Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
L
Luc_M
Toch Engelse DTS op POTC??
Dec 18, 2003

Heej mensen, aangezien ik laatst de frustratie van velen gevolgd heb over de franstalige DTS track op de aankomende POTC: TCOTBP DVD, leek het volgende nieuws me noemenswaardig (al hebk zelf geen DTS nodig, speel het geluid via mun stereo af :oops: (ben pas 15)) Bron: http://www.dvdinfo.be/nieuws.cfm?persnr=1207 NIEUWSBERICHT: TWEE VERSIES VAN PIRATES OF THE CARIBBEAN? Bron: DVD Info Geplaatst door: Werner - Datum: 16/12/2003 In tegenstelling tot wat we in een vorig persbericht meldden, krijgen we vandaag van onze collega's van het Nederlandse DVD-Home een tegenstrijdig bericht binnen over het al dan niet aanwezig zijn van een Engelse DTS-track op Pirates Of The Caribbean. DVD-Home heeft navraag gedaan bij Buena Vista Nederland (wij bij Buena Vista België), en ze wisten ons daar het volgende te zeggen: Er komen TWEE versies uit van Pirates Of The Caribbean: NEDERLANDSE VERSIE: Dolby Digital 5.1: Engels / Portugees DTS 5.1: Engels FRANSE VERSIE: Dolby Digital 5.1 Engels / Frans DTS 5.1: Frans Het is dus versie-afhankelijk. Buena Vista zet twee DTS versies in de markt waar andere maatschappijen er maar 1 uitbrengen (meestal DTS Engels). Als dit waar is, dan is dat uiteraard bijzonder goed nieuws. Maar we houden U nog wel verder op de hoogte! Een mail naar het persbureau van Buena Vista Vlaanderen is onderweg... Trek Uw conclusies....

CS
Christiaan Sauer
Dec 18, 2003

zelf heb ik de R1 versie in huis, en die heeft gewoon DTS.
Maar dit bericht ben ik ook tegengekomen inderdaad, en het zou wel heel mooi zijn als het inderdaad zo zou zijn (y)

reply
0
L
Luc_M
Dec 18, 2003

OK, maar dit gaat dus om een R2 NL versie met DTS Engels....

reply
0
L
Lesley
Dec 18, 2003

*kuch*

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 18, 2003

Lesley wrote: *kuch*