook kunnen antwoorden op het witte T-shirt commentaar:
"I may be synthetic, but I'm not stupid." Of je synthetic bent, weet ik niet. Je bleef in ieder geval wel lang op.
Dat geldt trouwens waarschijnlijk niet voor Pamela Anderson, die is en synthetic (in ieder geval een paar onderdelen) en stupid :lol: .
reply
0
C
chiwaicheung
chiwaicheung
Dec 18, 2003
Foto's ? Wat dachten jullie van de site http://www.vlint.net/
Genoeg foto's daaro van cinemarathon. Dat wordt downloaden.
Christiaan Sauer wrote: zijn er geen foto's gemaakt de constante tijd? Wellicht is ze daarop terug te vinden (y)
Foto's ? Wat dachten jullie van de site http://www.vlint.net/
Genoeg foto's daaro van cinemarathon. Dat wordt downloaden.
reply
0
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
dat meisje van foto 40 bedoelde ik....
is dat eigenlijk dezelfde als die op foto 81??
dat meisje van foto 40 bedoelde ik....
reply
0
MD
Marcel van Driel
Marcel van Driel
Dec 18, 2003
Hoe tel jij? Ik zie helemaal geen foto 80 en op 40 staat geen meisje...
Marcel
arjen_d wrote: dat meisje van foto 40 bedoelde ik....
Hoe tel jij? Ik zie helemaal geen foto 80 en op 40 staat geen meisje...
Marcel
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Dec 18, 2003
ik krijg zelfs helemaal geen site ;)
Ik krijg alleen maar te zien dat de pagina niet bestaat :?.
ik krijg zelfs helemaal geen site ;)
reply
0
MD
Marcel van Driel
Marcel van Driel
Dec 18, 2003
Ja, typfoutje van mij, als het goed is, doet hij het nu wel.
Marcel
Christiaan Sauer wrote: ik krijg zelfs helemaal geen site ;)
Ja, typfoutje van mij, als het goed is, doet hij het nu wel.
Marcel
reply
0
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
bij Cinemarathon 2003 had ik 101 foto's.... en daar was het foto 40 en 81...
en de site doet het idd nu niet meer...
EDIT: nu doet ie het weer.... toch echt foto 40 en 81....
bij Cinemarathon 2003 had ik 101 foto's.... en daar was het foto 40 en 81...
reply
0
MD
Marcel van Driel
Marcel van Driel
Dec 18, 2003
Tel jij de 40ste foto, of kijk je naar de nummers onder foto?
m
arjen_d wrote: bij Cinemarathon 2003 had ik 101 foto's.... en daar was het foto 40 en 81...
m
reply
0
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
dit nr ASIIMG_1824.jpg
en dat is fotonummer 40... iig bij mij!
Cinemarathon Marcel wrote:arjen_d wrote: bij Cinemarathon 2003 had ik 101 foto's.... en daar was het foto 40 en 81...
m
dit nr ASIIMG_1824.jpg
en dat is fotonummer 40... iig bij mij!
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Dec 18, 2003
en nu heb ik weer alleen maar rode kruisjes?
Wellicht een idee om deze even met een [img] te plaatsen?
en nu heb ik weer alleen maar rode kruisjes?
reply
0
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
ben ik te dom voor.. ben niet echt een computernerd ofzo :)[/spoiler]
Christiaan Sauer wrote: en nu heb ik weer alleen maar rode kruisjes?
ben ik te dom voor.. ben niet echt een computernerd ofzo :)[/spoiler]
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Dec 18, 2003
rechtsklik met je muis op het plaatje. ga naar "eigenschappen" en selecteer de http:// die er vermeld staat.
Dat is gewoon een kwestie van dubbelklikken op die url.
Rechtsklik als de link blauw is (dus geselecteerd) op die blauwe link. Kies copy (of bij een nederlandse versie kopieren).
Ga naar allesoverfilm.nl en liefste nog deze thread en plaats de link in de volgende codes:
[img]hier rechtsklik je weer opnieuw en kies je voor past of plakken[/img]
Kijk wel uit dat je net zoals hierboven met de juiste codes werkt. En geen spaties erin verwerken ;).
Dan zou je een plaatje hebben moeten plaatsen in principe :P
rechtsklik met je muis op het plaatje. ga naar "eigenschappen" en selecteer de http:// die er vermeld staat.
Rechtsklik als de link blauw is (dus geselecteerd) op die blauwe link. Kies copy (of bij een nederlandse versie kopieren).
Ga naar allesoverfilm.nl en liefste nog deze thread en plaats de link in de volgende codes:
Kijk wel uit dat je net zoals hierboven met de juiste codes werkt. En geen spaties erin verwerken ;).
reply
0
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
zo dom ben ik ook weer niet dat ik niet weet hoe je moet copy / pasten
hier is ie dan, als het goed is:
[img]http://62.216.19.7/vlint/images/Cinemarathon%20Amsterdam/images/ASIIMG_1824.jpg[/img]
Christiaan Sauer wrote: rechtsklik met je muis op het plaatje. ga naar "eigenschappen" en selecteer de http:// die er vermeld staat.
zo dom ben ik ook weer niet dat ik niet weet hoe je moet copy / pasten
hier is ie dan, als het goed is:
[img]http://62.216.19.7/vlint/images/Cinemarathon%20Amsterdam/images/ASIIMG_1824.jpg[/img]
reply
0
C
chiwaicheung
chiwaicheung
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
dat vroeg ik me dus af
ze lijkt er enigszins op, maar het kan ook zijn dat dit meisje actief was aan de andere kant van de deelnemerszaal ;)
en ik haar dus niet heb gezien
chiwaicheung wrote: Is zij Marjolein waar iedereen het nu in deze thread het over heeft ?
dat vroeg ik me dus af
ze lijkt er enigszins op, maar het kan ook zijn dat dit meisje actief was aan de andere kant van de deelnemerszaal ;)
en ik haar dus niet heb gezien
reply
0
A
arjen_d
arjen_d
Dec 18, 2003
ik had mn ogen geloof ik niet helemaal open toen ik r had gezien tijdens de marathon... ze lijkt nu heel anders :s
EDIT: ziet er nu liever uit :lol: :wink:
EDIT: ohja en jonger
Ronald Dassen wrote: Ja heren, dat is marjolein ;-)
ik had mn ogen geloof ik niet helemaal open toen ik r had gezien tijdens de marathon... ze lijkt nu heel anders :s
EDIT: ziet er nu liever uit :lol: :wink:
EDIT: ohja en jonger
reply
0
R
RemBrand
RemBrand
Dec 19, 2003
heh, waarom is er niet direct een aparte thread "Marjolein" gemaakt? Ik bedoel, zij was goed bezig, maar de rest toch ook? :lol:
heh, waarom is er niet direct een aparte thread "Marjolein" gemaakt? Ik bedoel, zij was goed bezig, maar de rest toch ook? :lol:
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Dec 19, 2003
Bedankt voor deze mededeling :rolleyes:.
Je wilt niet weten hoevaak ik ondertussen heb kunnen uitleggen hoe je moet copy pasten. Dus doe ik dat allemaal maar in 1 keer. :rolleyes:
arjen_d wrote: zo dom ben ik ook weer niet dat ik niet weet hoe je moet copy / pasten
Bedankt voor deze mededeling :rolleyes:.
Je wilt niet weten hoevaak ik ondertussen heb kunnen uitleggen hoe je moet copy pasten. Dus doe ik dat allemaal maar in 1 keer. :rolleyes:
reply
0
A
Anonymous
Anonymous
Dec 28, 2003
ik wil volgende keer de bar wel weer doen hoor....
hardstikke leuk om te doen :P :D
dus dan ben ik ook weer van de partij!!!!!!!
*kus* ilsje
ik wil volgende keer de bar wel weer doen hoor....
hardstikke leuk om te doen :P :D
dus dan ben ik ook weer van de partij!!!!!!!
*kus* ilsje
reply
0
L
love2dance4nrg
love2dance4nrg
eh...
Jan 09, 2004
Hi Arjen d,
Wat maf, ik lees nu je mailtje pas. Bedankt voor de credits, ik vond het heel leuk om jou en en de anderen erdoorheen te 'helpen'. Ik vond zoiezo het hele team van ons -de organisatie en vrijwilligers- erg goed en we hadden het allemaal erg naar ons zin. Zeker omdat jullie het zo goed deden en met zoveel enthausiasme de poging wilden doen om het record te breken.
Jullie dus ook bedankt!
Eh, ik lijk dus jonger...bedankt!!! Ik ben net 28 geworden...(maar ik ben wel blij dat ik jonger lijk, lijk ik als ik 40 ben hopelijk 30)
Liever....oeioeioei dat hoor ik vaker, tja soms ben ik dat....maar soms ook niet! Haha grapje...
Dag lieve Arjen-d: Thanx!
Jan 09, 2004
Hi Arjen d,
Wat maf, ik lees nu je mailtje pas. Bedankt voor de credits, ik vond het heel leuk om jou en en de anderen erdoorheen te 'helpen'. Ik vond zoiezo het hele team van ons -de organisatie en vrijwilligers- erg goed en we hadden het allemaal erg naar ons zin. Zeker omdat jullie het zo goed deden en met zoveel enthausiasme de poging wilden doen om het record te breken.
Jullie dus ook bedankt!
Eh, ik lijk dus jonger...bedankt!!! Ik ben net 28 geworden...(maar ik ben wel blij dat ik jonger lijk, lijk ik als ik 40 ben hopelijk 30)
Liever....oeioeioei dat hoor ik vaker, tja soms ben ik dat....maar soms ook niet! Haha grapje...
reply
0
MD
Max Davidse
Max Davidse
Re: eh...
Jan 09, 2004
Jij hebt zelfs nog geposeerd voor mij.. ;) Wilde een vrijwilliger op de foto hebben, en jij zat toen voor mijn neus. :) Is een leuke foto geworden, al is alles om je heen out of focus.. (Toch best moeilijk om een foto te nemen zonder je ogen lang van het scherm af te nemen)
Jan 09, 2004
love2dance4nrg wrote: Hi Arjen d,
Jullie dus ook bedankt!
Jij hebt zelfs nog geposeerd voor mij.. ;) Wilde een vrijwilliger op de foto hebben, en jij zat toen voor mijn neus. :) Is een leuke foto geworden, al is alles om je heen out of focus.. (Toch best moeilijk om een foto te nemen zonder je ogen lang van het scherm af te nemen)
reply
0
S
scheur
scheur
H
HiddeV
HiddeV
Jan 12, 2004
volgens mij www.vlint.net
scheur wrote: Waar kan ik die foto's vinden waar jullie het allemaal over hebben?? :shock:
volgens mij www.vlint.net
reply
0