Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
M
MAD
Dubbele (inlay) DVD dozen gezocht: Waar te koop???
Dec 20, 2003

Iemand een idee waar je lege DVD dozen kan kopen voor dubbel DVD's. Ja, hallo bij iedere MM zeker! Nee, ik zoek een speciale of liever gezegd gewone. Zo eentje met zo'n plastic inlay klapper (zoals iedere normale 2 disk uitgave dus). Ik zie alleen maar dubbele dozen waar de DVD's recht tegenover elkaar aan elke zijde in de hoes zitten en je dus je boekje niet niet meer kwijt kan. Sowieso kan ik al helemaal geen transparante 2 disk dozen vinden (alleen zwarte). Iemand wat tips, heb inmiddels al 10 winkels gezien zonder resultaat... Liefst wel ergens waar ik er niet direct 50 of 100 moet kopen. Voor de duidelijkheid. Ik zoek dus niet deze (kan je het boekje niet in kwijt!): [img]http://www.rekovideo.nl/images/products/dvd2boxtransp.jpg[/img] Maar gewoon deze, maar dan met zo'n "klappertje" in het midden voor de 2e DVD: [img]http://www.rekovideo.nl/images/products/dvdbtransp.jpg[/img]

EH
Ernest Hamstra
Dec 20, 2003

Click :wink:

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 20, 2003

Weet iemand waar je keepcases kan kopen waar 1DVD gewoon in de case ligt en de ander in het midden op zo'n plastic gevalletje zoals bij Gladiator en Terminator 3 ?

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Dec 20, 2003

Mark de Jong wrote: Weet iemand waar je keepcases kan kopen waar 1DVD gewoon in de case ligt en de ander in het midden op zo'n plastic gevalletje zoals bij Gladiator en Terminator 3 ?

Ernest Hamstra wrote: Click :wink:

Dat is toch die? Of niet? :wink:

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 20, 2003

Ernest Hamstra wrote:
Mark de Jong wrote: Weet iemand waar je keepcases kan kopen waar 1DVD gewoon in de case ligt en de ander in het midden op zo'n plastic gevalletje zoals bij Gladiator en Terminator 3 ?

Ernest Hamstra wrote: Click :wink:

Dat is toch die? Of niet? :wink:

Haha :D
Je hebt gelijk, ik heb er weer eens helemaal overheen zitten lezen :)

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Dec 20, 2003

Misschien kunnen we een gezamenlijke inkoop-actie opzetten, ik hoef er ook geen 100, maar wil er misschien wel 10-20.

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 20, 2003

Ernest Hamstra wrote: Misschien kunnen we een gezamenlijke inkoop-actie opzetten, ik hoef er ook geen 100, maar wil er misschien wel 10-20.

Zou ik op zich wel interesse in hebben, maar ben weer eens blut op het moment :)

reply
0
B
Betamax
Dec 20, 2003

Kijk eens bij www.opus.nlL daar zijn ze onwerkelijk goedkoop.
100 enkel voor ongeveer €19
100 dubbel voor ongeneer €21

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Dec 20, 2003

Betamax wrote: Kijk eens bij www.opus.nlL daar zijn ze onwerkelijk goedkoop.
100 enkel voor ongeveer €19
100 dubbel voor ongeneer €21

Dat weet ik, maar dat zijn geen Amaray. En dat zijn nu eenmaal de allerfijnste (en duurste). In de double keepcase van Amaray kun je ook nog een inlay kwijt, dat kan bij de Opus modellen niet.

reply
0
M
MAD
Dec 21, 2003

:?: Volgens mij vraag jij hetzelfde als ik in mijn openingsbericht

reply
0
M
MAD
Dec 21, 2003

Ik zoek inderdaad deze dubbeldisks, maar dan in transparant. Die heb ik tot nu toe nog nooit ergens kunnen vinden (alleen maar in zwart)

[img]http://www.amaray.com/graphb/dvdsd.jpg[/img]
deze maar dan in transparant

reply
0
B
Betamax
Dec 21, 2003

Waarom wil je speciaal die hebben???

reply
0
M
MAD
Dec 21, 2003

Betamax wrote: Waarom wil je speciaal die hebben???

Omdat ik een aantal beschadigde transparante 2 diskers heb. Ik kan hem wel in een zwarte doen, maar de covers zijn bij DVD's in transparante dozen vaak aan 2 kanten bedrukt en dat ben je dan kwijt. Overigens de helft van alle 2 disk DVD's zitten tegenwoordig in transparante dozen maar deze zijn bijna nergens te koop.

Heb nu uiteindelijk met lang zoeken dit adres gevonden:

http://www.cdrpagina.nl/

Hier staan wel transparante 2 disk dozen met klaptray bij, maar dat zijn nou net degenen zonder plaatje. :evil: Op de gok bestellen dus.

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Dec 21, 2003

MAD wrote:
Betamax wrote: Waarom wil je speciaal die hebben???

Omdat ik een aantal beschadigde transparante 2 diskers heb. Ik kan hem wel in een zwarte doen, maar de covers zijn bij DVD's in transparante dozen vaak aan 2 kanten bedrukt en dat ben je dan kwijt. Overigens de helft van alle 2 disk DVD's zitten tegenwoordig in transparante dozen maar deze zijn bijna nergens te koop.

Heb nu uiteindelijk met lang zoeken dit adres gevonden:

http://www.cdrpagina.nl/

Hier staan wel transparante 2 disk dozen met klaptray bij, maar dat zijn nou net degenen zonder plaatje. :evil: Op de gok bestellen dus.

Bedankt voor de tip (y). Naast Amaray-cases kan ik er wel meer van mijn gading vinden :D .

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 23, 2003

Das kut met peren. Moet je voor minimaal €30 daar bestellen. Was ik eindelijk blij dat ik die krengen gevonden had... ;)

Iemand die samen met mij wil kopen ? Ik heb maar 10-15 van die dubbele keepcases nodig (zoals hierboven staan aangegeven).

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 24, 2003

Niemand in voor een inkoopactie ? :(

reply
0
H
HJL
Dec 24, 2003

Zag dat BSEEN DVD ze ook heeft.

Zie http://www.bseenallesoverfilm.nl/shop/listproducts/33

Wellicht dat julle met hen iets kunnen regelen, ze zijn altijd heel redelijk met dat soort dingen!

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Dec 24, 2003

Mark de Jong wrote: Niemand in voor een inkoopactie ? :(

Ik dacht dat je blut was :wink:

Mark de Jong wrote:
Ernest Hamstra wrote: Misschien kunnen we een gezamenlijke inkoop-actie opzetten, ik hoef er ook geen 100, maar wil er misschien wel 10-20.

Zou ik op zich wel interesse in hebben, maar ben weer eens blut op het moment :)

Ik heb nu al besteld, 't is ook al binnen. De volgende keer zal ik zeker aan je denken.

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 24, 2003

Ernest Hamstra wrote:
Mark de Jong wrote: Niemand in voor een inkoopactie ? :(

Ik dacht dat je blut was :wink:

Mark de Jong wrote: [quote=Ernest Hamstra]Misschien kunnen we een gezamenlijke inkoop-actie opzetten, ik hoef er ook geen 100, maar wil er misschien wel 10-20.

Ik heb nu al besteld, 't is ook al binnen. De volgende keer zal ik zeker aan je denken.[/quote]

Was ik ook :)
Maar een paar keepcases kan ik wel betalen, zolang ik maar niet voor €30 hoef te bestellen :)
Maar goed. Ik heb geen haast dus ik wacht wel :)

reply
0
MJ
Mark de Jong
Dec 24, 2003

HJL wrote: Zag dat BSEEN DVD ze ook heeft.

Wellicht dat julle met hen iets kunnen regelen, ze zijn altijd heel redelijk met dat soort dingen!

Kijk eens aan, dat is mooi. Wel wat aan de dure kant, maar zo te zien hoef je geen bepaald aantal te bestellen. Ga ik het daar eens proberen.

reply
0
H
HJL
Dec 25, 2003

Mark de Jong wrote:
HJL wrote: Zag dat BSEEN DVD ze ook heeft.

Kijk eens aan, dat is mooi. Wel wat aan de dure kant, maar zo te zien hoef je geen bepaald aantal te bestellen. Ga ik het daar eens proberen.

Laats had ik bij BSEEN DVD een DVD besteld en bedacht ik me dat ik ook nog 2 keepcases (2DVD) nodig had. Heb ik ze gemaild of die er nog bijkonden, was geen probleem de verzendkosten gingen wel wat omhoog maar ik kreeg de keepcases voor 1.25 p/s.. Dit waarschijnlijk omdat ik er regelmatig koop :D

Vindt het goede service!

reply
0
TK
T. van Keeken
Dec 25, 2003

Tipje: dit kan werken... Ga naar een FRS leg aan de verkoper uit dat je doosjes wilt ruilen. Wat ze dan kunnen doen is nieuwe DVD's uit de winkel pakken en daarvan de inlays verwisselen met de jouwe en je de nieuwe doosjes mee geven. Ikzelf heb een jaartje of 2 geleden bij de FRS gewerkt en zo deden we dat daar. Ikzelf ruil in ieder geval altijd m'n doosjes om bij de FRS als ik bijvoorbeeld bij de MM een RCV DVD met zo'n dubbeldoosje (waarin ze op elkaar liggen) heb gekocht.

Niet geschoten is altijd mis...

reply
0
MJ
Mark de Jong
Feb 27, 2004

Jack Skellington wrote: Tipje: dit kan werken... Ga naar een FRS leg aan de verkoper uit dat je doosjes wilt ruilen. Wat ze dan kunnen doen is nieuwe DVD's uit de winkel pakken en daarvan de inlays verwisselen met de jouwe en je de nieuwe doosjes mee geven. Ikzelf heb een jaartje of 2 geleden bij de FRS gewerkt en zo deden we dat daar. Ikzelf ruil in ieder geval altijd m'n doosjes om bij de FRS als ik bijvoorbeeld bij de MM een RCV DVD met zo'n dubbeldoosje (waarin ze op elkaar liggen) heb gekocht.

Lekker clubje... :roll:

reply
0
EV
Edwin V
Feb 27, 2004

Mark de Jong wrote:
Jack Skellington wrote: Tipje: dit kan werken... Ga naar een FRS leg aan de verkoper uit dat je doosjes wilt ruilen. Wat ze dan kunnen doen is nieuwe DVD's uit de winkel pakken en daarvan de inlays verwisselen met de jouwe en je de nieuwe doosjes mee geven. Ikzelf heb een jaartje of 2 geleden bij de FRS gewerkt en zo deden we dat daar. Ikzelf ruil in ieder geval altijd m'n doosjes om bij de FRS als ik bijvoorbeeld bij de MM een RCV DVD met zo'n dubbeldoosje (waarin ze op elkaar liggen) heb gekocht.

Lekker clubje... :roll:

Vandaar dat die doosjes daar vaak zo beschadigd zijn. :roll:

reply
0
J
Jarninho
Feb 27, 2004

Past misschien ook wel in deze thread:

Weet iemand waar ik de cases voor dubbeldisc Criterions kan kopen? Ik kan er niet echt een merk op vinden en ik heb er eentje die licht beschadigd is.

reply
0