Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
E
elo2003
Extra's of de film zelf?
Dec 19, 2003

Wat bekijken jullie eerst, de extra's of de film zelf? Ikzelf kijk eerst naar de film. Het magische is er een beetje af als ik eerst naar de extra's kijk. Soms wil ik zelfs helemaal niet weten hoe een film gemaakt is... Greetz

LK
Ludo Keeris
Dec 19, 2003

Er zijn al wat topics over dit onderwerp. Zelf kijk ik bijna alleen maar de film en zelden de extra's. Die boeien me meestal niet zo.

reply
0
F
Frank79
Dec 20, 2003

Ik wil van een film die ik heel graag wil zien zo min mogelijk weten. Kijk van tevoren nooit naar een making of.

De extra´s kijk ik zelden na een film gezien te hebben.

reply
0
H
Hilde
Dec 20, 2003

Ik kijk eerst altijd de film.
De extra's bekijk ik alleen als ik tijd heb.
Als ik de film heel leuk vind, bekijk ik wel alle extra's :bier:

reply
0
T
twc02
Dec 20, 2003

Tot nu toe heb ik alleen de extras van FotR en TTT gekeken.

reply
0
JD
Johan van den D.
Dec 20, 2003

Eerst de film en de extra,s bekijk ik vrijwel nooit.
Tenzij ik mezelf zo verveel dan wil ik wel eens een paar extra,s bekijken maar anders..........

reply
0
E
Elessar
Dec 20, 2003

Alleen extra's als de film me helemaal boeit. Zoals X2 en TTT. Maar van bijvoorbeeld Die Another Day heb ik de extra's haast niet aangeraakt.

reply
0
HB
Harry B.
Dec 20, 2003

Alleen bij de echt boeiende films kijk ik de extra's.

reply
0
C
chimera01
Dec 20, 2003

ik krijg de alienbox, dus dat wordt extra's kijken. Maar vooral bij oudere films als Casablanca, Robin Hood & Singin in the rain kijk ik de extra's.
Als ik Se of Dc koop ook, want anders kan ik mij dat geld net zo goed besparen.

reply
0
F
Flea
Dec 20, 2003

Ik kijk eerst de film, en als ik tijd/zin heb daarna meteen de extra's

reply
0
E
Eddy
Dec 20, 2003

Ik kijk altijd eerst de film, omdat in de extra's vaak spoilers zitten. Maar de extra's blijven bij mij nooit onbekeken (of onbeluisterd!). Helaas zijn er sommige 'making of..." documentaires die alleen maar promotioneel van aard zijn, maar gelukkig hebben de meeste dvd's die ik koop prima aanvullende informatie over de film. Er zijn zelfs extra's die ik al twee à drie keer heb gezien omdat het prachtige documentaires zijn die prima op zichzelf staan.

reply
0
O
Oudgebruiker3
Dec 20, 2003

Eddy wrote: Ik kijk altijd eerst de film, omdat in de extra's vaak spoilers zitten. Maar de extra's blijven bij mij nooit onbekeken (of onbeluisterd!). (...) Er zijn zelfs extra's die ik al twee à drie keer heb gezien omdat het prachtige documentaires zijn die prima op zichzelf staan.

...geldt ook voor mij.

reply
0
TA
Tom van Abeelen
Dec 20, 2003

Ik kijk altijd gewoon eerst de films. Als de extra's mij interseren kijk ik de extra's. Maar nou nog een vraag letten jullie bij de aankoop op de extra's. Kopen jullie bv de singeldisk van X-men 2 of de de 2disc

reply
0
R
Rickje
Dec 20, 2003

Meestal als ik de film niet ken kijk ik altijd eerst de trailer v/d film.
En dan kijk ik de film en ik heb maar bij een paar films de extra's bekeken en dat is dan bijvoorbeeld 2F2F en TFATF.
Dat is dan wel boeiend om zo te zien.

reply
0
O
Oudgebruiker3
Dec 20, 2003

Ik ga meestal wel voor de meest uitgebreide versie... vind 'k altijd wel leuk om te hebben. Ben een soort quasi-verzamelaar ;)

reply
0
E
elo2003
Dec 20, 2003

't Is eigenlijk spijtig van een duurdere special edition aan te schaffen ipv gewoon de film. Vaak wordt er niet zo heel veel interessants aan toegevoegd. Alleen de echte verzamelaars vinden het misschien interessant. 'k Betrap er mezelf ook wel op dat ik eerder opteer voor de special editions dan de gewone versie niettegenstaande ik de extra's nauwelijks bekijk... Dus toch iets psychologisch?

greetz

reply
0
K
kruspe
Dec 21, 2003

ik bekijk alleen de film,de extra's kijk ik eigenlijk nooit

reply
0
RC
Renny Collard
Dec 21, 2003

Extra's kijk ik bijna altijd maar niet voor ik eerst de film gezien heb. Wat ik wel vaak doe is voor ik de film bekijk, eerst de trailer(s) zie om in de stemming te komen.

reply
0